Το τρίτο, τέταρτο και πέμπτο εδάφιο της παρ. 2α του άρθρου 21 του Ν.3580/2007 (ΦΕΚ Α 134) αντικαθίστανται ως εξής: «Ο δεύτερος κατάλογος αφορά την Α΄ Ζώνη, το Ε.Κ.Α.Β. ανεξαρτήτως γεωγραφικής περιοχής, τα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών (Τ.Ε.Π.) των Νοσοκομείων ανεξαρτήτως γεωγραφικής περιοχής, το Κέντρο Δηλητηριάσεων και όσα νοσοκομεία της Β΄ Ζώνης εξαιρούνται από τον πρώτο κατάλογο. Για την εγγραφή στο δεύτερο κατάλογο είναι απαραίτητη βεβαίωση υπηρεσίας τουλάχιστον ενός (1) έτους σε μονάδα υγείας από τις εντασσόμενες στον πρώτο κατάλογο, καθώς και των Κυθήρων. Εξαιρούνται από την προαναφερόμενη υποχρέωση προϋπηρεσίας όσοι επικουρικοί επιθυμούν να συνάψουν σύμβαση με το Ε.Κ.Α.Β, τα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών (Τ.Ε.Π.) των Νοσοκομείων ανεξαρτήτως γεωγραφικής περιοχής και το Κέντρο Δηλητηριάσεων ».
Άρθρο 58 Επικουρικοί Ιατροί Τ.Ε.Π.
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 1 Πεδίο εφαρμογής – Ορισμοί
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο συμβάσεων προμηθειών
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 3 Αντικείμενο συμβάσεων υπηρεσιών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 4 Συμφωνία- πλαίσιο
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 5 Προγραμματισμός προμηθειών
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 6 Συντονιστική Επιτροπή Προμηθειών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 7 Εξόφληση προμηθευτών
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 8 Συγκρότηση της Επιτροπής Προδιαγραφών (Ε.Π.)
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 9 Αρμοδιότητες της Επιτροπής Προδιαγραφών
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 10 Διάρθρωση Επιτροπής – Θέματα προσωπικού
- 1 ΣχόλιοΑρθρο 11 Διενέργεια διαγωνισμών- Σύναψη σύμβασης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12 Εκχώρηση αρμοδιότητας
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 13 Ρύθμιση για τη διενέργεια διαγωνισμών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 Μεταβατικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15 Καταργούμενες διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 16 Σύσταση – Επωνυμία
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Σκοπός – Υπαγόμενα Πρόσωπα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 18 Πόροι – Περιουσία
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 19 Σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αρμοδιότητες Πρόεδρου
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αρμοδιότητες του Διοικητικού Συμβουλίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 22 Διοικητική Οργάνωση
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 23 Αρμοδιότητες των Προϊσταμένων των Γενικών Διευθύνσεων
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 24 Αρμοδιότητες των οργανικών μονάδων της Κεντρικής Υπηρεσίας
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Θέματα προσωπικού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Νεοπροσλαμβανόμενο Προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 Σύσταση προσωρινού Υπηρεσιακού Συμβουλίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 Σύσταση προσωρινού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ιατρών και Οδοντιάτρων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 29 Λογιστική και οικονομική λειτουργία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 Λοιπές Διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 31 Τελικές διατάξεις
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 32 Σύνθεση και Αρμοδιότητες ΣΥΣΠΥ
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 33 Ένταξη Νοσοκομείων Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ. στο ΕΣΥ
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 34 Καθιέρωση ποσού επιστροφής από ιδιωτικά φαρμακεία υπέρ των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 35 Καθορισμός ποσού έκπτωσης των φαρμακευτικών εταιριών προς τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης, τον Οργανισμό Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου και τα Νοσοκομεία
- 56 ΣχόλιαΆρθρο 36 Εφημερία φαρμακείων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 37 Προμήθειες φαρμάκων από τις Μονάδες Κοινωνικής Φροντίδας και ΝΠΔΔ
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 38 Καθορισμός ποσοστού κέρδους φαρμακεμπόρων
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 39 Μεταφορά Τμήματος Τιμών Φαρμάκων και Επιτροπής Τιμών Φαρμάκων στο Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 40
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 41
- 105 ΣχόλιαΆρθρο 42 Οικογένειες με τρία τέκνα
- 391 ΣχόλιαΆρθρο 43 Πολύτεκνες οικογένειες
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 44 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 Λειτουργικές ανάγκες Κ.Ε.Α.Τ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Επικουρικό προσωπικό σε ΝΠΔΔ άμεσα εποπτευόμενα από το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 47
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 48
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 49
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 50
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 51
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 52 Αναδιάρθρωση της Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Ζητήματα Οργανισμού ΥΥΚΑ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 54 Νοσηλευτές
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 55 Διασώστες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 Κοινωνικοί Λειτουργοί
- 77 ΣχόλιαΆρθρο 57 Βαθμοί Γιατρών Ε.Σ.Υ.- Εφημερίες
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 58 Επικουρικοί Ιατροί Τ.Ε.Π.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 59 Ιατροί Υπαίθρου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 60
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 62
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 63
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 64
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 65
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 66
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 67
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 68
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 69 Ειδικότητα Ψυχιατρικής, Νευρολογίας, παιδοψυχιατρικής και Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 70 Ειδικότητα της Ιατρικής της Εργασίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 71 Ειδικότητα Γενικής Ιατρικής
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 72 Ειδικότητα Παθολογικής Ογκολογίας
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 73
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 74
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 75
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 76 Χρήση πιστωτικής κάρτας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 77
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 78 Ρυθμίσεις θεμάτων φορέων και κλάδων υγείας
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 79 Εξόφληση υποχρεώσεων του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ προς τους προμηθευτές-αναδόχους υπηρεσιών
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 80 Διευθέτηση θεμάτων προμηθειών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 81
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 82
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
18 Δεκεμβρίου 2010, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
1 Ιανουαρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
8 Σχόλια 1146 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14135 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19,, την ενίσχυση της προστασίας της δημόσιας υγείας και των υπηρεσιών υγείας, ...
- ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ – ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ – ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
- Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την παρακολούθηση και αξιολόγηση της φαρμακευτικής δαπάνης
- Αναμόρφωση του θεσμού του Προσωπικού Ιατρού – Σύσταση Πανεπιστημιακών Κέντρων Υγείας και άλλες διατάξεις του Υπουργείου Υγείας
- Ολοκλήρωση της ψυχιατρικής μεταρρύθμισης
- Δράσεις δημόσιας υγείας - Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας
- Εθνικό Δίκτυο Μονάδων Αυξημένης Φροντίδας για την αντιμετώπιση ασθενών με Αγγειακά Εγκεφαλικά Επεισόδια (ΜΑΦ ΑΕΕ)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ψυχική Υγεία 2021-2030
- Σύσταση ΝΠΙΔ με την επωνυμία «Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β.Βαρδινογιάννη–ΕΛΠΙΔΑ”», ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊου COVID-19 και την προστασία της δημοσίας υγείας...
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου για τη δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων
Υπάρχουν κλινικές νοσοκομείων του λεκανοπεδίου Αττικής με επιτακτικές ανάγκες για διορισμό επικουρικών ιατρών (εξαιτίας κενών, λόγω συνταξιοδότησης και μεγάλων καθυστερήσεων στην πρόσληψη επιμελητών Β’).
Θα πρέπει να παρέχεται η δυνατότητα πρόσληψης επικουρικών ιατρών και στα νοσοκομεία του κέντρου χωρίς να προαπαιτείται προϋπηρεσία στην επαρχία, όταν -και μόνο όταν- υπάρχουν αποδεδειγμένα επιτακτικές ανάγκες.
Ο θεσμός του επικουρικού ιατρού να περιοριστεί στις άγονες και δισπρόσιτες περιοχές όπως ίσχυε επί Αλέκου Παπαδόπουλου.
Σε μεγάλα νοσοκομεία, χωρίς να υπάρχει για το υπουργείο οικονομικό όφελος, μειώνεται η ποιότητα παρεχομένων υπηρεσιών γιατί οι μόνιμοι τους φορτώνουν με δικό τους έργο.
Μειώνεται η αξιοκρατία γιατί ο χρόνος επικουρικού ιατρού λαμβάνεται υπόψη για την πρόσληψη επιμελητών στα κρατικά νοσοκομεία.
Πρέπει να απαλειφθεί η προηγούμενη αδικία του Ν.3868/2010 (άρθρο 2.2.δ):
Η προϋπηρεσία επικουρικού γιατρού στην επαρχία προσμετράται διπλή (και ορθά), αλλά δεν αναγνωρίζεται το ίδιο ευεργετικό μέτρο και για τους ήδη υπηρετούντες ως Επιμελητές ΕΣΥ στην επαρχία (ούτε καν στις άγονες περιοχές) με αποτέλεσμα, όταν συγκριθούν οι προϋπηρεσίες, π.χ. ένας γιατρός που υπηρετεί ως γιατρός ΕΣΥ για 3 χρόνια στην επαρχία και μάλιστα στην Γ ζώνη, να εμφανίζει τη μισή προϋπηρεσία ενός γιατρού που υπηρέτησε πάλι 3 χρόνια ως επικουρικός, ακόμα και στη Β΄ζώνη.
Οπότε, η θα πρέπει να δοθεί το ίδιο ευεργέτημα και στους γιατρούς ΕΣΥ, είτε ο διπλασιασμός της προϋπηρεσίας να αφορά μόνο τη σύγκριση με άλλους επικουρικούς γιατρούς και όχι με τους γιατρούς ΕΣΥ.
Σωστό επι της αρχής…ας μην ξεχνάμε ωστόσο μια σημαντική λεπτομέρεια.
Η εύρρυθμη λειτουργία των ΤΕΠ προυποθέτει την ύπαρξη συμπαγούς και δομημενης όμαδας ιατρων και νοσηλευτών. Δεν νομίζω πως η ανα 12μηνο αναδιάταξή της μεσω του θεσμου των επικουρικών θα ωφελήσει.
ΤΑ ΤΕΠ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙΜΕΛΗΤΕΣ Β…..
Έχοντας υπηρετήσει το «θεσμό» του επικουρικού γιατρού και στην περιφέρεια και στο κέντρο θα ήθελα να διατυπώσω ορισμένες απόψεις και προτάσεις
1. Ο θεσμός είναι πράγματι χρήσιμος όταν χρησιμοποιείται όπως πρέπει. Όταν υπάρχουν πραγματικές ανάγκες για τις οποίες έχουν προκηρυχθεί θέσεις και δεν έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον να διορίζεται, εαν θέλει, συμβασιούχος ειδικευμένος γιατρός που θα αμοίβεται παραπάνω και θα επιτρέπεται να ασκεί ιδιωτικό επάγγελμα.
2. Όταν προκύπτουν έκτακτες ανάγκες γιατί κάποιος αρρώστησε ή παραιτήθηκε να υπάρχει δυνατότητα αναπλήρωσης του κενού χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες.
3. Προυπηρεσία στο ΕΣΥ να αναγνωρίζεται μόνο σε όσους υπηρετούν σε άγονες περιοχές που δεν έχουν ζήτηση.
4. Ο όρος επικουρικός δηλαδή βοηθητικός γιατρός πρέπει να αλλάξει γιατί προσβάλλει τον επιστήμονα που καλείται όντας ειδικευμένος γιατρός να προσφέρει υπηρεσίες. Δεν μπορεί για 6 χρόνια να είσαι ειδικευόμενος βοηθός και μετά να γίνεσαι (και να αντιμετωπίζεσαι) σαν ειδικευμένος βοηθητικός.
5. Ο θεσμός του επικουρικού σήμερα έχει χάσει το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε με ευθύνη της ηγεσίας του υπουργείου, των διοικητών των ΥΠΕ, των διευθυντών των κλινικών, των συνδικαλιστών και των ίδιων των γιατρών που ανέχονται να τους χρησιμοποιούν ως αναλώσιμους.
6. Δεν είναι λύση για την ανεργία των νέων γιατρών, δεν είναι λύση για το εφημεριακό πρόβλημα, δεν είναι λύση για την ανεπαρκή εκπαίδευση κατά την ειδικότητα, δεν είναι λύση για την στελέχωση των ΤΕΠ.
7. Επειδή πράγματι υπάρχει πρόβλημα εκπαιδευσης και εξειδίκευσης σε ορισμένες ειδικότητες είναι καλύτερο να δημιουργηθούν κι άλλες θέσεις εξειδικευομένων ετήσιας διάρκειας (fellowship) που θα είναι θέσεις εκπαίδευσης και δεν θα μετρούν ως προυπηρεσία στο ΕΣΥ στις κρίσεις. (Κακώς οι εισηγητές μετρούν τα fellowship στο εξωτερικό ως προυπηρεσία στο ΕΣΥ στις κρίσεις επιμ Β. Πιστεύω ότι σκόπιμα παρερμηνεύουν την σχετική γνωμοδότηση του ΝΣΚ)
8. Σήμερα επικουρικός σημαίνει γιατρός για τις εφημερίες που περισσεύουν από τους μόνιμους γιατρούς του ΕΣΥ. Επικουρικός στο κέντρο σημαίνει επιπλέον αρεστός εμπειρος βοηθός του διευθυντή που υπόσχεται πως θα τον βολέψει για να κάνει τη δουλειά του
9. Ο επικουρικός είναι αιτία καθυστέρησης των κρίσεων και των προσλήψεων ειδικευμένων γιατρών που θα ανανεώσουν το ΕΣΥ. Είναι εργαλείο συναλλαγής και διατήρησης της εξουσίας των διευθυντών. Είναι αδιέξοδο για το νέο γιατρό που τον πείθουν ότι δεν έχει άλλη επιλογή.
10. Αντί η ΟΝΓΕ και το υπουργείο να ενισχύουν και να επεκτείνουν έναν κατασροφικό θεσμό είναι καλύτερα να τον περιορίσουν και να τον επαναφέρουν στα αρχικά του όρια. Πιστεύω ότι είναι απαίτηση όλων των σκεπτόμενων νέων γιατρών που θέλουν να δουλέψουν σε ένα άλλο ΕΣΥ και όχι να βολευτούν.
Εξαιρούνται από την προαναφερόμενη υποχρέωση προϋπηρεσίας όσοι επικουρικοί επιθυμούν να συνάψουν σύμβαση με το Ε.Κ.Α.Β, τα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών (Τ.Ε.Π.) των Νοσοκομείων ανεξαρτήτως γεωγραφικής περιοχής και το Κέντρο Δηλητηριάσεων
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ:
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ 10 ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΤΟ ΜΗΝΑ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ,
ΕΝΩ ΟΙ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΜΑΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ (ΛΕΚΤΟΡΕΣ – ΕΠΙΜΕΛΗΤΕΣ)ΘΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΕΚΑΒ, ΣΤΟ ΤΕΠ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΕΙΩΝ Ή ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ, ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΩΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΥΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ.
ΑΦΟΥ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΑΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΕΙΤΕ!
1.Τ.Ε.Π. Ειναι επειγουσα η κεντρικη διοργανωση και εντολη λειτουργιας τους για να μην χαθουν ζωες.Διαλογη,έλεγχος περιττων απληρωτων εξετασεων,μηχανοργανωση. Μπορουν να γίνουν και τωρα πολλα, γιατί οι γιατροι ποτε για ευνοητους λογους δεν θα συμφωνησουν.
2.Εδω και τωρα συγχωνευση κλινικων και τμηματων στα Περιφερειακα Νοσοκομεια. Λειτουργια Τομεα.
3.Παραπομπη εγγραφως όλων των ασθενων προς τα ΤΕΠ των Νοσοκομειων και ελεγχος των ιατρων με ποινες.
1.Τ.Ε.Π. Ειναι επειγουσα η κεντρικη διοργανωση και εντολη λειτουργιας τους για να μην χαθουν ζωες.Διαλογη,έλεγχος απληρωτων εξετασεων,μηχανοργανωση. Μπορουν να γίνουν και τωρα πολλα, γιατί οι γιατροι ποτε για ευνοητους λογους δεν θα συμφωνησουν.
2.Εδω και τωρα συγχωνευση κλινικων και τμηματων στα Περιφερειακα Νοσοκομεια. Λειτουργια Τομεα.
3.Παραπομπη εγγραφως όλων των ασθενων προς τα ΤΕΠ των Νοσοκομειων και ελεγχος των ιατρων με ποινες.