Αρχική Τρόπος κατάρτισης, οργάνωσης και λειτουργίας της Λίστας ΧειρουργείουΆρθρο 01Σχόλιο του χρήστη Θ.Α. | 27 Σεπτεμβρίου 2016, 09:51
Υπουργείο Υγείας Αριστοτέλους 17, Αθήνα 104 33 Τηλ: 2132161000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@moh.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
"Τα επείγοντα περιστατικά δεν εντάσσονται στη διαδικασία της λίστας. Προκειμένου να χαρακτηριστεί κάποιο περιστατικό ως επείγον, θα πρέπει να έχει εκτιμηθεί στο ΤΕΠ από γιατρό που εφημερεύει. Η χρονική στιγμή της επέμβασης αποφασίζεται από την επιτροπή χειρουργείου." 1-ο υπευθυνος υπάλληλος για τη διεκπαιρέωση του αιτημάτων πρέπει να είναι 24/7 (=24ωρή λειτουργία) διαθέσιμος και πιθανόν να προβλέπονται εναλλακτικές. Τί ιδιότητες /αρμοδιότητες/ ευθύνες (π.χ. αν καθύστερήσει στη διεκπαιρέωση) έχει ο υπάλληλος? 2-Ο θεράπων και ο εφημερεύων ιατρός κρίνει το επείγον , αυτός είναι νομικά υπεύθυνος. Δεν χρειάζεται ούτε άσκοπη (και πιθανόν επικύνδυνη μετατακίνηση του ασθενους στα ΤΕΠ- σε π/νη σωματική βλάβη , ποιος είναι υπεύθυνος νομικά?) ούτε και εξέταση από γιατρό (δεν διευκρινίζεται ιδιότητα). 3-Εκτός γενικής εφημερίας, σε αρκετά νοσοκομεία τα ΤΕΠ δε λειτουργούν. 4- Με τα παραπάνω γίνεται μεταφορά της νομικής ευθύνης από τον θεράπων ιατρό στην επιτροπή χειρουργείου σε πιθανή επιβάρυνση λόγω καθυστέρησης. 5- Επιπλέον του 4, οφείλει η επιτροπή να γνωρίζει καθε στιγμή (= 24ωρη λειτουργία) τις δυνατότητες (προσωπικού, εξοπλισμού,αιμοδοσίας διακομιδής, ΜΕΘ) για τη διενέργεια των χειρουργίων, και των επειγόντων ΑΛΛΑ και την επείγουσα ανακατανομή , υπ'ΕΥΘΥΝΗ της , των προγραμματισμένων την επόμενη μέρα (π.χ. ενας πολυτραυματίας ή μια μεταμόσχευση (επείγουσα στη βάση της) μπορεί να αλλάξει το πρόγραμμα με πολλούς τρόπους (μεγάλη διάρκεια, μεγάλες ανάγκες σε προσωπικό- παράγωγα αίματος κτλ) επεμβάσεων.