Άρθρο 34 Διάθεση τυποποιημένων γυαλιών πρεσβυωπίας και υγρών επαφής από τα φαρμακεία – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 6 ν. 971/1979

Στην παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 971/1979 (Α΄ 223) προστίθεται τελευταίο εδάφιο και το άρθρο διαμορφώνεται ως εξής:
«1. Η διάθεση ομματοϋαλλίων διορθωτικών των διαθλαστικών ανωμαλιών των οφθαλμών, των τυποποιημένων ομματοϋαλλίων (πρεσβυωπίας), των φακών επαφής, των υγρών φακών επαφής και γενικά όλων των συναφών προς την όραση ειδών, γίνεται και από καταστήματα μη οπτικών ειδών, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος νόμου, όπως αυτός ισχύει. Σε περίπτωση που διατίθενται από καταστήματα μη οπτικών ειδών επιστημονικά υπεύθυνος θα είναι οπτικός. Ειδικώς η διάθεση των τυποποιημένων ομματοϋαλλίων (πρεσβυωπίας) και των υγρών φακών επαφής επιτρέπεται να γίνεται και από φαρμακεία , χωρίς την υποχρέωση ορισμού οπτικού ως επιστημονικά υπευθύνου.».

  • 4 Νοεμβρίου 2024, 11:28 | Ηλίας

    Κε Υπουργέ
    Είμαι φαρμακοποιος στο επάγγελμα και δεν συμφωνώ καθόλου με το νομοσχέδιο που έχετε εισάγει προς ψήφιση.
    Ούτε τις κατάλληλες γνώσεις διαθέτουμε αλλά θεωρώ οι συνάδελφοι φαρμακοποιοί δεν θα έπρεπε να τα διαθέτουν ήδη εδώ και πολλά χρόνια.
    Ουδέποτε ασχολήθηκα να βάλω γυαλιά πρεσβυωπίας στο φαρμακείο μου αλλά ούτε υγρά φακών επαφής.
    Όσο για τις εταιρίες που μας επισκέπτονται θα πρέπει να γνωρίζουν οι φίλοι οπτικοί ότι είναι οι ίδιοι που επισκέπτονται και αυτούς και τους ζητούν να εμπορεύονται τα προϊόντα τους.
    Ανακαλεστε το άρθρο 34 στο παρόν νομοσχέδιο
    Κανέναν από τους δύο επαγγελματίες Υγείας δεν θα ευνοήσει αυτή η ρύθμιση

  • 4 Νοεμβρίου 2024, 10:04 | Ηλίας

    Κε Υπουργέ
    Είμαι φαρμακοποιος στο επάγγελμα και δεν συμφωνώ καθόλου με το νομοσχέδιο που έχετε εισάγει προς ψήφιση.
    Ούτε τις κατάλληλες γνώσεις διαθέτουμε αλλά θεωρώ οι συνάδελφοι φαρμακοποιοί δεν θα έπρεπε να τα διαθέτουν ήδη εδώ και πολλά χρόνια.
    Ουδέποτε ασχολήθηκα να βάλω γυαλιά πρεσβυωπίας στο φαρμακείο μου αλλά ούτε υγρά φακών επαφής.
    Όσο για τις εταιρίες που μας επισκέπτονται θα πρέπει να γνωρίζουν οι φίλοι οπτικοί ότι είναι οι ίδιοι που επισκέπτονται και αυτούς και τους ζητούν να εμπορεύονται τα προϊόντα τους.
    Ανακαλεστε το άρθρο 34 στο παρόν νομοσχέδιο.
    Κανέναν από τους δύο επαγγελματίες Υγείας δεν θα ευνοήσει αυτή η ρύθμιση

  • 4 Νοεμβρίου 2024, 10:32 | Ηλίας

    Κε Υπουργέ
    Είμαι φαρμακοποιος στο επάγγελμα και δεν συμφωνώ καθόλου με το νομοσχέδιο που έχετε εισάγει προς ψήφιση.
    Ούτε τις κατάλληλες γνώσεις διαθέτουμε αλλά θεωρώ οι συνάδελφοι φαρμακοποιοί δεν θα έπρεπε να τα διαθέτουν ήδη εδώ και τουλάχιστον 25 έτη.
    Ουδέποτε ασχολήθηκα να βάλω γυαλιά πρεσβυωπίας στο φαρμακείο μου αλλά ούτε υγρά φακών επαφής.
    Όσο για τις εταιρίες που μας επισκέπτονται θα πρέπει να γνωρίζουν οι φίλοι οπτικοί ότι είναι οι ίδιοι που επισκέπτονται και αυτούς και τους ζητούν να εμπορεύονται τα προϊόντα τους.
    Ανακαλεστε το άρθρο 34 στο παρόν νομοσχέδιο.
    Κανέναν από τους δύο επαγγελματίες Υγείας δεν θα ευνοήσει αυτή η ρύθμιση

  • 4 Νοεμβρίου 2024, 09:41 | ΗΛΙΑΣ

    Κε Υπουργέ
    Είμαι φαρμακοποιος στο επάγγελμα και δεν συμφωνώ καθόλου με το νομοσχέδιο που έχετε εισάγει προς ψήφιση.
    Ούτε τις κατάλληλες γνώσεις διαθέτουμε αλλά είναι και αναξιοπρεπεις οι συνάδελφοι φαρμακοποιοί οι οποίοι τα διαθέτουν ήδη εδώ και τουλάχιστον 20 έτη.
    Ουδέποτε ασχολήθηκα να βάλω γυαλιά πρεσβυωπίας στο φαρμακείο μου αλλά ούτε υγρά φακών επαφής.
    Όσο για τις εταιρίες που μας επισκέπτονται θα πρέπει να γνωρίζουν οι φίλοι οπτικοί ότι είναι οι ίδιοι που επισκέπτονται και αυτούς και τους ζητούν να εμπορεύονται τα προϊόντα τους.
    Ανακαλεστε το άρθρο 34 στο παρόν νομοσχέδιο.
    Κανέναν από τους δύο επαγγελματίες Υγείας δεν θα ευνοήσει αυτή η ρύθμιση

  • 2 Νοεμβρίου 2024, 22:28 | Νικόλαος Πετρόπουλος

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ Η ΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ!
    Σεβαστείτε την οφθαλμική υγεία των πολιτών!

  • 2 Νοεμβρίου 2024, 16:39 | Ηλίας

    Κε Υπουργέ
    Είμαι φαρμακοποιος στο επάγγελμα και δεν συμφωνώ καθόλου με το νομοσχέδιο που έχετε εισάγει προς ψήφιση.
    Ούτε τις κατάλληλες γνώσεις διαθέτουμε αλλά είναι και αναξιοπρεπεις οι συνάδελφοι φαρμακοποιοί οι οποίοι τα διαθέτουν ήδη εδώ και τουλάχιστον 20 έτη.
    Ουδέποτε ασχολήθηκα να βάλω γυαλιά πρεσβυωπίας στο φαρμακείο μου αλλά ούτε υγρά φακών επαφής.
    Όσο για τις εταιρίες που μας επισκέπτονται θα πρέπει να γνωρίζουν οι φίλοι οπτικοί ότι είναι οι ίδιοι που επισκέπτονται και αυτούς και τους ζητούν να εμπορεύονται τα προϊόντα τους.
    Ανακαλεστε το νομοσχέδιο.
    Κανέναν από τους δύο επαγγελματίες Υγείας δεν θα ευνοήσει αυτή η ρύθμιση

  • 1 Νοεμβρίου 2024, 20:48 | Διαμαντούλα Παντελάτου

    Τα οπτικά είδη, φακοί επαφής, υγρά φακών, τυποποιημένα γυαλιά πρεσβυωπίας πρέπει να διατίθονται αποκλειστικά από καταστήματα οπτικών παρουσία οπτικού-οπτομέτρη ειδικά καταρτισμένου ώστε να υπάρχει ενημέρωση για τον τρόπο χρήσης αυτών και καθοδήγηση για την τήρηση κανόνων υγιεινής ώστε να μην τεθεί σε κίνδυνο η οφθαλμική υγεία.

    Διαμαντούλα Παντελάτου
    Οπτικός-Οπτομέτρης

  • 1 Νοεμβρίου 2024, 17:16 | ΦΩΤΕΙΝΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

    Αν είναι η πλειοψηφία των δραστηριοτήτων των Οπτικών Οπτομετρών να περάσει σταδιακά σε Φαρμακεία , περίπτερα , super markets , καταστήματα μόδας , κλπ, καλύτερα να τον καταργήσουμε τον κλάδο , οπότε μην μπαίνετε στον κόπο να φτιάξετε και ΝΠΔΔ Οπτικών-Οπτομετρών. Δεν φθάνει που δεν έχει τιμωρηθεί κανείς για παράνομη διάθεση Οπτικών προιόντων τα τελευταία 20 χρόνια κατά παράβαση των σχετικών διατάξεων , πάτε να νομιμοποιήσετε και τις όποιες παρανομίες για τα μάτια των φαρμακοποιών . Το ορθόν , λοιπόν, και αν κόπτεσθε για την Δημόσια Υγεία είναι η διάθεση των προιόντων αυτών να γίνεται ΜΟΝΟ από τα Οπτικά καταστήματα , να επεκταθούν, δε, και να εδραιωθούν τα επαγγελματικά δικαιώματα των Οπτικών και Οπτομετρών ΧΩΡΙΣ την «εποπτεία των Οφθαλμιάτρων» (Αυτό ήταν εφεύρεση του κυρίου Πολάκη αν θυμάμαι καλά..). Είτε θα αποφασίσουμε να εξισωθούμε με τις περισσότερες Ευρωπαικές χώρες όπου ανθεί η Οπτομετρία , είτε να γυρίσουμε πίσω στην Οθωμανική αυτοκρατορία. Και εν έτει 2024 το επιχείρημα των Φαρμακοποιών ότι δύσκολα βρίσκει κανείς πρόσβαση σε Οπτικό κατάστημα , ενώ βρίσκει Φαρμακείο , ευσταθεί ελάχιστα με την δυνατότητα ηλεκτρονικών παραγγελιών, ακόμη και μέσω wolt και e-food και το εκτεταμένο ωράριο των καταστημάτων. Φανείτε αντάξιος των περιστάσεων λοιπόν και αναθεωρήστε .

    ΦΩΤΕΙΝΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, MSc.,
    ΟΠΤΙΚΟΣ ΟΠΤΟΜΕΤΡΗΣ
    τεως Εργαστηριακός Συνεργάτης ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ

  • 1 Νοεμβρίου 2024, 16:44 | Ελενη

    Τα υγρά φακων επαφης και θα τυποποιημένα γυαλιά θα πρέπει θα διατίθενται αποκλειστικά από οπτικούς οπτομετρες.διαφορετικα οι κίνδυνοι είναι πολλοί.για παράδειγμα τα υγρά με υπεροξειδιο αν δεν χρησιμοποιηθούν σωστα θα προκαλέσουν προβλήματα στην οραση.χωρις την κατάλληλη καθοδήγηση από καταρτισμενους οπτικούς οι χρήστες θα αντιμετωπισουν σοβαρές επιπλοκές με την όραση τους.

  • 1 Νοεμβρίου 2024, 11:11 | ΧΑΡΗΣ

    Κε Υπουργέ.
    Το ότι δέχεστε πιέσεις το γνωρίζουμε χρόνια τώρα
    α) Από τους μεγάλους εισαγωγείς των υγρών φακών επαφής και των τυποποιημένων γυαλιών που θέλουν να αυξήσουν τα κέρδη τους σε περισσότερα σημεία πώλησης.
    β) Από τους φαρμακοποιούς που θέλουν να αυξήσουν τα κέρδη τους και την εμπορική τους ύλη.
    γ)Από τις φαρμακαποθήκες που διακινούν τα εν λόγω προϊόντα και θέλουν να αυξήσουν επίσης τα κέρδη τους.
    Εχετε κάποιο καλύτερο επιχείρημα να μας εκθέσετε εκτός από το ΚΕΡΔΟΣ προκειμένου να περάσει αυτό το «έκτρωμα νομοσχέδιο» που θέτει σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία;
    Τα μαγνητοσκοπημενα βίντεο που δηλώνατε στη Βουλή ότι στηρίζετε τους Οπτικους Οπτομέτρες και τα δικαιώματα τους τι να τα κάνουμε τώρα;
    Μήπως να τα φυλάξουμε ως κόρη οφθαλμού για την επόμενη τετραετία;
    Μας εμπαίζετε κατάμουτρα κε Υπουργέ ή μήπως τώρα δεν σας ενδιαφέρει πια η ψήφος και η στίρηξη των ψηφοφόρων σας;
    Ανακαλεστε άμεσα το νομοσχέδιο.
    Αποτελεί μεγάλη ντροπή για το Υπουργείο σας και θέτει σε κίνδυνο σοβαρό την Δημόσια Υγεία!

  • 1 Νοεμβρίου 2024, 09:02 | Καριώτης Παναγιώτης

    Οι συνάδελφοι έχουν τοποθετηθεί άψογα στο ζήτημα, απλά ανακεφαλαιώνω:

    Πώληση αναγνωστικών γυαλιών από μη καταρτισμένο επαγγελματία= πληθυσμός υπερδιορθωμένος (καθώς ο πρεσβύωπας αποζητά την παραπάνω μεγέθυνση μέσω ισχυρώτερων φακών), αστιγματισμοι μένουν αδιόρθωτοι (διότι τα αναγνωστικά δεν διορθώνουν αστιγματισμους), ακόμα μεγαλύτερη αποξένωση του πληθυσμού με τον πολυεστιακο φακό (την πιο σωστή διόρθωση για έναν πρεσβύωπα).

    Πώληση υγρών φακών επαφής από μη καταρτισμένους= αύξηση μολύνσεων στους χρήστες Φ.Ε. (λόγω άγνοιας του πωλητή όσον αφορά τις ανάγκες καθαρισμου του κάθε φακού) καθώς και εγκαυμάτων από λάθος χρήση υγρών υπεροξειδίου.

    Η κίνηση αυτή δεν έχει να προσφέρει τίποτα εκτός από ευκολία αγοράς (επιχείρημα αστείο στην εποχή του ίντερνετ) και έχει δυνατότητες μόνο να βλάψει την δημόσια υγεία.

  • 1 Νοεμβρίου 2024, 07:27 | Δήμητρα Μακρυνιώτη

    Οι φακοί επαφής και τα συνοδά προς αυτούς είδη, καθώς και τα γυαλιά οποιασδήποτε αμμετρωπίας, χρήζουν ειδικών γνώσεων Οπτικής-Οπτομετρίας-Εφαρμογής Φακών Επαφής και δεν είναι απλά ένα προϊόν πώλησης. Σύμφωνα με διεθνείς έρευνες, φακοί επαφής και υγρά που αγοράζονται από το διαδίκτυο απευθείας από τους καταναλωτές χωρίς τη συμβουλή Οπτικού-Οπτομέτρη-Εφαρμοστή Φακών Επαφής ελλοχεύουν πολλαπλούς κινδύνους για την οφθαλμική υγεία. Ως καθηγήτρια Οπτικής-Οπτομετρίας σας διαβεβαιώνω ότι οι απόφοιτοί μας, τόσο του πρώην ΤΕΙ Αιγίου όσο και του πρώην ΤΕΙ Αθήνας/ νυν ΠΑΔΑ, καθώς και οι Οπτικοί-Οπτομέτρες που έχουν σπουδάσει στο εξωτερικό και μετά από έγκριση του κράτους ασκούν το επάγγελμα του Οπτικού-Οπτομέτρη, έχουν λάβει ειδική πολύχρονη εκπαίδευση καθώς και συνεχιζόμενη εκπαίδευση πάνω στη ορθή εφαρμογή και διάθεση Φακών Επαφής, υγρών, ομματοϋαλίων και λοιπών οπτικών βοηθημάτων. Με την παρούσα τροποποίση κινδυνεύει η δημόσια υγεία.

    Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε λοιπή ενημέρωση πάνω στο εξειδικευμένο αυτό θέμα των φακών επαφής.

    ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΚΡΥΝΙΩΤΗ, BSc(HONS), MSc, PhD, FBCLA, UNSW Visiting Fellow
    ΟΠΤΙΚΟΣ – ΟΠΤΟΜΕΤΡΗΣ
    ΕΠΙΚΟΥΡΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΦΑΚΩΝ ΕΠΑΦΗΣ
    ΤΜΗΜΑ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΠΠΣ ΟΠΤΙΚΗΣ & ΟΠΤΟΜΕΤΡΙΑΣ), Σ.Ε.Α.Υ.
    ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
    ΡΙΟ. ΠΑΤΡΑ
    dmakrynioti@upatras.gr

  • 31 Οκτωβρίου 2024, 21:05 | Kostas Papanik

    Γιατί κύριε Υπουργέ, γιατί?

  • 31 Οκτωβρίου 2024, 15:46 | Ολγα

    Αξιότιμε κε Υπουργέ.
    Το επάγγελμα μου είναι αυτοκινητιστής.
    Φοράω φακούς επαφής από τα 18 μου έτη και πάντα υπό την εποπτεία του Οπτικού μου.
    Περίπου δύο χρόνια πριν βρέθηκα σε φαρμακείο και αγόρασα υγρό φακών επαφής μαζί με κάποια συνταγογραφουμενα φάρμακα που είχα ανάγκη.
    Ουδείς από τους υπαλλήλους του εν λόγω φαρμακείου μου εξήγησε τον τρόπο χρήσης του συγκεκριμένου υγρού για τους φακούς μου,παρότι μου το συνέστησαν σαν το καλύτερο.
    Το αποτέλεσμα μετά τη χρήση του (για μια και μοναδική φορά) ήταν η παρακάτω διάγνωση του νοσοκομειακου ιατρού, καθώς υπέστη σοβαρό έγκαυμα του κερατοειδούς και πήγα στο νοσοκομείο με αφόρητούς πόνους στα μάτια.
    Η διάγνωση του οφθαλμιάτρου μετά την εξέταση ήταν ακριβώς η ακόλουθη :

    » Χημικό εν τω βάθει έγκαυμα του κερατοειδούς από διάλυμα υπεροξειδίου του υδρογόνου»

    Εν συνεχεία μου συνέστησε φαρμακευτική αγωγή και δυστυχώς παρέμεινα εκτός της επαγγελματικής μου δραστηριότητας για 10 ολόκληρες ημέρες.
    (Στη διάθεσή σας οποιαδήποτε στιγμή η διάγνωση του ιατρού, το όνομα του υγρού φακών επαφής και η επωνυμία του φαρμακείου από το οποίο το προμηθεύτηκα).
    Έκτοτε κι αφού συμβουλευτηκα τον δικηγόρο μου προκειμένου να αποζημιωθω εν μέρη , προς μεγάλη μου έκπληξη ενημερώθηκα ότι σχεδόν όλοι οι φαρμακοποιοί πωλουσαν αυθαίρετα και χωρίς τις κατάλληλες σπουδές και γνώσεις οπτικά είδη παρα τον ισχύοντα νόμο.
    Σας εφιστω την προσοχή προκειμένου να μην υπάρξουν κι άλλες όμοιες περιπτώσεις κε Υπουργέ.
    ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ ΑΥΤΟ ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ.

  • 31 Οκτωβρίου 2024, 14:14 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΛΗΦΡΑΓΚΗΣ

    Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,

    Δεν υφίσταται κανένας απολύτως επιστημονικός λόγος για τον οποίο θα μπορούσαν οι φαρμακοποιοί να διαθέτουν γυαλιά για τη διόρθωση διαθλαστικών ανωμαλειών όπως επίσης και υγρά συντήρησης φακών επαφής, επομένως με την παρούσα ρύθμιση επιχειρείτε να ενισχύσετε το τζίρο των φαρμακείων και μόνο,(όπως παλαιότερα είχε δηλώσει ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αθηνών Αττικής, τους διαφεύγει εμπορική ύλη), την οποία ήρθατε εσείς τώρα να αποκαταστήσετε εις βάρος του κύκλου εργασιών των οπτικών καταστημάτων.
    Αξιότιμε κύριε υπουργέ, με την παρέμβασή σας, καταδικάζετε έναν επιστημονικό κλάδο οικονομικά και κυρίως ηθικά

    Παναγιώτης Αληφραγκής
    τ. Πρόεδρος Σ.Ο.Ο.Ε.

  • 31 Οκτωβρίου 2024, 14:26 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΛΗΦΡΑΓΚΗΣ

    Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,

    Δεν υφίσταται κανένας απολύτως επιστημονικός λόγος για τον οποίο θα μπορούσαν οι φαρμακοποιοί να διαθέτουν γυαλιά για τη διόρθωση διαθλαστικών ανωμαλειών όπως επίσης και υγρά συντήρησης φακών επαφής, επομένως με την παρούσα ρύθμιση επιχειρείτε να ενισχύσετε το τζίρο των φαρμακείων και μόνο,(όπως παλαιότερα είχε δηλώσει ο πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αθηνών Αττικής, τους διαφεύγει εμπορική ύλη), την οποία ήρθατε εσείς τώρα να αποκαταστήσετε εις βάρος του κύκλου εργασιών των οπτικών καταστημάτων. Συνεπώς η συγκεκριμένη παρέμβασή σας πλήττει έναν επιστημονικό κλάδο, οικονομικά και κυρίως ηθικά.

    Παναγιώτης Αληφραγκής
    τ. Πρόεδρος Σ.Ο.Ο.Ε.

  • 31 Οκτωβρίου 2024, 14:34 | Παναγιωτα

    Τόσα χρόνια παλεύουμε καθε μέρα,ώστε να παρέχουμε στον κόσμο τις υπηρεσίες μας μέσα από την επιστημονική μας κατάρτιση. Σεβόμαστε τους συναδέλφους μας (φαρμακοποιοι) και δεν δημιουργησαμε ποτε πρόβλημα. Θεωρώ πως πρώτα εσεις ως υπουργός να μην προχωρήσετε σε τροποποίηση του νόμου,και έπειτα τα φαρμακεία να σταματήσουν να πουλούν τα τυποποιημένα γυαλια πρεσβυωπιας καθώς και τα υγρά φακών επαφής. Από συνείδηση και μονο αν θέλουν να λέγονται και αυτοί επαγγελματίες υγείας. Σκοπός είναι να παρέχουμε στον κόσμο τις υπηρεσίες μας όσο πιο σωστά γίνεται. Η σωστή εξέταση και καθοδήγηση θα αποτρέψει κινδύνους που μπορεί να επέλθουν από λανθασμένη χρήση των άνωθεν προϊόντων.
    Ευχαριστω

  • 31 Οκτωβρίου 2024, 13:47 | ΠΑΝΩΡΑΙΑ ΤΣΑΓΑΛΑ

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ
    Η συγκεκριμένη τροποποίηση είναι προσβλητική ,άδικη ,απαξιωτική προς έναν ολόκληρο κλάδο παραϊατρικών σπουδών ,με εξιδεικευμένες σπουδές για την Οπτομετρία .Παρακαλώ να αναθεωρήσετε άμεσα.
    Με εκτίμηση
    ΠΑΝΩΡΑΙΑ ΤΣΑΓΑΛΑ
    ΟΠΤΙΚΟΣ – ΟΠΤΟΜΕΤΡΗΣ

  • 31 Οκτωβρίου 2024, 13:31 | Μαλβινα Κυπραιου

    Γνωρίζετε πόσος κόσμος κάνει λάθος χρήση των έτοιμων πρεσβυωπικων γυαλιών,τα οποία τα προμηθεύεται από κάθε λογής σημείο πώλησης? Πως είναι δυνατόν ο έμπορος ρουχων,παπουτσιών παιχνιδιών και φαρμάκων να ξέρει τις οπτικές ανάγκες του εκαστοτε πρεσβυωπα!!Ένα ζευγάρι γυαλια που λειτουργούν ως μεγεθυντικοι φακοί,τα προμηθεύεται ο κόσμος χωρίς καμία ενημέρωση. Έρχονται στα καταστήματα μας,έχοντας κάνει ζημιά ανεπανόρθωτη από τη λάθος χρήση. Αν σας ενδιαφέρει η ποιότητα ζωής των πολιτών σας,αφήστε τους επιστημονικα υπεύθυνους οπτικους-οπτομετρες να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. Δεν μπορούν όλα τα πράγματα να περιστρεφονται γύρω από το συμφέρον κάποιων και να μην σας ενδιαφέρει η ασφάλεια και η ποιότητα ζωής των ανθρώπων. Ασκούμε ένα παραιατρικο επάγγελμα,είμαστε επαγγελματίες υγείας και μετα έμποροι και έχουμε Ασθενεις και μετά πελάτες.
    Σας ευχαριστώ.

  • Αξιοτιμε κ.Υπουργε ,
    η νομοθετηση της απελευθερωσης της διαθεσης των υγρων φακων επαφης και ετοιμων πρεσβυωπικων απο τους φαρμακοποιους χωρις την υπαρξη υπευθυνου οπτικου στο φαρμακειο αυτοματα συνεπαγεται οτι καθισταται υπευθυνος ο φαρμακοποιος για την υγεια των οφθαλμων μετα την χρηση φακων επαφης καθως τα υγρα αποτελουν διλυματα χημικων ουσιων που αμεσα επαφυενται και απορροφουνται απο τους φακους επαφης στους οφθαλμους.Αντιστοιχα και για την εξελιξη της παθησης της πρεσβυωπιας η οποια συνταγογραφειται.
    Κατα αυτον τον τροπο προσβαλλονται καταφορα τα επιστημονικα αλλα και τα επαγγελματικα δικαιωματα των οπτικων και εμπλουτιζονται των φαρμακοποιων.
    Επισης θιγονται και τα οικονομικα συμφεροντα των οπτικων εναντι των φαρμακοποιων.
    Κυριε Υπουργε , μια τετοια νομοθετηση προς τους φαρμακοποιους , θα εμπλεκε τα επαγγελματικα δικαιωματα αμφοτερων πλευρων και θα αφηνε ανοιχτη την διεκδικηση και απο τους οπτικους (ως επαγγελματιες υγειας της ορασης) την διεκδικηση της πωλησης ολων των οφθαλμολογικων φαρμακων και κολλυριων φυσικα συνταγογραφουμενων και μη , με γνωμονα την δικη σας τοποθετηση.
    Αναλυτικοτερα:»υποχρεώνει τους φαρμακοποιούς σε πρόσθετες και μή αναγκαίες λειτουργικές δαπάνες, παρά το γεγονός ότι οι τελευταίοι , εκ της ιδιότητάς τους ως επαγφελματιών υγείας, έχουν την κατάλληλη και ειδική γνώση που απαιτείται, για την ασφαλή διάθεση των ως άνω Οπτικών ειδών » .
    Κυριε Υπουργε , μονο χαος και διχονοια θα δημιουργησει στους δυο κλαδους μια τετοια νομοθετηση.
    Παρακαλω οπως την αποσυρετε για το κοινο καλο.
    Με εκτιμηση,
    Μαυροπουλος Ιωαννης

  • 31 Οκτωβρίου 2024, 11:58 | Κωνσταντίνος

    Κύριε υπουργέ, 4 χρόνια σπουδές + πρακτική άσκηση ώστε να αποκτήσουμε γνώσεις για την σωστή χρήση των φακών επαφής, για το ποιο υγρό κάνει με τον κάθε φακό επαφής, ποιο υγρό δεν πρέπει ν έρθει σε επαφή με το μάτι, πως κατασκευάζονται τα γυαλιά, πως να αξιολογήσεις ένα σχόλιο θολής Όρασης από ένας πολίτη (συμπολίτη σας). Και εσείς θέλετε να δώσετε τώρα στον φαρμακοποιό το δικαίωμα να πουλάει τυποποιημένα ομματουαλλια καθώς και τα υγρά φακών επαφής;; Και θα σας ρωτήσω τώρα εγώ με το φτωχό μυαλό μου. Με τι γνώσεις;;;

    Υ.γ.: Μην ξεχνάτε φαρμακεία= σούπερ μάρκετ γιατί δίπλα στις ντομάτες να μην βάλουμε υγρά φακών επαφής να είναι και δροσερά;;;

  • 30 Οκτωβρίου 2024, 20:15 | ΛΟΓΟΘΕΤΗ ΛΑΜΠΕΤΙΑ

    1000 χαρτιά για να ανοίξουμε μαγαζί και δικαίως. Η όραση είναι η σημαντικότερη ίσως αίσθηση και αντί να αναβαθμίζετε τις υπηρεσίες ρίχνετε το επίπεδο. Μαϊμούδες γυαλιά παντού, πρεσβυωπικά γυαλιά παντού και τώρα με την ευχή του κράτους στα φαρμακεία. Ποια είναι η κατάρτιση του φαρμακοποιού πάνω σε αυτόν τον τομέα; Σπουδές σεμινάρια και πάει λέγοντας για να αποφύγουμε τις επικίνδυνες συνέπειες της λάθος χρήσης των φακών και της μη σωστής συντήρησής τους. Δεν γίνεται να τα βάζουμε όλα στο ίδιο καλάθι. Η υγεία της όρασης είναι σπουδαίο ζήτημα. Κινείστε με λάθος τρόπο και εις βάρος των πολιτών και της δημόσιας υγείας! Ο κάθε επαγγελματίας πάνω στο αντικείμενό του!

  • 30 Οκτωβρίου 2024, 19:50 | Δαμίγος Σωτήριος

    Κύριε Υπουργέ ,
    στην αιτιολογική έκθεση του άρθρου 34 διατείνεστε τα εξής ακριβώς :
    » Η διάθεση από τα φαρμακεία τυποποιημένων ομματουαλλίων ( πρεσβυωπίας) και υγρών φακών επαφής υπό την προυπόθεση ορισμού Οπτικού
    ως επιστημονικά υπευθύνου, υποχρεώνει τους φαρμακοποιούς σε πρόσθετες και μή αναγκαίες λειτουργικές δαπάνες, παρά το γεγονός ότι οι τελευταίοι , εκ της ιδιότητάς τους ως επαγγελματιών υγείας, έχουν την κατάλληλη και ειδική γνώση που απαιτείται, για την ασφαλή διάθεση των ως άνω Οπτικών ειδών «.
    Ουδέν αναληθέστερον, σας παραπληροφόρησαν, σας είπαν ψέματα !
    Κανείς επαγγελματίας Υγείας δεν έχει την κατάλληλη και ειδική γνώση πλήν του Οπτικού Οπτομέτρη.
    Ουδέποτε και επ’ ουδενί λόγω εκπαιδεύτηκαν Φαρμακοποιοί προκειμένου να επιλαμβάνονται προβλημάτων διαθλαστικών ανωμαλιών, συμπεριλαμβανομένης της πρεσβυωπίας.
    Η παρουσία Οπτικού ως επιστημονικά υπευθύνου δεν αποτελεί υποτιμητικά μη αναγκαία λειτουργική δαπάνη, αλλά τουναντίον αποτελεί εχέγγυο για την προάσπιση της Δημόσιας Υγείας και ιδία του αγαθού της Όρασης.
    Κύριε Υπουργέ,
    οι Οπτικοί Οπτομέτρες , ειδικοί επιστήμονες για την εφαρμογή και διάθεση Φακών Επαφής και Υγρών φακών επαφής, επομένως άριστοι γνώστες του αντικειμένου, στα πλαίσια των Πανεπιστημιακών σπουδών τους , διδάχθηκαν και εξετάστηκαν στο μάθημα «Φαρμακολογία».
    Ουδέποτε όμως αιτήθηκαν, αναξιοπρεπώς, ως επαγγελματίες Υγείας διαθέτοντες την κατάλληλη και ειδική γνώση, την διάθεση φαρμάκων για τους Οφθαλμούς!
    Είναι Οπτικοί Οπτομέτρες και όχι Φαρμακοποιοί.
    Το άρθρο 34 του σχεδίου νόμου θα αποτελέσει όνειδος για το Υπ. Υγείας.
    Σας υπενθυμίζω ότι κατά την προηγούμενη θητεία σας ως Υπουργού Υγείας την 11/7/2013, σε έγγραφό σας προς την Βουλή των Ελλήνων ( αρ. πρωτ.60921), είχατε υπεραμυνθεί σθεναρά των επαγγελματικών δικαιωμάτων των Οπτικών, βεβαιώνοντας το Κοινοβούλιο για την κατοχύρωσή τους μέσω των διατάξεων της παρ.ΙΒ.3 του άρθρου πρώτου του ν. 4093/12 (ΦΕΚ 222 τΑ), η οποία θεσπίζει ως απαραίτητη την παρουσία επιστημονικού υπευθύνου Οπτικού, τις τεχνικές προδιαγραφές, τον εξοπλισμό και την χορήγηση βεβαίωσης λειτουργίας τμήματος Οπτικών , για όσους επιθυμούν να διαθέτουν Οπτικά είδη.
    Κύριε Υπουργέ,
    αντί να ανακαλείτε την βεβαίωσή σας προς τους αντιπροσώπους του Ελληνικού λαού στο Κοινοβούλιο,παρακαλώ,
    όπως ανακαλέσετε και αποσύρετε το άρθρο 34.
    Δεν είναι τα Φαρμακεία ο ομφαλός των επαγγελμάτων Υγείας.
    Μετά τιμής,
    Δαμίγος Σωτήριος
    πρώην Πρόεδρος Δ.Σ Π.Ε Ο.Ο

  • 30 Οκτωβρίου 2024, 19:13 | Κιρκώφ Σάββας

    Ο παλαιός νόμος έγινε με κάποιες προϋποθέσεις, η τροποποίηση του παλαιού νόμου σε ποίες νέες προϋποθέσεις βασίζεται ? Τι άλλαξε από παλαιά μέχρι σήμερα ? ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.
    Αφού επιτρέπει η τροποποίηση οι φαρμακοποιοί να κάνουν και την δουλειά του οπτικού γιατί να μην συμπληρωθεί η τροποποίηση με δυνατότητα στον οπτικό να κάνει και την δουλειά του φαρμακοποιού ?

  • 30 Οκτωβρίου 2024, 19:19 | Δαμίγος Σωτήριος

    Κύριε Υπουργέ ,
    στην αιτιολογική έκθεση του άρθρου 34 διατείνεστε τα εξής ακριβώς :
    » Η διάθεση από τα φαρμακεία τυποποιημένων ομματουαλλίων ( πρεσβυωπίας) και υγρών φακών επαφής υπό την προυπόθεση ορισμού Οπτικού
    ως επιστημονικά υπευθύνου, υποχρεώνει τους φαρμακοποιούς σε πρόσθετες και μή αναγκαίες λειτουργικές δαπάνες, παρά το γεγονός ότι οι τελευταίοι , εκ της ιδιότητάς τους ως επαγγελματιών υγείας, έχουν την κατάλληλη και ειδική γνώση που απαιτείται, για την ασφαλή διάθεση των ως άνω Οπτικών ειδών «.
    Ουδέν αναληθέστερον, σας παραπληροφόρησαν, σας είπαν ψέματα !
    Κανείς επαγγελματίας Υγείας δεν έχει την κατάλληλη και ειδική γνώση πλήν του Οπτικού Οπτομέτρη.
    Ουδέποτε και επ’ ουδενί λόγω εκπαιδεύτηκαν Φαρμακοποιοί προκειμένου να επιλαμβάνονται προβλημάτων διαθλαστικών ανωμαλιών, συμπεριλαμβανομένης της πρεσβυωπίας.
    Η παρουσία Οπτικού ως επιστημονικά υπευθύνου δεν αποτελεί υποτιμητικά μη αναγκαία λειτουργική δαπάνη, αλλά τουναντίον αποτελεί εχέγγυο για την προάσπιση της Δημόσιας Υγείας και ιδία του αγαθού της Όρασης.
    Κύριε Υπουργέ,
    οι Οπτικοί Οπτομέτρες , ειδικοί επιστήμονες για την εφαρμογή και διάθεση Φακών Επαφής και Υγρών φακών επαφής, επομένως άριστοι γνώστες του αντικειμένου, στα πλαίσια των Πανεπιστημιακών σπουδών τους , διδάχθηκαν και εξετάστηκαν στο μάθημα «Φαρμακολογία».
    Ουδέποτε όμως αιτήθηκαν, αναξιοπρεπώς, ως επαγγελματίες Υγείας διαθέτοντες την κατάλληλη και ειδική γνώση, την διάθεση φαρμάκων για τους Οφθαλμούς!
    Είναι Οπτικοί Οπτομέτρες και όχι Φαρμακοποιοί.
    Το άρθρο 34 του σχεδίου νόμου θα αποτελέσει όνειδος για το Υπ. Υγείας.
    Σας υπενθυμίζω ότι κατά την προηγούμενη θητεία σας ως Υπουργού Υγείας την 11/7/2013, σε έγγραφό σας προς την Βουλή την Ελλήνων ( αρ. πρωτ.60921), είχατε υπεραμυνθεί σθεναρά των επαγγελματικών δικαιωμάτων των Οπτικών, βεβαιώνοντας το Κοινοβούλιο για την κατοχύρωσή τους μέσω των διατάξεων της παρ.ΙΒ.3 του άρθρου πρώτου του ν. 4093/12 (ΦΕΚ 222 τΑ), η οποία θεσπίζει ως απαραίτητη την παρουσία επιστημονικού υπευθύνου Οπτικού, τις τεχνικές προδιαγραφές, τον εξοπλισμό και την χορήγηση βεβαίωσης λειτουργίας τμήματος Οπτικών , για όσους επιθυμούν να διαθέτουν Οπτικά είδη.
    Κύριε Υπουργέ,
    αντί να ανακαλείτε την βεβαίωσή σας προς τους αντιπροσώπους του Ελληνικού λαού στο Κοινοβούλιο,παρακαλώ,
    όπως ανακαλέσετε και αποσύρετε το άρθρο 34.
    Δεν είναι τα Φαρμακεία ο ομφαλός των επαγγελμάτων Υγείας.
    Μετά τιμής,
    Δαμίγος Σωτήριος
    πρώην Πρόεδρος Δ.Σ Π.Ε Ο.Ο

  • 30 Οκτωβρίου 2024, 18:56 | Δαμίγος Σωτήριος

    Κύριε Υπουργέ ,
    στην αιτιολογική έκθεση του άρθρου 34 διατείνεστε τα εξής ακριβώς :
    » Η διάθεση από τα φαρμακεία τυποποιημένων ομματουαλλίων ( πρεσβυωπίας) και υγρών φακών επαφής υπό την προυπόθεση ορισμού Οπτικού
    ως επιστημονικά υπευθύνου, υποχρεώνει τους φαρμακοποιούς σε πρόσθετες και μή αναγκαίες λειτουργικές δαπάνες, παρά το γεγονός ότι οι τελευταίοι , εκ της ιδιότητάς τους ως επαγφελματιών υγείας, έχουν την κατάλληλη και ειδική γνώση που απαιτείται, για την ασφαλή διάθεση των ως άνω Οπτικών ειδών «.
    Ουδέν αναληθέστερον, σας παραπληροφόρησαν, σας είπαν ψέματα !
    Κανείς επαγγελματίας Υγείας δεν έχει την κατάλληλη και ειδική γνώση πλήν του Οπτικού Οπτομέτρη.
    Ουδέποτε και επ’ ουδενί λόγω εκπαιδεύτηκαν Φαρμακοποιοί προκειμένου να επιλαμβάνονται προβλημάτων διαθλαστικών ανωμαλιών, συμπεριλαμβανομένης της πρεσβυωπίας.
    Η παρουσία Οπτικού ως επιστημονικά υπευθύνου δεν αποτελεί υπιτιμητικά μη αναγκαία λειτουργική δαπάνη, αλλά τουναντίον αποτελεί εχέγγυο για την προάσπιση της Δημόσιας Υγείας και ιδία του αγαθού της Όρασης.
    Κύριε Υπουργέ,
    οι Οπτικοί Οπτομέτρες , ειδικοί επιστήμονες για την εφαρμογή και διάθεση Φακών Επαφής και Υγρών φακών επαφής, επομένως άριστοι γνώστες του αντικειμένου, στα πλαίσια των Πανεπιστημιακών σπουδών τους , διδάχθηκαν και εξετάστηκαν στο μάθημα «Φαρμακολογία».
    Ουδέποτε όμως αιτήθηκαν, αναξιοπρεπώς, ως επαγγελματίες Υγείας διαθέτοντες την κατάλληλη και ειδική γνώση, την διάθεση φαρμάκων για τους Οφθαλμούς!
    Είναι Οπτικοί Οπτομέτρες και όχι Φαρμακοποιοί.
    Το άρθρο 34 του σχεδίου νόμου θα αποτελέσει όνειδος για το Υπ. Υγείας.
    Σας υπενθυμίζω ότι κατά την προηγούμενη θητεία σας ως Υπουργού Υγείας την 11/7/2013, σε έγγραφό σας προς την Βουλή την Ελλήνων ( αρ. πρωτ.60921), είχατε υπεραμυνθεί σθεναρά των επαγγελματικών δικαιωμάτων των Οπτικών, βεβαιώνοντας το Κοινοβούλιο για την κατοχύρωσή τους μέσω των διατάξεων της παρ.ΙΒ.3 του άρθρου πρώτου του ν. 4093/12 (ΦΕΚ 222 τΑ), η οποία θεσπίζει ως απαραίτητη την παρουσία επιστημονικού υπευθύνου Οπτικού, τις τεχνικές πεοδιαγραφές, τον εξοπλισμό και την χορήγηση βεβαίωσης λειτουργίας τμήματος Οπτικών , για όσους επιθυμούν να διαθέτουν Οπτικά είδη.
    Κύριε Υπουργέ,
    αντι να ανακαλείτε την βεβαίωσή σας προς τους αντιπροσώπους του Ελληνικού λαού στο Κοινοβούλιο,παρακαλώ,
    όπως ανακαλέσετε και αποσύρετε το άρθρο 34.
    Δεν είναι τα Φαρμακεία ο ομφαλός των επαγφελμάτων Υγείας.
    Μετά τιμής,
    Δαμίγος Σωτήριος
    πρώην Πρόεδρος Δ.Σ Π.Ε Ο.Ο

  • 30 Οκτωβρίου 2024, 18:45 | Γκούγκης Νικόλαος

    Η πρεσβυωπία είναι πάθηση συνταγογραφούμενη κατά idc και δεν μπορεί να τη διαχειριστεί κάποιος χωρίς:
    α) τις κατάλληλες απαιτήσεις εκπαίδευσης και
    β) την επαγγελματικη ικανότητα και επάρκεια.
    Υπάρχουν ποινικές και αστικές ευθύνες σε περιπτώσεις αρνητικής εξέλιξης της πρεσβυωπία απο τα τυποποιημένα ομματοϋάλλια που θα χορηγηθούν από επαγγελματίες, οι οποίοι ουδέποτε εκπαιδεύτηκαν.
    Θέλετε με το άρθρο να κάνετε τους φαρμακοποιούς, οπτικούς-οπτομέτρες και τους ασθενείς γιατρούς που θα αυτοεξετάζονται ?!!
    Στην προφύλαξη της δημόσιας υγείας έχουν διακριτό ρόλο όλοι οι επιστήμονες υγείας.

  • 30 Οκτωβρίου 2024, 18:24 | Φαίη Χατζοπούλου

    Αντί να βγει το Υπουργείο σας να καταστρέφει με spray όλα τα ευτελή οπτικά είδη συμπεριλαμβανομένων των ευτελών γυαλιών ηλίου, που αποτελούν τεράστιο κίνδυνο για τη Δημόσια Υγεία και τα οποία σέρνονται και πωλούνται εκτός νόμιμων οπτικών καταστημάτων οπουδήποτε (συμπεριλαμβανομένων των φαρμακείων) στέλνοντας στα χειρουργεία μια ώρα αρχιτερα τους ασθενείς (πληρώνοντας τους γι’αυτα), ασχολείται με τα συμφέροντα των φαρμακοποιών και φαρμακαποθηκων…
    Η δαπάνη του Δημοσίου χρήματος των καθημερινών χειρουργειων εξαιτίας των βλαβών που προκύπτουν από την μη ενδεδειγμένη χρήση τους δεν σας πειράζει;;
    ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ εμάς τους ασθενείς λοιπόν που πληρώνουμε τα φακελάκια για τα χειρουργεία καταρράκτη.
    ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ και φροντίστε να χορηγηθει πλέον των οράσεως ή δαπάνη για τα ποιοτικά γυαλιά ηλίου. Η πρόληψη θα μειώσει τις δαπάνες.
    Όχι τα συμφέροντα των φαρμακοποιών.

  • 30 Οκτωβρίου 2024, 17:45 | Δήμητρα

    Σοβαρή τροπολογία σε σχέση με άλλες χώρες του εξωτερικού!!
    100 χρόνια πριν μας πάτε κε Υπουργέ.
    Μόνο Ευρώπη δεν θυμίζει η τροπολογία αυτή…
    Οι Οπτικοί Οπτομέτρες συνταγογραφουν σε άλλες χώρες της Ευρώπης.
    Καλά που υπάρχουν και οι φαρμακοτριφτες και μας θυμίζουν ότι ζούμε ακόμη στην Ψωροκωσταινα…

  • 30 Οκτωβρίου 2024, 17:15 | ΘΩΜΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ

    Τα φαρμακεία δεν είναι σε θέση να εκπληρώσουν τη βασική υποχρέωση δημοσίου συμφέροντος και προστασίας της δημόσιας υγείας που
    συνδέεται με τη διάθεση των οπτικών ειδών, δηλαδή την ύπαρξη επιστημονικά υπεύθυνου Οπτικού-Οπτομέτρη εντός του καταστήματος.
    ΜΟΝΟ οι Οπτικοί-Οπτομέτρες διαθέτουν την επιστημονική κατάρτιση για τη διάθεση των φακών και των υγρών επαφής. Όσο για τα τυποποιημένα γυαλιά πρεσβυωπίας ΜΟΝΟ οι Οπτικοί-Οπτομέτρες είναι σε θέση να ελέγξουν αν οι βαθμοί που αναγράφονται πάνω σε αυτά τα γυαλιά αντιστοιχούν στους πραγματικούς.
    Η πρεσβυωπία είναι η συχνότερη διαθλαστική πάθηση και αφορά κοντά στα 2 δισεκατομμύρια ανθρώπους ανά την υφήλιο και δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται με προχειρότητα.
    Τέλος, το Υπουργείο Υγείας οφείλει να πραγματοποιήσει μια σειρά από ενέργειες που αναδεικνύουν και τοποθετούν τον Οπτικό-Οπτομέτρη στην θέση που πραγματικά του αξίζει ως επαγγελματίας υγείας κι όχι να λαμβάνει τέτοιου είδους αποφάσεις που θέτουν έναν ολόκληρο κλάδο στο περιθώριο.

    Θωμάγγελος Μιχαλάκης
    Πρόεδρος Ομοσπονδίας Συλλόγων Οπτικών Οπτομετρών Ελλάδος

  • 30 Οκτωβρίου 2024, 16:57 | Αγγελικη

    Τα τυποποιημένα γυαλιά οράσεως καθώς και τα υγρά φακών επαφης είναι συναφή με την όραση προϊόντα για τα οποία ο μόνος επιστημονικά καταρτισμένος επαγγελματίας είναι ο Οπτικος- οπτομετρης. Για άλλη μια φορά το υπουργείο υγειας βάζει απέναντι της έναν ολόκληρο κλάδο ο οποίος βάλλεται καθημερινά με οδυνηρά αποτελέσματα για την οφθαλμική υγεία. Καλούμε τον υπουργό να μην προχωρήσει σε αυτό το αρθρο και να κάνει ξεκάθαρο ποιοι είναι υπεύθυνοι για τη διάθεση των οπτικων προϊόντων.

  • 30 Οκτωβρίου 2024, 16:29 | Παναγιωτης

    Με τη συγκεκριμένη τροποποίηση νομιμοποιείτε μια υπάρχουσα παράνομη διάθεση από τα φαρμακεία. Σχιζετε τα δικαιωματα μας, για τα οποία σπουσαμε θεωρώντας τα μια εξασφάλιση για την επαγγελματική μας προστασία. ΝΤΡΟΠΗ.Περιμεναμε να κατακρίνετε την παράνομη διάθεση των από τα φαρμακεία,αντ’αυτου την νομιμοποιείτε…
    ΜΟΝΟ ΝΤΡΟΠΗ.

  • 30 Οκτωβρίου 2024, 16:38 | Φαιη

    Αντί να βγει το Υπουργείο σας να καταστρέφει με spray όλα τα ευτελή οπτικά είδη συμπεριλαμβανομένων των ευτελών γυαλιών ηλίου, που αποτελούν τεράστιο κίνδυνο για τη Δημόσια Υγεία και τα οποία σέρνονται και πωλούνται εκτός νόμιμων οπτικών καταστημάτων οπουδήποτε (συμπεριλαμβανομένων των φαρμακείων) στέλνοντας στα χειρουργεία μια ώρα αρχιτερα τους ασθενείς (πληρώνοντας τους γι’αυτα), ασχολείται με τα συμφέροντα των φαρμακοποιών και φαρμακαποθηκων…
    Η δαπάνη του Δημοσίου χρήματος των καθημερινών χειρουργειων εξαιτίας των βλαβών που προκύπτουν από την μη ενδεδειγμένη χρήση τους δεν σας πειράζει;;
    ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ εμάς τους ασθενείς λοιπόν που πληρώνουμε τα φακελάκια για τα χειρουργεία καταρράκτη.
    ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ και φροντίστε να χορηγηθει πλέον των οράσεως ή δαπάνη για τα ποιοτικά γυαλιά ηλίου. Η πρόληψη θα μειώσει τις δαπάνες.
    Όχι τα συμφέροντα των φαρμακοποιών.

  • 30 Οκτωβρίου 2024, 16:19 | Ελένη Πισμοπούλου

    Κύριε Υπουργέ, εσείς θα επιλέγατε για τα μάτια σας να αγοράσετε έτοιμα γυαλιά πρεσβυωπίας από φαρμακείο, χωρίς έλεγχο από οπτικό; Θα θέλατε να στραβωθείτε γρηγορότερα και να χαλάσετε τα μάτια σας διαλέγοντας ανεξέλεγκτα όποιον βαθμό να’ναι διότι ο φαρμακοποιός δεν γνωρίζει καθόλου να σας βοηθήσει και δεν έχει την γνώση να σας προτείνει το σωστό; Θα θέλατε μήπως να αποκτήσετε μόνιμους πονοκεφάλους από λάθος επιλογή βαθμού;
    Θα απαντήσω εγώ για εσάς μιας και δεν μπορείτε να μου απαντήσετε. ΟΧΙ. ΔΕΝ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ. ΔΕΝ ΘΑ ΡΙΣΚΑΡΑΤΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΣΑΣ. Γιατί λοιπόν θέτετε σε κίνδυνο την υγεία των ψηφοφόρων σας και όλων των πολιτών; Πώς θέλετε να λέγεστε Υπουργός «Υγείας» αν δεν σας ενδιαφέρει πραγματικά η υγεία των ανθρώπων που ζουν στην Ελλάδα;
    Πώς επιτρέπετε την πώληση γυαλιών σε λαϊκές αγορές;
    Εμείς σπουδάσαμε για να κάνουμε αυτή την δουλειά.
    Ακόμα και στα σούπερ μάρκετ και τα λοιπά μαγαζιά στα οποία ελευθερώσατε την πώληση τυποποιημένων γυαλιών με την δήθεν παρουσία υπεύθυνου οπτικού, μόνο ταμπέλα υπάρχει κολλημένη. Ποτέ οπτικός. Παρανομία και εκεί.
    Αν είναι λοιπόν τόσο ξέφραγο αμπέλι η Ελλάδα να πουλάμε και εμείς οι οπτικοί Depon, πάνες, κρέμες για μωρά και καλλυντικά. Τουλάχιστον αυτά δεν χρειάζονται ειδικές γνώσεις.
    Σας ευχαριστώ πολύ!

  • 30 Οκτωβρίου 2024, 15:14 | Κώστας Αποστολάκης

    Η διάθεση γυαλιών όρασης που διορθώνον τις διαθλαστικές ανωμαλίες των οφθαλμών, των τυποποιημένων γυαλιών πρεσβυωπίας(μοντε), των φακών επαφής, των υγρών φακών επαφής και γενικά όλων των συναφών προς την όραση ειδών, πρέπει να γίνεται από τα καταστήματα οπτικών ειδών. Η διάθεση των τυποποιημένων γυαλιών πρεσβυωπίας και των υγρών φακών επαφής δεν πρέπει να επιτρέπεται να γίνεται από φαρμακεία καθώς ο οπτικός -οπτομέτρης είναι ο μοναδικός επιστήμονας ο οποίος βάσει του προγράμματος σπουδών του είναι ο ειδικός στο να παρέχει τις πληροφορίες για την σωστή χρήση. Οποιαδήποτε άλλη επιλογή εξυπηρετεί μόνο συντεχνιακά συμφέροντα.

  • 30 Οκτωβρίου 2024, 15:27 | Ελενη

    Ειλικρινά αυτό δε πρέπει να περάσει!!!εχετε αφήσει να πωλούνται γυαλια ηλίου και γυαλια πρεσβυωπίας… από τον οποιονδήποτε με κινδυνο την υγεία των ματιών!!!γι αυτό έχει αυξηθεί η ωχρα κηλίδα,ο καταρρακτησ Κτλ!!!πωλουνται από καταστήματα με ρούχα,με παιχνίδια,με κοσμήματα,σε καφετέριες,σε πάγκους μέσα στα πανηγύρια,στα φαρμακεια(που ειλικρινά τόσες σπουδές έχουν κάνει και πουλάνε ένα απαράδεκτο επικίνδυνο προϊόν χωρίς το κράτος να τους σταματά…)…έρχονται πελάτες που αγόρασαν υπεροξείδια για φακούς επαφής χωρίς να ξέρουν τη χρήση επειδή το πήραν από φαρμακείο και είναι τα μάτια τους κόκκινα..αφού δεν είχε γίνει η χημική εξουδετέρωση.ειλικρινα…ένα ζευγάρι μάτια έχουμε δεν θα μας δώσει άλλο ο θεός..τι πάτε και κάνετε 🥺🥺🥺

  • 30 Οκτωβρίου 2024, 15:12 | Παναγιωτης

    Η οπτικη κοινοτητα ειναι καταφορα εναντιον του προτεινομενου νομοσχεδιου . Η κυβερνηση εχει εναν θυσαυρο στα χερια της , τους οπτικους οπτομετρες ,τους οποιους η ιδια σπουδαζει και καταρτιζει ωστε να παρεχουν υπηρεσιες υγειας υψηλης ποιοτητας και τεχνολογιας στους πολιτες . Μπορει να εκμεταλλευτει 3.000 + ετοιμα σημεια – τα καταστηματα μας – οπου μπορει να γινεται σοβαρος πρωτοβαθμιος ελεγχος της ορασης και να αποσυμφορησει αφενως τα νοσοκομεια και αφετερου να γλιτωσει και χρηματα απο τον προυπολογισμο του κρατους με αυτον τον τροπο. Αντι λοιπον να εκμεταλλευτειτε αυτον τον , κυριολεκτικα , θυσαυρο που εχετε στα χερια σας , διαρκως υποβιβαζετε και πολεματε τους οπτικους οπτομετρες …. αντι να επιδιωκετε την καλυτερη και επιστημονικοτερη παροχη υπηρεσιων στους πολιτες , δινετε την οπτομετρια και την διαθεση ειδων σχετικα με την οραση σε ανειδικευτους επαγγελματιες ….οι οφθαλμιατροι γνωριζουν παθολογια των οφθαλμων , μολυνσεις , τραυματα , φαρμακα , χειρουργεια …. οι φαρμακοποιοι γνωριζουν τα φαρμακα …. για να μην αναφερω τους ιδιοκτητες αποθηκων χαρτικων , βιβλιοπωλειων , ρουχων και ειδων μοδας , παπουτσιων …μεχρι και σε φουρνους εχουμε δει γυαλια διορθωτικα για την πρεσβυωπια . Αφηνω τελευταιο το τεραστιο θεμα του ιντερνετ , στο οποιο πουλουνται τα παντα χωρις κανεναν ελεγχο !! Τι γνωριζουν λοιπον ολοι αυτοι οι ανθρωποι απο την οραση , την οπτομετρια , την κατασκευη γυαλιων ,τους φακους επαφης ?? Γνωριζουν ποιο υγρο ταιριαζει με ποιον φακο επαφης ?? Γνωριζουν πως κατασκευαζεται ενα γυαλι ορασεως ?? Πως ειναι δυνατον να πωλουνται τοσο εξειδικευμενα προιοντα απο ανθρωπους ανειδικευτους ?? Εσεις θα εμπιστευοσασταν την κατασκευη του σπιτιου σας σε εναν …χασαπη ?? Η κυβερνηση πρεπει να σοβαρευτει και οπως σε ολα τα ανεπτυγμενα κρατη – Αγγλια Γερμανια Αμερικη Καναδας και αλλου – οι ρολοι των οπτομετρων και των οφθαλμιατρων ειναι διαχωρισμενοι και συμπληρωνουν ο ενας τον αλλο, ετσι και εδω να διαχωρισει επιτελους σωστα τα επαγγελματικα δικαιωματα προς οφελος πρωτα των πολιτων και μετα του ιδιου του κρατους . Και ετσι να διαφυλαχτουν τοσο η υγεια των πολιτων για ενα τοσο πολυτιμο αγαθο οπως ειναι η οραση , οσο και η ευημερια των επαγγελματιων που φροντιζουν για την υγεια αυτη . Κατα συνεπεια ενα νομοσχεδιο που δινει την διαθεση ετοιμων – κακιστης ποιοτητας – γυαλιων ορασεως για την διορθωση της πρεσβυωπιας, οπως επισης και των υγρων συντηρησης των φακων επαφης ,υλικων που μπαινουν μεσα στον οργανισμο μας και απαιτουν μεγαλη εξειδικευση και συνεχη εκπαιδευση -που κανουμε μονο εμεις και κανεις αλλος – σε μη καταρτισμενους επαγγελματιες ,οπως ειναι οι φαρμακοποιοι , δεν μπορει να περασει ! Αντιθετως χρειαζονται νομοι που να θωρακιζουν τοσο τους οπτικους οπτομετρες και κατ’επεκταση την δημοσια υγεια .

  • 30 Οκτωβρίου 2024, 14:17 | Κατερίνα Σπυροπούλου

    Ο κλάδος Οπτικών-Οπτομετρών πλήττεται βάναυσα τον τελευταίο καιρό με αποκορύφωμα αυτή την τροποποίηση που αντί να προασπίζει και να περιφρουρεί το επάγγελμα, του εναντίον αφαιρεί την αποκλειστική διάθεση προϊόντων που άπτονται της υγείας και της προστασίας της όρασης. Μοναδικός υγειονομικός υπεύθυνος κατάλληλα εκπαιδευμένος και αδειοδοτημένος από το κράτος για την πώληση προϊόντων συναφή της όρασης, δεν είναι άλλος από τον Οπτικό-Οπτομετρη.
    Παρακαλώ αναθεωρήστε άμεσα την τροποποίηση και όπως φροντίσατε οι οποίες τροποποιήσεις να προστατεύουν τον κλάδο που ως συνέπεια έχει την προστασία της όρασης. Ότιδηποτε άλλο αποτελεί κίνδυνο για την δημόσια υγεία! Ευχαριστώ

  • 30 Οκτωβρίου 2024, 13:01 | Παναγιωτης Τομαρας

    Απαραδεκτη τροποποιηση,επικυνδυνη για τη δημοσια υγεια.Ο μοναδικος υπευθυνος στη διαθεση οπτικων ειδων ειναι ο πτυχιουχος οπτικος!!

  • 30 Οκτωβρίου 2024, 11:28 | Μάριος Γεωργίου

    Τα τυποποιημένα ομματοϋάλλια καθώς και τα υγρά φακών επαφής, αποτελούν συναφή προς την όραση είδη. Ο οπτικός -οπτομέτρης είναι ο μοναδικός επιστήμονας ο οποίος βάσει του προγράμματος σπουδών του είναι ο ειδικός στο να παρέχει στον πληθυσμό πληροφορίες για την σωστή χρήση των υγρών φακών επαφής των τυποποιημένων ομματοϋάλλίων καθώς και όλων των συναφών προς την όραση ειδών.Οποιαδήποτε παρέκκλιση από τον 971/79 όπως ισχύει σήμερα όσο αφορά την υποχρέωση ύπαρξης οπτικού υγειονομικού υπεύθυνου σε οποιαδήποτε σημεία πώλησης των άνωθεν προϊόντων, αποτελεί κίνδυνο για την δημόσια υγεία!

  • 30 Οκτωβρίου 2024, 10:03 | Παναγιώτα

    Πριν τροποποιήστε με αυτό το «έκτρωμα νομοσχέδιο τον 971/79 καλό θα ήταν να αποζημιώσετε κε Υπουργέ τους οπτικούς για όλα τα παράνομα κέρδη που χρόνια μέχρι και σήμερα νεμονται οι φαρμακοποιοί εις βάρος τους.
    Τουλάχιστον έτσι εξοικονομειται περισσότερο δημόσιο χρήμα από το να πληρώνετε με τα χειρουργεία καταρράκτη ως αποτέλεσμα της κακής και αλόγιστης χρήσης των ετοίμων γυαλιών πρεσβυωπίας που πωλούνται χωρίς την παρουσία υπεύθυνου Οπτικού.
    Η νομιμοποίηση των παράνομων κερδών των φαρμακαποθηκων αυτή τη φορά ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.

  • 29 Οκτωβρίου 2024, 23:30 | Αναστασία

    σωστή ρύθμιση θα έπρεπε να είναι ως εξής:»Τα τυποποιημένα ομματοϋάλλια καθώς και τα υγρά φακών επαφής, αποτελούν συναφή προς την όραση είδη. Ο οπτικός -οπτομέτρης είναι ο μοναδικός επιστήμονας ο οποίος βάσει του προγράμματος σπουδών του είναι ο ειδικός στο να παρέχει στον πληθυσμό πληροφορίες για την σωστή χρήση των υγρών φακών επαφής των τυποποιημένων ομματοϋάλλίων καθώς και όλων των συναφών προς την όραση ειδών, ΓΙ ΑΥΤΟ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΟΠΤΙΚΩΝ. ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΘΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ.» Οι φαρμακοποιοί, τα τουριστικά καταστήματα, σούπερ μάρκετ, ακόμα και τα καταστήματα ρούχων που πουλάνε γυαλιά οράσεως, υγρά φακών επαφής ,γυαλιά ηλιου ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΙΝΔΥΝΟ και προκαλούν ΑΘΕΜΙΤΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ενάντια στους οπτικούς οπτομετρες που είναι οι ΜΟΝΟΙ που θα έπρεπε να έχουν δικαιώματα πώλησης αυτών των ειδών.

  • 29 Οκτωβρίου 2024, 23:25 | Γεωργίου Αναστασία

    Η σωστή ρύθμιση θα έπρεπε να είναι ως εξής:»Τα τυποποιημένα ομματοϋάλλια καθώς και τα υγρά φακών επαφής, αποτελούν συναφή προς την όραση είδη. Ο οπτικός -οπτομέτρης είναι ο μοναδικός επιστήμονας ο οποίος βάσει του προγράμματος σπουδών του είναι ο ειδικός στο να παρέχει στον πληθυσμό πληροφορίες για την σωστή χρήση των υγρών φακών επαφής των τυποποιημένων ομματοϋάλλίων καθώς και όλων των συναφών προς την όραση ειδών, ΓΙ ΑΥΤΟ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΟΠΤΙΚΩΝ. ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΘΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ.» Οι φαρμακοποιοί, τα τουριστικά καταστήματα, σούπερ μάρκετ, ακόμα και τα καταστήματα ρούχων που πουλάνε γυαλιά οράσεως, υγρά φακών επαφής ,γυαλιά ηλιου ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΙΝΔΥΝΟ και προκαλούν ΑΘΕΜΙΤΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ενάντια στους οπτικούς οπτομετρες που είναι οι ΜΟΝΟΙ που θα έπρεπε να έχουν δικαιώματα πώλησης αυτών των ειδών.

  • 29 Οκτωβρίου 2024, 17:03 | Πέννυ Παξιμάδη

    Τα τυποποιημένα ομματοϋάλλια καθώς και τα υγρά φακών επαφής, αποτελούν ιατρότεχνολογικά προϊόντα και συγκαταλέγονται στα οπτικά είδη.
    Ο οπτικός -οπτομέτρης είναι ο μοναδικός επιστήμονας ο οποίος βάσει του προγράμματος σπουδών του είναι ο ειδικά και επιστημονικά υπεύθυνος στο να παρέχει στον πληθυσμό πληροφορίες για την σωστή χρήση των υγρών φακών επαφής,των τυποποιημένων ομματοϋάλλίων όπως και των υπολοίπων βοηθημάτων χαμηλής όρασης.
    -Απο πότε στις σπουδές των φαρμακοποιών εμπεριέχεται η Διάθλαση;
    -Από πότε νομιμοποιουνται τα παράνομα έσοδα των φαρμακοποιών εν μια νυκτί;
    Έλεος κε Υπουργέ! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟΠΟΊΗΣΗ.
    Οποιαδήποτε παρέκκλιση από τον 971/79 όπως ισχύει σήμερα σε ότι αφορά στην υποχρέωση ύπαρξης και συνεχούς παρουσίας Οπτικού – Οπτομετρη ως υγειονομικού υπευθύνου, με χωροταξικά ειδική εγκατάσταση αδειοδοτειμενη από την Περιφερειακή Διεύθυνση Υγείας σε οποιαδήποτε άλλα σημεία η πώληση των άνωθεν προϊόντων, αποτελεί μεγάλο κίνδυνο για την δημόσια υγεία!

    Πέννυ Παξιμάδη
    τ. Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Οπτικών Οπτομετρών – Μέλος του ΠΣΟΟ-ΝΠΔΔ.

  • 29 Οκτωβρίου 2024, 17:59 | Πέννυ Παξιμάδη

    Τα τυποποιημένα ομματοϋάλλια καθώς και τα υγρά φακών επαφής, αποτελούν ιατρότεχνολογικά προϊόντα και συγκαταλέγονται στα οπτικά είδη.Ο οπτικός -οπτομέτρης είναι ο μοναδικός επιστήμονας ο οποίος βάσει του προγράμματος σπουδών του είναι ο ειδικά και επιστημονικά καταρτισμένος στο να παρέχει στον πληθυσμό πληροφορίες για την σωστή χρήση των υγρών φακών επαφής,των τυποποιημένων ομματοϋάλλίων όπως και των υπολοίπων βοηθημάτων χαμηλής όρασης καθώς ανήκουν στα συναφή προς την όραση είδη.
    Απο πότε στις σπουδές των φαρμακοποιών εμπεριέχεται η Διάθλαση;
    Έλεος κε Υπουργέ! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟΠΟΊΗΣΗ.
    Οποιαδήποτε παρέκκλιση από τον 971/79 όπως ισχύει σήμερα σε ότι αφορά στην υποχρέωση ύπαρξης και συνεχούς παρουσίας Οπτικού – Οπτομετρη ως υγειονομικού υπευθύνου, με χωροταξικά ειδική εγκατάσταση αδειοδοτειμενη από την Περιφερειακή Διεύθυνση Υγείας σε οποιαδήποτε άλλα σημεία η πώληση των άνωθεν προϊόντων, αποτελεί μεγάλο κίνδυνο για την δημόσια υγεία!
    Πέννυ Παξιμάδη
    τ. Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Οπτικών Οπτομετρών και μέλος του ΠΣΟΟ-ΝΠΔΔ

  • 29 Οκτωβρίου 2024, 16:42 | Πέννυ Παξιμάδη

    Τα τυποποιημένα ομματοϋάλλια καθώς και τα υγρά φακών επαφής, αποτελούν ιατρότεχνολογικά προϊόντα και συγκαταλέγονται στα οπτικά είδη.Ο οπτικός -οπτομέτρης είναι ο μοναδικός επιστήμονας ο οποίος βάσει του προγράμματος σπουδών του είναι ο ειδικά και επιστημονικά καταρτισμένος στο να παρέχει στον πληθυσμό πληροφορίες για την σωστή χρήση των υγρών φακών επαφής,των τυποποιημένων ομματοϋάλλίων όπως και των υπολοίπων βοηθημάτων χαμηλής όρασης καθώς ανήκουν στα συναφή προς την όραση είδη.
    Απο πότε στις σπουδές των φαρμακοποιών εμπεριέχεται η Διάθλαση;
    Έλεος κε Υπουργέ! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟΠΟΊΗΣΗ.
    Οποιαδήποτε παρέκκλιση από τον 971/79 όπως ισχύει σήμερα σε ότι αφορά στην υποχρέωση ύπαρξης και συνεχούς παρουσίας Οπτικού – Οπτομετρη ως υγειονομικού υπευθύνου, με χωροταξικά ειδική εγκατάσταση αδειοδοτειμενη από την Περιφερειακή Διεύθυνση Υγείας σε οποιαδήποτε άλλα σημεία η πώληση των άνωθεν προϊόντων, αποτελεί μεγάλο κίνδυνο για την δημόσια υγεία!

    Πέννυ Παξιμάδη
    τ. Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ενωσης Οπτικών Οπτομετρών και μέλος του Πανελληνιου Συλλόγου Οπτικών Οπτομετρών – ΠΣΟΟ ΝΠΔΔ

  • 29 Οκτωβρίου 2024, 12:36 | Δημήτριο Δαμίγος

    Τα τυποποιημένα ομματοϋάλλια καθώς και τα υγρά φακών επαφής, αποτελούν συναφή προς την όραση είδη. Ο οπτικός -οπτομέτρης είναι ο μοναδικός επιστήμονας ο οποίος βάσει του προγράμματος σπουδών του είναι ο ειδικός στο να παρέχει στον πληθυσμό πληροφορίες για την σωστή χρήση των υγρών φακών επαφής των τυποποιημένων ομματοϋάλλίων καθώς και όλων των συναφών προς την όραση ειδών.Οποιαδήποτε παρέκκλιση από τον 971/79 όπως ισχύει σήμερα όσο αφορά την υποχρέωση ύπαρξης οπτικού υγειονομικού υπεύθυνου σε οποιαδήποτε σημεία πώλησης των άνωθεν προϊόντων, αποτελεί κίνδυνο για την δημόσια υγεία!

    Δημήτριος Δαμίγος
    Μέλος ΔΣ Πανελλήνιας ένωσης Οπτικών και Οπτομετρών

  • 29 Οκτωβρίου 2024, 10:14 | Δέσποινα

    Τρομακτικά επικίνδυνη τροποποίηση!! Αυτή η πρακτική υπονομεύει τη σημασία της σωστής οφθαλμικής εξέτασης και προσαρμογής από επαγγελματίες, θέτοντας σε κίνδυνο την οφθαλμική υγεία των καταναλωτών και οδηγώντας σε προβλήματα όρασης που θα μπορούσαν να έχουν αποφευχθεί.

  • 29 Οκτωβρίου 2024, 10:41 | Γεωργια

    Επικίνδυνη τροποποίηση. Η διάθεση έτοιμων γυαλιών πρεσβυωπίας τα καθιστά αποδεκτή λύση στο μυαλο του καταναλωτικού κοινού ενώ μπορεί να αποβούν επικίνδυνα για την οφθαλμική υγεία. Η διάθεση υγρών φακών επαφής θα πρέπει να γίνεται αποκλειστικά από οπτικά καταστήματα και υπό την επιβλεψη οπτικού-οπτομέτρη. Η σωστή εξέταση και προσαρμογή αυτών των προϊόντων είναι κρίσιμη για την αποφυγή προβλημάτων όρασης και τη διασφάλιση της οφθαλμικής υγείας. Χωρίς την κατάλληλη επαγγελματική καθοδήγηση, οι χρήστες ενδέχεται να αντιμετωπίσουν σοβαρές επιπλοκές στην όρασή τους.

  • 27 Οκτωβρίου 2024, 00:17 | Δημήτριος Δαμίγος

    Τα τυποποιημένα ομματοϋάλλια καθώς και τα υγρά φακών επαφής, αποτελούν συναφή προς την όραση είδη. Ο οπτικός -οπτομέτρης είναι ο μοναδικός επιστήμονας ο οποίος βάσει του προγράμματος σπουδών του είναι ο ειδικός στο να παρέχει στον πληθυσμό πληροφορίες για την σωστή χρήση των υγρών φακών επαφής των τυποποιημένων ομματοϋάλλίων καθώς και όλων των συναφών προς την όραση ειδών.

    Οποιαδήποτε παρέκκλιση από τον 971/79 όπως ισχύει σήμερα όσο αφορά την υποχρέωση ύπαρξης οπτικού υγειονομικού υπεύθυνου σε οποιαδήποτε σημεία πώλησης των άνωθεν προϊόντων, αποτελεί κίνδυνο για την δημόσια υγεία!