1.Η παρ. 2 του άρθρου 1 του ν.3252 / 2004 (Α’ 132) αντικαθίσταται ως εξής:
«2. Έδρα της Ε.Ν.Ε. ορίζεται η Αθήνα. Περιφερειακά Τμήματα της Ε.Ν.Ε. συγκροτούνται ανά περιφερειακή ενότητα. Έδρα κάθε Περιφερειακού Τμήματος είναι η έδρα της περιφερειακής ενότητας. Με απόφαση του Υπουργού Υγείας που εκδίδεται μέσα σε δύο μήνες από την έναρξη ισχύος του παρόντος , καθορίζεται η διαδικασία μετάβασης από την ισχύουσα περιφερειακή συγκρότηση στην προβλεπόμενη από τα δύο προηγούμενα εδάφια.»
2. Στο τέλος της παρ. 2 του άρθρου 3 του ν. 3252/2004 προστίθεται εδάφιο ως εξής:
«Με απόφαση του Υπουργού Υγείας μετά από εισήγηση του Δ.Σ. της Ε.Ν.Ε. και σύμφωνη γνώμη του Εθνικού Συμβουλίου Ανάπτυξης Νοσηλευτικής (Ε.Σ.Α.Ν.), στα τακτικά μέλη μπορεί να περιλαμβάνονται και άλλες επαγγελματικές κατηγορίες νοσηλευτριών και νοσηλευτών .»
3. Στο άρθρο 4 προστίθεται παρ. 9 ως εξής:
«Τα μέλη της Ε.Ν.Ε. που εργάζονται σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν οφείλουν να καταβάλουν την ετήσια εισφορά τους στην Ε.Ν.Ε., εάν είναι εγγεγραμμένα και για όσο χρόνο διαρκεί η εγγραφή τους στον αντίστοιχο ρυθμιστικό φορέα της χώρας υποδοχής.»
Το εδάφιο στο τέλος της παραγράφου 2 δημιουργεί ερωτηματικά αφού δεν υπάρχουν άλλες κατηγορίες νοσηλευτριών και νοσηλευτών που δεν περιλαμβάνονται ήδη. Επομένως πρέπει να διαγραφεί.
Σχολιάζω ανά παράγραφο:
1.Η παρ. 2 του άρθρου 1 του ν.3252 / 2004 (Α’ 132) αντικαθίσταται ως εξής:«2. Έδρα της Ε.Ν.Ε. ορίζεται η Αθήνα. Περιφερειακά Τμήματα της Ε.Ν.Ε. συγκροτούνται ανά περιφερειακή ενότητα. Έδρα κάθε Περιφερειακού Τμήματος είναι η έδρα της περιφερειακής ενότητας. Με απόφαση του Υπουργού Υγείας που εκδίδεται μέσα σε δύο μήνες από την έναρξη ισχύος του παρόντος , καθορίζεται η διαδικασία μετάβασης από την ισχύουσα περιφερειακή συγκρότηση στην προβλεπόμενη από τα δύο προηγούμενα εδάφια.»
Η δημιουργία 72 περιφερειακών τμημάτων θα κάνει την ΕΝΕ μη βιώσιμη. Αυτό σημαίνει κατάρρευση της ΕΝΕ και απαξίωση της αφού τα 74 Περιφερειακά Τμήματα δεν θα μπορούν να καλύψουν τα λειτουργικά τους έξοδα, γραμματειακή υποστήριξη ή νομικό σύμβουλο με 20 ευρω συνδρομή. Κατι τέτοιο θα οδηγήσει σε διάσπαση.
2. Στο τέλος της παρ. 2 του άρθρου 3 του ν. 3252/2004 προστίθεται εδάφιο ως εξής:
«Με απόφαση του Υπουργού Υγείας μετά από εισήγηση του Δ.Σ. της Ε.Ν.Ε. και σύμφωνη γνώμη του Εθνικού Συμβουλίου Ανάπτυξης Νοσηλευτικής (Ε.Σ.Α.Ν.), στα τακτικά μέλη μπορεί να περιλαμβάνονται και άλλες επαγγελματικές κατηγορίες νοσηλευτριών και νοσηλευτών .»
Τα μέλη τού ΕΣΑΝ, είναι διορισμένα, σε αντίθεση με τα μέλη του ΔΣ της ΕΝΕ, που είναι αιρετά, εκλεγμένα από τους Νοσηλευτές. Στην Ελλάδα, κάθε φορά που ο πονηρός όφις δημιουργεί προβλήματα φτιάχνουμε επιτροπές. Έτσι, μπλέκουμε σε έναν ατέρμονα παραλογισμό. Από την εμπειρία μπορούμε να συμπεράνουμε ότι οι επιτροπές δεν διορίζονται για να παράγουν κάποιο έργο αλλά για να ελέγχουν εκλεγμένες διοικήσεις. Όποιος θέλει να διοικήσει να εκλεγεί δημοκρατικά.
Όσο για τις άλλες επαγγελματικές ειδικότητες, αντί να ικανοποιήσουμε το πάγιο αίτημα για ενιαία πανεπιστημιακή εκπαίδευση, εξασφάλιση της εισόδου των ΔΕ βοηθών νοσηλευτών με κατατακτήριες εξετάσεις στα ΑΕΙ Νοσηλευτικής και μετατροπή του τμήματος Μαιευτικής και Επισκεπτών σαν μετεκπαιδευτική εξειδίκευση στην Νοσηλευτική (όπως συμβαίνει παγκοσμίως), φτιάχνουμε εναν ενιαίο ετερόκλητο κλάδο που απουσιάζουν οι Επισκέπτες και συμμετέχουν άλλες εκπαιδευτικές βαθμίδες…
3. Στο άρθρο 4 προστίθεται παρ. 9 ως εξής:
«Τα μέλη της Ε.Ν.Ε. που εργάζονται σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν οφείλουν να καταβάλουν την ετήσια εισφορά τους στην Ε.Ν.Ε., εάν είναι εγγεγραμμένα και για όσο χρόνο διαρκεί η εγγραφή τους στον αντίστοιχο ρυθμιστικό φορέα της χώρας υποδοχής.»
Αυτονόητο και δίκαιο.
Ενα επιμελητηριο θα πρεπει να εχει υπο την σκεπη του ολους τους εργαζομένους που εκτελουν τα ιδια καθηκοντα στο ιδιο αντικείμενο.Θα επρεπε να προστεθει στον ιδρυτικο νομο της ΕΝΕ και να προστεθουν οι ΔΕ νοσηλευτες με τα ιδια δικαιωματα ωστε να εκφραζομαστε με μια φωνη.Η διευκρινηση θα πρεπει να γινει αμεσα και οχι να αιωρειται κανοντας καποιο παρερμηνειες.Ποιο το ωφελος αυτη την στιγμη να ειναι εγγεγραμμενα 38.000 μελη και να ψηφιζουν 4.800.Γιατι δεν αφουγκραζεται την αγωνια των 33.000 κωφευωντας συνειδητα η ηγεσια της ΕΝΕ και εξυπηρετη μια μικρη κάστα συναδελφων δηλαδη το 13%.Προχωρηστε και ειμαστε μαζι σας.
Τα 74 περιφερειακά τμήματα και με ελάχιστες εισφορές (πλήν των εκλογών ) μάλλον με το μαγικό ραβδάκι θα λειτουργούνε.
Κύριε υπουργέ, έχετε κατά νου κανένα επιμελητήριο, σωματείο, οργάνωση ή οτιδήποτε άλλο που να προέρχεται από εκλογές και ΥΠΟΥΡΓΟΣ από 5 τμήματα να τα κάνει 74 εν μία νυκτί, δίχως καμία ετυμολογία.
Αλήθεια πως βάλατε την υπογραφή σας, σε κάτι τέτοιο, όταν και ένα παιδί δημοτικού σχολείου ξέρει πως αυτό το μοντέλο διοίκησης με 74 περιφερειακές ενότητες στην πράξη δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα
1″..Περιφερειακά Τμήματα…ανά Περιφερειακή…»
Ο μεγάλος αριθμός Περιφερειακών Τμημάτων θα δημιουργήσει λειτουργικά και διοικητικά προβλήματα με αποτέλεσμα την αδυναμία ανταπόκρισης στο ρόλο τους. Το παράδειγμα άλλων ΝΠΔΔ όπως ο Ιατρικός Σύλλογος διαφέρει λόγω της μακρόχρονης ιστορίας του και του διπλάσιου αριθμού γιατρών.
2.»Με απόφαση…να περιλαμβάνονται και άλλες κατηγορίες νοσ/τριων και νοσ/των..»
Μία είναι η κατηγορία των Νοσηλευτών σύμφωνα με το Νόμο 1579/85.Έχουν συγκεκριμένα ακαδημαϊκά χαρακτηριστικά και Ευρωπαϊκή και διεθνή αναγνώριση.
Ο νοσηλευτής είναι ένας όπως και η Νοσηλευτική είναι μία, για το λόγο αυτό προτείνεται η αλλαγή του τίτλου «Βοηθός Νοσηλευτή» όσο η πολιτεία διατηρεί αυτή την ομάδα εργαζομένων
Η απόφαση της κυβέρνησης να ενώσει τη νοσηλευτική κοινότητα σε ένα δημοκρατικό επιμελητήριο είναι η μεγαλύτερη επιτυχία της στον τομέα της υγείας. Συγχαρητηρια στον υπουργό υγείας
Νοσηλευτης ΤΕ
Οι δ.ε. βοηθοί όπως τους ήθελαν μέχρι σήμερα θα θυμούνται το θάρρος που δείξατε απέναντι στο κατεστημένο. Θα γραφτεί στην ιστορία το νομοσχέδιο αυτό. Άξιοι!
ΑΡΘΡΟ 1 Η δημιουργία περιφερειακών τμημάτων ανά περιφερειακή ενότητα μόνο επιζήμια είναι για την Ε.Ν.Ε.,η οποία είναι αυτοχρηματοδοτούμενη που σε συνδυασμό με την μείωση της συνδρομής στα 20ε θα έχει σαν αποτέλεσμα να ην μπορεί να λειτουργήσει. Απορώ πως το υπουργείο προβαίνει σε αυτές τις πρακτικές την περίοδο των μνημονίων-παντού περικοπές αλλά όχι σε ένα αυτοχρηματοδοτούμενο ν.π.δ.δ. το οποίο μπορεί μόνο του να λύσει τα οικονομικά του. Στην ένωση νοσηλευτών Ελλάδας πρέπει να είναι μέλη μόνο νοσηλευτές. Νοσηλευτές σύμφωνα με την νομοθεσία είναι οι τ.ε. και π.ε νοσηλευτές Ο Ε.Σ.Α.Ν. είναι διορισμένος και είναι απαράδεκτο να υπάρχει η σύμφωνοι γνώμη του. ΑΡΘΡΟ2.Έχει σαν σκοπό να δημιουργηθούν κομματικοί μηχανισμοί και να υπάρχει διχόνοια και όχι ενότητα.ΑΡΘΡΟ3.Είναι απαράδεκτο να μπαίνει πλαφόν στις θητείες, την στιγμή που δεν ισχύει σε άλλα ν.π.δ.δ και στους βουλευτές .ΑΡΘΡΟ5.Πως γίνεται να ιδρύονται αυτόματα 74 περιφερειακά και μετά την ίδρυση να δίνεται η δυνατότητα συγχώνευσης. ΕΙΝΑΙ ΑΤΥΠΟ.ΑΡΘΡΟ6.Σε έναν κλάδο επιστημονικό δεν δύναται να μπαίνουν βοηθοί υπονομεύουν τον κλάδο. Κανένας επιστήμονας δεν έγινε τελειώνοντας το λύκειο η κάποιο ι.ε.κ. Απαξιώνετε η δια βίου μάθηση και εκπαίδευση και η αρστεία.ΑΡΘΡΟ7 ΟΙ ΜΑΙΕΣ αποτελούν άλλοι ειδικότητα ,είναι άτυπο.ΑΡΘΡΟ10.Η ίσχυς του νόμου πριν τις είδη προκηρυγμένες εκλογές σηματοδοτεί άμεση εμπλοκή του υπουργείου στα εσωτερικά ενός ν.π.δ.δ. το οποίο έχει καταστατικό βάσει νόμου.ΑΡΘΡΟ8 ΤΟ 20Ε αδικεί τους συνεπείς νοσηλευτές και επιβραβεύει τους άλλους (με νόμο) και φυσικά για να έχουν το δικαίωμα ψήφου στις εκλογές-ψηφοθηρία-Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΝΤΙΒΕΝΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η αντικατάσταση του άρθρου 102 του ν.2071/1992 (Α’ 123) ικανοποιεί εν μέρει το πάγιο αίτημα για τη δημιουργία ενός, Ενιαίου Επαγγελματικού Κλάδου, για το σύνολο του Νοσηλευτικού προσωπικού που υπηρετεί στο ΕΣΥ, ανεξαρτήτως επιπέδου εκπαίδευσης (ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ). Απομένει να διευκρινιστούν οι όροι και οι προϋποθέσεις λειτουργίας του εν λόγω Ενιαίου Κλάδου, και να πάψει να αντιμετωπίζεται με όρους Δημόσιας Διοίκησης.
Θετικές κρίνονται και οι παρεμβάσεις που αφορούν την Ένωση Νοσηλευτών Ελλάδας ( ΕΝΕ) η οποία απέτυχε να συμβάλλει στην αναβάθμιση του Νοσηλευτικού Κλάδου, μετατράπηκε σε γραφειοκρατικό βαρύδι για τους πτυχιούχους Νοσηλευτές.
Με το πλαφόν των δύο θητειών σε θέσεις αιρετών των Διοικητικών Συμβουλίων και με το εκλογικό σύστημα της απλής αναλογικής που προτείνεται, κρίνουμε ότι συμβάλουν στον εκδημοκρατισμό του οργάνου, το οποίο διοικούνταν τα τελευταία 13 χρόνια από τα ίδια πρόσωπα…
Η δυνατότητα που δίδεται στους ΔΕ Βοηθούς Νοσηλευτών, έστω και μετά από εισήγηση των Οργάνων Διοίκησης της ΕΝΕ, να εγγραφούν ως τακτικά μέλη, διασφαλίζει το Δημόσιο Συμφέρον καθώς πλέον το ΝΠΔΔ θα διαθέτει τη δυνατότητα ρυθμιστικού ελέγχου επί του συνόλου της Νοσηλευτικής κοινότητας, στα πρότυπα αντίστοιχων ρυθμιστικών φορέων του εξωτερικού, επιτελώντας ουσιαστικά το ρόλο του.
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ 74 ΠΕΡΙΦΕΡΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΑΝΕΔΑΦΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕ…
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΚΑΙ Η ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΔΕ ΒΟΗΘΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ ΣΤΟΝ ΚΛΆΔΟ ΚΑΘΩΣ ΔΕ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΛΕΙΠΟΝΤΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΣΕ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΠΕ ΚΑΙ ΤΕ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΑΔΙΚΙΑ!!
ΑΝΑΡΡΩΤΙΕΤΑΙ ΕΥΛΟΓΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ…. !!!
Η ένταξη άλλων πλην των ΠΕ και ΤΕ σε ένα όργανο επιμελητηριακού χαρακτήρα μπορεί να γίνεται μόνο με την μορφή προσδιορισμού τους ως «αρωγά μέλη»:
2. Στο τέλος της παρ. 2 του άρθρου 3 του ν. 3252/2004 προστίθεται εδάφιο ως εξής:
«Με απόφαση του Υπουργού Υγείας μετά από εισήγηση του Δ.Σ. της Ε.Ν.Ε. και σύμφωνη γνώμη του Εθνικού Συμβουλίου Ανάπτυξης Νοσηλευτικής (Ε.Σ.Α.Ν.), στα τακτικά μέλη μπορεί να περιλαμβάνονται και άλλες επαγγελματικές κατηγορίες νοσηλευτριών και νοσηλευτών ως αρωγά μέλη.»
ΑΡΘΡΟ 1 Η δημιουργία περιφερειακών τμημάτων ανά περιφερειακή ενότητα μόνο επιζήμια είναι για την Ε.Ν.Ε.,η οποία είναι αυτοχρηματοδοτούμενη που σε συνδυασμό με την μείωση της συνδρομής στα 20ε θα έχει σαν αποτέλεσμα να ην μπορεί να λειτουργήσει.Απορώ πως το υπουργείο προβένει σε αυτές τις πρακτικές την περίοδο των μνημονίων-παντού περικοπές αλλά όχι σε ένα αυτοχρηματοδοτούμενο ν.π.δ.δ. το οποίο μπορεί μόνο του να λύσει τα οικονομικά του.Στην ένωση νοσηλευτών Ελλάδας πρεπεί να είναι μέλη μόνο νοσηλευτές.Νοσηλευτές συμφωνα με την νομοθεσία είναι οι τ.ε. και π.ε νοσηλευτές.Ο Ε.Σ.Α.Ν. είναι διορισμένος και είναι απαράδεκτο να ύπαρχει η συμφώνει γνώμη του. ΑΡΘΡΟ2.Έχει σαν σκόπο να δημιουργηθούν κομματικοί μηχανισμοί και να υπάρχει διχόνοια και όχι ενότητα.ΑΡΘΡΟ3.Είναι απαράδεκτο να μπαίνει πλαφόν στις θητείες,την στιγμή που δεν ισχύει σε άλλα ν.π.δ.δ και στους βουλευτές .ΑΡΘΡΟ5.Πως γίνεται να ιδρύονται αυτόματα 74 περιφερειακά και μέτα την ίδρυση να δίνεται η δυνατότητα συγχώνευσης.ΕΙΝΑΙ ΑΤΥΠΟ.ΑΡΘΡΟ6.Σε έναν κλάδο επιστημονικό δεν δίναται να μπαίνουν βοηθοί,υπονομεύουν τον κλάδο.Κάνενας επιστήμονας δεν έγινε τελειώνοντας το λύκειο η κάποιο ι.ε.κ.Απαξιώνετε η δια βίου μάθηση και εκπαίσευση και η αρστεία.ΑΡΘΡΟ7 ΟΙ ΜΑΙΕΣ αποτελούν αλλοι ειδικότητα,είναι άτυπο.ΑΡΘΡΟ10.Η ίσχυς του νόμου πριν τις είδη προκυρηγμένες έκλογες συματοδοτεί άμεση έμπλοκη του υπουργείου στα εσωτερικά ενός ν.π.δ.δ.το οποίο έχει καταστατικό βασεί νόμου.ΑΡΘΡΟ8 ΤΟ 20Ε αδικεί τους συνεπείς νοσηλευτές και επιβραδεύει τους άλλους(με νόμο)καιφυσικά για να έχουν το δικαίωμα ψήφου στις εκλογές-ψηφοθυρια-Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΝΤΙΒΕΝΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ
Θερμά συγχαρητήρια!! Αποκαθίσταται μια χρόνια αδικία. Εύγε.
Στο τέλος της παρ. 2 του άρθρου 3 του ν. 3252/2004 πρεπει να προστεθει εδάφιο ως εξής:« στ) στα τακτικά μέλη μπορεί να περιλαμβάνονται αποφοιτοι νοσηλευτικων σχολων δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης.» και οχι μετα απο εισηγηση της ΕΝΕ Η ΟΠΟΙΑ ΠΟΛΥ ΦΟΒΟΥΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ
Ο νοσηλευτικός κλάδος κρατάει στα χέρια του τη νοσηλευτική φροντίδα των Ελληνικού λαού. Όσο καλούς ιατρούς κι αν έχουν τα Ελληνικά Νοσοκομεία χωρίς το νοσηλευτικό προσωπικό λίγα μπορούν να προσφέρουν. Νιώθω μεγάλη θλίψη γιατί μετά από 31 έτη εργασίας και άριστης συνεργασίας με όλες τις κατηγορίες νοσηλευτικού προσωπικού, εξ αιτίας αυτού του νομοσχεδίου βλέπω τους συναδέλφους μου να στρέφονται ο ένας εναντίον του άλλου. Ποιόν ωφελεί αυτή η διάσπαση; Τους πολίτες; Τον νοσηλευτικό κλάδο; Την κυβέρνηση; Δεν έχω καταλάβει και πολύ θα ήθελα να γνωρίζω που αποσκοπεί η δημιουργία του νομοσχεδίου αυτού. Θα βελτιώσει την υγεία των πολιτών; Θα βελτιώσει τις συνθήκες εργασίας του νοσηλευτικού κλάδου; Θα ωφελήσει τις μονάδες υγείας; Έχουμε πάρα πολλά προβλήματα στους χώρους εργασίας μας. Ρίξτε λίγο την προσοχή σας σε αυτά. Κάντε τη ζωή μας στο χώρο εργασίας πιο ανθρώπινη. Κι αν δεν θέλετε να κάνετε τίποτε από αυτά, τουλάχιστον μην προσπαθείτε να μας κάνετε εχθρούς μεταξύ μας. Με τι διχόνοια δεν βγαίνει κανένας κερδισμένος. Η νοσηλευτική είναι μια. Οι κατηγορίες αυτές για μένα είναι άχρηστες. Μια ενιαία Πανεπιστημιακή Νοσηλευτική θα ήταν το άριστο. Κατάργηση όλων των άλλων σχολών. Όπως και η Ιατρική είναι μια. Ας φτάσουμε κάποια μέρα τη νοσηλευτική στο ύψος που της ταιριάζει. Όχι άλλη υποβάθμιση. Δεν μας αξίζει.
Η δημιουργία τόσων πολλών τμημάτων κάθε άλλο παρά λειτουρική είνια καθώς θα δημιουργήσει λειτουρικά προβλήματα (μισθοί, ενοίκια). Πρακτικότερη η δημιουργία τμημάτων με βάσει τις υγειονομικές περιφέρειες. Δε λείπουν οι πρόεδροι για να λειτουργήσει η ΕΝΕ.
Ενιαίος νοσηλευτικός κλάδος με εξίσωση προς τα κάτω.
Αυτό μεταφράζεται: Βοηθός ηλεκτρολόγος ΔΕ εξισώνεται με ΤΕΙ κ ΕΜΠ,
ΔΕ Παιδαγωγικών εξισώνεται με νηπιαγωγούς κ παιδαγωγούς ΑΕΙ,
Βοηθός φαρμακείου ΔΕ εξισώνεται με Φαρμακευτική ΑΕΙ,
ΔΕ μηχανικός εξισώνεται με ΕΜΠ,
ΕΠΟΠ σε θέση στρατηγού, κ.ο.κ.αντίστοιχα.
Ποια μελλοντική κοινωνία να σχολιάσουμε? (περιττή η αναφορά σε έτη σπουδών,μεταπτυχιακ/ διδακτορ τίτλους, επιστημονική τεκμηρίωση, κλπ).
Αίσχος και ντροπή αυτό το νομοσχέδιο. Μπράβο λογική!!!!!!! Όταν δε μπορούμε να γίνουμε κάτι με την αξία μας ζητάμε από τον υπουργό να μας το δώσει με τη μορφή ρουσφετιού. Εύχομαι όλων εσάς που συγχαίρετε τον υπουργό, τα παιδιά σας να περάσουν στις καλύτερες σχολές της Ελλάδος και όταν ύστερα από χρόνια και με κόπο τελειώσουν και πάρουν ένα πτυχίο, να έρθει ένας υπουργός και να πει στα παιδιά σας ότι άδικα διαβάζανε και κοπιάζανε τόσα χρόνια και πως θα είναι πλέον ίσοι με τους βοηθούς τους. Να δούμε εάν και τότε θα συγχαρείτε τον όποιο Υπουργό.
Είναι δυνατόν να θέλετε να δημιουργηθούν 74 Περιφερειακά Τμήματα; Εδώ 13 ήταν κάποτε και δεν μπορούσαν να λειτουργήσουν.
Η δεύτερη παράγραφο να αφαιρεθεί. Δεν υπάρχουν άλλοι Νοσηλευτές πλη αυτών που περιγράφονται στο νόμο της ΕΝΕ.
Η διάρθρωση της ΕΝΕ σε 74 Περιφερειακά τμήματα την καθιστά μη βιώσιμη από την 1η μέρα λειτουργίας της.Αναρωτηθήκατε ποτέ πως θα λειτουργήσει για παράδειγμα το Π.Τ. Ιθάκης (σύμφωνα με το σχέδιο νόμου συγκροτεί περιφερειακή ενότητα) και δεν είναι το μόνο, αφού δεν διαθέτει καν τον απαιτούμενο αριθμό μελών (4 μέλη) για να διεξάγει τις εκλογές του και να συγκροτηθεί σε σώμα;Η συγκρότηση της ΕΝΕ ακολουθώντας την δομή των Υ.ΠΕ (7) ή τουλάχιστον τη δομή των διοικητικών Περιφερειών (13) έχει κάποια λογική.Η συγκρότηση των Π.Τ. είχε απασχολήσει και στο παρελθόν την ΕΝΕ γι αυτό άλλωστε προτάθηκαν τα 5 Περιφερειακά Τμήματα με μόνο στόχο την βιωσιμότητα του οργάνου. Αυτό που προτείνετε σε συνδυασμό με την μείωση της ετήσιας συνδρομής σε 20€ το μόνο που θα καταφέρει είναι τη διάλυση της ΕΝΕ. Αν αυτό είναι το ζητούμενο ,έτερο σχόλιο ουδέν!!!
Να μην αλλοιωθεί το σώμα του επιμελητηρίου μας. Τα μέλη του να παραμείνουν ως έχουν. Η 2η παράγραφο να απαλειφθεί. Να μην έχει αρμοδιότητα ο υπουργός για τέτοιες ρυθμίσεις.
Αλήθεια υπάρχει πιο γραφειοκρατικό και οικονομικά αναποτελεσματικό σύστημα από το προτεινόμενο;;; Πού έχει ξαναγίνει 5 περιφερειακά τμήματα να μετατρέπονται σε 74;;; Αυτό το μοντέλο είναι καταδικασμένο να αποτύχει από τη δημιουργία του…
Ορίστε;; Αποκαθιστα μια χρονια αδικια εις βαρος των ΔΕ Νοσηλευτων;;
Οσοι ΔΕ ΒΟΗΘΟΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ αισθανοντουσαν αδικημενοι ας διαβαζανε παραπανω να σπουδαζαν ως νοσηλευτες και να αναβαθμιζονταν ! ελεος με το θρασσος μερικων!
Η συγκρότηση των περιφεριακών τμημάτων της ΕΝΕ ανά περιφερειακή ενότητα, δεν είναι διοικητικά και οικονομικά βιώσιμη. Πρόταση για ανάπτυξη περιφεραικών τμημάτων με βάση τις διοικητικές περιφέρειες.
Σε τι θα βοηθήσει τους νοσηλευτές το σχετικό νομοσχέδιο, χωρίς τον απαραίτητο διάλογο και την σοβαρή προετοιμασία που έπρεπε να προηγηθεί εν όψει τέτοιων αλλαγών, εκτός ίσως από την αναστάτωση στο ήδη καταπονημένο από τις δύσκολες συνθήκες προσωπικό;
Η ένταξη «και άλλων νοσηλευτικών κλάδων» προσκρούει από μόνη της στο νόμο που ορίζει ξεκάθαρα τις προϋποθέσεις για τον τίτλο του νοσηλευτή.
Η δημιουργία τόσων πολλών περιφερειακών τμημάτων δεν είναι διοικητικά λειτουργική και οικονομικά βιώσιμη.
Τέλος αναρωτιέμαι εάν έχουν τύχει και άλλα Επιστημονικά Επιμελητήρια ανάλογης αντιμετώπισης, όπου αμέσως μετά την προκήρυξη εκλογών, το Υπουργείο υπεισέρχεται με σχέδιο νόμου επί θεμάτων τα οποία χρήζουν μακρού και παραγωγικού διαλόγου με τους εμπλεκόμενους. Φαίνεται πως για το Υπουργείο μία απλή εισήγηση διορισμένων, αρκεί.
Η ΕΝΩΣΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΑΤΡΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.ΑΡΑ Η ΔΗΜΟΥΡΓΙΑ ΔΕΚΑΔΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΣΗ. ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΟΙ ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ…ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΙΠΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΕΙΣΙΓΗΤΩΝ ΤΟΥ.
Η πρόβλεψη περί της ίδρυσης περιφερειακών τμημάτων ανά περιφερειακή ενότητα οδηγεί στην δημιουργία συνολικά 74 τμημάτων, αριθμός τουλάχιστον υπερβολικός και αδικαιολόγητος.
Ακολουθείται το πρότυπο των ιατρικών συλλόγων με τις πολλές έδρες. Οι ιατροί είναι περισσότεροι απο τους νοσηλευτές με υψηλότερες εισφορές (60 ευρώ), το αντέχουν άλλωστε οικονομικά και οι σύλλογοί τους μπορούν να λειτουργούν.Το κυριότερο δεν έχουν ως μέλη βοηθούς ή άλλους επαγγελματίες.Αν επιμένουν οι συνάδελφοι βοηθοί νοσηλευτών να ενταχθούν στην ΕΝΕ ας γνωρίζουν οτι δεν θα είναι τακτικά μέλη με όλα τα δικαιώματα, όμως με την υποχρέωση της εισφοράς.Ίσως σε αυτές τις εισφορές υπολογίζει το υπουργείο για να στηρίξει τα νεα τμήματα.Οι νοσηλευτές εκτιμούν όλους όσους μοχθούν στο χώρο της υγείας σε όποια θέση κι αν εργάζονται(βοηθοί,ιατροί,λοιπό προσωπικό),γνωρίζουμε όμως κι εμεις τι αξίζουμε και το διεκδικούμε.