Η παρ. 1 του άρθρου 58 του ν. 3918/2011 αντικαθίσταται ως εξής:
«1. Ιατροί του κλάδου Ε.Σ.Υ. με ειδικότητα που συμπλήρωσαν πέντε (5) συνολικά έτη πραγματικής υπηρεσίας στον ίδιο βαθμό σε νοσοκομεία ή Κ.Υ. αγόνων Α΄ περιοχών, μπορούν ύστερα από αίτησή τους και με γνώμη του νοσοκομείου στο οποίο υπηρετούν καθώς και των αρμόδιων Δ.Υ.Πε να μετατίθενται διατηρώντας το βαθμό που κατέχουν στην προηγούμενη θέση τους, σε νοσοκομεία ή Κ.Υ. εκτός των νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης με απόφαση του Υπουργού Υγείας . Προϋπόθεση για την μετάθεση είναι η ύπαρξη κενής θέσης».
Άρθρο 19:
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 01: ΙΔΡΥΣΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΑΝΟΙΑΣ – ALZHEIMER
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΕΡΙΓΕΝΝΗΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣΆρθρο 02: ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΕΡΙΓΕΝΝΗΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 03: ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΜΗΤΡΙΚΟΥ ΘΗΛΑΣΜΟΥΆρθρο 03: ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΜΗΤΡΙΚΟΥ ΘΗΛΑΣΜΟΥ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝΆρθρο 04: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝΆρθρο 05: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06: ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΟΙ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙΆρθρο 06: ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΟΙ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07: ΟΜΑΔΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΘΡΕΨΗΣ ΚΑΙ ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑΆρθρο 07: ΟΜΑΔΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΘΡΕΨΗΣ ΚΑΙ ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08: ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΔΕΙΩΝΆρθρο 08: ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΔΕΙΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09: ΚΑΛΥΨΗ ΘΕΣΕΩΝΆρθρο 09: ΚΑΛΥΨΗ ΘΕΣΕΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10:Άρθρο 10:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 11:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12: ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΙΑΤΡΩΝ Ε.Σ.Υ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13: ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΙΑΤΡΩΝ Ε.Σ.Υ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14: ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝΆρθρο 14: ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΡΘΡΟΥ 3 Ν. 4238/2014Άρθρο 15: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΡΘΡΟΥ 3 Ν. 4238/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16: ΔΙΑΖΕΥΚΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝΆρθρο 16: ΔΙΑΖΕΥΚΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17:Άρθρο 17:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΩΝ (Ε.Ο.Μ.)Άρθρο 18: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΩΝ (Ε.Ο.Μ.)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 19:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20:Άρθρο 20:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21:Άρθρο 21:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22:Άρθρο 22:
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 23:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ν. 4052/2012Άρθρο 24: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ν. 4052/2012
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25: ΘΗΤΕΙΑ Δ.Σ. ΔΙΑΣΥΝΔΕΟΜΕΝΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝΆρθρο 25: ΘΗΤΕΙΑ Δ.Σ. ΔΙΑΣΥΝΔΕΟΜΕΝΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26: ΑΞΙΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27:Άρθρο 27:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28:Άρθρο 28:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29:Άρθρο 29:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30: ΠΕΡΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΙΑΤΡΩΝΆρθρο 30: ΠΕΡΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΙΑΤΡΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31: ΙΣΧΥΣ ΑΔΕΙΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΛΙΝΙΚΩΝ ΕΝΤΑΓΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΕΣΥΆρθρο 31: ΙΣΧΥΣ ΑΔΕΙΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΛΙΝΙΚΩΝ ΕΝΤΑΓΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΕΣΥ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32: ΠΕΡΙ ΧΡΟΝΟΥ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΙΑΤΡΩΝ ΓΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣΆρθρο 32: ΠΕΡΙ ΧΡΟΝΟΥ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΙΑΤΡΩΝ ΓΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33:ΠΕΡΙ ΑΔΕΙΩΝ ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34: ΠΕΡΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣΆρθρο 34: ΠΕΡΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35: ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝΆρθρο 35: ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36:Άρθρο 36:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37:Άρθρο 37:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38:Άρθρο 38:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39: ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΑΔΕΙΩΝ ΦΟΡΕΩΝ Π.Φ.Υ.Άρθρο 39: ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΑΔΕΙΩΝ ΦΟΡΕΩΝ Π.Φ.Υ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40:Άρθρο 40:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41:Άρθρο 41:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42: ΨΥΧΟΛΟΓΟΙΆρθρο 42: ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 43: ΚΛΑΔΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ ΕΣΥ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44: ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΣ ΟΦΕΙΛΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΦΟΡΕΩΝ ΕΕ-ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣΆρθρο 44: ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΣ ΟΦΕΙΛΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΦΟΡΕΩΝ ΕΕ-ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45: ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΥΠΕΔΥΦΚΑΆρθρο 45: ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΥΠΕΔΥΦΚΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46: ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΟΠΥΥΆρθρο 46: ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΟΠΥΥ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47: ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΥΡΩΣΕΩΝ ΣΕ ΙΑΤΡΟΥΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΗΣ ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗΣΆρθρο 47: ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΥΡΩΣΕΩΝ ΣΕ ΙΑΤΡΟΥΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΗΣ ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48: ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΥΡΩΣΕΩΝ ΣΕ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΥΆρθρο 48: ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΥΡΩΣΕΩΝ ΣΕ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΥ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49: ΚΑΛΥΨΗ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΕΚΤΟΣ ΕΝΔΕΙΞΕΩΝΆρθρο 49: ΚΑΛΥΨΗ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΕΚΤΟΣ ΕΝΔΕΙΞΕΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50: ΕΙΔΙΚΟ ΝΟΣΗΛΙΟ- ΤΡΟΦΕΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΕΓΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣΆρθρο 50: ΕΙΔΙΚΟ ΝΟΣΗΛΙΟ- ΤΡΟΦΕΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΕΓΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 51: ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΕΟΠΥΥ ΑΠΟ ΝΟΣΗΛΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΘΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52: ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΟΦ ΜΕ ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ.Άρθρο 52: ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΟΦ ΜΕ ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53: ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΕΔΙΟΥ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΩΝ ΤΕΛΩΝΆρθρο 53: ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΕΔΙΟΥ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΩΝ ΤΕΛΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54: ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΟΦΆρθρο 54: ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΟΦ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55: ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΆρθρο 55: ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 56: ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΙ ΕΟΦΆρθρο 56: ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΙ ΕΟΦ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57: ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΛΙΝΙΚΩΝ ΣΤΟ Π.Δ. 235/2000Άρθρο 57: ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΛΙΝΙΚΩΝ ΣΤΟ Π.Δ. 235/2000
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58: ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΕΣΥΆρθρο 58: ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΕΣΥ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΔ 225/2000Άρθρο 59: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΔ 225/2000
- 86 ΣχόλιαΆρθρο 60: ΕΠΑΣ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 61: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΕΥΥΠ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΧΥΠΛΟΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΑΣΘΕΝΩΝΆρθρο 62: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΧΥΠΛΟΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΑΣΘΕΝΩΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ.Άρθρο 63: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 64: ΕΠΟΠΤΕΥΟΜΕΝΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣΆρθρο 64: ΕΠΟΠΤΕΥΟΜΕΝΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ
- 35 ΣχόλιαΆρθρο 65: ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66: ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΟΡΙΩΝ Υ.Πε. ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΥΣΆρθρο 66: ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΟΡΙΩΝ Υ.Πε. ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΥΣ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67: ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΠΕΔΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΩΣ ΥΠΟΒΟΗΘΟΥΜΕΝΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣΆρθρο 67: ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΠΕΔΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΩΣ ΥΠΟΒΟΗΘΟΥΜΕΝΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 68:
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
2 Δεκεμβρίου 2014, 08:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
4 Δεκεμβρίου 2014, 10:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
5 Σχόλια 211 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14135 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19,, την ενίσχυση της προστασίας της δημόσιας υγείας και των υπηρεσιών υγείας, ...
- ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ – ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ – ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
- Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την παρακολούθηση και αξιολόγηση της φαρμακευτικής δαπάνης
- Αναμόρφωση του θεσμού του Προσωπικού Ιατρού – Σύσταση Πανεπιστημιακών Κέντρων Υγείας και άλλες διατάξεις του Υπουργείου Υγείας
- Ολοκλήρωση της ψυχιατρικής μεταρρύθμισης
- Δράσεις δημόσιας υγείας - Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας
- Εθνικό Δίκτυο Μονάδων Αυξημένης Φροντίδας για την αντιμετώπιση ασθενών με Αγγειακά Εγκεφαλικά Επεισόδια (ΜΑΦ ΑΕΕ)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ψυχική Υγεία 2021-2030
- Σύσταση ΝΠΙΔ με την επωνυμία «Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β.Βαρδινογιάννη–ΕΛΠΙΔΑ”», ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊου COVID-19 και την προστασία της δημοσίας υγείας...
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου για τη δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων
Είναι γνωστό το πρόβλημα στελέχωσης των νησιωτικών παραμεθόριων περιοχών με ιατρούς ΕΣΥ. Αυτό αφορά τόσο την απουσία εκδήλωσης ενδιαφέροντος για κάλυψη θέσεων αγροτικών ιατρών υπόχρεων υπηρεσίας υπαίθρου και επικουρικών ειδικών ιατρών, όσο και μονίμων ιατρών ΕΣΥ, οι οποίοι με τη συμπλήρωση τετραετίας εκδηλώνουν συχνότατα ως έχουν δικαίωμα την επιθυμία μετακίνησης από τη θέση τους.
Αυτό συναρτάται με την έλλειψη θετικών κινήτρων για την παραμονή των υπηρετούντων ιατρων ΕΣΥ σε άγονες νησιωτικές περιοχές. Με το σημερινό καθεστώς το μόνο κίνητρο που υπάρχει ειναι η δυνατότητα μετά την παρέλευση τετραετίας αποχώρησης απο την παραμεθοριο. Αυτό όμως ειναι κίνητρο για να έρθει κάποιος για τέσσερα χρόνια σε ένα νησί, αλλα ειναι αντικίνητρο παραμονής.
Το ίδιο αντικίνητρο ειναι κι η παρούσα διάταξη με την οποία δίνεται η δυνατότητα αποχώρησης σε ιατρούς ΕΣΥ σε άγονες περιοχές ζωνης Α ´ μετά την πάροδο πενταετίας.
Αυτό που προτείνουμε ειναι η παροχή θετικών κινήτρων για την παραμονή των ιατρων στην άγονη περιοχή, ισοδύναμων με τα κίνητρα για την αποχώρηςη τους, όυτως ώστε να υπαρχει μια θεςμικη εξισορρόπηση των κινήτρων.
Τέτοιο κίνητρο ειναι η δυνατότητα στις άγονες και νησιωτικές περιοχές για την βαθμολογική εξέλιξη των ιατρων ΕΣΥ να απαιτούνται τα μισά χρόνια παραμονής σε κάθε βαθμό και αυτό να ισχύει για όσο χρόνο ο γιατρός ειναι στη θέση αυτή. Αν αποχωρήσει πρόωρα από το νησί ή την άγονη περιοχή να χάνει αυτό το ευεργετημα. Το οικονομικό κόστος αυτού του μέτρου ειναι ελάχιστο και βρίσκεται στο πνεύμα ανάλογων ισχυουσών ρυθμίσεων, όπως πχ της δυνατότητας επαναπροκήρυξης θέσης σε μεγαλύτερο βαθμό μετά από ενα χρόνο αν η αρχική προκήρυξη ειναι άγονη (ρύθμιση που επίσης λειτουργεί ως αντικίνητρο αρχικά), ή κυρίως την προσμέτρηση στο διπλάσιο των ετών υπηρεσίας σε θέση επικουρικού ιατρού σε Ζώνη Γ.
Έτσι, λοιπόν η προσθήκη που προτείνουμε, θα μπορούσε να ειναι η εξής:
Στην παράγραφο ΣΤ¨ του άρθρου 4 του νόμου 3754/2009 (ΦΕΚ Α’ 43/11-3-2009), και στο τέλος της πρώτης παραγράφου προστίθεται η φράση «Τα παραπάνω χρονικά όρια μειώνονται κατα το ήμισυ προκειμένου για ιατρούς ΕΣΥ που υπηρετούν σε άγονες νησιωτικές περιοχές και για όσο διάστημα βρίσκονται σε τέτοια περιοχή».
Τι σημαίνει μετά από γνώμη του νοσοκομείου και των αρμοδίων ΔΥΠε; Αν χρειάζεται η έγκριση του νοσοκομείου δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει νοσοκομείο που θα δεχτεί να φύγει ο γιατρός. Πιστεύω ότι πρέπει να δίνεται το δικαίωμα στον γιατρό να μετατίθεται στην πενταετία μετά από αίτηση του, χωρίς όμως το νοσοκομείο να εμποδίζει την μετάθεση του. Μόνο με αυτά τα κίνητρα θα μπορέσουν να στελεχωθούν οι άγονες περιοχές. Το να γνωρίζει κάποιος ότι μπορεί μετά το τέλος της πενταετίας να μετατεθεί σε μεγαλύτερο νοσοκομείο, χωρίς τα εμπόδια που δημιουργούν μέχρι σήμερα καποιες διοικήσεις μικρών νοσοκομείων Γ Ζώνης είναι ισχυρότατο κίνητρο. Πιστεύω λοιπόν ότι από το άρθρο πρέπει να αφαιρεθεί η γνώμη του νοσοκομείου
Το άρθρο 19 επιτρέπει παραδοσιακά στους ιατρούς να στελεχώνουν για ικανό χρονικό διάστημα άγονες περιοχές,επιλύοντας προφανώς ουσιαστικά προβλήματα για όσο χρόνο παραμένουν σε αυτές τις περιοχές.Κατά την γνώμη μου,όταν η μετάθεση πραγματοποιείται από άγονη Α περιοχή σε άγονη Α περιοχή , δεν θα έπρεπε να μεσολαβούν Νοσοκομεία και Διοικήσεις , διότι ούτως ή άλλως είναι γνωστή η υποστελέχωση σε αυτές τις περιοχές,άρα το πιθανότερο είναι πως και η νέα τοποθέτηση θα επιλύσει σημαντικά προβλήματα υποστελέχωσης και στην δεύτερη άγονη περιοχή. Η μεσολάβηση των ΥΠΕ και των νοσοκομείων σε αυτές τις περιπτώσεις το μόνο στο οποίο εξυπηρετεί είναι καθυστέρηση και προβλήματα κατά περίπτωση τα οποία εγείρουν ζητήματα ιδιαίτερης μεταχείρισης κλπ . Ο νόμος πρέπει να ναι νόμος.Σεβαστός από όλους : 4ετής παραμονή σε άγονη περιοχή θα συνεπάγεται αυτόματη μετάθεση χωρίς μεσολαβήσεις και ως υπεράριθμοι ή πρωσοποπαγείς εν ανάγκει θέσεις.Αν αυτό είναι σταθερά γνωστό σε όλους, θα αποτελέσει κίνητρο στελέχωσης των άγονων Α περιοχών.Να μην επιτρέπεται η μετάθεση σε μή άγονες περιοχές ή αν επιτρέπεται εκεί να ισχύουν άλλα κριτήρια.
ΑΡΘΡΟ 19
Η διάταξη κρίνεται αναγκαία στα πλαίσια στελέχωσης κυρίως των Τ.Ε.Π των
νοσοκομείων , καθώς και της ορθολογικότερης κατανομής του ιατρικού
προσωπικού που υπηρετούν σε άγονες Α΄ και Β΄ περιοχές, όπως επίσης και
στην κατάργηση των όρων «εντοπιότητα και συνυπηρέτηση επί εγγάμων»,
που αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα για την μετάθεση ιατρών σε
νοσοκομεία ή Κ.Υ. της περιφέρειας.
ΑΝ ΤΟ ΥΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΤΗΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ ΤΕΠ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΨΕΙ ΤΙς ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΑΓΚΥΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΙΑΤΡΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ .ΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΛΕΧΩΝΕΙ ΤΑ ΤΕΠ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΣΤΕΛΕΧΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΘ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ.
ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΊ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
Όσον αφορά το άρθρο 19 , η δυνατότητα για μετάθεση θα πρέπει να δίνεται και στους ειδικευμένους γιατρούς των περιφερειακών ιατρείων άγονων Α περιοχών (πέρα από τους αντίστοιχους των νοσοκομείων και των κέντρων υγείας).
Δεν είναι δίκαιο γιατροί που προσφέρουν σε τόσο ειδικές συνθήκες για χρόνια να στερούνται αυτού του δικαιώματος. Αυτή η δυνατότητα θα αποτελούσε το μοναδικό ουσιαστικό κίνητρο για την στελέχωση τέτοιων θέσεων. Η μη ύπαρξη αυτής της δυνατότητας είναι και ο λόγος που είμαστε τόσο λίγοι οι ειδικευμένοι γιατροί στα ΠΠ ιατρεία τέτοιων περιοχών.