Αρχική Διαρθρωτικές Αλλαγές στο Σύστημα ΥγείαςΆρθρο 34 Καθιέρωση ποσού επιστροφής από ιδιωτικά φαρμακεία υπέρ των Φορέων Κοινωνικής ΑσφάλισηςΣχόλιο του χρήστη ΚΑΤΣΙΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ | 26 Δεκεμβρίου 2010, 09:09
Υπουργείο Υγείας Αριστοτέλους 17, Αθήνα 104 33 Τηλ: 2132161000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@moh.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ Το μεικτό κέρδος του φαρμακείου είναι 23% επι του τζιρου. Τα λειτουργεικά έξοδα του είναι 12% επι του τζίρου. Το καθαρό κέρδος πρό φόρου 11% επι του τζίρου.(Όπως ορίζεται και ο συντελεστής καθαρού κέρδους απο το υπουργείο οικονομικών) Κέρδος μετά το rebate : 2.000€-0,5%rebate=10,5%κέρδος ισοδυναμεί με 210€ κέρδος πρό φόρων. 5.000€-1% rebate = 10% κέρδος ισοδυναμεί με 500€ κέρδος πρό φόρων. 10.000€-2%rebate = 9% κέρδος ισοδυναμεί με 900€ κέρδος πρό φόρων. 20.000€-3%rebate = 8% κέρδος ισοδυναμεί με 1.600€ κέρδος πρό φόρων. 30.000€-4%rebate = 7% κέρδος ισοδυναμεί με 2.100€ κέρδος πρό φόρων. 40.000€-6%rebate = 5% κέρδος ισοδυναμεί με 2.000€ κέρδος πρό φόρων. 50.000€-8%rebate = 4% κέρδος ισοδυναμεί με 2.000€ κέρδος πρό φόρων. Συμπεράσματα. Τα μικρά φαρμακεία είναι μή βιώσιμα - τα μεσαία οριακά βιώσιμα και τα μεγάλα δέν έχουν κανένα κίνητρο για ανάπτυξη και νέες επενδύσεις πράγμα που λειτουργεί ως αντικίνητρο της επιχειρηματικότητας του ατομικού φαρμακείου.Το κέρδος του επιχειρηματία φαρμακοποιού θα είναι μετά τους φόρους μικρότερο απο τον μισθό του φαρμακουπαλήλου. Το rebate επι της ουσίας είναι η έμεση μέιωση του καθαρού κέρδους του φαρμακείου στο 4-5%, Και μία έμεση φορολογία επι του καθαρού εισοδήματος απο 5% εώς 70%. Το φαρμακείο περιορίζεται στα εθνικά σύνορα και δέν έχει την εναλλακτική λύση μεταφοράς στα Βαλκάνια η την Τουρκία όπως οι άλλες επιχειρήσειςόχι μόνο για λόγους επιβίωσης αλλα εξυπηρετεί τον απλό πολίτη πιστόνωντας με προσωπικά δάνεια τα ασφαλιστικά κρατικά ταμεία για να παρέχει στον Ελληνικό λαό απο το πιο απομακρυσμένα χωρία μέχρι την πρωτέυουσα πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας και να επιτελεί το λειτούργημα του. ΑΔΕΙΕΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ Η κατάργηση της μεταβίβασης είναι αντισυνταγματική διότι απαξιώνει μία επιχείρηση ζωής η οποία αναπτύσετε και αποκτά υπεραξία με την καθημερινή εργασία και τις επενδύσεις του ιδιώτη φαρμακοποιού. Όπως όλες οι άλλες επιχειρήσεις πρέπει και το φαρμακείο να έχει την δυνατότητα μεταβίβασης σε κάθε Ελληνα πολίτη που πληρέι τις νόμιμες προυποθέσεις χωρίς ο προκάτοχος να χάσει την υπεραξία της επένδυσης του αυτός και η οικογενειά του. Η υπεραξία του φαρμακείου ανήκει στον ιδιοκτήτη επιχειρηματία και η συνέχεια των οφελών της επιχειρησης στον αγοραστή ο οποίος αναλαμβάνει μία καταξιωμένη επιχείρηση με εξασφάλισμένο εισόδημα απο την πρώτη μέρα της εργασίας του. Η κατάργηση της μεταβίβασης μηδενίζει την υπεραξία της επιχείρησης φαρμακείο και ζημιώνει τον ιδιοκτήτη που ανέπτυξε την επιχέιρηση ,ζημιώνει τον αγοραστή που θα πρέπει να επενδύσει εκ νέου σε μία επιχειρηση ξεκινώντας ενα νέο φαρμακείο με μηδενικό τζίρο και το δημόσιο συμφέρον που δέν εισπράτει τον καθόλου ευκαταφρόνιτο φόρο της μεταβίβασης (Επιχείρηση φαρμακείου που μεταβιβάζεται με αξία 100.000 euro το κράτος εισπράτει ( με φόρο 20%) 20.000 euro για άϋλη υπεραξία + το Φ.Π.Α των εμπορευμάτων) όπως και δέν συντελεί στην ανάπτυξη των Ελλήνων ιδιωτών και την μεταξύ τους επηχειρηματική συναλλαγή. Ο πρόεδρος του φαρμακευτικού συλλόγου Πρέβεζας-Λευκάδας ΚΑΤΣΙΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ