1. Η ισχύς του άρθρου 205 του ν. 4820/2021 (Α’ 130), περί της υποχρέωσης επίδειξης πιστοποιητικού ή βεβαίωσης εμβολιασμού ή νόσησης από τους εργαζόμενους στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, παρατείνεται, από τη λήξη της, έως την 31η.3.2023.
2. Η ισχύς του άρθρου τριακοστού δεύτερου του ν. 4771/2021 (Α` 16), περί λειτουργίας εμβολιαστικών κέντρων, παρατείνεται, από τη λήξη της, έως την 31η.3.2023.
3. Η ισχύς του άρθρου 58 του ν. 4764/2020 (Α’ 256), περί διενέργειας εμβολιασμών κατά του κορωνοϊού COVID-19 από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας, παρατείνεται, από τη λήξη της, έως την 31η.3.2023.
4. H ισχύς του άρθρου 74 του ν. 4761/2020 (Α’ 248), περί της Εθνικής Εκστρατείας Εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού COVID-19, παρατείνεται, από τη λήξη της, έως την 31η.3.2023.
5. Η ισχύς του άρθρου 268 του ν. 4798/2021 (Α΄ 68), περί των φορέων υλοποίησης του Εθνικού Προγράμματος Εμβολιασμών κατά του κορωνοϊού COVID-19, παρατείνεται, από τη λήξη της, έως την 31η.3.2023.
6. Η ισχύς του άρθρου 52Α του ν. 4764/2020, περί ένταξης ιδιωτών ιατρών κάθε ειδικότητας στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών κατά του κορωνοϊού COVID-19, παρατείνεται, από τη λήξη της, έως την 31η.3.2023.
Αρχική «Ολοκληρωμένο Σύστημα Παροχής Ανακουφιστικής Φροντίδας - Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και την προστασία της δημόσιας υγείας και λοιπές διατάξεις»ΜΕΡΟΣ Γ΄ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 – Άρθρο 16 -Παράταση ισχύος επειγουσών ρυθμίσεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών
ΜΕΡΟΣ Γ΄ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 – Άρθρο 16 -Παράταση ισχύος επειγουσών ρυθμίσεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών
- 5 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α΄ – ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ – Άρθρο 1 – Σκοπός
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 2 – Αντικείμενο
- 17 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ – ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ – Άρθρο 3 – Ορισμοί
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 4 – Βασικές αρχές και στόχοι της ανακουφιστικής φροντίδας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 5 – Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την ανάπτυξη της Ανακουφιστικής Φροντίδας
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Δομές ανακουφιστικής φροντίδας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 7 – Σύσταση Εθνικού Μητρώου Ασθενών Ανακουφιστικής Φροντίδας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 8 – Σύσταση και αρμοδιότητες της Εθνικής Επιτροπής για την Ανάπτυξη της Ανακουφιστικής Φροντίδας
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 9 – Συγκρότηση και θητεία της Εθνικής Επιτροπής για την Ανάπτυξη της Ανακουφιστικής Φροντίδας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Αποζημίωση των υπηρεσιών που παρέχουν οι Δομές Ανακουφιστικής Φροντίδας Ασθενών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Επιμόρφωση στην παροχή υπηρεσιών ανακουφιστικής φροντίδας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Διενέργεια χρηματικών δωρεών για τους σκοπούς της ανακουφιστικής φροντίδαςΆρθρο 12 – Διενέργεια χρηματικών δωρεών για τους σκοπούς της ανακουφιστικής φροντίδας
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 – Καταργούμενη διάταξηΆρθρο 15 – Καταργούμενη διάταξη
- 120 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ΄ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 – Άρθρο 16 -Παράταση ισχύος επειγουσών ρυθμίσεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 – Άρθρο 17 – Παράταση ισχύος των συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου ιατρών για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών λόγω του κορωνοϊού COVID-19ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 – Άρθρο 17 – Παράταση ισχύος των συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου ιατρών για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών λόγω του κορωνοϊού COVID-19
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Συμβάσεις επικουρικού προσωπικού – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 17 της από 11.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 2 του ν. 4682/2020 – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου εικοστού ν. 4737/2020
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Παράταση προθεσμίας πρόσληψης επικουρικού ιατρικού, νοσηλευτικού και λοιπού βοηθητικού προσωπικού
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Παράταση ισχύος διατάξεων περί μετακινήσεων προσωπικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 – Παράταση ισχύος της δυνατότητας σύναψης συμβάσεων για την υλοποίηση της πράξης «Δημιουργία δικτύου νοσηλευτών για κατ’ οίκον υπηρεσίες νοσηλευτικής φροντίδας και λήψη δειγμάτων βιολογικού υλικού από πρόσωπα πιθανά κρούσματα κορωνοϊού COVID-19»Άρθρο 21 – Παράταση ισχύος της δυνατότητας σύναψης συμβάσεων για την υλοποίηση της πράξης «Δημιουργία δικτύου νοσηλευτών για κατ’ οίκον υπηρεσίες νοσηλευτικής φροντίδας και λήψη δειγμάτων βιολογικού υλικού από πρόσωπα πιθανά κρούσματα κορωνοϊού COVID-19»
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 – Παράταση ισχύος των συμβάσεων και καθορισμός μηνιαίας αποζημίωσης παιδιάτρων ως οικογενειακών ιατρώνΆρθρο 22 – Παράταση ισχύος των συμβάσεων και καθορισμός μηνιαίας αποζημίωσης παιδιάτρων ως οικογενειακών ιατρών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 – Παράταση ισχύος της κατ’ οίκον ή εξ αποστάσεως παροχής ιατρικών υπηρεσιών των συμβεβλημένων ιατρών του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας και ιατρών της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας προς ασθενείς με κορωνοϊό COVID-19Άρθρο 23 – Παράταση ισχύος της κατ’ οίκον ή εξ αποστάσεως παροχής ιατρικών υπηρεσιών των συμβεβλημένων ιατρών του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας και ιατρών της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας προς ασθενείς με κορωνοϊό COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 – Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την εργασία καθ’ υπέρβαση του ωραρίου των εργαζομένων στις Διοικήσεις των Υγειονομικών Περιφερειών και στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου ΥγείαςΆρθρο 24 – Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την εργασία καθ’ υπέρβαση του ωραρίου των εργαζομένων στις Διοικήσεις των Υγειονομικών Περιφερειών και στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Υγείας
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Παράταση συμβάσεων εργασίας επικουρικού προσωπικού σε προνοιακούς φορείς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 – Άρθρο 26 – Παράταση ισχύος συμβάσεων έργου και παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών επαγγελματιών υγείας διαφόρων ειδικοτήτων και διοικητικού προσωπικού για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών λόγω του κορωνοϊού COVID-19ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 – Άρθρο 26 – Παράταση ισχύος συμβάσεων έργου και παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών επαγγελματιών υγείας διαφόρων ειδικοτήτων και διοικητικού προσωπικού για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών λόγω του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 – Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την πρόσληψη προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας ΥγείαςΆρθρο 27 – Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την πρόσληψη προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 – Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την υπερωριακή απασχόληση προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας ΥγείαςΆρθρο 28 – Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την υπερωριακή απασχόληση προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 – Παράταση ισχύος της διάθεσης ιατρικού προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας σε Μονάδες Ειδικών ΛοιμώξεωνΆρθρο 29 – Παράταση ισχύος της διάθεσης ιατρικού προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας σε Μονάδες Ειδικών Λοιμώξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 – Παράταση ανάθεσης υπηρεσιών από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας για την εξέταση δειγμάτων σε ιδιωτικούς παρόχουςΆρθρο 30 – Παράταση ανάθεσης υπηρεσιών από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας για την εξέταση δειγμάτων σε ιδιωτικούς παρόχους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Συμβάσεις ιατρών του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας για κάλυψη των αναγκών των δομών της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 4375/2016Άρθρο 31 – Συμβάσεις ιατρών του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας για κάλυψη των αναγκών των δομών της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 4375/2016
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Παράταση ισχύος συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας για υπηρεσίες φύλαξης και καθαριότητας και κάλυψη αναγκών εστίασης και σίτισης
- 27 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ – ΑΛΛΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 – Άρθρο 33 – Παρατάσεις ισχύος άλλων έκτακτων ρυθμίσεων λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Παράταση ισχύος των όρων χρήσης δοκιμασιών ταχέων μοριακών ελέγχων (rapid test) και της υποχρέωσης ηλεκτρονικής καταγραφής στο Εθνικό Μητρώο Ασθενών COVID-19
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Παράταση ισχύος της διενέργειας δοκιμασιών ταχέων μοριακών ελέγχων (rapid test) από τους Ο.Τ.Α. α’ βαθμού
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Παράταση ισχύος των ρυθμίσεων περί διάθεσης αυτοδιαγνωστικών δοκιμασιών ελέγχου της νόσησης από κορωνοϊό COVID-19 με κρατική μέριμνα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Παράταση ισχύος της διαδικασίας χορήγησης φαρμάκων εκτός εγκεκριμένων ενδείξεων σε νοσούντες από τον κορωνοϊό COVID-19 από θεράποντες ιατρούςΆρθρο 37 – Παράταση ισχύος της διαδικασίας χορήγησης φαρμάκων εκτός εγκεκριμένων ενδείξεων σε νοσούντες από τον κορωνοϊό COVID-19 από θεράποντες ιατρούς
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Παράταση ισχύος διαδικασίας αποστολής φαρμάκων σε ευπαθείς ομάδες και σε ασθενείς που βρίσκονται σε περιορισμό
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 – Παράταση ισχύος της εισαγωγής μετουσιωμένης αιθυλικής αλκοόλης και της δωρεάν διάθεσής της για ιατρικούς σκοπούς ή για την παρασκευή αντισηπτικώνΆρθρο 39 – Παράταση ισχύος της εισαγωγής μετουσιωμένης αιθυλικής αλκοόλης και της δωρεάν διάθεσής της για ιατρικούς σκοπούς ή για την παρασκευή αντισηπτικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 – Παράταση ισχύος της δυνατότητας μετατροπής χρήσης κλινών για την καταπολέμηση της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19Άρθρο 40 – Παράταση ισχύος της δυνατότητας μετατροπής χρήσης κλινών για την καταπολέμηση της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 – Παράταση ισχύος των δυνατοτήτων αναγκαστικής ή μη διάθεσης για την κάλυψη αναγκών δημόσιας υγείαςΆρθρο 41 – Παράταση ισχύος των δυνατοτήτων αναγκαστικής ή μη διάθεσης για την κάλυψη αναγκών δημόσιας υγείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 – Παράταση ισχύος αποζημίωσης ιδιωτικών κλινικών και θεραπευτηρίων που δεσμεύθηκαν αναγκαστικά για την κάλυψη εκτάκτων αναγκών δημόσιας υγείας από την έξαρση του κορωνοϊού COVID-19Άρθρο 42 – Παράταση ισχύος αποζημίωσης ιδιωτικών κλινικών και θεραπευτηρίων που δεσμεύθηκαν αναγκαστικά για την κάλυψη εκτάκτων αναγκών δημόσιας υγείας από την έξαρση του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 – Παράταση ισχύος της δυνατότητας επίταξης ειδικού νοσοκομειακού εξοπλισμού, μέσων ατομικής προστασίας και φαρμάκων για την καταπολέμηση της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 και της αποζημίωσης της χρήσης του προς επίταξη εξοπλισμούΆρθρο 43 – Παράταση ισχύος της δυνατότητας επίταξης ειδικού νοσοκομειακού εξοπλισμού, μέσων ατομικής προστασίας και φαρμάκων για την καταπολέμηση της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 και της αποζημίωσης της χρήσης του προς επίταξη εξοπλισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 – Παράταση ισχύος της χρήσης αεροσκαφών για τη διενέργεια αεροδιακομιδών ασθενώνΆρθρο 44 – Παράταση ισχύος της χρήσης αεροσκαφών για τη διενέργεια αεροδιακομιδών ασθενών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45 – Παράταση ισχύος της χρήσης πλωτών μέσων για τη διακομιδή διά θαλάσσης ασθενώνΆρθρο 45 – Παράταση ισχύος της χρήσης πλωτών μέσων για τη διακομιδή διά θαλάσσης ασθενών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 – Παράταση ισχύος της δυνατότητας διάθεσης ειδικού εξοπλισμού Μ.Ε.Θ. και Μ.Α.Φ. και έκτακτης ανάπτυξης κλινών Μ.Ε.Θ. και Μ.Α.Φ.Άρθρο 46 – Παράταση ισχύος της δυνατότητας διάθεσης ειδικού εξοπλισμού Μ.Ε.Θ. και Μ.Α.Φ. και έκτακτης ανάπτυξης κλινών Μ.Ε.Θ. και Μ.Α.Φ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 – Παράταση ισχύος της ρύθμισης για τη διάθεση εγκαταστάσεων, θαλάμων, κλινών νοσηλείας, κλινών αυξημένης φροντίδας και εντατικής θεραπείας των στρατιωτικών νοσοκομείων και του Νοσηλευτικού Ιδρύματος Μετοχικού Ταμείου Στρατού στο ΔημόσιοΆρθρο 47 – Παράταση ισχύος της ρύθμισης για τη διάθεση εγκαταστάσεων, θαλάμων, κλινών νοσηλείας, κλινών αυξημένης φροντίδας και εντατικής θεραπείας των στρατιωτικών νοσοκομείων και του Νοσηλευτικού Ιδρύματος Μετοχικού Ταμείου Στρατού στο Δημόσιο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 – Παράταση ισχύος ρυθμίσεων ζητημάτων δημοσίων συμβάσεων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19Άρθρο 48 – Παράταση ισχύος ρυθμίσεων ζητημάτων δημοσίων συμβάσεων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 – Παράταση ισχύος της διαδικασίας αποδοχής δωρεώνΆρθρο 49 – Παράταση ισχύος της διαδικασίας αποδοχής δωρεών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 – Παράταση ισχύος δυνατότητας δωρεών Ο.Τ.Α., Κ.Ε.Δ.Ε., ΕΝ.Π.Ε., Π.Ε.Δ. σε νοσοκομεία, λοιπές δημόσιες υγειονομικές μονάδες, Ν.Π.Δ.Δ., ιδρύματα και αστικές μη κερδοσκοπικές εταιρείες κοινωφελούς σκοπούΆρθρο 50 – Παράταση ισχύος δυνατότητας δωρεών Ο.Τ.Α., Κ.Ε.Δ.Ε., ΕΝ.Π.Ε., Π.Ε.Δ. σε νοσοκομεία, λοιπές δημόσιες υγειονομικές μονάδες, Ν.Π.Δ.Δ., ιδρύματα και αστικές μη κερδοσκοπικές εταιρείες κοινωφελούς σκοπού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 51 – Απλοποίηση διαδικασιών παροχής υπηρεσιών υγείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52 – Παράταση ισχύος των ρυθμίσεων για την αποζημίωση ιατρών διαφόρων ειδικοτήτων για μετακίνηση σε νοσοκομεία της ίδιας ή άλλης Υγειονομικής Περιφέρειας, την κάλυψη κενών ενεργού (εικοσιτετράωρης) εφημερίας σε νοσοκομεία του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την αποζημίωση των πρόσθετων ενεργών εφημεριώνΆρθρο 52 – Παράταση ισχύος των ρυθμίσεων για την αποζημίωση ιατρών διαφόρων ειδικοτήτων για μετακίνηση σε νοσοκομεία της ίδιας ή άλλης Υγειονομικής Περιφέρειας, την κάλυψη κενών ενεργού (εικοσιτετράωρης) εφημερίας σε νοσοκομεία του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την αποζημίωση των πρόσθετων ενεργών εφημεριών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53 – Εξουσιοδοτική διάταξη για την εφαρμογή των άρθρων 88, 89 και 90 ν. 4850/2021 – Τροποποίηση άρθρου 91 ν. 4850/2021Άρθρο 53 – Εξουσιοδοτική διάταξη για την εφαρμογή των άρθρων 88, 89 και 90 ν. 4850/2021 – Τροποποίηση άρθρου 91 ν. 4850/2021
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54 – Παράταση της διάρκειας των συμβάσεων του Εθνικού Κέντρου ΑιμοδοσίαςΆρθρο 54 – Παράταση της διάρκειας των συμβάσεων του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 55 – Απόκτηση νοσηλευτικής ειδικότητας 2020-2021– Τροποποίηση παρ. 17 άρθρου 58 ν. 4690/2020
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 56 – Παράταση της διάρκειας των συμβάσεων εργασίας του προγράμματος για τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας και την κάλυψη των υγειονομικών αναγκών των προσφύγων και μεταναστών – Παράταση ισχύος του άρθρου 98 του ν. 4915/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57 – Παράταση ισχύος της ρύθμισης για τη διαδικασία καταβολής εφημεριών ιατρών και πρόσθετων αμοιβών λοιπού προσωπικού νοσοκομείων, Δ.ΥΠ.Ε., Ε.Κ.Α.Β. και των αποζημιώσεων του προσωπικού που απασχολείται στα εμβολιαστικά κέντρα του Εθνικού Προγράμματος Εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού COVID-19 και του προσωπικού Κινητών Ομάδων Υγείας και Κέντρων Υγείας κατά του κορωνοϊού COVID-19 – Παράταση ισχύος περ. α) και β) άρθρου 62 ν. 4872/2021Άρθρο 57 – Παράταση ισχύος της ρύθμισης για τη διαδικασία καταβολής εφημεριών ιατρών και πρόσθετων αμοιβών λοιπού προσωπικού νοσοκομείων, Δ.ΥΠ.Ε., Ε.Κ.Α.Β. και των αποζημιώσεων του προσωπικού που απασχολείται στα εμβολιαστικά κέντρα του Εθνικού Προγράμματος Εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού COVID-19 και του προσωπικού Κινητών Ομάδων Υγείας και Κέντρων Υγείας κατά του κορωνοϊού COVID-19 – Παράταση ισχύος περ. α) και β) άρθρου 62 ν. 4872/2021
- 28 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Δ΄ – ΑΛΛΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ – Άρθρο 58 Ανάκληση προστίμων ανεμβολίαστων – Τροποποίηση άρθρου 24 ν. 4865/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 59 – Καθορισμός ποσού έκπτωσης (rebate) των φαρμακευτικών εταιριών προς τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης, τον Οργανισμό Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου και τα Νοσοκομεία, για τη χορήγηση φαρμάκων υψηλού κόστους από ιδιωτικά φαρμακεία, των οποίων η περίοδος προστασίας δεδομένων έχει λήξει, με παράλληλη κυκλοφορία γενοσήμων – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 35 ν. 3918/2011
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 60 – Ορισμός αποζημίωσης των εγχωρίως παραγόμενων φαρμακευτικών προϊόντων, εγκρινόμενων με νομική βάση 10.α (κ.κ.χ.), 10.b (συνδυασμοί), 10.3 (υβριδικά) – Πρόβλεψη της δυνατότητας συνεκτίμησης της προστιθέμενης αξίας τους λόγω καινοτομίας ή πολλαπλής φαρμακευτικής αξίας και αποτελεσματικότητας – Τροποποίηση άρθρου 250 ν. 4512/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61 – Ρύθμιση οφειλών Κατόχων Άδειας Κυκλοφορίας Φαρμάκων ή φαρμακευτικών εταιρειών προς τον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας – Προσθήκη παρ. 2α και 2β στο άρθρο δωδέκατο του ν. 4737/2020Άρθρο 61 – Ρύθμιση οφειλών Κατόχων Άδειας Κυκλοφορίας Φαρμάκων ή φαρμακευτικών εταιρειών προς τον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας – Προσθήκη παρ. 2α και 2β στο άρθρο δωδέκατο του ν. 4737/2020
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 – Επιτροπές για τη διενέργεια εξετάσεων προς απόκτηση τίτλου ιατρικής ειδικότητας – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 10 ν.δ. 3366/1955Άρθρο 62 – Επιτροπές για τη διενέργεια εξετάσεων προς απόκτηση τίτλου ιατρικής ειδικότητας – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 10 ν.δ. 3366/1955
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 – Στελέχωση των κινητών ομάδων υγείας – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 106Α ν. 4461/2017Άρθρο 63 – Στελέχωση των κινητών ομάδων υγείας – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 106Α ν. 4461/2017
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 64 – Εξουσιοδοτική διάταξη για την κατάρτιση Οργανισμού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας – Τροποποίηση άρθρου 13 ν. 4633/2019Άρθρο 64 – Εξουσιοδοτική διάταξη για την κατάρτιση Οργανισμού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας – Τροποποίηση άρθρου 13 ν. 4633/2019
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 – Δυνατότητα μεταφοράς αρμοδιοτήτων Διοικητή νοσοκομείων ειδικού καθεστώτος – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 19 ν. 4498/2017Άρθρο 65 – Δυνατότητα μεταφοράς αρμοδιοτήτων Διοικητή νοσοκομείων ειδικού καθεστώτος – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 19 ν. 4498/2017
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66 – Άδεια απουσίας από την υπηρεσία των μελών της Προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής της Ένωσης Τεχνολόγων Ακτινολογίας Ακτινοθεραπείας Ελλάδας για την εκπλήρωση των καθηκόντων τους – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 22 ν. 4975/2022Άρθρο 66 – Άδεια απουσίας από την υπηρεσία των μελών της Προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής της Ένωσης Τεχνολόγων Ακτινολογίας Ακτινοθεραπείας Ελλάδας για την εκπλήρωση των καθηκόντων τους – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 22 ν. 4975/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67 – Άδεια απουσίας από την υπηρεσία των οργάνων διοίκησης της Ένωσης Τεχνολόγων Ακτινολογίας Ακτινοθεραπείας Ελλάδας για την εκπλήρωση των καθηκόντων τους – Προσθήκη παρ. 5 στο άρθρο 9 του ν. 4975/2022Άρθρο 67 – Άδεια απουσίας από την υπηρεσία των οργάνων διοίκησης της Ένωσης Τεχνολόγων Ακτινολογίας Ακτινοθεραπείας Ελλάδας για την εκπλήρωση των καθηκόντων τους – Προσθήκη παρ. 5 στο άρθρο 9 του ν. 4975/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 68 – Συμμετοχή των αποσπασμένων υπαλλήλων του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας στα συνεργεία εκκαθάρισης και ολοήμερης λειτουργίας των φαρμακείων που συστήνει ο Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών ΥγείαςΆρθρο 68 – Συμμετοχή των αποσπασμένων υπαλλήλων του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας στα συνεργεία εκκαθάρισης και ολοήμερης λειτουργίας των φαρμακείων που συστήνει ο Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 69 – Εκκρεμείς πληρωμές του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας προς το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης για υπηρεσίες κατά την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19Άρθρο 69 – Εκκρεμείς πληρωμές του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας προς το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης για υπηρεσίες κατά την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 70 – Νομιμοποίηση της παράτασης της σύμβασης και των δαπανών για την εξόφληση της αμοιβής του αναδόχου για την παροχή γευμάτων σίτισης στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο ΑττικήςΆρθρο 70 – Νομιμοποίηση της παράτασης της σύμβασης και των δαπανών για την εξόφληση της αμοιβής του αναδόχου για την παροχή γευμάτων σίτισης στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 71 – Ενταλματοποίηση και καταβολή δεδουλευμένων εφημεριών – Παράταση ισχύος άρθρου 49 ν. 4633/2019Άρθρο 71 – Ενταλματοποίηση και καταβολή δεδουλευμένων εφημεριών – Παράταση ισχύος άρθρου 49 ν. 4633/2019
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Άρθρο 72 – Παράταση της προθεσμίας επικαιροποίησης των δικαιολογητικών των προπονητών – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 71 ν. 4908/2022ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Άρθρο 72 – Παράταση της προθεσμίας επικαιροποίησης των δικαιολογητικών των προπονητών – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 71 ν. 4908/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 73 – Προθεσμία τροποποίησης καταστατικού αθλητικών σωματείων, αθλητικών ενώσεων και αθλητικών ομοσπονδιών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 30 ν. 4726/2020Άρθρο 73 – Προθεσμία τροποποίησης καταστατικού αθλητικών σωματείων, αθλητικών ενώσεων και αθλητικών ομοσπονδιών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 30 ν. 4726/2020
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 74 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
5 Δεκεμβρίου 2022, 23:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
13 Δεκεμβρίου 2022, 08:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΑνάλυση Συνεπειών ΡύθμισηςΕΚΘΕΣΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
120 Σχόλια 400 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14135 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19,, την ενίσχυση της προστασίας της δημόσιας υγείας και των υπηρεσιών υγείας, ...
- ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ – ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ – ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
- Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την παρακολούθηση και αξιολόγηση της φαρμακευτικής δαπάνης
- Αναμόρφωση του θεσμού του Προσωπικού Ιατρού – Σύσταση Πανεπιστημιακών Κέντρων Υγείας και άλλες διατάξεις του Υπουργείου Υγείας
- Ολοκλήρωση της ψυχιατρικής μεταρρύθμισης
- Δράσεις δημόσιας υγείας - Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας
- Εθνικό Δίκτυο Μονάδων Αυξημένης Φροντίδας για την αντιμετώπιση ασθενών με Αγγειακά Εγκεφαλικά Επεισόδια (ΜΑΦ ΑΕΕ)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ψυχική Υγεία 2021-2030
- Σύσταση ΝΠΙΔ με την επωνυμία «Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β.Βαρδινογιάννη–ΕΛΠΙΔΑ”», ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊου COVID-19 και την προστασία της δημοσίας υγείας...
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου για τη δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων
Εάν είχαν ληφθεί υπόψιν τα στοιχεία από τις νοσηλείες εμβολιασμένων και μη εμβολιασμένων των Νοσοκομείων, καθώς και τα επιστημονικά-ιατρικά, παγκόσμια δεδομένα, το άρθρο 16 θα έπρεπε να πάψει να ισχύει και όχι να παραταθεί.Αναλώσιμα δεν έχουν τα Νοσοκομεία και προμηθεύονται εμβόλια και υποχρεωτικά test rabit σε μια μερίδα πολιτών που δεν διαφέρουν σε τίποτα όσον αφορά την μετάδοση του covit, από τους άλλους.
Δεν συμφωνώ με την υποχρεωτικοτητα για οποιονδηποτε μετρο μαλιστα για ενα εμβόλιο που αμφισβητηται απο πολλους ιατρούς, άλλωστε τα μέτρα αποδείχθηκαν αναποτελεσματικά…
Θεωρώ ότι δεν χρειάζεται πλέον, έχει πλέον αποδυναμώσει ο ιός όσοι δεν έχουν εμβολιαστεί θα το έχουν περάσει τον ιό 2-3 φορές τουλάχιστόν. Η συνέχεια οποιαδήποτε μέτρον μόνο ζημιά κάνει στο ανοσοποιητικό μας, ατομικά αλλά και στο συνολικά σε όλους μας. Πέραν από του ότι κάποιος νοσήσει να κάθετε σπίτι έως ότου αναρρώσει.
Δεν βλεπω το λογο της παρατασης επιβολης του εν λογω ελεγχου, το μετρο ειναι αντισυνταγματικο και εναντια στα ανθρωπινα δικαιωματα.
Η ισχύς όλων των μέτρων για τον κορωνοϊό πρέπει να τελειώσει στις 31-12-2022. Καμία παράταση. Είμαστε η μοναδική χώρα που ισχύουν ακόμα τα μέτρα για τον κορωνοϊό. Ούτως η άλλως όλα τα μέτρα απέτυχαν.
Η ισχύς όλων των άρθρων πρέπει να λήξει στις 31.12.2022. Είμαστε η μοναδική χώρα στην Ευρώπη που ισχύουν ακόμα τα μέτρα για τον κορωνοϊο. Εξ’ άλλου όλα τα μέτρα για τον κορωνοϊό απέτυχαν.
Εδώ και 3 σχεδόν χρόνια ζούμε μια απόλυτη τρέλα.Νοσήσαμε,κάναμε rapid test,εμβολιαστήκαμε, ,διχαστήκαμε,μαλώσαμε με συγγενείς και φίλους,ξανανοσήσαμε,τρέχουμε κάθε μέρα στους γιατρούς να βρούμε τί έχουμε μετά από παρενέργειες των εμβολίων και όλα αυτά πραγματοποιούνται στο βωμό της προστασίας και της ασφάλειάς μας.ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ αν πραγματικά ενδιαφέρεστε για την κοινωνία μας και τον λαό μας.Η υποχρεωτική διενέργεια των rapid test από τους ανεμβολίαστους εργαζόμενους δεν φέρνει κανένα αποτέλεσμα αφού βλέπουν ότι οι εμβολιασμένοι συνάδελφοί τους αρρωσταίνουν και μάλιστα πιο βαριά από τους ίδιους.Αυτά συμβαίνουν τουλάχιστον στον δικό μου εργασιακό χώρο.
Καμία Παράταση.
Οι αποφάσεις σας στερούνται επιστημονικής τεκμηρίωσης.
Πρέπει να καταργηθούν άμεσα τα πιστοποιητικά να σταματήσει η υποχρεωτηκότητα και τα άχρηστα τεστ σε υγιείς ανθρώπους.
Οι αποφάσεις σας στερούνται επιστημονικής τεκμηρίωσης.
Πρέπει να καταργηθούν άμεσα τα πιστοποιητικά να σταματήσει η υποχρεωτηκότητα και τα άχρηστα τεστ σε υγιείς ανθρώπους.
Κατάργηση τώρα όλων των υποχρεωτικών τέστ.
Κατάργηση του άρθρου 205 του ν. 4820/2021 (Α’ 130).
Επιστροφή ανεμβολίαστων γιατρών – νοσηλευτών, για να υπάρχει προσωπικό στα δημόσια νοσοκομεία (ή εξωτερικά ιδιωτικά ιατρεία) τουλάχιστον όσοι ήταν πριν την αναστολή.
Κατάργηση εμβολιαστικών κέντρων.
Θέλω να εκφράσω τη διαφωνία μου. Όλα αυτά τα μέτρα μόνο πόλωση, διχασμό και κοινωνική ανισότητα δημιουργούν τόσο στους εμβολιασμένους όσο και στους ανεμβολίαστους.
Η υποχρέωση διαγνωστικών ελέγχων σε μη εμβολιαμένους, ή εμβολιασμένους με λιγότερες δόσεις εμβολίου, με γνώμονα την τιμωρητική τακτική της κυβέρνησης και χωρίς το απαραίτητο επιστημονικό έρισμα για την τρέχουσα χαμηλή νοσηρότητα του Sars-Cov2, είναι απλά αδιανόητη. Πιστεύω ότι θα πρέπει να σταματήσει άμεσα, διότι εκθέτει ανεπανόρθωτα την Ελληνική Δημοκρατία και προσβάλλει κάθε έννοια σεβασμού προς το ανθρώπινο πρόσωπο και το δικαίωμα στην επιλογή.
Κατάργηση των άρθρων 205,206,207 του Ν 4820/2021 (Α 130).
Η υποχρέωση διενέργειας rapid test δεν έχει κανένα υγειονομικό νόημα.
Να σταματήσει άμεσα ο διαχωρισμός των εργαζόμενων.
Άπαντες νοσούν και μεταδίδουν, είτε έχουν κάνει μία είτε δύο είτε τρεις είτε τέσσερις είτε καμία δόση.
Κατάργηση των άρθρων 205,206,207 του Ν 4820/2021 (Α 130).
Άμεση κατάργηση των άρθρων 205,206,207 του Ν 4820/2021.
Με βάση ποια επιστημονική μελέτη πρέπει να κάνουν ραπίντ τεστ οι ανεμβολιαστοι; Όλοι νοσούν και μεταδίδουν.
Σταματήστε σας παρακαλώ τις διακρίσεις μεταξύ εμβολιασμένων και μη. Μην χωρίζεται την κοινωνία. Το κράτος οφείλει να ενώνει τους πολίτες της και να εμπνέει. Να εμπνέει ασφάλεια, σιγουρια, εμπιστοσύνη και κυρίως δικαιοσύνη.
Τα μέτρα που είδαμε κατά του κορωνοιου κρίθηκαν εκ του αποτελέσματος και κρίθηκαν αρνητικά και ανώφελα.
Η διαχείριση της υγείας είναι προσωπική ευθύνη και ουδέποτε μπορεί να γίνει υποχρεωτική και αδιάκριτη.
Πρέπει να σταματήσει άμεσα όλο το θέμα με τα μέτρα προστασίας έναντι στον COVID-19. Έχει σχεδόν 6 μήνες που ελάχιστοι φοράνε μάσκες και οι περισσότεροι πηγαίνουν στην εργασία τους χωρίς τέστ και ούτε κολλάμε ούτε μεταδίδουμε. Δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσουν τα μέτρα.
Η πρόσφατη ιστορία έχει αποδείξει πως το εμβόλιο δεν αποτρέπει τη βαριά νόσηση.Αυτο αποδεικνυεται κ από τα ποσοστά θανάτων από covid σε εμβολιασμενους ασθενείς στις ΜΕΘ κ από τις πολλαπλές νοσήσει τους κ από την αύξηση της υπερβάλλουσας θνησιμότητας από όλες τις αιτίες από την έναρξη των εμβολιασμών κ δωθε.
Όταν λοιπόν ο ιός έχει καταστεί ενδημικός πλέον,τα μέτρα δεν έχουν κανένα νόημα πια.Εξαλλου,ποια η αξιοπιστια των τεστ τη στιγμή που δύο ταυτόχρονα τεστ,ένα μοριακό κ ενα rapid, βγαίνουν το ένα θετικό κ το άλλο αρνητικό;
Μιλάτε για προασπιση
της δημόσιας υγείας:η προάσπιση αυτή γίνεται μόνο με τιμωρητικά μέτρα έναντι των ανεμβολιαστων;Αφού το εμβόλιο δεν αποτρέπει τη νόσηση κ τη μετάδοση του ιού,πως θα προασπίστει η δημόσια υγεία από τους εμβολιασμενους που μεταδίδουν ενώ νοσούν,αφού δε λαμβάνουν κανένα μέτρο ποτέ;
Πάρτε πίσω τους υγειονομικούς,οι αναστολές δεν έχουν καμία βάση.Δεν περισσεύει ούτε ενας.Και άλλους τοσους να προσλαβετε,δεν επαρκουν…..
Η ενδονοσοκομειακη διασπορά του ιού έγινε ενώ αυτοί ήταν εκτός.Συμπερασμα:η διασπορά έγινε από εμβολιασμενους,άρα η δημόσια υγεία κινδυνεύει από τους ανεμβολιαστους;
ο Κοβιντ ειναι πλεον σε επίπεδα απλης γριπης. Η παγκοσμια θνησιμότητα βασει επισημων στοιχειων ειναι ακριβως 1% επι των κρουσματων και μαλιστα συμπεριλαμβανομένων όλων των περιπτώσεων απο αρχή της «πανδημιας» αρα πλεον η θνησιμότητα ειναι ελάχιστη και στο επιπεδο γριπης (worldmeter.com). Δεν χρειάζεται παραταση των υποχρεωτικων ραπιντ για κανεναν περαν της 31.12.2022 επειδη όλοι εξίσου κολανε και νοσούν και μεταδίδουν ασχέτως επιπέδου εμβολιασμού.
Θεωρώ πως κάθε παράταση των εν λόγω μέτρων δυσκολεύει τη ζωή μας χωρίς λόγο καθώς όλοι νοσούν ούτως ή άλλως. Επίσης, τα μέτρα αποτρέπουν τον κόσμο από το να επισκεφτούν μονάδες υγείας γιατί είναι κουραστικά, χρονοβόρα και περιττα καθώς όλοι το έχουν πια διαπιστώσει από συμβάντα στον κύκλο τους και γενικότερα στην κοινωνία.
Η υποχρέωση τεστ δεν έχει κανένα νόημα πλέον. Η κυβέρνηση πρέπει να εναρμονιστεί με την διεθνή πραγματικότητα.
Άμεση Κατάργηση των άρθρων 205,206,207 του Ν 4820/2021 (Α 130).
Κακώς συνεχίζεται το μέτρο αυτό δεν έχει κανένα νόημα για την κοινωνία. Δεν προστατεύει κανέναν.
Να αρθούν όλα τα μέτρα καθότι δεν υπάρχουν επιστημονικά δεδομένα που να επιβεβαιώνουν την αποτελεσματικότητα τους.
Πρωτίστως όμως η υγεία του ατόμου και η διαφύλαξη της είναι υπόθεση του ίδιου καθως το άτομο δεν ανήκει στο κράτος αλλά αποτελεί αυτόνομη και αυτεξουσια οντότητα
Η προστασία της υγείας του κάθε πολίτη αλλά και του συνόλου της κοινωνίας εξασφαλίζεται με σύστημα υγείας προσβάσιμο σε όλους και όχι με αστυνομικά μέτρα παράλογα και αντιφατικά μεταξύ τους.
Η έκτακτη ανάγκη δεν διαρκεί χρόνια και δε δικαιολογείται μέτρα που προβλέπονται για δυο βδομάδες να συνεχίζουν να ισχύουν για πάντα.
Η πανδημία έχει τελειώσει.
Η κοινωνία δεν μπορεί και δεν πρέπει να συνεχίσει να είναι υποχόνδρια.
Καταρχήν έχει τεκμηριωθεί με αρκετές επιστημονικές μελέτες ότι οι συγκεκριμένες μέθοδοι διάγνωσης δεν είναι αξιόπιστες. Δεν γίνεται η επιστημονική ομάδα που συνεργάζεται με την κυβέρνηση να μην το γνωρίζει αυτό. Κατά δεύτερον, πάλι πάρα πολλές επιστημονικές μελέτες επιβεβαιώνουν ότι οι εμβολιασμένοι στην καλύτερη περίπτωση μεταδίδουν το ίδιο ιικό φορτίο με τους ανεμβολίαστους, οπότε γιατί αυτή η επιμονή;;; Πρέπει κάποια στιγμή να υπάρχει μια λογική συνέχεια στις αποφάσεις για το θέμα αυτό και με επιστημονική τεκμηρίωση αλλιώς θα πληγεί ακόμα περισσότερο η αξιοπιστία αυτών που αποφασίζουν για όλα αυτά. Στο σύνολό τους οι αναπτυγμένες χώρες τέτοια μέτρα τα έχουν καταργήσει. Όπου λοιπόν εξυπηρετεί τις χρησιμοποιούμε ως παράδειγμα, και όπου όχι τις αγνοούμε;;;; Ευχαριστώ πολύ
Να σταματήσουν άμεσα το πρόγραμμα εμβολιασμού και όλα τα περιοριστικά μέτρα.
Να καταργηθούν τα άρθρα 205,206,207 του Ν 4820/2021 (Α 130).
Σ’ όλο τον κόσμο έχουν καταργηθεί γιατί εξυπηρετούν τη συγκεκριμένη φαρμακευτική εταιρεία και όχι την υγεία των συμπολιτών μας.
Το αφήγημα περί «ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ» έχει πλέον καταργηθεί σε πολλές χώρες και δεν καταλαβαίνουμε πλέον τον παραλογισμό και την εμμονή του υπουργού Υγείας που επιμένει σε αντισυνταγματικά μέτρα που περιορίζουν την ελευθερία και τα δημοκρατικά δικαιώματα των πολιτών.
Αμεση Κατάργηση των άρθρων 205,206,207 του Ν 4820/2021 (Α 130).
Εφόσον νοσούν – κολλούν και μεταδίδουν όλοι, ανεξαιρέτως αν έχουν λάβει μία – δύο – τρεις – τέσσερις – πέντε ή καμμία δόση των διαθέσιμων εμβολίων, πώς προστατεύεται η δημόσια υγεία
Είμαστε η μόνη χώρα που εξακολουθούμε να έχουμε μέτρα, από τη στιγμή που όλοι κολλάνε και μεταδίδουν γιατί πρέπει να κάνουν τεστ μόνο ανεμβολιαστοι. Δεν έχει πλέον κανένα νόημα
Ψήφισμα 2361 του Συμβουλίου της Ευρώπης. Ο εμβολιασμός για τον Covid-19 ΔΕΝ είναι υποχρεωτικός!
Κανονισμός 953/2021 του Συμβουλίου της Ευρώπης: 1) Ο εμβολιασμός για τον Covid-19 ΔΕΝ είναι υποχρεωτικός. 2) Απαγορεύονται οι διακρίσεις άμεσες ή έμμεσες κατά των μη εμβολιασμένων. 3) Η κατοχή πιστοποιητικού εμβολιασμού δεν αποτελεί προϋπόθεση για την άσκηση του δικαιώματος ελεύθερης κυκλοφορίας.
Να καταργηθούν όλα όπως σε όλη την Ευρώπη
Συμφωνα με τον ΠΟΥ έχει Κυρηχθει η λήξη της πανδημιας απαιτουμε άμεση κατάργηση του Υποχρεωτικου εμβολιασμού όσο για τα Ραπίντ τεστ έχουν αποδειχθεί αναξιόπιστα.
1) Κατάργηση υποχρεωτικότητας εμβολιασμών αφού όπως περίτρανα αποδείχθηκε μεταδίδουν και νοσούν εμβολιασμένοι με τρεις και τέσσερις δόσεις και ανεμβολίαστοι.
2) άμεση επανατοποθέτηση των ανεμβολίαστων υγειονομικών στις θέσεις τους ειδικά και μετά την απόφαση του ΣΤΕ και καταβολή των μισθών τους. Διενέργεια rapint test δωρεάν για όλους τους υγειονομικούς από την υπηρεσία τους .
3)Κατάργηση υποχρεωτικότητας διενέργειας rapid tests στους ανεμβολίαστους που πρέπει να το δηλώνουν στην δουλειά τους.
4) συνταγογράφηση σκευασμάτων που υποβοηθούν στην γρηγορότερη ανάρρωση ασθενών με κορονοιό όπως βιταμίνες , μεταλλικά στοιχεία κλπ.
Εφόσον οι εμβολιασμενοι και νοσούν και μεταδίδουν, γιατί τυγχαναν πλήρους ελευθερίας, παρόλα αυτά κατηγορούσαν εμάς τους ανεμβολιαστους για την διασπορά του ιού, που αποδεδειγμένα μέσω της επιστήμης ΔΕΝ ΉΜΑΣΤΑΝ φορείς. Μια σοβαρή υπεύθυνη απάντηση δεν έχω πάρει από κανέναν.
Προτείνω την κατάργηση των πιστοποιητικών δεδομένου ότι δεν αποτρέπουν την εξάπλωση του ιού και δεν έχουν κανένα επιστημονικό όφελος, αφού όλοι μπορεί να είναι φορείς του ιού. Το μόνο το οποίο προσφέρουν είναι διαχωρισμός του πλυθησμού. Επίσης θεωρώ ότι πρέπει να καταργηθούν και τα τεστ στον υγειη πληθυσμό και να δίνονται δωρεάν στους νοσούντες κατά την επίσκεψη σε νοσοκομείο.
Το έτος που διανύουμε, ο μαζικός εμβολιασμός εκατομμυρίων πολιτών στον ευρωπαϊκό χώρο έδειξε καθαρά ότι η νόσηση και η νοσηλεία δεν αποκλείονται στους εμβολιασμένους, ίσα ίσα, τα ποσοστά είναι πολύ υψηλά. Κατανοώ ότι έγινε μια προσπάθεια όταν ακόμα δεν ξέραμε πολλά. Τώρα πια όμως δεν υπάρχει καμία δικαιολογία (ούτε καν το κατεπείγον) ώστε να επιμένουμε στην ίδια πρακτική.
Τα ποσά που θα εκταμιευθούν, μπορούν κάλλιστα να χρησιμοποιηθούν σε πολλές ανάγκες που έχει το Σύστημα Υγείας.
γιατί να κάνουν τεστ με δικά τους έξοδα οι ασφαλισμένοι;γιατί συνεχίζονται τα τεστ αφού δεν κατάφεραν να κάνουν τίποτα επι της ουσίας.πως επιμένεται σε ενα πειραματικό εμβόλιο που τελικά όποιος το κάνει μεταδίδει;πότε ξανά εμβόλιο μεταδίδει τον ιο που προσπαθείτε να σταματήσετε;αφού μεταδίδουν και οι εμβολιασμένοι γιατί αυτοί δεν υποχρεούνται να κάνουν τεστ;γιατί να μπορούν οι ιδιώτες γιατροί να συμετέχουν αφού στην αρχή ούτε που ήθελαν να βοηθήσουν;
Σταματιστε επιτέλους τα μέτρα και τις υποχρεωτικότητες. Όχι άλλα ραπιντ τεστ μάσκες και προστιμα. Διαγράψτε ολα τα πρόστιμα που εχουν επιβληθεί.
Για ποιον λόγο παρατείνεται η υποχρεωτική διενέργεια των rapid test για τους ανεμβολίαστους εργαζομένους, καθώς και οι εμβολιασμένοι μεταδίδουν και νοσούν, χωρίς όμως να ελέγχονται από κανέναν; ποια είναι τα επιστημονικά δεδομένα που οδηγούν σε αυτήν την απόφαση;απαιτούμε να δοθούν στην δημοσιότητα τα πορίσματα των επιστημονικών ερευνών τις οποίες επικαλεστήκατε για την επιβολή της εν λόγω υποχρεωτικότητας.
Ποιο το νόημα των rapid tests των ανεμβολίαστων στους εργασιακούς χώρους; Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω…
Υποτίθεται ότι έχουμε κράτος δικαίου και υποτίθεται ότι είμαστε όλοι ίσοι. Μόνο που αυτό ισχύει μόνο εκεί που συμφέρει το κράτος. Δεν καταλαβαίνω αφού και νοσούν και μεταδίδουν, εμβολιασμενοι και ανεμβολιαστοι ποιος ο λόγος να κάνουν τέστ μόνο οι ανεμβολιαστοι; Επίσης οι γιατροί στα νοσοκομεία όταν ήταν σε αναστολή οι ανεμβολιαστοι υγειονομικοί, είχαν ξεκληριστεί γιατί όλοι παρόλο που ήταν εμβολιασμενοι κολλούσαν και το περνούσαν και βαριά. Άρα ποιος ο λόγος των τέστ τώρα στους ανεμβολιαστους υγειονομικούς δεν το καταλαβαίνω.
Διαφωνώ κάθετα με την παράταση καθώς αποδείχτηκε περίτρανα ότι η διασπορά του covid 19 γίνετε από τον πληθυσμό που έχει εμβολιαστει πλήρως πάρα από τον ανεμβολιαστο πληθυσμό.
Η προωθούμενη με το προκείμενο σχέδιο νόμου παράταση των μέτρων περί κορωνοϊού είναι αντισυνταγματική, διότι σύμφωνα με την 2332/22 απόφαση του ΣτΕ που κήρυξε αντισυνταγματική τη συνέχιση των αναστολών των υγειονομικών, η όποια παράταση μέτρων πρέπει να συνοδεύεται από επιστημονική τεκμηρίωση. Εν προκειμένω ούτε επιστημονική τεκμηρίωση ούτε πραγματική υγειονομική ανάγκη υπάρχει.
Η προωθούμενη με το παρόν σχέδιο νόμου παράταση μέτρων περί κορωνοϊού είναι αντισυνταγματική, αφού, όπως έχει κρίνει η 2332/22 απόφαση του ΣτΕ που κήρυξε αντισυνταγματική τη συνέχιση των αναστολών των υγειονομικών από 1.4.22 και μετά, η παράταση των όποιων μέτρων πρέπει να συνοδεύεται από επιστημονική τεκμηρίωση. Εν προκειμένω δεν υπάρχει ούτε επιστημονική τεκμηρίωση ούτε πραγματική υγειονομική ανάγκη συνεχισης των μέτρων. Κατά γενική ομολογία τα κυκλοφορουντα εμβόλια για τον κορωνοϊό δεν χτίζουν τείχος ανοσίας, πολύ περισσότερο τώρα που επικρατεί η παραλλαγή Όμικρον. Το δε αμερικάνικο CDC (Κέντρο Ελέγχου Νοσημάτων) από τον Αύγουστο του 2022 έχει κηρύξει άχρηστη για την αποτροπή μετάδοσης του ιού τη διενέργεια τεστ σε υγιείς. Συνεπώς η παράταση όλων των μέτρων με το προκείμενο σχέδιο νόμου είναι αντισυνταγματική και αναμένουμε επ’αυτού την άποψη της Επιστημονικής Επιτροπής της Βουλής.
Η προωθούμενη με το προκείμενο σχέδιο νόμου παράταση των μέτρων περί κορωνοϊού (επίδειξης πιστοποιητικων εμβολιασμού, συνακόλουθης υποχρέωσης ράπιντ και μοριακών τεστ κ.λπ.) είναι αντισυνταγματική, αφού, όπως έκρινε η 2332/22 απόφαση του ΣτΕ που κήρυξε αντισυνταγματική την παράταση των αναστολών των υγειονομικών, η παράταση των όποιων υγειονομικών μέτρων θα πρέπει να συνοδεύεται από επαρκή επιστημονική τεκμηρίωση. Εν προκειμένω, ούτε τεκμηρίωση ούτε ανάγκη παράτασης υπάρχει. Αρκεί ενδεικτικά να πούμε ότι κατά γενική ομολογία κανένα τείχος ανοσίας δεν χτίζουν τα κυκλοφορουντα εμβόλια, ιδιαίτερα ενάντια στην κρατούσα παραλλαγή Όμικρον, από δε τον Αύγουστο του 2022 το αμερικάνικο CDC (Κέντρο Ελέγχου Νοσημάτων) έχει κηρύξει άχρηστη για την αποτροπή μετάδοσης του ιού τη διενέργεια τεστ σε υγιείς. Συνεπώς, παραβιάζεται πρωτίστως η αρχή της αναλογικοτητας (άρθρο 25 Συντάγματος), καθώς και σειρά άλλων συνταγματικων αρχών (ισότητας, μη διάκρισης, προστασίας προσωπικών δεδομένων κ.λπ.). Επί των ανωτέρω, αναμένουμε με ενδιαφέρον την άποψη της Επιστημονικής Επιτροπής της Βουλής.
Το Υπουργείο Υγείας οφείλει να εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους επιλέγει να παρατείνει τα μέτρα για τους ανεμβολίαστους. Με ποια επιστημονικά δεδομένα συνεχίζεται η υποχρεωτικοτητα rapid test? Πρόκειται για επιστημονική ή πολιτική απόφαση? Τί προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο αυτό το μέτρο και πως περιορίζει την διάδοση του covid, αφού πια είναι αποδεδειγμένο ότι όλοι ανεξαιρέτως μεταδίδουν. Σε ποιά άλλη χώρα της Ευρώπης υπάρχει αυτός ο διαχωρισμός των πολιτών, οι οποίοι απ’ ότι φαίνεται στη χώρα μας έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις αλλά όχι τα ίδια δικαιώματα.
Σύμφωνα με το συγκεκριμένο Σχεδιο συνεχίζει να ισχύει η υποχρέωση διενέργειας Rapid test από τους υπαλλήλους που δεν είναι πλήρως εμβολιασμένοι και από αυτούς για τους οποίους έχει παύσει να ισχύει το πιστοποιητικό νόσησης. Η εν λόγω υποχρέωση η οποία έχει αποφασισθεί στα πλαίσια της προστασίας της υγείας του συνόλου θα είχε νόημα εφόσον υπάρχουν απτές αποδείξεις ή ακόμα και απλές ενδείξεις ότι :
α. Οι μη εμβολιασμένοι με τα εμβόλια κατά του COVID-19 έχουν υψηλότερες πιθανότητες να μεταδώσουν τον ιό στους συνανθρώπους τους σε σχέση με τους πλήρως εμβολιασμένους, ή/και
β. οι παρούσες παραλλαγές του ιού συνεχίζουν να είναι το ίδιο θανατηφόρες και επικίνδυνες με τις αρχικές μορφές του ιού, ή/και
γ. το μέτρο αυτό είναι αποτελεσματικό στην αποφυγή της διασποράς του ιού.
Στην πραγματικότητα το σύνολο της επιστημονικής κοινότητας αποδέχεται πλέον και μετά από μια ικανή περίοδο διενέργειας αξιόπιστων μελετών ότι οι εμβολιασμένοι διασπείρουν επίσης τον ιό. Κάτι το οποίο είναι αδιαμφησβήτητο και από την εμπειρία της καθημερινότητα μας όπου εμβολιασμένοι συμπολίτες μας μολύνουν μέλη της οικογένειάς τους στον ίδιο βαθμό σε σχέση με μη εμβολιασμένους. Εξάλλου όπως επιβεβαίωσε και υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας Pfizer εντός του ευρωκοινοβουλίου την 11/10/2022 ουδέποτε διενεργήθηκαν δοκιμές του εμβολίου, για το αν αυτό αποτρέπει την μετάδοση. Ακόμα λοιπόν και αν υπήρχαν αρχικά κάποιοι φόβοι ή εικασίες για την αυξημένη επικινδυνότητα μετάδοσης του ιού από τους μη εμβολιασμένους υπάρχουν πλέον αποδείξεις για το αντίθετο.
Επίσης η επιδημιολογική κατάσταση ήδη από την άνοιξη του 2022 άρχισε να εμφανίζει στοιχεία ύφεσης και πολύ σωστά η κυβέρνηση αποφάσισε την μετάβαση προς την κανονικότητα με ένα καλοκαίρι όπου όλοι πλέον είχαν την δυνατότητα να εισέρχονται σε όλους τους χώρους χωρίς κανένα περιορισμό. Εξάλλου η πρόσφατη Απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας για την δικαίωση των υγειονομικών που βρίσκονται σε αναστολή βασίστηκε στο ότι πλέον η κυβέρνηση δεν μπόρεσε να προσκομίσει ικανά στοιχεία για την κρισιμότητα της κατάστασης ώστε να αιτιολογηθεί η διατήρηση αυτού του ακραίου μέτρου με αποτέλεσμα να παραβιάζεται η αρχή της αναλογικότητας. Άρα και σε νομικό επίπεδο πλέον ένα ανώτατο δικαστήριο κρίνει βάσει όλων των διαθέσιμων στοιχείων ότι η κρισιμότητα της κατάστασης έχει αντιστραφεί και θα πρέπει να αναθεωρηθούν τα μέτρα για την προστασία από την διασπορά του COVID-19. Εφόσον λοιπόν το μέτρο της διενέργειας Rapid test σε όσους δεν ήταν πλήρως εμβολιασμένοι είχε θεωρηθεί αρκετό κατά την περίοδο έξαρσης της πανδημίας, βάσει της παραπάνω Απόφασης και κατά εφαρμογή της συνταγματικής αρχής της αναλογικότητας θα πρέπει να αναθεωρηθεί επίσης και αυτό το μέτρο με επιλογή άλλων μέτρων πιο χαλαρών και ανάλογων της υφιστάμενης κατάστασης.
Τέλος όσο αφορά την αποτελεσματικότητα του μέτρου της υποχρεωτικής διενέργειας Rapid test για τους υπαλλήλους που δεν είναι πλήρως εμβολιασμένοι, αυτή τίθεται σε ισχυρή αμφισβήτηση ιδιαίτερα στην μορφή που εφαρμόζεται σήμερα. Όταν στην Υπηρεσίες εισέρχονται πολίτες για τους οποίους δεν ελέγχεται πλέον αν αυτοί έχουν διενεργήσει Rapid test ή είναι πλήρως εμβολιασμένοι είναι αυτονόητο ότι ο ανεμβολίαστος υπάλληλος ιδιαίτερα αν βρίσκεται μόνος του σε ένα γραφείο θέτει εξίσου σε κίνδυνο τον πολίτη όσο ο πολίτης των υπάλληλο αρά εγείρεται ζήτημα ισονομία μεταξύ πολιτών. Δεν υπάρχει λοιπόν ίση μεταχείριση απο τον νομο μεταξυ δυο πολιτων που εμφανίζουν ακριβως τα ιδια χαρακτηριστικά απέναντι σε αυτο που πραγματεύεται ο εν λογω νόμος, στην προκείμενη περίπτωση δυο μη εμβολιασμένων πολιτών μονο ο Δημόσιος υπάλληλος εχει απο το νομο την απαίτηση για διενέργεια rapid test. Επίσης δεν είναι δυνατόν να μιλάμε για περιορισμό της διασποράς του ιού σε γραφεία Υπηρεσιών όταν στα κέντρα διασκέδασης και κυρίως στα club χιλιάδες νέοι καθημερινώς έρχονται σε επαφή. Επιπλέον μετά την διενέργεια εκατομμυρίων διαγνωστικών ελέγχων τύπου Rapid test μέχρι σήμερα έχει βρεθεί ότι απειροέλαχιστα από αυτά ήταν θετικά σε ανθρώπους χωρίς συμπτώματα, αντιθέτως τα εν λόγω test δεν ήταν θετικά ακόμα και την δεύτερη ή και την τρίτη ημέρα από την έναρξη των συμπτωμάτων της ασθένειας. Το γεγονός αυτό θέτει το αφήγημα των ασυμπτωματικών, στο μέγεθος που παρουσιάστηκε, αποτέλεσε μάλλον μια υπερβολή υπο το πρίσμα και του πανικού, είτε γιατι δεν υπήρξαν αρχικά αρκετές ενδείξεις για το αντίθετο είτε γιατι ενδεχομένως να αποτέλεσε παρακίνηση για εμβολιασμο.
Σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν καμία από τις τρεις προϋποθέσεις δεν ισχύει ώστε να αιτιολογηθεί η συνέχιση του μέτρου της διενέργειας Rapid test και άρα θα έπρεπε να είχε καταργηθεί εδώ και παρά πολύ καιρό καθώς παραβιάζει τις συνταγματικές αρχές της αναλογικότητας και της ισονομίας.
Κατάργηση υποχρεωτικού εμβολιασμού και πληρωμή rapid από το κράτος για όλους τους εργαζόμενους
Πρέπει επιτέλους να σταματήσει το μέτρο της επίδειξης πιστοποιητικού. Είναι πλέον γνωστό ότι όλοι ασχέτως εμβολιαστικης κατάστασης νοσούν και μεταδίδουν. Το μέτρο αυτό δεν πρόσφερε τίποτα στο σύστημα υγείας -οπως υποτίθεται ότι θα έκανε – τουναντίον τα πράγματα χειροτέρεψαν γιατί μπαίνουν στις δομές υγείας οι εμβολιασμένοι χωρίς μέτρα προστασίας και και τέστ – όπου και όταν απαιτούνται – με αποτέλεσμα την διασπορά στις κλινικές και γενικά τις δομές υγείας. Επιπλέον όταν και όπου απαιτούνται τέστ, είναι τουλάχιστον εξοργιστικο να το πληρώνουν απ’τη τσέπη τους όσοι δεν εμβολιαστηκαν, δεδομένου ότι μιλάμε για φορολογούμενους πολίτες, πού πληρώνουν εισφορές για τη δημόσια υγεία. Δεν πέτυχε κύριοι το μέτρο της πιστοποίησης υγείας κατά της κοβιντ. Δεχτείτε το και προστατέψτε τους ανθρώπους αφενός απ’τη νόσηση και αφετέρου απ’τον αχρειαστο διαχωρισμό. Πληρώνουμε φόρους κύριοι για να στελεχωνετε και εξοπλίζεται τα νοσοκομεία κι όχι για να πληρώνουμε απ’τη τσέπη μας ραπίντ τέστ ενώ είμαστε υγιείς και να επιδεικνύουμε πιστοποιητικά για να δουλεύουμε και να σας πληρώνουμε.