Αρχική «Ίδρυση της Εθνικής Κεντρικής Αρχής Προμηθειών Υγείας για την Κεντρικοποίηση Προμηθειών των εποπτευόμενων από το Υπουργείο Υγείας Φορέων»Άρθρο 05 – Μητρώο ΠρομηθειώνΣχόλιο του χρήστη Roche Diagnostics Hellas A.E. | 25 Απριλίου 2017, 10:51
Υπουργείο Υγείας Αριστοτέλους 17, Αθήνα 104 33 Τηλ: 2132161000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@moh.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμοι Κύριοι/ες, Σχετικά με τη Δημόσια Διαβούλευση του Φορέα σας θα θέλαμε να παραθέσουμε τα κάτωθι: (Άρθρο 5) Ως προς ό,τι αφορά τις προβλέψεις για τη λειτουργία Μητρώου Εύρους Αποδεκτών Τιμών και Μητρώου Παρατηρητηρίου Ανώτατων Αποδεκτών Τιμών (παρ. 1.1.2 και 1.1.3), πρέπει να επισημανθεί ότι η ανάρτηση των χαμηλότερων τιμών είναι πρακτικά χρήσιμη μόνον σε περίπτωση που δεν παρεμβάλλονται στοιχεία κόστους τα οποία ποικίλλουν ανάλογα με τις ιδιομορφίες της κάθε διαγωνιστικής διαδικασίας, και επομένως δεν μπορούν να αποτελέσουν σταθερό σημείο αναφοράς. Ειδικότερα, στις περιπτώσεις προμήθειας ειδών με ταυτόχρονη παραχώρηση συνοδού εξοπλισμού, δηλαδή σε διαγωνιστικές διαδικασίες κατά τις οποίες ζητείται τιμή ανά εξέταση ή ιατρική πράξη, η οποία (τιμή) διαμορφώνεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 7 του Ν. 2955/2001 (κόστος παραχώρησης εξοπλισμού, τεχνικής υποστήριξης, εκπαίδευσης χειριστών, αναβάθμισης λογισμικού, ασφάλισης κ.λπ.), και επομένως διαφοροποιείται ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε μονάδας υγείας, δεν μπορεί να γίνει λόγος για ανάρτηση χαμηλότερων τιμών, που θα ισχύουν αδιακρίτως για κάθε είδος διαγωνιστικής διαδικασίας. Για το λόγο ακριβώς αυτό, έχει κριθεί ότι, εφόσον με τη διακήρυξη ζητείται η παραχώρηση συνοδού εξοπλισμού και, γενικά, το κόστος της τιμής ανά εξέταση διαμορφώνεται από στοιχεία όπως αυτά του άρθρου 7 του Ν. 2955/2001, δεν είναι δυνατή η ταυτοποίηση με τις τιμές αντίστοιχων ειδών του Παρατηρητηρίου Τιμών (απόφαση 677/2012 VI Τμ. Ελεγκτικού Συνεδρίου). Συνεπώς, στην περίπτωση αυτή, θα ήταν ορθότερο να προβλεφθεί η δυνατότητα καθορισμού αντικειμενικών κριτηρίων, με βάση τα οποία γίνεται η οικονομική αξιολόγηση των προσφορών, με στάθμιση όμως των ειδικότερων απαιτήσεων κάθε ξεχωριστής διαγωνιστικής διαδικασίας (αριθμός εξετάσεων, συχνότητα βαθμονομήσεων, προδιαγραφές συνοδού εξοπλισμού, ποσά ασφαλιστικής κάλυψης, όροι τεχνικής υποστήριξης κ.λπ.).