1. Οι διατάξεις του άρθρου 71 και 74 του Ν. 3528/2007 όπως συμπληρώθηκαν και αντικαταστάθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 19 του Ν. 3801/2009 δεν έχουν εφαρμογή στο προσωπικό των νοσηλευτικών ιδρυμάτων του ΕΣΥ καθώς και στο προσωπικό του ΕΚΑΒ.
2. Η διάταξη αυτή έχει εφαρμογή και στις εκκρεμείς μετατάξεις που δεν έχουν ολοκληρωθεί καθώς και για τις υποθέσεις που εκκρεμούν δικαστικά.
Άρθρο 77
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 1 Πεδίο εφαρμογής – Ορισμοί
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο συμβάσεων προμηθειών
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 3 Αντικείμενο συμβάσεων υπηρεσιών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 4 Συμφωνία- πλαίσιο
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 5 Προγραμματισμός προμηθειών
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 6 Συντονιστική Επιτροπή Προμηθειών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 7 Εξόφληση προμηθευτών
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 8 Συγκρότηση της Επιτροπής Προδιαγραφών (Ε.Π.)
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 9 Αρμοδιότητες της Επιτροπής Προδιαγραφών
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 10 Διάρθρωση Επιτροπής – Θέματα προσωπικού
- 1 ΣχόλιοΑρθρο 11 Διενέργεια διαγωνισμών- Σύναψη σύμβασης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12 Εκχώρηση αρμοδιότητας
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 13 Ρύθμιση για τη διενέργεια διαγωνισμών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 Μεταβατικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15 Καταργούμενες διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 16 Σύσταση – Επωνυμία
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Σκοπός – Υπαγόμενα Πρόσωπα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 18 Πόροι – Περιουσία
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 19 Σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αρμοδιότητες Πρόεδρου
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αρμοδιότητες του Διοικητικού Συμβουλίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 22 Διοικητική Οργάνωση
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 23 Αρμοδιότητες των Προϊσταμένων των Γενικών Διευθύνσεων
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 24 Αρμοδιότητες των οργανικών μονάδων της Κεντρικής Υπηρεσίας
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Θέματα προσωπικού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Νεοπροσλαμβανόμενο Προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 Σύσταση προσωρινού Υπηρεσιακού Συμβουλίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 Σύσταση προσωρινού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ιατρών και Οδοντιάτρων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 29 Λογιστική και οικονομική λειτουργία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 Λοιπές Διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 31 Τελικές διατάξεις
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 32 Σύνθεση και Αρμοδιότητες ΣΥΣΠΥ
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 33 Ένταξη Νοσοκομείων Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ. στο ΕΣΥ
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 34 Καθιέρωση ποσού επιστροφής από ιδιωτικά φαρμακεία υπέρ των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 35 Καθορισμός ποσού έκπτωσης των φαρμακευτικών εταιριών προς τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης, τον Οργανισμό Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου και τα Νοσοκομεία
- 56 ΣχόλιαΆρθρο 36 Εφημερία φαρμακείων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 37 Προμήθειες φαρμάκων από τις Μονάδες Κοινωνικής Φροντίδας και ΝΠΔΔ
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 38 Καθορισμός ποσοστού κέρδους φαρμακεμπόρων
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 39 Μεταφορά Τμήματος Τιμών Φαρμάκων και Επιτροπής Τιμών Φαρμάκων στο Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 40
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 41
- 105 ΣχόλιαΆρθρο 42 Οικογένειες με τρία τέκνα
- 391 ΣχόλιαΆρθρο 43 Πολύτεκνες οικογένειες
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 44 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 Λειτουργικές ανάγκες Κ.Ε.Α.Τ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Επικουρικό προσωπικό σε ΝΠΔΔ άμεσα εποπτευόμενα από το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 47
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 48
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 49
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 50
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 51
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 52 Αναδιάρθρωση της Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Ζητήματα Οργανισμού ΥΥΚΑ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 54 Νοσηλευτές
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 55 Διασώστες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 Κοινωνικοί Λειτουργοί
- 77 ΣχόλιαΆρθρο 57 Βαθμοί Γιατρών Ε.Σ.Υ.- Εφημερίες
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 58 Επικουρικοί Ιατροί Τ.Ε.Π.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 59 Ιατροί Υπαίθρου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 60
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 62
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 63
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 64
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 65
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 66
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 67
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 68
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 69 Ειδικότητα Ψυχιατρικής, Νευρολογίας, παιδοψυχιατρικής και Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 70 Ειδικότητα της Ιατρικής της Εργασίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 71 Ειδικότητα Γενικής Ιατρικής
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 72 Ειδικότητα Παθολογικής Ογκολογίας
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 73
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 74
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 75
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 76 Χρήση πιστωτικής κάρτας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 77
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 78 Ρυθμίσεις θεμάτων φορέων και κλάδων υγείας
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 79 Εξόφληση υποχρεώσεων του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ προς τους προμηθευτές-αναδόχους υπηρεσιών
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 80 Διευθέτηση θεμάτων προμηθειών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 81
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 82
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
18 Δεκεμβρίου 2010, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
1 Ιανουαρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
4 Σχόλια 1146 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14135 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19,, την ενίσχυση της προστασίας της δημόσιας υγείας και των υπηρεσιών υγείας, ...
- ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ – ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ – ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
- Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την παρακολούθηση και αξιολόγηση της φαρμακευτικής δαπάνης
- Αναμόρφωση του θεσμού του Προσωπικού Ιατρού – Σύσταση Πανεπιστημιακών Κέντρων Υγείας και άλλες διατάξεις του Υπουργείου Υγείας
- Ολοκλήρωση της ψυχιατρικής μεταρρύθμισης
- Δράσεις δημόσιας υγείας - Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας
- Εθνικό Δίκτυο Μονάδων Αυξημένης Φροντίδας για την αντιμετώπιση ασθενών με Αγγειακά Εγκεφαλικά Επεισόδια (ΜΑΦ ΑΕΕ)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ψυχική Υγεία 2021-2030
- Σύσταση ΝΠΙΔ με την επωνυμία «Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β.Βαρδινογιάννη–ΕΛΠΙΔΑ”», ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊου COVID-19 και την προστασία της δημοσίας υγείας...
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου για τη δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων
Η συνεχής υποχρηματοδότηση του τομέα της Πρόνοιας αποτελεί μείζον πρόβλημα το οποίο οδηγεί σταδιακά στην κατάρρευση του Δημοσίου Συστήματος Πρόνοιας στη χώρα μας. Η Ε.Σ.ΑμεΑ. έχει ήδη προτείνει στα αρμόδια Υπουργεία Οικονομικών και Υγείας την επίλυση αυτού του σοβαρού προβλήματος με τη δημιουργία ειδικού κοινωνικού πόρου με ανταποδοτικό χαρακτήρα για τους τομείς της Πρόνοιας και της Ψυχικής Υγείας. Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη την αποσάθρωση και μαρασμό του τομέα της Πρόνοιας προτείνουμε να προβλεφθεί ρητή διάταξη για τη δημιουργία ειδικού κοινωνικού πόρου με ανταποδοτικό χαρακτήρα για τη κάλυψη των αναγκών του τομέα της Πρόνοιας και της Ψυχικής Υγείας. Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι εισροές αυτού του πόρου θα μπορούσαν να αποτελέσουν: το τέλος μεταβίβασης αυτοκινήτων, τα αδιανέμητα κέρδη του ΟΠΑΠ Α.Ε., η εισαγωγή ειδικού τέλους στα ακαθάριστα έσοδα των Καζίνο, ειδικό ποσοστό από τη θεσμοθέτηση τυχερών παιχνιδιών, μέτρο το οποίο, άλλωστε, ισχύει στις πλέον ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου.
Επίσης, σε αυτό το Υποκεφάλαιο με το οποίο ρυθμίζονται θέματα προνοιακών ιδρυμάτων δίδεται η ευκαιρία να ρυθμιστεί το ζήτημα της δημοσιοποίησης της σχολής τυφλών Βορείου Ελλάδος, μέτρο με το οποίο θα απαλειφθεί οριστικά ο κίνδυνος να κλείσει μιας ιστορική σχολή, η οποία καλύπτει τις ανάγκες των τυφλών που διαμένουν στη Βόρεια Ελλάδα.
Βάσει των ανωτέρω, ζητούμε να συμπεριληφθεί διάταξη σύμφωνα με την οποία: η Σχολή Τυφλών Βορείου Ελλάδας «Ο ΗΛΙΟΣ» δημοσιοποιείται και εντάσσεται στο Κέντρο Εκπαίδευσης & Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ), το οποίο από εδώ και στο εξής μετονομάζεται Εθνικό Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΕΚΕΑΤ).
Α. Ζητούμε να συμπεριληφθεί διάταξη, σύμφωνα με την οποία, στο Ε.Κ.Α.Β. θα προβλέπεται υπηρεσία διερμηνέων ελληνικής νοηματικής γλώσσας και υπηρεσία λήψης και παροχής μηνυμάτων είτε μέσω sms, είτε μέσω άλλου ηλεκτρονικού συστήματος επείγουσας ειδοποίησης για την εξυπηρέτηση των κωφών και των βαρηκόων σε περιπτώσεις επείγουσας ανάγκης.
Β. Επίσης, ζητούμε τη συμπερίληψη σχετικής διάταξης, βάσει της οποίας θα οριστεί ότι το Ε.Κ.Α.Β. έχει στην αρμοδιότητα του τη μεταφορά των ατόμων με βαριές αναπηρίες και πολλαπλές ανάγκες εξάρτησης από το νοσοκομείο κατά το χρόνο τερματισμού της νοσηλείας τους ή της εξέτασής τους στα επείγοντα περιστατικά των εφημεριών των νοσοκομείων του Ε.Σ.Υ., προς την οικία τους ή το χώρο διαβίωσής τους.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ Η’ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ Ε.Σ.Υ. (ΜΕ ΑΠΛΗ Η’ ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗ), ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΕΣΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ.
ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ Ή ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΑΡΘΡΟ «ΧΩΡΑΝΕ» ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΥΝ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΗΤΟΙ ,
1/. ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ (ΝΠΙΔ) ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΘΕΣΕΙΣ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ ΥΥΚΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ «ΑΜΟΙΒΑΙΑ» ΜΕΤΑΘΕΣΗ
2/. ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΘΕΣΗ ΣΕ ΑΛΛΟ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΥΥΚΑ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΛΙΜΑΚΙΟ
3/. ΝΑ ΔΥΝΑΤΑΙ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΑ ΠΤΥΧΙΟ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑΚΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ
4/. ΟΙ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 3528/07 ΝΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΟΚΤΑΚΟΣΙΕΣ ΠΑΝΗΝΤΑ (850) ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (ΠΡΟΣΟΧΗ 3 ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ) ΣΕ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ?