Η παρ. 6 του άρθρου 25 του Ν. 3868/2010 (ΦΕΚ Α 129) «Αναβάθμιση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης» καταργείται αναδρομικά από την ημερομηνία ισχύος της.
Άρθρο 71 Ειδικότητα Γενικής Ιατρικής
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 1 Πεδίο εφαρμογής – Ορισμοί
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο συμβάσεων προμηθειών
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 3 Αντικείμενο συμβάσεων υπηρεσιών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 4 Συμφωνία- πλαίσιο
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 5 Προγραμματισμός προμηθειών
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 6 Συντονιστική Επιτροπή Προμηθειών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 7 Εξόφληση προμηθευτών
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 8 Συγκρότηση της Επιτροπής Προδιαγραφών (Ε.Π.)
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 9 Αρμοδιότητες της Επιτροπής Προδιαγραφών
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 10 Διάρθρωση Επιτροπής – Θέματα προσωπικού
- 1 ΣχόλιοΑρθρο 11 Διενέργεια διαγωνισμών- Σύναψη σύμβασης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12 Εκχώρηση αρμοδιότητας
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 13 Ρύθμιση για τη διενέργεια διαγωνισμών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 Μεταβατικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15 Καταργούμενες διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 16 Σύσταση – Επωνυμία
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Σκοπός – Υπαγόμενα Πρόσωπα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 18 Πόροι – Περιουσία
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 19 Σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αρμοδιότητες Πρόεδρου
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αρμοδιότητες του Διοικητικού Συμβουλίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 22 Διοικητική Οργάνωση
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 23 Αρμοδιότητες των Προϊσταμένων των Γενικών Διευθύνσεων
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 24 Αρμοδιότητες των οργανικών μονάδων της Κεντρικής Υπηρεσίας
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Θέματα προσωπικού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Νεοπροσλαμβανόμενο Προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 Σύσταση προσωρινού Υπηρεσιακού Συμβουλίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 Σύσταση προσωρινού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ιατρών και Οδοντιάτρων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 29 Λογιστική και οικονομική λειτουργία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 Λοιπές Διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 31 Τελικές διατάξεις
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 32 Σύνθεση και Αρμοδιότητες ΣΥΣΠΥ
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 33 Ένταξη Νοσοκομείων Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ. στο ΕΣΥ
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 34 Καθιέρωση ποσού επιστροφής από ιδιωτικά φαρμακεία υπέρ των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 35 Καθορισμός ποσού έκπτωσης των φαρμακευτικών εταιριών προς τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης, τον Οργανισμό Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου και τα Νοσοκομεία
- 56 ΣχόλιαΆρθρο 36 Εφημερία φαρμακείων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 37 Προμήθειες φαρμάκων από τις Μονάδες Κοινωνικής Φροντίδας και ΝΠΔΔ
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 38 Καθορισμός ποσοστού κέρδους φαρμακεμπόρων
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 39 Μεταφορά Τμήματος Τιμών Φαρμάκων και Επιτροπής Τιμών Φαρμάκων στο Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 40
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 41
- 105 ΣχόλιαΆρθρο 42 Οικογένειες με τρία τέκνα
- 391 ΣχόλιαΆρθρο 43 Πολύτεκνες οικογένειες
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 44 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 Λειτουργικές ανάγκες Κ.Ε.Α.Τ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Επικουρικό προσωπικό σε ΝΠΔΔ άμεσα εποπτευόμενα από το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 47
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 48
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 49
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 50
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 51
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 52 Αναδιάρθρωση της Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Ζητήματα Οργανισμού ΥΥΚΑ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 54 Νοσηλευτές
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 55 Διασώστες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 Κοινωνικοί Λειτουργοί
- 77 ΣχόλιαΆρθρο 57 Βαθμοί Γιατρών Ε.Σ.Υ.- Εφημερίες
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 58 Επικουρικοί Ιατροί Τ.Ε.Π.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 59 Ιατροί Υπαίθρου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 60
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 62
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 63
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 64
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 65
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 66
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 67
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 68
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 69 Ειδικότητα Ψυχιατρικής, Νευρολογίας, παιδοψυχιατρικής και Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 70 Ειδικότητα της Ιατρικής της Εργασίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 71 Ειδικότητα Γενικής Ιατρικής
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 72 Ειδικότητα Παθολογικής Ογκολογίας
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 73
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 74
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 75
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 76 Χρήση πιστωτικής κάρτας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 77
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 78 Ρυθμίσεις θεμάτων φορέων και κλάδων υγείας
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 79 Εξόφληση υποχρεώσεων του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ προς τους προμηθευτές-αναδόχους υπηρεσιών
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 80 Διευθέτηση θεμάτων προμηθειών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 81
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 82
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
18 Δεκεμβρίου 2010, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
1 Ιανουαρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
4 Σχόλια 1146 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14135 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19,, την ενίσχυση της προστασίας της δημόσιας υγείας και των υπηρεσιών υγείας, ...
- ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ – ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ – ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
- Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την παρακολούθηση και αξιολόγηση της φαρμακευτικής δαπάνης
- Αναμόρφωση του θεσμού του Προσωπικού Ιατρού – Σύσταση Πανεπιστημιακών Κέντρων Υγείας και άλλες διατάξεις του Υπουργείου Υγείας
- Ολοκλήρωση της ψυχιατρικής μεταρρύθμισης
- Δράσεις δημόσιας υγείας - Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας
- Εθνικό Δίκτυο Μονάδων Αυξημένης Φροντίδας για την αντιμετώπιση ασθενών με Αγγειακά Εγκεφαλικά Επεισόδια (ΜΑΦ ΑΕΕ)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ψυχική Υγεία 2021-2030
- Σύσταση ΝΠΙΔ με την επωνυμία «Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β.Βαρδινογιάννη–ΕΛΠΙΔΑ”», ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊου COVID-19 και την προστασία της δημοσίας υγείας...
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου για τη δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων
1. Οι εξετάσεις μόνο για απόκτηση τίτλου ειδικότητας και ΟΧΙ για έναρξη ειδικότητας!!!!
2. Περισσότερες Θέσεις για ειδικότητα Γενική Ιατρική ανάλογα με ανάγκες της χώρας μας .
3. Χρόνο ειδίκευσης σε Γενική Ιατρική 3 χρόνια και 2 χρόνια στα ΚΕΝΤΡΑ ΥΓΕΙΑΣ στην επαρχεία στις Θέσεις ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΙΑΤΡΩΝ.
Σωστη ρύθμιση ωστόσο τα νούμερα παραμένουν απογοητευτικά.
Η Ελλας χρειάζεται τουλάχιστο 7000 ΓΙ και εχει < 2500.
Υπάρχουν περισσότεροι οφθαλμίατροι από ΓΙ.
Για να διορθωθει η κατασταση είναι χρησιμη :
1.Οι μισες θέσεις ειδικευομένων να δωθουν στην ΓΙ.
2.Να μετεκπαιδευτούν ιατροί άλλων ειδικοτήτων σε ΓΙ (on job training).
ΓΕΩΡΓΙΟ ΚΕΦΑΛΙΔΗ σωστή η παρατηρηση σου μόνο που θα πρέπει να δινεται προβάδισμα στους νεοεισερχόμενους ΓΙ που δεν υπηρετουν στο ΕΣΥ και κατοπιν στους ήδη επιμελητές. Κατα αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η αναζωογώνηση του ΕΣΥ καιόχι απλώς το ανακατεμα της τράπουλας.
Και κάτι ακόμα κάποια στιγμή οι ιατροί πρέπει να αποκτήσουν μισθολόγιο που αντανακλά το λειτούργημά τους.
Άλλη μια νίκη του αυτονόητου και του πδ38/2010
Γεννιούνται 3 ερωτήματα.
1)Στον προηγούμενο νόμο ποια ήταν η σκοπιμότητα του άρθρου?
2)Πως πέρασε ο προηγούμενος νόμος από το νομοπαρασκευαστικό στάδιο?
3)ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ. ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΨΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΠΑΡΘΗΚΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΚΥΡΩΘΗΚΑΝ?
H αναίρεση του προηγούμενου νόμου ήταν απαραίτητη μια και ήταν απαράδεκτη. Για αυτό εξάλλου είχε αποφασίσει η Ευρωπαική ένωση. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως είχε επανέρθει αυτό το ζήτημα….
Στο εδάφιο που αφορά τους Γενικούς Γιατρούς πιστεύω πως επιτέλους θα έπρεπε να λυθεί το πρόβλημα που μας δημιουργεί η υποχρέωση μας να παραιτηθούμε από θέση που κατέχουμε για να συμμετάσχουμε σε προκήρυξη για άλλη θέση επιμελητού β’ μέσω των αγροτικών ιατρείων. Καταλαβαίνω πως δεν είναι σωστό να παραιτούμαστε και να παίρνουμε άλλες θέσεις όποτε θέλουμε και για αυτό θα μπορούσαν να υπάρχουν κάποιες προυποθέσεις(όπως παραμονή τουλάχιστο 2 ετών στην πρώτη θέση ή αίτηση για προβληματικά μέρη, να μην μπορείς να το κάνεις παρά μόνο μια φορά κ.α.)αλλά και η υποχρέωση μας για παραίτηση είναι άδικη όταν πουθενά στο δημόσιο δεν συμβαίνει αυτό…..