Αρχική Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υγείας με τίτλο «Σύσταση Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), Ρυθμίσεις για τα προϊόντα καπνού και άλλες διατάξεις του Υπουργείου Υγείας»ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΟΠΥΥ – Άρθρο 27 – Εκκαθάριση ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.), ως καθολικού διαδόχου των Φορέων Κοινωνικής ΑσφάλισηςΣχόλιο του χρήστη Ανδρέας Φωτόπουλος | 26 Σεπτεμβρίου 2019, 17:52
Συγχαρητήρια!!! Μετά τον Ν. 4038/2012, τον Ν. 4132/2013, τον Ν. 4163/2013, τον Ν. 4272/2014 και τον Ν. 4430/2016 (δεν γνωρίζω εάν ξέχασα κάποιον νόμο, αφού δεν είμαι δικηγόρος), ήρθε η στιγμή να πληρωθούν ή τουλάχιστον να δοθεί για μία ακόμη φορά η υπόσχεση ότι θα πληρωθούν οφειλόμενες υποχρεώσεις ασφαλιστικών φορέων ετών 2008 έως 2012 ή ίσως και νωρίτερα, με το απαραίτητο clawback (ελληνιστί έκπτωση) η οποία κυμαίνεται από 3,5% έως 25 % ανάλογα με τον πάροχο και τις υπηρεσίες ή τα υλικά, που προσέφερε. Συνάμα, ζητείται από τους παρόχους υπεύθυνη δήλωση στην οποία ρητά αναφέρεται ότι αποδέχεται τη ρύθμιση αυτή και παραιτείται από οποιαδήποτε άλλη αξίωση και ένδικο μέσο, συμπεριλαμβανομένων και των τόκων υπερημερίας. Βέβαια, όποιος είχε την λαμπρή ιδέα να προσφύγει στα Διοικητικά Δικαστήρια, επέτυχε την δικαίωσή του με τον όρο να προβούν οι ασφαλιστικοί οργανισμοί – εν προκειμένω ο ΕΦΚΑ - στην εκκαθάριση των τιμολογίων, πράγμα όμως, που δεν μπορεί να επιτευχθεί, αφού δεν έχει ούτε το προσωπικό, ούτε την υποδομή για να το πράξει. Τα Διοικητικά Δικαστήρια δίνουν λοιπόν συνεχώς αναβολές υποχρεώνοντας (σικ) τον ΕΦΚΑ να προβεί σε έλεγχο και εκκαθάριση των συναφών δαπανών, που όμως όπως προείπα, αυτό δεν μπορεί να γίνει είτε λόγω έλλειψης προσωπικού, είτε λόγω έλλειψης πολιτικής βούλησης. Κατά τα άλλα το ΤΣΑΥ συνεχίζει να επιβάλει πρόσθετες επιβαρύνσεις 30 %, βάσει του νόμου 3996/2011 - ενώ σε όλα τα άλλα ταμεία έχει καταργηθεί σύμφωνα με την εγκύκλιο με αρ. πρωτ. Β/7/18204/3268 από 10.7.2013 του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων. Επιπλέον, συνεχίζει να επιβάλλει τόκους και πρόσθετα τέλη για οφειλές μας προς αυτό και να απειλεί με κατασχέσεις λογαριασμών και προσωπικών περιουσιακών στοιχείων ακόμα και με δημόσια διαπόμπευση μέσω των καταστάσεων μεγαλοοφειλετών, παραγνωρίζοντας τις δικές του υποχρεώσεις προς εμάς. Τέλος, διατηρεί το δικαίωμα να συμψηφίζει το έτος 2012 οφειλές του παρόχου και του ταμείου, χορηγώντας του ακόμα και ασφαλιστική ενημερότητα!!! και εν συνεχεία το έτος 2013 να ανακαλεί τον συμψηφισμό και να επιβάλλει πρόσθετες επιβαρύνσεις και τόκους αναδρομικά, αδιαφορώντας για την επιπρόσθετη επιβάρυνση του παρόχου (στην συγκεκριμένη περίπτωση περίπου 60.000,00 €), εξ υπαιτιότητάς του. Κύριε Υπουργέ, Με τον παρόν νόμο (όπως και με τους προηγούμενους) ακόμα και εάν οι απαιτήσεις μας είναι περισσότερες των οφειλών μας στο τέλος θα πρέπει και να δώσουμε, αφού και έκπτωση είμαστε υποχρεωμένοι να χορηγήσουμε και να παραιτηθούμε από οποιαδήποτε άλλη αξίωση και ένδικο μέσο και να ανεχθούμε τις υπέρογκες προσαυξήσεις, πρόσθετα τέλη και τόκους, που επιβάλλονται από το ΤΣΑΥ. Μην προχωρήσετε λοιπόν σε καμία έκπτωση, απλά συμψηφίστε τα ποσά, χωρίς τις πρόσθετες επιβαρύνσεις, ιδίως όταν οι οφειλές του ΕΤΑΑ είναι προγενέστερες των οφειλών του παρόχου και αποδώστε άμεσα το υπόλοιπο.