1. Η ισχύς του άρθρου 205 του ν. 4820/2021 (Α’ 130), περί της υποχρέωσης επίδειξης πιστοποιητικού ή βεβαίωσης εμβολιασμού ή νόσησης από τους εργαζόμενους στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, παρατείνεται, από τη λήξη της, έως την 31η.3.2023.
2. Η ισχύς του άρθρου τριακοστού δεύτερου του ν. 4771/2021 (Α` 16), περί λειτουργίας εμβολιαστικών κέντρων, παρατείνεται, από τη λήξη της, έως την 31η.3.2023.
3. Η ισχύς του άρθρου 58 του ν. 4764/2020 (Α’ 256), περί διενέργειας εμβολιασμών κατά του κορωνοϊού COVID-19 από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας, παρατείνεται, από τη λήξη της, έως την 31η.3.2023.
4. H ισχύς του άρθρου 74 του ν. 4761/2020 (Α’ 248), περί της Εθνικής Εκστρατείας Εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού COVID-19, παρατείνεται, από τη λήξη της, έως την 31η.3.2023.
5. Η ισχύς του άρθρου 268 του ν. 4798/2021 (Α΄ 68), περί των φορέων υλοποίησης του Εθνικού Προγράμματος Εμβολιασμών κατά του κορωνοϊού COVID-19, παρατείνεται, από τη λήξη της, έως την 31η.3.2023.
6. Η ισχύς του άρθρου 52Α του ν. 4764/2020, περί ένταξης ιδιωτών ιατρών κάθε ειδικότητας στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών κατά του κορωνοϊού COVID-19, παρατείνεται, από τη λήξη της, έως την 31η.3.2023.
Αρχική «Ολοκληρωμένο Σύστημα Παροχής Ανακουφιστικής Φροντίδας - Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και την προστασία της δημόσιας υγείας και λοιπές διατάξεις»ΜΕΡΟΣ Γ΄ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 – Άρθρο 16 -Παράταση ισχύος επειγουσών ρυθμίσεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών
ΜΕΡΟΣ Γ΄ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 – Άρθρο 16 -Παράταση ισχύος επειγουσών ρυθμίσεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών
- 5 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α΄ – ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 1 – Σκοπός
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 2 – Αντικείμενο
- 17 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ – ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ – Άρθρο 3 – Ορισμοί
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 4 – Βασικές αρχές και στόχοι της ανακουφιστικής φροντίδας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 5 – Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την ανάπτυξη της Ανακουφιστικής Φροντίδας
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Δομές ανακουφιστικής φροντίδας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 7 – Σύσταση Εθνικού Μητρώου Ασθενών Ανακουφιστικής Φροντίδας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 8 – Σύσταση και αρμοδιότητες της Εθνικής Επιτροπής για την Ανάπτυξη της Ανακουφιστικής Φροντίδας
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 9 – Συγκρότηση και θητεία της Εθνικής Επιτροπής για την Ανάπτυξη της Ανακουφιστικής Φροντίδας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Αποζημίωση των υπηρεσιών που παρέχουν οι Δομές Ανακουφιστικής Φροντίδας Ασθενών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Επιμόρφωση στην παροχή υπηρεσιών ανακουφιστικής φροντίδας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Διενέργεια χρηματικών δωρεών για τους σκοπούς της ανακουφιστικής φροντίδαςΆρθρο 12 – Διενέργεια χρηματικών δωρεών για τους σκοπούς της ανακουφιστικής φροντίδας
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 – Καταργούμενη διάταξηΆρθρο 15 – Καταργούμενη διάταξη
- 120 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ΄ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 – Άρθρο 16 -Παράταση ισχύος επειγουσών ρυθμίσεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 – Άρθρο 17 – Παράταση ισχύος των συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου ιατρών για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών λόγω του κορωνοϊού COVID-19ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 – Άρθρο 17 – Παράταση ισχύος των συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου ιατρών για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών λόγω του κορωνοϊού COVID-19
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Συμβάσεις επικουρικού προσωπικού – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 17 της από 11.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 2 του ν. 4682/2020 – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου εικοστού ν. 4737/2020
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Παράταση προθεσμίας πρόσληψης επικουρικού ιατρικού, νοσηλευτικού και λοιπού βοηθητικού προσωπικού
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Παράταση ισχύος διατάξεων περί μετακινήσεων προσωπικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 – Παράταση ισχύος της δυνατότητας σύναψης συμβάσεων για την υλοποίηση της πράξης «Δημιουργία δικτύου νοσηλευτών για κατ’ οίκον υπηρεσίες νοσηλευτικής φροντίδας και λήψη δειγμάτων βιολογικού υλικού από πρόσωπα πιθανά κρούσματα κορωνοϊού COVID-19»Άρθρο 21 – Παράταση ισχύος της δυνατότητας σύναψης συμβάσεων για την υλοποίηση της πράξης «Δημιουργία δικτύου νοσηλευτών για κατ’ οίκον υπηρεσίες νοσηλευτικής φροντίδας και λήψη δειγμάτων βιολογικού υλικού από πρόσωπα πιθανά κρούσματα κορωνοϊού COVID-19»
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 – Παράταση ισχύος των συμβάσεων και καθορισμός μηνιαίας αποζημίωσης παιδιάτρων ως οικογενειακών ιατρώνΆρθρο 22 – Παράταση ισχύος των συμβάσεων και καθορισμός μηνιαίας αποζημίωσης παιδιάτρων ως οικογενειακών ιατρών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 – Παράταση ισχύος της κατ’ οίκον ή εξ αποστάσεως παροχής ιατρικών υπηρεσιών των συμβεβλημένων ιατρών του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας και ιατρών της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας προς ασθενείς με κορωνοϊό COVID-19Άρθρο 23 – Παράταση ισχύος της κατ’ οίκον ή εξ αποστάσεως παροχής ιατρικών υπηρεσιών των συμβεβλημένων ιατρών του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας και ιατρών της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας προς ασθενείς με κορωνοϊό COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 – Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την εργασία καθ’ υπέρβαση του ωραρίου των εργαζομένων στις Διοικήσεις των Υγειονομικών Περιφερειών και στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου ΥγείαςΆρθρο 24 – Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την εργασία καθ’ υπέρβαση του ωραρίου των εργαζομένων στις Διοικήσεις των Υγειονομικών Περιφερειών και στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Υγείας
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Παράταση συμβάσεων εργασίας επικουρικού προσωπικού σε προνοιακούς φορείς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 – Άρθρο 26 – Παράταση ισχύος συμβάσεων έργου και παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών επαγγελματιών υγείας διαφόρων ειδικοτήτων και διοικητικού προσωπικού για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών λόγω του κορωνοϊού COVID-19ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 – Άρθρο 26 – Παράταση ισχύος συμβάσεων έργου και παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών επαγγελματιών υγείας διαφόρων ειδικοτήτων και διοικητικού προσωπικού για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών λόγω του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 – Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την πρόσληψη προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας ΥγείαςΆρθρο 27 – Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την πρόσληψη προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 – Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την υπερωριακή απασχόληση προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας ΥγείαςΆρθρο 28 – Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την υπερωριακή απασχόληση προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 – Παράταση ισχύος της διάθεσης ιατρικού προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας σε Μονάδες Ειδικών ΛοιμώξεωνΆρθρο 29 – Παράταση ισχύος της διάθεσης ιατρικού προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας σε Μονάδες Ειδικών Λοιμώξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 – Παράταση ανάθεσης υπηρεσιών από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας για την εξέταση δειγμάτων σε ιδιωτικούς παρόχουςΆρθρο 30 – Παράταση ανάθεσης υπηρεσιών από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας για την εξέταση δειγμάτων σε ιδιωτικούς παρόχους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Συμβάσεις ιατρών του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας για κάλυψη των αναγκών των δομών της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 4375/2016Άρθρο 31 – Συμβάσεις ιατρών του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας για κάλυψη των αναγκών των δομών της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 4375/2016
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Παράταση ισχύος συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας για υπηρεσίες φύλαξης και καθαριότητας και κάλυψη αναγκών εστίασης και σίτισης
- 27 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ – ΑΛΛΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 – Άρθρο 33 – Παρατάσεις ισχύος άλλων έκτακτων ρυθμίσεων λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Παράταση ισχύος των όρων χρήσης δοκιμασιών ταχέων μοριακών ελέγχων (rapid test) και της υποχρέωσης ηλεκτρονικής καταγραφής στο Εθνικό Μητρώο Ασθενών COVID-19
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Παράταση ισχύος της διενέργειας δοκιμασιών ταχέων μοριακών ελέγχων (rapid test) από τους Ο.Τ.Α. α’ βαθμού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Παράταση ισχύος των ρυθμίσεων περί διάθεσης αυτοδιαγνωστικών δοκιμασιών ελέγχου της νόσησης από κορωνοϊό COVID-19 με κρατική μέριμνα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Παράταση ισχύος της διαδικασίας χορήγησης φαρμάκων εκτός εγκεκριμένων ενδείξεων σε νοσούντες από τον κορωνοϊό COVID-19 από θεράποντες ιατρούςΆρθρο 37 – Παράταση ισχύος της διαδικασίας χορήγησης φαρμάκων εκτός εγκεκριμένων ενδείξεων σε νοσούντες από τον κορωνοϊό COVID-19 από θεράποντες ιατρούς
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Παράταση ισχύος διαδικασίας αποστολής φαρμάκων σε ευπαθείς ομάδες και σε ασθενείς που βρίσκονται σε περιορισμό
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 – Παράταση ισχύος της εισαγωγής μετουσιωμένης αιθυλικής αλκοόλης και της δωρεάν διάθεσής της για ιατρικούς σκοπούς ή για την παρασκευή αντισηπτικώνΆρθρο 39 – Παράταση ισχύος της εισαγωγής μετουσιωμένης αιθυλικής αλκοόλης και της δωρεάν διάθεσής της για ιατρικούς σκοπούς ή για την παρασκευή αντισηπτικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 – Παράταση ισχύος της δυνατότητας μετατροπής χρήσης κλινών για την καταπολέμηση της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19Άρθρο 40 – Παράταση ισχύος της δυνατότητας μετατροπής χρήσης κλινών για την καταπολέμηση της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 – Παράταση ισχύος των δυνατοτήτων αναγκαστικής ή μη διάθεσης για την κάλυψη αναγκών δημόσιας υγείαςΆρθρο 41 – Παράταση ισχύος των δυνατοτήτων αναγκαστικής ή μη διάθεσης για την κάλυψη αναγκών δημόσιας υγείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 – Παράταση ισχύος αποζημίωσης ιδιωτικών κλινικών και θεραπευτηρίων που δεσμεύθηκαν αναγκαστικά για την κάλυψη εκτάκτων αναγκών δημόσιας υγείας από την έξαρση του κορωνοϊού COVID-19Άρθρο 42 – Παράταση ισχύος αποζημίωσης ιδιωτικών κλινικών και θεραπευτηρίων που δεσμεύθηκαν αναγκαστικά για την κάλυψη εκτάκτων αναγκών δημόσιας υγείας από την έξαρση του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 – Παράταση ισχύος της δυνατότητας επίταξης ειδικού νοσοκομειακού εξοπλισμού, μέσων ατομικής προστασίας και φαρμάκων για την καταπολέμηση της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 και της αποζημίωσης της χρήσης του προς επίταξη εξοπλισμούΆρθρο 43 – Παράταση ισχύος της δυνατότητας επίταξης ειδικού νοσοκομειακού εξοπλισμού, μέσων ατομικής προστασίας και φαρμάκων για την καταπολέμηση της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 και της αποζημίωσης της χρήσης του προς επίταξη εξοπλισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 – Παράταση ισχύος της χρήσης αεροσκαφών για τη διενέργεια αεροδιακομιδών ασθενώνΆρθρο 44 – Παράταση ισχύος της χρήσης αεροσκαφών για τη διενέργεια αεροδιακομιδών ασθενών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45 – Παράταση ισχύος της χρήσης πλωτών μέσων για τη διακομιδή διά θαλάσσης ασθενώνΆρθρο 45 – Παράταση ισχύος της χρήσης πλωτών μέσων για τη διακομιδή διά θαλάσσης ασθενών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 – Παράταση ισχύος της δυνατότητας διάθεσης ειδικού εξοπλισμού Μ.Ε.Θ. και Μ.Α.Φ. και έκτακτης ανάπτυξης κλινών Μ.Ε.Θ. και Μ.Α.Φ.Άρθρο 46 – Παράταση ισχύος της δυνατότητας διάθεσης ειδικού εξοπλισμού Μ.Ε.Θ. και Μ.Α.Φ. και έκτακτης ανάπτυξης κλινών Μ.Ε.Θ. και Μ.Α.Φ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 – Παράταση ισχύος της ρύθμισης για τη διάθεση εγκαταστάσεων, θαλάμων, κλινών νοσηλείας, κλινών αυξημένης φροντίδας και εντατικής θεραπείας των στρατιωτικών νοσοκομείων και του Νοσηλευτικού Ιδρύματος Μετοχικού Ταμείου Στρατού στο ΔημόσιοΆρθρο 47 – Παράταση ισχύος της ρύθμισης για τη διάθεση εγκαταστάσεων, θαλάμων, κλινών νοσηλείας, κλινών αυξημένης φροντίδας και εντατικής θεραπείας των στρατιωτικών νοσοκομείων και του Νοσηλευτικού Ιδρύματος Μετοχικού Ταμείου Στρατού στο Δημόσιο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 – Παράταση ισχύος ρυθμίσεων ζητημάτων δημοσίων συμβάσεων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19Άρθρο 48 – Παράταση ισχύος ρυθμίσεων ζητημάτων δημοσίων συμβάσεων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 – Παράταση ισχύος της διαδικασίας αποδοχής δωρεώνΆρθρο 49 – Παράταση ισχύος της διαδικασίας αποδοχής δωρεών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 – Παράταση ισχύος δυνατότητας δωρεών Ο.Τ.Α., Κ.Ε.Δ.Ε., ΕΝ.Π.Ε., Π.Ε.Δ. σε νοσοκομεία, λοιπές δημόσιες υγειονομικές μονάδες, Ν.Π.Δ.Δ., ιδρύματα και αστικές μη κερδοσκοπικές εταιρείες κοινωφελούς σκοπούΆρθρο 50 – Παράταση ισχύος δυνατότητας δωρεών Ο.Τ.Α., Κ.Ε.Δ.Ε., ΕΝ.Π.Ε., Π.Ε.Δ. σε νοσοκομεία, λοιπές δημόσιες υγειονομικές μονάδες, Ν.Π.Δ.Δ., ιδρύματα και αστικές μη κερδοσκοπικές εταιρείες κοινωφελούς σκοπού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 51 – Απλοποίηση διαδικασιών παροχής υπηρεσιών υγείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52 – Παράταση ισχύος των ρυθμίσεων για την αποζημίωση ιατρών διαφόρων ειδικοτήτων για μετακίνηση σε νοσοκομεία της ίδιας ή άλλης Υγειονομικής Περιφέρειας, την κάλυψη κενών ενεργού (εικοσιτετράωρης) εφημερίας σε νοσοκομεία του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την αποζημίωση των πρόσθετων ενεργών εφημεριώνΆρθρο 52 – Παράταση ισχύος των ρυθμίσεων για την αποζημίωση ιατρών διαφόρων ειδικοτήτων για μετακίνηση σε νοσοκομεία της ίδιας ή άλλης Υγειονομικής Περιφέρειας, την κάλυψη κενών ενεργού (εικοσιτετράωρης) εφημερίας σε νοσοκομεία του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την αποζημίωση των πρόσθετων ενεργών εφημεριών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53 – Εξουσιοδοτική διάταξη για την εφαρμογή των άρθρων 88, 89 και 90 ν. 4850/2021 – Τροποποίηση άρθρου 91 ν. 4850/2021Άρθρο 53 – Εξουσιοδοτική διάταξη για την εφαρμογή των άρθρων 88, 89 και 90 ν. 4850/2021 – Τροποποίηση άρθρου 91 ν. 4850/2021
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54 – Παράταση της διάρκειας των συμβάσεων του Εθνικού Κέντρου ΑιμοδοσίαςΆρθρο 54 – Παράταση της διάρκειας των συμβάσεων του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 55 – Απόκτηση νοσηλευτικής ειδικότητας 2020-2021– Τροποποίηση παρ. 17 άρθρου 58 ν. 4690/2020
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 56 – Παράταση της διάρκειας των συμβάσεων εργασίας του προγράμματος για τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας και την κάλυψη των υγειονομικών αναγκών των προσφύγων και μεταναστών – Παράταση ισχύος του άρθρου 98 του ν. 4915/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57 – Παράταση ισχύος της ρύθμισης για τη διαδικασία καταβολής εφημεριών ιατρών και πρόσθετων αμοιβών λοιπού προσωπικού νοσοκομείων, Δ.ΥΠ.Ε., Ε.Κ.Α.Β. και των αποζημιώσεων του προσωπικού που απασχολείται στα εμβολιαστικά κέντρα του Εθνικού Προγράμματος Εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού COVID-19 και του προσωπικού Κινητών Ομάδων Υγείας και Κέντρων Υγείας κατά του κορωνοϊού COVID-19 – Παράταση ισχύος περ. α) και β) άρθρου 62 ν. 4872/2021Άρθρο 57 – Παράταση ισχύος της ρύθμισης για τη διαδικασία καταβολής εφημεριών ιατρών και πρόσθετων αμοιβών λοιπού προσωπικού νοσοκομείων, Δ.ΥΠ.Ε., Ε.Κ.Α.Β. και των αποζημιώσεων του προσωπικού που απασχολείται στα εμβολιαστικά κέντρα του Εθνικού Προγράμματος Εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού COVID-19 και του προσωπικού Κινητών Ομάδων Υγείας και Κέντρων Υγείας κατά του κορωνοϊού COVID-19 – Παράταση ισχύος περ. α) και β) άρθρου 62 ν. 4872/2021
- 28 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Δ΄ – ΑΛΛΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ – Άρθρο 58 Ανάκληση προστίμων ανεμβολίαστων – Τροποποίηση άρθρου 24 ν. 4865/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 59 – Καθορισμός ποσού έκπτωσης (rebate) των φαρμακευτικών εταιριών προς τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης, τον Οργανισμό Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου και τα Νοσοκομεία, για τη χορήγηση φαρμάκων υψηλού κόστους από ιδιωτικά φαρμακεία, των οποίων η περίοδος προστασίας δεδομένων έχει λήξει, με παράλληλη κυκλοφορία γενοσήμων – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 35 ν. 3918/2011
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 60 – Ορισμός αποζημίωσης των εγχωρίως παραγόμενων φαρμακευτικών προϊόντων, εγκρινόμενων με νομική βάση 10.α (κ.κ.χ.), 10.b (συνδυασμοί), 10.3 (υβριδικά) – Πρόβλεψη της δυνατότητας συνεκτίμησης της προστιθέμενης αξίας τους λόγω καινοτομίας ή πολλαπλής φαρμακευτικής αξίας και αποτελεσματικότητας – Τροποποίηση άρθρου 250 ν. 4512/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61 – Ρύθμιση οφειλών Κατόχων Άδειας Κυκλοφορίας Φαρμάκων ή φαρμακευτικών εταιρειών προς τον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας – Προσθήκη παρ. 2α και 2β στο άρθρο δωδέκατο του ν. 4737/2020Άρθρο 61 – Ρύθμιση οφειλών Κατόχων Άδειας Κυκλοφορίας Φαρμάκων ή φαρμακευτικών εταιρειών προς τον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας – Προσθήκη παρ. 2α και 2β στο άρθρο δωδέκατο του ν. 4737/2020
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 – Επιτροπές για τη διενέργεια εξετάσεων προς απόκτηση τίτλου ιατρικής ειδικότητας – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 10 ν.δ. 3366/1955Άρθρο 62 – Επιτροπές για τη διενέργεια εξετάσεων προς απόκτηση τίτλου ιατρικής ειδικότητας – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 10 ν.δ. 3366/1955
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 – Στελέχωση των κινητών ομάδων υγείας – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 106Α ν. 4461/2017Άρθρο 63 – Στελέχωση των κινητών ομάδων υγείας – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 106Α ν. 4461/2017
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 64 – Εξουσιοδοτική διάταξη για την κατάρτιση Οργανισμού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας – Τροποποίηση άρθρου 13 ν. 4633/2019Άρθρο 64 – Εξουσιοδοτική διάταξη για την κατάρτιση Οργανισμού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας – Τροποποίηση άρθρου 13 ν. 4633/2019
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 – Δυνατότητα μεταφοράς αρμοδιοτήτων Διοικητή νοσοκομείων ειδικού καθεστώτος – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 19 ν. 4498/2017Άρθρο 65 – Δυνατότητα μεταφοράς αρμοδιοτήτων Διοικητή νοσοκομείων ειδικού καθεστώτος – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 19 ν. 4498/2017
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66 – Άδεια απουσίας από την υπηρεσία των μελών της Προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής της Ένωσης Τεχνολόγων Ακτινολογίας Ακτινοθεραπείας Ελλάδας για την εκπλήρωση των καθηκόντων τους – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 22 ν. 4975/2022Άρθρο 66 – Άδεια απουσίας από την υπηρεσία των μελών της Προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής της Ένωσης Τεχνολόγων Ακτινολογίας Ακτινοθεραπείας Ελλάδας για την εκπλήρωση των καθηκόντων τους – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 22 ν. 4975/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67 – Άδεια απουσίας από την υπηρεσία των οργάνων διοίκησης της Ένωσης Τεχνολόγων Ακτινολογίας Ακτινοθεραπείας Ελλάδας για την εκπλήρωση των καθηκόντων τους – Προσθήκη παρ. 5 στο άρθρο 9 του ν. 4975/2022Άρθρο 67 – Άδεια απουσίας από την υπηρεσία των οργάνων διοίκησης της Ένωσης Τεχνολόγων Ακτινολογίας Ακτινοθεραπείας Ελλάδας για την εκπλήρωση των καθηκόντων τους – Προσθήκη παρ. 5 στο άρθρο 9 του ν. 4975/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 68 – Συμμετοχή των αποσπασμένων υπαλλήλων του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας στα συνεργεία εκκαθάρισης και ολοήμερης λειτουργίας των φαρμακείων που συστήνει ο Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών ΥγείαςΆρθρο 68 – Συμμετοχή των αποσπασμένων υπαλλήλων του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας στα συνεργεία εκκαθάρισης και ολοήμερης λειτουργίας των φαρμακείων που συστήνει ο Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 69 – Εκκρεμείς πληρωμές του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας προς το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης για υπηρεσίες κατά την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19Άρθρο 69 – Εκκρεμείς πληρωμές του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας προς το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης για υπηρεσίες κατά την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 70 – Νομιμοποίηση της παράτασης της σύμβασης και των δαπανών για την εξόφληση της αμοιβής του αναδόχου για την παροχή γευμάτων σίτισης στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο ΑττικήςΆρθρο 70 – Νομιμοποίηση της παράτασης της σύμβασης και των δαπανών για την εξόφληση της αμοιβής του αναδόχου για την παροχή γευμάτων σίτισης στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 71 – Ενταλματοποίηση και καταβολή δεδουλευμένων εφημεριών – Παράταση ισχύος άρθρου 49 ν. 4633/2019Άρθρο 71 – Ενταλματοποίηση και καταβολή δεδουλευμένων εφημεριών – Παράταση ισχύος άρθρου 49 ν. 4633/2019
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Άρθρο 72 – Παράταση της προθεσμίας επικαιροποίησης των δικαιολογητικών των προπονητών – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 71 ν. 4908/2022ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Άρθρο 72 – Παράταση της προθεσμίας επικαιροποίησης των δικαιολογητικών των προπονητών – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 71 ν. 4908/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 73 – Προθεσμία τροποποίησης καταστατικού αθλητικών σωματείων, αθλητικών ενώσεων και αθλητικών ομοσπονδιών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 30 ν. 4726/2020Άρθρο 73 – Προθεσμία τροποποίησης καταστατικού αθλητικών σωματείων, αθλητικών ενώσεων και αθλητικών ομοσπονδιών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 30 ν. 4726/2020
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 74 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
5 Δεκεμβρίου 2022, 23:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
13 Δεκεμβρίου 2022, 08:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΑνάλυση Συνεπειών ΡύθμισηςΕΚΘΕΣΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
120 Σχόλια 400 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14135 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19,, την ενίσχυση της προστασίας της δημόσιας υγείας και των υπηρεσιών υγείας, ...
- ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ – ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ – ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
- Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την παρακολούθηση και αξιολόγηση της φαρμακευτικής δαπάνης
- Αναμόρφωση του θεσμού του Προσωπικού Ιατρού – Σύσταση Πανεπιστημιακών Κέντρων Υγείας και άλλες διατάξεις του Υπουργείου Υγείας
- Ολοκλήρωση της ψυχιατρικής μεταρρύθμισης
- Δράσεις δημόσιας υγείας - Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας
- Εθνικό Δίκτυο Μονάδων Αυξημένης Φροντίδας για την αντιμετώπιση ασθενών με Αγγειακά Εγκεφαλικά Επεισόδια (ΜΑΦ ΑΕΕ)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ψυχική Υγεία 2021-2030
- Σύσταση ΝΠΙΔ με την επωνυμία «Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β.Βαρδινογιάννη–ΕΛΠΙΔΑ”», ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊου COVID-19 και την προστασία της δημοσίας υγείας...
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου για τη δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων
Να σταματήσουν άμεσα το πρόγραμμα εμβολιασμού και όλα τα περιοριστικά μέτρα. Δεν υπάρχει επαρκής επιστημονική τεκμηρίωση ότι αποτρέπουν οποιαδήποτε μετάδοση ή νόσηση. Να σταματήσουν επίσης όλα τα άχρηστα μοριακά και ράπιντ τεστ σε υγιείς ανθρώπους, δεν αποτελούν διαγνωστικά εργαλεία νόσου.
Δεν υπάρχει κανένας αντικειμενικός λόγος παράτασης των μέτρων που είναι ήδη σε ισχύ γιατί μέσα από τα ίδια τα στοιχεία του Ε.Ο.Δ.Υ αποδεικνύεται ακριβώς το αντίθετο.
Λόγοι δημόσιας υγείας,οικονομικοί,κοινωνικοί κλπ επιβάλλουν την επιτακτική ανάγκη ανάκλησης αυτών των μέτρων.
Τέλος,θα ήθελα να τονίσω ότι η πιθανή παράταση ισχύος τους αντιτίθεται στην επιστροφή των υγειονομικών που βρίσκονται εδώ και 16 μήνες σε αναστολή και που είναι αναγκαία η άμεση επιστροφή τους στο Ε.Σ.Υ
Στο σχολείο στο οποίο υπηρετώ οι περισσότεροι συνάδελφοι, που είναι εμβολιασμένοι, έχουν νοσήσει το Φθινόπωρο χωρίς να έχουν εξεταστεί με ράπιντ τεστ. Υπάρχει καμία λογική ο ανεμβολίαστος να κάνει τεστ; Αφού κολλάει το ίδιο με τους υπόλοιπους; Και από όλα τα περιστατικά που έχω δει δεν το περνάει κανείς βαριά. Σαν μια ίωση όπως οι άλλες.
Κατάργηση του Νόμου: Ν 4820/2021
Δεν υπάρχει λόγος να συνεχιστεί ο υποχρεωτικός διαγνωστικός έλεγχος για τους εργαζόμενους που δεν έχουν εμβολιαστεί. Έλεγχο να κάνει όποιος νοσεί εάν ο ίδιος το θέλει. Μπορούμε να πηγαίνουμε στην εργασία μας κανονικά χωρίς να χρειάζεται τεστ πριν.
Με ποια κριτήρια επιστημονικά και με ποιους εδώ επιστήμονες ειδικότητες θα κάνουμε την οποία παράταση για μέτρα κατά του covid, με ειδικότητες εντατιολογου, πλαστικού χειρουργού, παθολόγου, αλλά όχι επιδημιολόγος.
Ενώ η ίδια η Pfizer,παραδέχεται ότι το εμβόλιο δεν προστατεύει από τη μετάδοση, το ελληνικό κράτος θέλει να συνεχίσει την υποχρεώσει Ράπιντ τεστ, από όσους δεν εμβολιάστηκαν. Πρέπει να σταμάτησε το μέτρο τώρα.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος για υποχρεωτική διενέργεια τεστ. Ας επικρατήσει η κοινή λογική να αφαιρεθεί η οποιαδήποτε παράταση..
Άμεση Κατάργηση των άρθρων 205,206,207 του Ν 4820/2021 (Α 130). Καμίαογικη δεν υπάρχει στην υλοχρεωτικοτητα των εργαζομένων όσον αφορά rapid test εφόσον νοσούν όλοι.
Άρα η θα κάνουν όλοι τεστ η κσνενας.
Κατάργηση των άρθρων 205,206,207 του Ν 4820/2021 (Α 130).
Στα πλαίσια της ισονομίας και της ισοπολιτείας και δεδομένου του γεγονότος ότι άπαντες -εμβολιασμένοι και μη- κολλάνε και μεταδίδουν, είτε υποχρεωτικό ράπιντ για όλους, είτε κατάργήσή του….
Ποιο είναι το νόημα να κάνουν τέστ άνθρωποι που προσέρχονται στους εργασιακούς χώρους όταν μπορούν παντού να συναντήσουν τους ίδιους ανθρώπους χωρίς καμία απολύτως προϋπόθεση ; Κατάργηση τώρα όλων των υποχρεωτικών τέστ και κατάργηση τις έννοιας της ειδικής άδειας σε περίπτωση ασθένειας που στιγματίζει όποιον απλά βγαίνει θετικός σε ένα αμφιλεγόμενο τεστ. Είναι μια ίωση όπως τόσες άλλες, απελευθέρωση της συνταγογράφησης βιταμινών και και άλλων απαραίτητων συμπληρωμάτων που ενισχύουν το ανοσοποιητικό
Να σταματήσουν άμεσα το πρόγραμμα εμβολιασμού και όλα τα περιοριστικά μέτρα. Δεν υπάρχει επαρκής επιστημονική τεκμηρίωση ότι αποτρέπουν οποιαδήποτε μετάδοση ή νόσηση. Να σταματήσουν επίσης όλα τα άχρηστα μοριακά και ράπιντ τεστ σε υγιείς ανθρώπους, δεν αποτελούν διαγνωστικά εργαλεία νόσου.
Πανδημία. Νόμοι και μέτρα για την προστασία.
Τι είναι πανδημία με δυο λόγια! Ο ιός αρχίζει να εξαπλώνεται από άνθρωπο σε άνθρωπο και τελειώνει όταν λοιμώξεις από τον νέο ιό έχουν εξαπλωθεί σε όλο σχεδόν τον κόσμο.
Αυτό έγινε, ή όχι; Για πόσα χρόνια θα συνεχίζεται κάτι που έχει τελειώσει;
Πάμε στους Νόμους. Ασφαλισμένοι που πληρώνουν για ασφάλεια υγείας, πως γίνεται να πληρώνουν επιπλέον για τέστ ώστε να ποδεικνύουν ότι είναι υγιείς; Αν έκαναν επίσκεψη σε γιατρό για εξέταση δεν πληρώνουν την επίσκεψη, γιατί πρέπει να πληρώσουν για κάτι που είδη έχουν πληρώσει με την ασφάλιση υγείας που έχουν;
Η πρόληψη είναι μέτρα που λαμβάνει το κράτος και είναι υποχρέωση του κράτους να τα διαθέτει δωρεάν στους ασφαλισμένους πολίτες.
Η ασθένεια δεν είναι κατάσταση που τιμωρείται.
Η πρόληψη και τα μέτρα αντιμετώπισης μιας ασθένειας επιβαρύνουν αποκλειστικά το κράτος και οι ασφαλισμένοι απολαμβάνουν την ανταπόδοση της ασφάλειάς τους.
Κράτος δικαίου σημαίνει προστασία των αδύνατων ομάδων και όχι τιμωρία.
1. Το άρθρο 205 του ν. 4820/2021 (Α’ 130) εντάσσεται στο κεφάλαιο «ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19»
Αν το επείγον με το οποίο επιβλήθηκε η υποχρεωτική αυτοδιάγνωση συνοδεία του υποχρεωτικού εμβολιασμού, ήταν η πίεση που δεχόταν το σύστημα υγείας τότε ποιο είναι ακριβώς το αναθεωρημένο επείγον δεδομένου ότι υπάρχει πλήρης αποφόρτιση;
Και για ποιο λόγο θέτετε σε διαβούλευση την παράταση ισχύος πιστοποιητικών που είναι σε αντίθεση με τα άρθα 4 & 5 του συντάγματος;
Βγάλτε μια ΚΥΑ να συνεχίσετε την κατάστρατήγηση του συντάγματος όπως επανελημμενα πράξατε.
Τα εμβόλια αποδείχτηκαν αποτελεσματικά όπως ισχυριστήκατε ή πλήρως αναποτελεσματικά;
Μάλλον το 2ο ε;
Τότε ποιος ο λόγος παράτασης του προγράμματος εμβολιασμού με το σημαντικό κόστος για τον Ελληνα φορολογούμενο;
Οι χώρες που το ανέστειλαν ή το αποσύραν πλήρως έχουν χειρότερο επιστημονικό προσωπικό από τη δική μου χώρα;
Ας μας εξηγήσει κάποιος για ποιον λόγο ένα εμβολιασμενος με τρίτη δόση τον Δεκέμβριο του 21 δεν υπόκειται σε ραπίντ ενώ ένας με δύο δόσεις υποχρεούται να κάνει ραπίντ για να πάει στη δουλειά. Και άλλα πολλά που είναι άκρως αντιεπιστημονικα.
Όλοι οι παγκόσμιοι φορείς αναφέρουν μέση θνητότητα το πολύ 0,15% στους κάτω των 50 είναι 0,02% εκ των οποίων όσοι πεθαίνουν έχουν βαριά υποκείμενα νοσήματα.
Με βάση αυτά πώς προκύπτουν οι υποχρεωτικοτητες εγώ θα περιμένω απάντηση εάν ποτέ βρεθεί
Κανένας περιορισμός για όλους. Η μάσκα επιστημονικά κρίνεται ανεπαρκείς καθώς και τα εμβόλια. Η αστειότητα των μη εγκυρων rapid test σε ανεμβολίαστους στερεί από την αγορά ένα τεράστιο κεφάλαιο σε χρήμα το οποία εμμονικά το κατευθύνετε στις φαρμακευτικές εταιρείες. Η οικονομία καταρρέει και εσείς παραμένετε νομοθετικά υποστηρικτές των φαρμακευτικών.
Σε όλο τον κόσμο είναι πια αποδεκτό ότι οι διπλό-τριπλο εμβολιασμένοι έχουν περισσότερες πιθανότητες να νοσήσουν σοβαρά μετά από 2-3 μήνες διότι το ανοσοποιητικό τους δεν λειτουργεί ορθά.
Σταματήστε τους περιορισμούς να λειτουργήσει επιτέλους η φύση και η οικονομία.
Άμεση Κατάργηση των άρθρων 205,206,207 του Ν 4820/2021 (Α 130).
Το ερώτημα είναι εφόσον νοσούν – κολλούν και μεταδίδουν όλοι, ανεξαιρέτως αν έχουν λάβει μία – δύο – τρεις – τέσσερις – πέντε ή καμμία δόση των διαθέσιμων εμβολίων, πώς προστατεύεται η δημόσια υγεία α)με τη συνέχιση εμβολιασμού όσων τον επέλεξαν ορθά για τον εαυτό τους, β) την συνέχιση της υποχρεωτικότητας εμβολιασμού για όσους έχουν αντίθετη άποψη, γ)την διενέργεια υποχρεωτικών συνεχόμενων τεστ μόνο των ανεμβολίαστων; Από τη στιγμή ακόμα που είναι κοινή η παραδοχή ότι πλέον ο ιός είναι εξασθενημένος και δεν είναι τόσο θανατηφόρος, όταν έχει σχεδόν αποκυρηχθεί παγκοσμίος απο «πανδημία», δεν έχει νόημα καμία συνέχιση κανενός μέτρου.
Να σταματήσουν τώρα όλα τα μέτρα δήθεν προστασίας, για τα οποία δεν υπάρχει καμία επιστημονική τεκμηρίωση για την αποτελεσματικότητά τους. Επιπλέον να σταματήσει ο διαχωρισμός των πολιτών σε ‘μη μολυσματικούς’ εμβολιασμένους και ‘μολυσματικούς’ μη εμβολιασμένους, εφόσον δεν υπάρχει επαρκής επιστημονική τεκμηρίωση για την δυνατότητα του ‘εμβολίου’ να παρέχει προστασία από μόλυνση και νόσηση. Να σταματήσει η υποχρέωση των υγιών πολιτών να υποβάλλονται σε άχρηστα μοριακά και ράπιντ τεστ, εφόσον αυτά δεν αποτελούν έγκυρα διαγνωστικά εργαλεία.
Θα πρέπει επιτέλους να καταλάβουν, όσοι αρνούνται τον εμβολιασμό, ότι η ανοσία μπορεί να επιτευχθεί μόνο με μαζικό εμβολιασμό. Υποχρεωτικότητά όντως φέρνει αντίθετα αποτελέσματα.Είναι πλέον ατομική ευθύνη όλων μας να καταλάβουμε τα πλεονεκτήματα του εμβολιασμού.Αν δεν μπορούν να αντιληφθούν τα αυτονόητα, ας συνεχίσουν να πληρώνουν από την τσέπη τους τα test.
Χωρίς καμία επιδημιολογική και επιστημονική τεκμηρίωση η εν λόγω διάταξη αυθαίρετα παρατείνει τα δυσανάλογα μέτρα κατά της πανδημίας που θίγουν τον πυρήνα θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων, παραβιάζουν την αρχή της ισότητας αδίκως εφ’όσον δεν απαιτεί κανέναν έλεγχο σε όσους διαθέτουν πιστοποιητικό εμβολιασμού σε ισχύ ενώ δυνητικά μπορούν να διασπείρουν την λοίμωξη. Σε καιρό μεγάλης οικονομικής κρίσης παρατείνεται η διάκριση εναντίον των μη εμβολιασμένων ώστε να επιβαρύνονται οικονομικά. Μόνος σκοπός της διάταξης είναι η προώθηση των εμβολιασμών και όχι η προστασία της δημόσιας υγείας. Τα εμβολιαστικά κέντρα θα απασχολούν αδίκως πολύτιμο υγειονομικό προσωπικό, στερώντας το από το αποδυναμωμένο και υποστελεχωμένο ΕΣΥ. Συνολικά η διάταξη αυτή είναι σε βάρος της δημόσιας υγείας.
Κάναμε το εμβόλιο και νοσούμε ξανά και ξανά. Ούτε ήπια το περάσαμε (κάποιοι από εμάς). Για να μη μιλήσω για αλλά θέματα που αντιμετωπίζουμε και τρέχουμε από γιατρό σε γιατρό… Καταργήστε τα τεστ, δεν έχουν κανένα νόημα. Στην τελική, αν ο σκοπός τους ήταν η αποτροπή της νόσου θα επιτρέπατε στους μη εμβολιασμένους να κάνουν το τεστ δωρεάν ή με δαπάνη του εργοδότη. Στο εξωτερικό δεν έχουν κανένα μέτρο και μας χλευάζουν και για το θέμα των τεστ.
Αξιότιμοι κύριοι, κυρίες. Το να υποβάλλεται περιοδικά μέρος του πληθυσμού σε διαγνωστικό test (όταν ούτε το rapid,ούτε το PCR είναι διαγνωστικά) είναι πέρα ως πέρα παράλογο.
Ο ιός έχει μετατραπεί πλέον σε κάτι ήπιο και όσοι έχουν συμπτώματα θα είχε νόημα να ελεγχθούν για προσωπική τους γνώση, ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΛΑ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΚΡΑΤΗ.
Το να εμμένει κάποιος σε πρακτικές του 2019 όταν όλα έχουν αλλάξει δείχνει αδυναμία προόδου.
Τελείωσε αυτό το πρόβλημα πλέον.
Με τιμή
Δίμτσα Μαρία
Για να είμαστε δίκαιοι θα πρέπει να κάνουν rapid test και οι εμβολιασμένοι, γιατί και αυτοί μεταδίδουν τον κορωνοϊό. Επίσης τέλος στην υποχρεωτικότητα των εμβολίων.
Κανένα επιστημονικό επιχείρημα δεν στηρίζει την λήξη οποιοδήποτε μέτρου. Είμαστε η μοναδική χώρα στον πλανήτη που ακόμη συζητάμε για την λήψη μέτρων.
Η Υγειονομική Αρχή της Δανίας δεν συνιστά πλέον απομόνωση μετά από θετικό τεστ Covid. Ο Covid-19 δεν θεωρείται πλέον ότι έχει κάποιο ειδικό καθεστώς σε σύγκριση με άλλες ασθένειες.
Εμείς εδώ ακόμα κάνουμε τεστ! Σταματήστε τα επιτέλους!!!
Η παράταση επιβολής των μέτρων θα πρέπει να διασφαλίζει ότι όντως τα μέτρα αυτά δρούν υπέρ της υγείας, είναι ασφαλή και αποτελεσματικά.
Δυστυχώς από την έναρξη των εμβολιασμών και μετά καταγράφεται στατιστικά ανησυχητική αύξηση της γενικής/ολικής θνησιμότητας και ασθενειών. Παρατηρούνται υψηλά ποσοστά αιφνιδίων θανάτων, ανακοπών, εγκεφαλικών, οξείων φλεγμονών, αυτοάνοσων ασθενειών, καρδιολογικών, γυναικολογικών, δερματικών, νευρολογικών παθήσεων κλπ. ακόμα και σε υγιείς νέους και παιδιά.
Παράλληλα ο διαχωρισμός των πολιτών σε εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους, η υποχρέωση σε τεστ, η επιβολή αναστολών και προστίμων, έχει επιφέρει άλλου είδους κοινωνικές αναταράξεις, ψυχικές και ηθικές βλάβες.
Και όλα αυτά ενώ από το Νοέμβριο του 2021 η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών έχει ενημερώσει για την αναποτελεσματικότητα των εμβολίων ως προς τη διασπορά του ιού καθώς και για το γεγονός ότι ο ιός είναι πλέον ενδημικός.
https://www.ertnews.gr/eidiseis/ellada/theodoridoy-o-koronoios-enas-akoma-endimikos-ios-poy-tha-parameinei-opos-kai-i-gripi-pylonas-oi-dyo-doseis-emvolion-video/
Το υποχρεωτικό ράπιντ τεστ στους ανεμβολίαστους εργαζόμενους δεν έχει κανένα νόημα. Άπαντες νοσούν και μεταδίδουν.
Έχει αποδειχθεί πλέον πως οι εμβολιασμένοι νοσούν & μεταδίδουν. Αξιοσημείωτο είναι δε πως οι περισσότεροι από αυτούς έχουν νοσήσει 2 & 3 φορές.Είναι αδιανόητο και απαράδεκτο πως μετά από το γεγονός αυτό εξακολουθεί να υπάρχει ο νόμος 4820/2021.
Πρόταση :
-Διενέργεια rapid test από ΟΛΟΥΣ τους υγειονομικούς υπαλλήλους, χωρίς διάκριση,για την διασφάλιση της Δημόσιας υγείας,αν πραγματικά τόσο πολύ νοιάζεστε. -Κατάργηση του ν.4820/2021 των άρθρων 205-207.
Χαίρετε .Χτες 7/12/2022 η ειδική επιτροπή δεν ανακοίνωσε τα μέτρα επιστροφής των ανεμβολίαστων υγειονομικών στις θέσεις εργασίας τους όπως είχε προαναγγελθεί . Ελπίζω αυτό να γίνει άμεσα και τα μέτρα να έχουν χαρακτήρα καθολικό [ να αφορούν το σύνολο των εργαζομένων – ανεξαρτήτου εμβολιαστικής κάλυψης ] προκειμένου να διασφαλιστεί η δημόσια υγεία σύννομα όπως άλλωστε επιτάσσει η επιστήμη και η λογική .Διαφορετικά αποδεχόμαστε τα στοιχεία του ΠΟΥ, βάσει των οποίων το 90% του γενικού πληθυσμού παγκοσμίως έχει αντισώματα λόγω νόσησης ν,οπότε σταματάτε την παράταση τόσο των μέτρων διασποράς αλλά και των εμβολιασμών . Σας ευχαριστώ .
Σχετικά με τη διασφάλιση της Δημόσιας Υγείας θα ήθελα να επισημάνω το γεγονός ότι στα νοσηλευτικά ιδρύματα οι εμβολιασμένοι υγειονομικοί νοσούν και δύο και τρεις φορές χωρίς να υπόκεινται σε rapid test παρά μόνο όταν διαπιστωθεί σε κάποιο τμήμα ή κλινική άτομα θετικά στον Covid-19. Mήπως είναι σκόπιμο να αξιολογηθούν τα δεδομένα αυτά πριν την επιβολή των rapid test στους μη εμβολιασμένους υγειονομικούς; H εμπειρία, τα τεκμήρια και οι επιστημονικές δημοσιεύσεις έχουν πια δείξει ότι και οι εμβολιασμένοι μπορεί να νοσήσουν και να μεταδώσουν. Συνεπώς, μη αναλογικά μέτρα (ή αλλιώς διαφορετική αντιμετώπιση στους εμβολιασμένους και μη) αποτελεί μέτρο διάκρισης και οδηγεί στο διαχωρισμό της κοινωνίας και στο διχασμό καθώς και στην αδυναμία των εν αναστολή υγειονομικών να διαβιώσουν και να έχουν την αξιοπρέπειά τους.
Χαίρετε . Χθες 7/12/2022 δεν ανακοίνωσε η ειδική επιτροπή τα μέτρα επιστροφής των ανεμβολίαστων υγειονομικών στις θέσεις εργασίας τους . Ελπίζω να το κάνει σύντομα και τα μέτρα να έχουν χαρακτήρα καθολικό [ να αφορούν το σύνολο των εργαζομένων – ανεξαρτήτου εμβολιαστικής κάλυψης ] διασφαλίζοντας πραγματικά την δημόσια υγεία όπως επιτάσσουν η επιστήμη και η λογική . Σας ευχαριστώ .
Χαίρετε . Χθες 7/12/2022 η ειδική επιτροπή δεν ανακοίνωσε τα μέτρα επιστροφής των ανεμβολίαστων υγειονομικών στις θέσεις εργασίας τους . Ελπίζω να το κάνει σύντομα και τα μέτρα να έχουν καθολικό χαρακτήρα [ να αφορούν το σύνολο των εργαζομένων ανεξαρτήτου εμβολιαστικής κάλυψης ] διασφαλίζοντας την δημόσια υγεία σύννομα και σύμφωνα με την επιστήμη και την λογική .Σας ευχαριστώ .
Χαίρετε . Χθες 7/12/2022 δεν ανακοίνωσε η ειδική επιτροπή τα μέτρα επιστροφής των ανεμβολίαστών υγειονομικών στις θέσεις τους όπως είχε προαναγγελθεί . Ελπίζω σύντομα να ανακοινωθούν, να έχουν χαρακτήρα καθολικό [ να αφορούν το σύνολο των εργαζομένων, ανεξαρτήτου εμβολιαστικής κάλυψης ] και να διασφαλίζουν την δημόσια υγεία σύννομα και σύμφωνα με την επιστήμη και την λογική .Σας ευχαριστώ .
Χαίρετε . Χθες 7/12/2022 δεν ανακοίνωσε η ειδική επιτροπή τα μέτρα επιστροφής των ανεμβολίαστων υγειονομικών όπως είχε πραναγγελθεί .Ελπίζω τα μέτρα αυτά να έχουν καθολικό χαρακτήρα [ σύνολο υγειονομικών – ανεξαρτήτου εμβολιαστικής κάλυψης ] και να ανακοινωθούν άμεσα, διασφαλίζοντας σύννομα την δημόσια υγεία όπως επιβάλλει η επιστήμη και η λογική .Σας ευχαριστώ .1
Χαίρετε. Χθες, 7/12/2022 δεν ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της ειδικής επιτροπής που θα εξέδιδε τα μέτρα επιστροφής των ανεμβολίαστων υγειονομικών . Ελπίζω να διασφαλίσετε την δημόσια υγεία με ελέγχους που αφορούν το σύνολο των υγειονομικών [ ανεξαρτήτου εμβολιαστικής κάλυψης ] χωρίς διακρίσεις όπως επιβάλλει άλλωστε η επιστήμη και η λογική . Σας ευχαριστώ .
Περί της παράτασης υποχρέωσης επίδειξης πιστοποιητικού ή βεβαίωσης εμβολιασμού ή νόσησης από τους εργαζόμενους στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα:
Εφόσον με αυτό το μέτρο οι εργοδότες, ούτως ή άλλως, νόμιμα ή παράνομα, θα απαιτούν στο εξής επίδειξη «Πιστοποιητικού Υγειονομικών Φρονημάτων», τότε καταργήστε το ή μονιμοποιήστε το!
Με τέτοιες πολιτικές, δήθεν προστασίας της δημόσιας υγείας, αυξήθηκαν οι ψυχιατρικές παθήσεις, διαχωρίστηκε η κοινωνία σε εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους, διαλύθηκαν οικογένειες, ενώ πολλοί άνθρωποι οδηγήθηκαν στην ανεργία, στην απελπισία και στον κοινωνικό τους αποκλεισμό.
Η διάκριση μεταξύ ανεμβολίαστων και όσων εμβολιάστηκαν πριν από μεγάλο διάστημα δεν υποστηρίζεται επιστημονικά και δεν δικαιολογείται από οποιοδήποτε πραγματικό στόχο για περιορισμό της πανδημίας εφόσον τα χαρακτηριστικά των δύο ομάδων ως προς την μετάδοση του ιού δεν διαφέρουν ουσιωδώς. Συνεπώς η παράταση της υποχρέωσης για τον εργαστηριακό έλεγχο των ανεμβολίαστων εργαζομένων του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα στερείται επιστημονικής βάσης στην παρούσα φάση της πανδημίας και έχει καθαρά τιμωρητικό χαρακτήρα, που δεν προσήκει σε μια ευνομούμενη και φιλελεύθερη κοινωνία.
Συνεπώς το υπουργείο θα πρέπει να αποσύρει τη συγκεκριμένη διάταξη επειδή προσκρούει στη συνταγματική απαίτηση για ισότητα και στη λογική.
Χαίρετε . Θα ήθελα να θέσω κάποιους προβληματισμούς όσον αφορά την παράταση των μέτρων για τον εργαστηριακό έλεγχο των ανεμβολίαστων και μη πλήρως εμβολιασμένων υγειονομικών που προτείνετε στο παρόν νομοσχέδιο και που πιθανόν σήμερα 7/12/2022 να επιβάλλετε επιπλέον μέτρα ,μετά την σύσκεψη της επιτροπής των ειδικών στο υπουργείο Υγείας .Πώς επιθυμείτε εργαστηριακό έλεγχο των προαναφερομένων ,όταν πλήρως εμβολιασμένοι υγειονομικοί εργάζονται όντας θετικοί στον Covid-19 ? Έτσι διασφαλίζετε την δημόσια υγεία ? Βοηθείστε με να κατανοήσω σας παρακαλώ την λογική σας . Σας ευχαριστώ .
Απαράδεκτο…όλο αυτό το αφήγημα έχει καταρρεύσει και μόνο που υπάρχει η σκέψη να συνεχιστεί η επίδειξη πιστοποιητικού και τα ραπιντ σημαίνει πολλά…δυστυχώς….ας ελπίσουμε ότι δεν θα περάσει….δήθεν η δημόσια υγεία όταν οι εμβολιασμενοι νοσούν 10 φορές περισσότερο πεθαίνουν καθημερινά παγκοσμίως απ τις παρενέργειες των σκευασματων και δεν εχουν καμια προστασια …το αντίθετο μάλιστα..τα βλεπουμε τα ζουμε καθημερινά……Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΠΗΘΕΙ
Η επίδειξη rapid και κάθε διαχωρισμός υπαλλήλων σε εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους πρέπει να σταματήσει αμέσως.
Κανένα νόημα δεν έχει.
Δεν προσφέρει καμία ασφάλεια.
Η υποχρέωση ραπιντ τεστ δεν έχει κανένα νόημα πλεον. Δεν στέκει επιστημονικα και θα πρεπει να καταργηθεί άμεσα, όπως σε όλο τον κόσμο
Το πρόγραμμα εμβολιασμού πρέπει τώρα να τελειώσει. Ο κόσμος εμβολιαστηκε.
ΜΕΡΟΣ Γ΄ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 – Άρθρο 16 -Παράταση ισχύος επειγουσών ρυθμίσεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών
1. Η ισχύς του άρθρου 205 του ν. 4820/2021 (Α’ 130), περί της υποχρέωσης επίδειξης πιστοποιητικού ή βεβαίωσης εμβολιασμού ή νόσησης από τους εργαζόμενους στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, παρατείνεται, από τη λήξη της, έως την 31η.3.2023.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΕΧΩ ΝΟΣΗΣΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΕΣΤ 1 ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΟΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
Είναι καιρός να σταματήσει αυτός ο τραγέλαφος. Οι αποφάσεις σας είναι για γέλια και για κλάματα.
Είναι καιρός να επιστρέψουν οι ανεμβολίαστοι υγειονομικοί στη θέση τους και να τους καταβληθούν όχι μόνο όλοι οι μισθοί που τους περικόπηκαν αλλά και επιπλέον αποζημίωση για ηθική βλάβη.
Είναι καιρός να καταργηθούν τα rapid test για τους ανεμβολίαστους εργαζόμενους.
Είναι καιρός να διαγραφούν τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στους άνω των 60 ετών.
Είναι καιρός να καταργηθούν όλα τα μέτρα που αφορούν τον covid-19.
Από άρθρα που δημοσιεύτηκαν στη PrimeNews και El.gr καθώς και βίντεο ξένων και ελληνικών ενημερωτικών σελίδων προκύπτει το εξής συμπέρασμα:
«Στην ακρόαση, ο Ολλανδός ευρωβουλευτής Rob Roos ρώτησε την πρόεδρο της Pfizer διεθνών αγορών Janine Small εάν η Pfizer είχε δοκιμάσει το εμβόλιο της για τον COVID-19 για την ικανότητά του να αποτρέπει τη μετάδοση του ιού πριν από την διακίνησή του στην αγορά. Επίσης ζήτησε αν η απάντηση είναι ναι τότε να δώσει τα σχετικά δεδομένα. Η Small απάντησε: «Όχι. Έπρεπε πραγματικά να κινηθούμε με την ταχύτητα της επιστήμης για να καταλάβουμε πραγματικά τι συμβαίνει στην αγορά».
Σε κάθε περίπτωση ακόμα και να υπήρχε διαφορετικός ισχυρισμός από αυτή τη δήλωση δεν παραδόθηκαν ποτέ στοιχεία που να δείχνουν ότι αποτρέπει την μετάδοση πριν την κυκλοφορία του σκευάσματος. Οπότε για πιο λόγο θα πρέπει να δείχνουν οι υπάλληλοι πιστοποιητικό εμβολιασμού; Με βάση πια στοιχεία τίθεται αυτή η υποχρέωση στο άρθρο 16; Εφόσον δεν υπάρχουν δημοσιευμένα έγκυρα στοιχεία να δικαιολογηθούν τα παραπάνω, απαιτώ να ακυρωθεί η εφαρμογή αυτού του άρθρου 16.
Επίσης να γίνει Κατάργηση άρθρων 205,206,207 του Ν 4820/2021 (Α 130) και να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του ΣτΕ για τους υγειονομικούς σε αναστολή όπως και να επιστραφούν ολόκληροι οι μισθοί που οφείλονται από τα μέσα Απριλίου 2022 με βάση πάντα την απόφαση του ΣτΕ
Κατάργηση των άρθρων 205,206,207 του Ν 4820/2021 (Α 130).
Φυσικά τίθεται το ερώτημα για ποιο λόγο θα πρέπει οι ανεμβολίαστοι εργαζόμενοι να συνεχίσουν να πληρώνουν από την τσέπη τους ένα άχρηστο επί της ουσίας τεστ.
Για να ξέρουν αν αρρώστησαν και να μην διαδώσουν τον κορωνοϊό;
Μα οι ανεμβολίαστοι αποτελούν την μειοψηφία. Οι περισσότεροι έχουν εμβολιαστεί και μεταδίδουν «ελεύθερα» τον ιό χωρίς μάλιστα να υπάρχει κανένας έλεγχος από κανέναν.
Ο μόνος λόγος για τον οποίο η κυβέρνηση επέλεξε να ταλαιπωρήσει τους ανεμβολίαστο τους μέχρι την άνοιξη είναι ο λόγος της εκδίκησης? (Γιατί αυτοί οι άνθρωποι τόλμησαν να την αψηφήσουν και να μην επιτρέψουν σε κανέναν να τους αναγκάσει να πραγματοποιήσουν ιατρική πράξη στο σώμα τους χωρίς τη δική τους έγκριση και ελεύθερη βούληση.)
Δεν ξέραμε ότι μπορεί η κυβέρνηση να ερμηνεύει το ΣτΕ και να αποφασίζει πότε μπορεί να εφαρμόσει τις αποφάσεις του.
Με ποια επιστημονικά δεδομένα συνεχίζεται η υποχρεωτικοτητα rapid test για ανεμβολιαστους?η κοινωνία στενάζει από την ακρίβεια και εσείς συνεχίζετε ένα μέτρο για την υγεία των φαρμακείων και διαγνωστικών κέντρων. Επίσης πως γίνεται να θεωρείται κάποιος πλήρως εμβολιασμενος με 3 δόσεις όταν πέρασαν πάνω από 9 μήνες από την 3η δόση όταν τα στοιχεία δίνουν 3 μήνες ανοσία το πολυ?
Παρ.1
Η υποχρεωτική διενέργεια rapid test από τους εργαζομένους είναι ένα μέτρο το οποίο απέτυχε παταγωδώς. Απέτυχε στον περιορισμό της διασποράς όταν το σύστημα υγείας πιέζονταν. Απέτυχε να «ενθαρρύνει» τους ανεμβολίαστους να εμβολιαστούν. Παρά ταύτα παρατείνεται η ισχύς του την στιγμή που όλα τα άλλα μέτρα έχουν πάψει (και ορθά) να ισχύουν. Ποια η λογική να συνεχιστεί έως τις 31/3/23;