Υφιστάμενα Κέντρα τα οποία εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του παρόντος Κεφαλαίου, ανεξαρτήτως της ονομασίας τους, αξιολογούνται εκ νέου σύμφωνα με τα κριτήρια και τις διαδικασίες που ορίζονται από το παρόντα Νόμο.
Αρχική Μεταρρύθμιση της διοικητικής οργάνωσης των Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας, Κέντρα Αναφοράς σπανίων παθήσεων και άλλες διατάξειςΆρθρο 16 – Υφιστάμενα Κέντρα
Άρθρο 16 – Υφιστάμενα Κέντρα
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 01 – ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΜΕΑΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 02 – ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΤΟΜΕΑΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 03 – ΣΥΣΤΑΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΤΟΜΕΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 04 – ΣΥΣΤΑΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΔΙΑΤΟΜΕΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 05 – ΣΥΣΤΑΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΤΩΝ Πε.Δι.Το.Ψυ.Άρθρο 05 – ΣΥΣΤΑΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΤΩΝ Πε.Δι.Το.Ψυ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 06 – ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΔΙΑΤΟΜΕΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝΆρθρο 06 – ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΔΙΑΤΟΜΕΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 07 – ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΛΗΠΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 08
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 09 – ΚΕΝΤΡΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΠΑΝΙΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ – Σκοπός, Πεδίο εφαρμογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 – Ορισμοί
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11 – Στόχος των Κέντρων Αναφοράς σπανίων νοσημάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 – Υποχρεώσεις των Κέντρων Αναφοράς σπανίων νοσημάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13 – Κριτήρια για την αναγνώριση των Κέντρων Αναφοράς σπανίων νοσημάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 – Διαδικασία αναγνώρισης των Κέντρων Αναφοράς σπανίων νοσημάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15 – Εθνική Επιτροπή αξιολόγησης των Κέντρων Αναφοράς σπανίων νοσημάτων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Υφιστάμενα Κέντρα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 – Κέντρα Εμπειρογνωμοσύνης και Συνδεδεμένες Υπηρεσίες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 – Δημιουργία δικτύων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 20 – Χρηματοδότηση Κέντρων Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής ΥγείαςΆρθρο 20 – Χρηματοδότηση Κέντρων Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 21 – ΕΚΤΕΠΝ
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 22
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Εθνικό Αρχείο Νεοπλασιών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Εθνικό Συμβούλιο Δημόσιας Υγείας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Συμβούλιο Αξιολόγησης για την εξέλιξη των ειδικευμένων ιατρών ΕΣΥ Π.Φ.Υ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26 – Εκπαιδευτική άδεια ιατρών
- 46 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Ένταξη ιατρών χωρίς ειδικότητα στον κλάδο ιατρών ΕΣΥ
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Ιατροί/οδοντίατροι, ελεύθεροι επαγγελματίες, των άρθρων 16 και 17 του ν. 4238/2014
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Προϋπηρεσία ειδικευμένων ιατρών και οδοντιάτρων σε φορείς κοινωνικής ασφάλισης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 30 – Αρμοδιότητα έγκρισης /χορήγησης αδειών στους ιατρούς ΕΣΥΆρθρο 30 – Αρμοδιότητα έγκρισης /χορήγησης αδειών στους ιατρούς ΕΣΥ
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Μεταθέσεις Ιατρών ΕΣΥ αρμοδιότητας Διοικητή Υ.Πε.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32 – Ιατροί ΕΚΑΒ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 33Άρθρο 33
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 34 – Αποσπάσεις συζύγων επικουρικών ιατρών αγόνων/νησιωτικών/προβληματικών/απομακρυσμένων περιοχώνΆρθρο 34 – Αποσπάσεις συζύγων επικουρικών ιατρών αγόνων/νησιωτικών/προβληματικών/απομακρυσμένων περιοχών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Χορήγηση τίτλου Παθολογικής Ογκολογίας σε ιατρούς παθολόγους
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 36Άρθρο 36
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 37Άρθρο 37
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 38 – Αρμόδια αρχή για ιδιωτικούς φορείς ΠΦΥ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 40Άρθρο 40
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 – Ακίνητα Υπουργείου Υγείας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 42 – Σύλλογος Καθηγητών ΕΣΔΥΆρθρο 42 – Σύλλογος Καθηγητών ΕΣΔΥ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 43 – Θέματα Δ.Σ. Ε.Ο.Π.Υ.Υ.Άρθρο 43 – Θέματα Δ.Σ. Ε.Ο.Π.Υ.Υ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Διατάξεις για την Ανώνυμη Εταιρεία Μονάδων Υγείας (Α.Ε.Μ.Υ. Α.Ε.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 – ΣΕΥΥΠ
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 46 – Γραφείο Πρόληψης Ατυχημάτων σε ενδοχώρια ύδατα
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Λειτουργία οδοντοτεχνικού εργαστηρίου
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 48 – Πανελλήνιος Σύλλογος ΦυσικοθεραπευτώνΆρθρο 48 – Πανελλήνιος Σύλλογος Φυσικοθεραπευτών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 49 – Διορθώσεις σφαλμάτων
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 50 – ΣΥΣΤΑΣΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΤΩΝ – Σύσταση – Επωνυμία – Έδρα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 51 – Σκοπός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 52 – Μέλη
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 – Εγγραφή – Συνδρομή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 54 – Πόροι – Διαχείριση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 55 – Όργανα διοίκησης του Συλλόγου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 – Πειθαρχικά Συμβούλια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 – Πειθαρχικά παραπτώματα και πειθαρχικές ποινές
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 58 – Παραγραφή πειθαρχικών παραπτωμάτωνΆρθρο 58 – Παραγραφή πειθαρχικών παραπτωμάτων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 59 – Διαδικασία ενώπιον του Πειθαρχικού ΣυμβουλίουΆρθρο 59 – Διαδικασία ενώπιον του Πειθαρχικού Συμβουλίου
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 60 – Διαδικασία ενώπιον του Ανώτατου Πειθαρχικού ΣυμβουλίουΆρθρο 60 – Διαδικασία ενώπιον του Ανώτατου Πειθαρχικού Συμβουλίου
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 61 – Αίτηση εξαίρεσης μελών του Πειθαρχικού ΣυμβουλίουΆρθρο 61 – Αίτηση εξαίρεσης μελών του Πειθαρχικού Συμβουλίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 62 – Επιτροπές εργασίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 63 – Άδεια/βεβαίωση άσκησης οδοντοτεχνικού επαγγέλματοςΆρθρο 63 – Άδεια/βεβαίωση άσκησης οδοντοτεχνικού επαγγέλματος
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 64 – Σφραγίδα του ΣυλλόγουΆρθρο 64 – Σφραγίδα του Συλλόγου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 65 – Κώδικας Δεοντολογίας Οδοντοτεχνιτών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 66 – Προσωρινή Διοικούσα Επιτροπή
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 67 – Θέσεις προσωπικούΆρθρο 67 – Θέσεις προσωπικού
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 68 – ΣΥΣΤΑΣΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ – Σύσταση – Επωνυμία – Έδρα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 69 – ΣκοπόςΆρθρο 69 – Σκοπός
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 70 – Μέλη
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 71 – Εγγραφή – Συνδρομή
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 72 – Πόροι – ΔιαχείρισηΆρθρο 72 – Πόροι – Διαχείριση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 73 – Όργανα διοίκησης του Π.Σ.Ε.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 74 – ΕπιτροπέςΆρθρο 74 – Επιτροπές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 – Πειθαρχικά Όργανα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 76 – Πειθαρχικά παραπτώματαΆρθρο 76 – Πειθαρχικά παραπτώματα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 77 – Πειθαρχικές ποινέςΆρθρο 77 – Πειθαρχικές ποινές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 78 – Διαδικασία ενώπιον του Πειθαρχικού Συμβουλίου
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 79 – Διαδικασία ενώπιον του Ανώτατου Πειθαρχικού ΣυμβουλίουΆρθρο 79 – Διαδικασία ενώπιον του Ανώτατου Πειθαρχικού Συμβουλίου
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 80 – Αίτηση εξαίρεσης μελών του Πειθαρχικού ΣυμβουλίουΆρθρο 80 – Αίτηση εξαίρεσης μελών του Πειθαρχικού Συμβουλίου
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 81 – Άσκηση εργοθεραπευτικού επαγγέλματοςΆρθρο 81 – Άσκηση εργοθεραπευτικού επαγγέλματος
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 82 – Σφραγίδα του ΣυλλόγουΆρθρο 82 – Σφραγίδα του Συλλόγου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 83 – Προσωρινή Διοικούσα Επιτροπή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 84 – Θέσεις προσωπικού
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
13 Μαΐου 2016, 13:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
23 Μαΐου 2016, 13:59
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 222 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 13547 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19,, την ενίσχυση της προστασίας της δημόσιας υγείας και των υπηρεσιών υγείας, ...
- ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ – ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ – ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
- Ολοκλήρωση της ψυχιατρικής μεταρρύθμισης
- Δράσεις δημόσιας υγείας - Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας
- Εθνικό Δίκτυο Μονάδων Αυξημένης Φροντίδας για την αντιμετώπιση ασθενών με Αγγειακά Εγκεφαλικά Επεισόδια (ΜΑΦ ΑΕΕ)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ψυχική Υγεία 2021-2030
- Σύσταση ΝΠΙΔ με την επωνυμία «Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β.Βαρδινογιάννη–ΕΛΠΙΔΑ”», ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊου COVID-19 και την προστασία της δημοσίας υγείας...
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου για τη δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων
- «Ολοκληρωμένο Σύστημα Παροχής Ανακουφιστικής Φροντίδας - Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και την προστασία της δημόσιας υγείας και λοιπές διατάξεις»
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: "ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ, ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ"
Το άρθρο αυτό είναι ασαφές γιατί δεν ορίζονται τα υφιστάμενα κέντρα. Θέλει περισσότερη επεξήγηση και μελέτη.
Η αναγνώριση των Κέντρων αναφοράς κατόπιν της ενσωμάτωσης της Ευρωπαϊκής οδηγίας στην Ελληνική νομοθεσία , αποτελεί ένα ιδιαίτερα ευχάριστο γεγονός που θα συνεισφέρει στην καλύτερη παροχή υπηρεσιών υγείας στη χώρα μας σύμφωνα με τα διεθνή και Ευρωπαϊκά πρότυπα.
Λόγω της εμπειρίας μου ως διευθύντρια του Κέντρου Αναφοράς Πρόληψης Θαλασσαιμίας και Δρεπανοκυτταρικής νόσου του Γ.Ν.Α. «Λαϊκό», θέλω να επισημάνω μερικά σημεία με σκοπό τη διευκόλυνση της διαδικασίας η οποία είναι και πολύπλοκη και δαπανηρή.
Εκτός από τα αμιγώς επιστημονικά προαπαιτούμενα που ένα τέτοιο κέντρο οφείλει να πληροί απαιτούνται και μια σειρά διεργασιών π.χ διαπίστευση όπου καταγράφεται πλήρως η λειτουργία ενός τέτοιου κέντρου. Για να πραγματοποιηθεί όμως αυτό απαιτείται οικονομική ενίσχυση, κατάλληλο προσωπικό αλλά και ικανός χρόνος. Αυτό θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη από την Πολιτεία στην παρούσα οικονομική συγκυρία η οποία θα πρέπει να συμβάλλει με κάθε τρόπο (νομοθετική ρύθμιση, παροχή οικονομικής βοήθειας, κ.ά.).
Το Κέντρο Αναφοράς Πρόληψης Θαλασσαιμίας και Δρεπανοκυτταρικής νόσου (ΦΕΚ 1547/08-05-2012) του Γ.Ν.Α. «Λαϊκό», έχει την ευθύνη και το συντονισμό όλων των (20) Περιφερειακών Μονάδων Πρόληψης. Το δίκτυο αυτό λειτουργεί από τριακονταετίας και είναι αναγνωρισμένο όχι μόνο από την ελληνική επικράτεια αλλά αποτελεί πρότυπο λειτουργίας όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και Διεθνώς, σε επίπεδο πρόληψης γενετικών νοσημάτων. Συνέβαλε καθοριστικά στην δραματική μείωση των πασχόντων από Μεσογειακή Αναιμία στη χώρα μας με ότι αυτό συνεπάγεται σε κοινωνικό, οικονομικό και πολιτικό επίπεδο.
Παρ¨όλα αυτά το Κέντρο δεν διαθέτει σύστημα διαπίστευσης και δεν διαφαίνεται κάτι τέτοιο στο άμεσο μέλλον ελλείψει οικονομικών πόρων του νοσοκομείου αλλά και επαρκούς διοικητικού προσωπικού που θα υποστηρίξει μια τέτοια δομή.
Συνεπώς απαιτούμενος χρόνος προετοιμασίας και προσαρμογής, τουλάχιστον δύο έτη, καθώς και η απαραίτητη οικονομική ενίσχυση με τη φροντίδα της Πολιτείας κρίνονται απαραίτητα τόσο για τα υφιστάμενα κέντρα όσο, και για τα νέα που επιθυμούν να ενταχθούν εκ νέου.