1. Με το Μέρος Β’ επιδιώκεται η ενίσχυση της θεσμικής εκπροσώπησης των τεχνολόγων ακτινολογίας-ακτινοθεραπείας και η βελτίωση των όρων άσκησης του επαγγέλματος των τεχνολόγων ακτινολογίας-ακτινοθεραπείας, με στόχο την παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών προς όφελος των χρηστών υπηρεσιών υγείας και την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος υγείας.
2. Με το Μέρος Γ’ επιδιώκονται η αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και η προστασία της δημόσιας υγείας.
Αρχική ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ – ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ» (Ε.Τ.Α.Α.Ε.), ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και την προστασία της δημόσιας υγείας και λοιπές διατάξειςΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 7 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 2 ΑντικείμενοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Β΄ Σύσταση και οργάνωση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ – ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΥΣΤΑΣΗ – ΣΚΟΠΟΣ – ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ Άρθρο 3 Σύσταση – Επωνυμία – Έδρα
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 4 Σκοπός – Αρμοδιότητες
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΜΕΛΗ Ε.Τ.Α.Α.Α.Ε. Άρθρο 5 Μέλη
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 6 Γενικά δικαιώματα και υποχρεώσεις μελών
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 7 Εγγραφή – Συνδρομή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Άδεια ή βεβαίωση άσκησης επαγγέλματος τεχνολόγου ακτινολογίας-ακτινοθεραπείας
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΟΡΓΑΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Άρθρο 9 Όργανα διοίκησης
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ – ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Άρθρο 10 Πειθαρχικά παραπτώματα και πειθαρχικές ποινές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11 Παραγραφή πειθαρχικών παραπτωμάτων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12 Πειθαρχικά Συμβούλια
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 Διαδικασία ενώπιον του Πρωτοβάθμιου Πειθαρχικού ΣυμβουλίουΆρθρο 13 Διαδικασία ενώπιον του Πρωτοβάθμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 Διαδικασία ενώπιον του Ανώτατου Πειθαρχικού Συμβουλίου – Ένδικα μέσαΆρθρο 14 Διαδικασία ενώπιον του Ανώτατου Πειθαρχικού Συμβουλίου – Ένδικα μέσα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 Αίτηση εξαίρεσης μελών του Πειθαρχικού ΣυμβουλίουΆρθρο 15 Αίτηση εξαίρεσης μελών του Πειθαρχικού Συμβουλίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 Πειθαρχική απόφασηΆρθρο 16 Πειθαρχική απόφαση
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ Ε.Τ.Α.Α.Ε. – ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ – ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ – ΠΟΡΟΙ Άρθρο 17 Κανονισμός Λειτουργίας της Ε.Τ.Α.Α.Ε.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Επιτροπές και ομάδες εργασίας Ε.Τ.Α.Α.Ε.Άρθρο 18 Επιτροπές και ομάδες εργασίας Ε.Τ.Α.Α.Ε.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 19 Πόροι – Διαχείριση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20 Θέσεις προσωπικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21 Κώδικας Δεοντολογίας Τεχνολόγων Ακτινολογίας Ακτινοθεραπείας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 22 Προσωρινή Διοικούσα Επιτροπή
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ – ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 23 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 Μεταβατικές διατάξεις
- 14 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 Άρθρο 25 Παράταση ισχύος επειγουσών ρυθμίσεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 Άρθρο 26 Παράταση ισχύος των συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου ιατρών για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών λόγω του κορωνοϊού COVID-19
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 27 Παράταση προθεσμίας πρόσληψης επικουρικού ιατρικού, νοσηλευτικού και λοιπού βοηθητικού προσωπικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 Παράταση ισχύος διατάξεων περί μετακινήσεων προσωπικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 Παράταση ισχύος της δυνατότητας σύναψης συμβάσεων για την υλοποίηση της πράξης «Δημιουργία δικτύου νοσηλευτών για κατ’ οίκον υπηρεσίες νοσηλευτικής φροντίδας και λήψη δειγμάτων βιολογικού υλικού από πρόσωπα πιθανά κρούσματα κορωνοϊού COVID-19»Άρθρο 29 Παράταση ισχύος της δυνατότητας σύναψης συμβάσεων για την υλοποίηση της πράξης «Δημιουργία δικτύου νοσηλευτών για κατ’ οίκον υπηρεσίες νοσηλευτικής φροντίδας και λήψη δειγμάτων βιολογικού υλικού από πρόσωπα πιθανά κρούσματα κορωνοϊού COVID-19»
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 Παράταση ισχύος των συμβάσεων και καθορισμός μηνιαίας αποζημίωσης παιδιάτρων ως οικογενειακών ιατρώνΆρθρο 30 Παράταση ισχύος των συμβάσεων και καθορισμός μηνιαίας αποζημίωσης παιδιάτρων ως οικογενειακών ιατρών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 Παράταση ισχύος της κατ’ οίκον ή εξ αποστάσεως παροχής ιατρικών υπηρεσιών των συμβεβλημένων ιατρών του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας και ιατρών της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας προς ασθενείς με κορωνοϊό COVID-19Άρθρο 31 Παράταση ισχύος της κατ’ οίκον ή εξ αποστάσεως παροχής ιατρικών υπηρεσιών των συμβεβλημένων ιατρών του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας και ιατρών της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας προς ασθενείς με κορωνοϊό COVID-19
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 32 Παράταση συμβάσεων προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Υγείας και εποπτευόμενων φορέων λόγω κορωνοϊού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την εργασία καθ’ υπέρβαση του ωραρίου των εργαζομένων στις Διοικήσεις των Υγειονομικών Περιφερειών και στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου ΥγείαςΆρθρο 33 Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την εργασία καθ’ υπέρβαση του ωραρίου των εργαζομένων στις Διοικήσεις των Υγειονομικών Περιφερειών και στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Υγείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Παράταση συμβάσεων εργασίας επικουρικού προσωπικού σε προνοιακούς φορείςΆρθρο 34 Παράταση συμβάσεων εργασίας επικουρικού προσωπικού σε προνοιακούς φορείς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 Άρθρο 35 Παράταση ισχύος συμβάσεων έργου και παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών επαγγελματιών υγείας διαφόρων ειδικοτήτων και διοικητικού προσωπικού για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών λόγω του κορωνοϊού COVID-19ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 Άρθρο 35 Παράταση ισχύος συμβάσεων έργου και παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών επαγγελματιών υγείας διαφόρων ειδικοτήτων και διοικητικού προσωπικού για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών λόγω του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την πρόσληψη προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας ΥγείαςΆρθρο 36 Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την πρόσληψη προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την υπερωριακή απασχόληση προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας ΥγείαςΆρθρο 37 Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την υπερωριακή απασχόληση προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 Παράταση ισχύος της διάθεσης ιατρικού προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας σε Μονάδες Ειδικών ΛοιμώξεωνΆρθρο 38 Παράταση ισχύος της διάθεσης ιατρικού προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας σε Μονάδες Ειδικών Λοιμώξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 Παράταση ανάθεσης υπηρεσιών από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας για την εξέταση δειγμάτων σε ιδιωτικούς παρόχουςΆρθρο 39 Παράταση ανάθεσης υπηρεσιών από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας για την εξέταση δειγμάτων σε ιδιωτικούς παρόχους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 Συμβάσεις ιατρών του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας για κάλυψη των αναγκών των δομών της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 4375/2016Άρθρο 40 Συμβάσεις ιατρών του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας για κάλυψη των αναγκών των δομών της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 4375/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 Παράταση ισχύος συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας για υπηρεσίες φύλαξης και καθαριότητας και κάλυψη αναγκών εστίασης και σίτισηςΆρθρο 41 Παράταση ισχύος συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας για υπηρεσίες φύλαξης και καθαριότητας και κάλυψη αναγκών εστίασης και σίτισης
- 11 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΑΛΛΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 Άρθρο 42 Παρατάσεις ισχύος άλλων έκτακτων ρυθμίσεων λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 Παράταση ισχύος των όρων χρήσης δοκιμασιών ταχέων μοριακών ελέγχων (rapid test) και της υποχρέωσης ηλεκτρονικής καταγραφής στο Εθνικό Μητρώο Ασθενών COVID-19Άρθρο 43 Παράταση ισχύος των όρων χρήσης δοκιμασιών ταχέων μοριακών ελέγχων (rapid test) και της υποχρέωσης ηλεκτρονικής καταγραφής στο Εθνικό Μητρώο Ασθενών COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Παράταση ισχύος της διενέργειας δοκιμασιών ταχέων μοριακών ελέγχων (rapid test) από τους Ο.Τ.Α. α’ βαθμούΆρθρο 44 Παράταση ισχύος της διενέργειας δοκιμασιών ταχέων μοριακών ελέγχων (rapid test) από τους Ο.Τ.Α. α’ βαθμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45 Παράταση ισχύος των ρυθμίσεων περί διάθεσης αυτοδιαγνωστικών δοκιμασιών ελέγχου της νόσησης από κορωνοϊό COVID-19 με κρατική μέριμναΆρθρο 45 Παράταση ισχύος των ρυθμίσεων περί διάθεσης αυτοδιαγνωστικών δοκιμασιών ελέγχου της νόσησης από κορωνοϊό COVID-19 με κρατική μέριμνα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 Παράταση ισχύος της διαδικασίας χορήγησης φαρμάκων εκτός εγκεκριμένων ενδείξεων σε νοσούντες από τον κορωνοϊό COVID-19 από θεράποντες ιατρούςΆρθρο 46 Παράταση ισχύος της διαδικασίας χορήγησης φαρμάκων εκτός εγκεκριμένων ενδείξεων σε νοσούντες από τον κορωνοϊό COVID-19 από θεράποντες ιατρούς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 Παράταση ισχύος διαδικασίας αποστολής φαρμάκων σε ευπαθείς ομάδες και σε ασθενείς που βρίσκονται σε περιορισμόΆρθρο 47 Παράταση ισχύος διαδικασίας αποστολής φαρμάκων σε ευπαθείς ομάδες και σε ασθενείς που βρίσκονται σε περιορισμό
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 Παράταση ισχύος της εισαγωγής μετουσιωμένης αιθυλικής αλκοόλης και της δωρεάν διάθεσής της για ιατρικούς σκοπούς ή για την παρασκευή αντισηπτικώνΆρθρο 48 Παράταση ισχύος της εισαγωγής μετουσιωμένης αιθυλικής αλκοόλης και της δωρεάν διάθεσής της για ιατρικούς σκοπούς ή για την παρασκευή αντισηπτικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 Παράταση ισχύος της δυνατότητας μετατροπής χρήσης κλινών για την καταπολέμηση της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19Άρθρο 49 Παράταση ισχύος της δυνατότητας μετατροπής χρήσης κλινών για την καταπολέμηση της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 Παράταση ισχύος των δυνατοτήτων αναγκαστικής ή μη διάθεσης για την κάλυψη αναγκών δημόσιας υγείαςΆρθρο 50 Παράταση ισχύος των δυνατοτήτων αναγκαστικής ή μη διάθεσης για την κάλυψη αναγκών δημόσιας υγείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51 Παράταση ισχύος αποζημίωσης ιδιωτικών κλινικών και θεραπευτηρίων που δεσμεύθηκαν αναγκαστικά για την κάλυψη εκτάκτων αναγκών δημόσιας υγείας από την έξαρση του κορωνοϊού COVID-19Άρθρο 51 Παράταση ισχύος αποζημίωσης ιδιωτικών κλινικών και θεραπευτηρίων που δεσμεύθηκαν αναγκαστικά για την κάλυψη εκτάκτων αναγκών δημόσιας υγείας από την έξαρση του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52 Παράταση ισχύος της δυνατότητας επίταξης ειδικού νοσοκομειακού εξοπλισμού, μέσων ατομικής προστασίας και φαρμάκων για την καταπολέμηση της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 και της αποζημίωσης της χρήσης του προς επίταξη εξοπλισμούΆρθρο 52 Παράταση ισχύος της δυνατότητας επίταξης ειδικού νοσοκομειακού εξοπλισμού, μέσων ατομικής προστασίας και φαρμάκων για την καταπολέμηση της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 και της αποζημίωσης της χρήσης του προς επίταξη εξοπλισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53 Παράταση ισχύος της χρήσης αεροσκαφών για τη διενέργεια αεροδιακομιδών ασθενώνΆρθρο 53 Παράταση ισχύος της χρήσης αεροσκαφών για τη διενέργεια αεροδιακομιδών ασθενών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54 Παράταση ισχύος της χρήσης πλωτών μέσων για τη διακομιδή διά θαλάσσης ασθενώνΆρθρο 54 Παράταση ισχύος της χρήσης πλωτών μέσων για τη διακομιδή διά θαλάσσης ασθενών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55 Παράταση ισχύος της δυνατότητας διάθεσης ειδικού εξοπλισμού Μ.Ε.Θ. και Μ.Α.Φ. και έκτακτης ανάπτυξης κλινών Μ.Ε.Θ. και Μ.Α.Φ.Άρθρο 55 Παράταση ισχύος της δυνατότητας διάθεσης ειδικού εξοπλισμού Μ.Ε.Θ. και Μ.Α.Φ. και έκτακτης ανάπτυξης κλινών Μ.Ε.Θ. και Μ.Α.Φ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 56 Παράταση ισχύος της ρύθμισης για τη διάθεση εγκαταστάσεων, θαλάμων, κλινών νοσηλείας, κλινών αυξημένης φροντίδας και εντατικής θεραπείας των στρατιωτικών νοσοκομείων και του Νοσηλευτικού Ιδρύματος Μετοχικού Ταμείου Στρατού στο ΔημόσιοΆρθρο 56 Παράταση ισχύος της ρύθμισης για τη διάθεση εγκαταστάσεων, θαλάμων, κλινών νοσηλείας, κλινών αυξημένης φροντίδας και εντατικής θεραπείας των στρατιωτικών νοσοκομείων και του Νοσηλευτικού Ιδρύματος Μετοχικού Ταμείου Στρατού στο Δημόσιο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57 Παράταση ισχύος ρυθμίσεων ζητημάτων δημοσίων συμβάσεων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19Άρθρο 57 Παράταση ισχύος ρυθμίσεων ζητημάτων δημοσίων συμβάσεων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58 Παράταση ισχύος της διαδικασίας αποδοχής δωρεώνΆρθρο 58 Παράταση ισχύος της διαδικασίας αποδοχής δωρεών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59 Παράταση ισχύος δυνατότητας δωρεών Ο.Τ.Α., Κ.Ε.Δ.Ε., ΕΝ.Π.Ε., Π.Ε.Δ. σε νοσοκομεία, λοιπές δημόσιες υγειονομικές μονάδες, Ν.Π.Δ.Δ., ιδρύματα και αστικές μη κερδοσκοπικές εταιρείες κοινωφελούς σκοπούΆρθρο 59 Παράταση ισχύος δυνατότητας δωρεών Ο.Τ.Α., Κ.Ε.Δ.Ε., ΕΝ.Π.Ε., Π.Ε.Δ. σε νοσοκομεία, λοιπές δημόσιες υγειονομικές μονάδες, Ν.Π.Δ.Δ., ιδρύματα και αστικές μη κερδοσκοπικές εταιρείες κοινωφελούς σκοπού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 60 Απλοποίηση διαδικασιών παροχής υπηρεσιών υγείας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 61 Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης λόγω του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 62 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Δ΄ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 62 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
12 Σεπτεμβρίου 2022, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
21 Σεπτεμβρίου 2022, 09:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
7 Σχόλια 86 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14135 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19,, την ενίσχυση της προστασίας της δημόσιας υγείας και των υπηρεσιών υγείας, ...
- ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ – ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ – ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
- Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την παρακολούθηση και αξιολόγηση της φαρμακευτικής δαπάνης
- Αναμόρφωση του θεσμού του Προσωπικού Ιατρού – Σύσταση Πανεπιστημιακών Κέντρων Υγείας και άλλες διατάξεις του Υπουργείου Υγείας
- Ολοκλήρωση της ψυχιατρικής μεταρρύθμισης
- Δράσεις δημόσιας υγείας - Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας
- Εθνικό Δίκτυο Μονάδων Αυξημένης Φροντίδας για την αντιμετώπιση ασθενών με Αγγειακά Εγκεφαλικά Επεισόδια (ΜΑΦ ΑΕΕ)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ψυχική Υγεία 2021-2030
- Σύσταση ΝΠΙΔ με την επωνυμία «Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β.Βαρδινογιάννη–ΕΛΠΙΔΑ”», ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊου COVID-19 και την προστασία της δημοσίας υγείας...
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου για τη δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων
Με την σύσταση του ΝΠΔΔ αναγνωρίζεται η διαχρονική προσφορά των επαγγελματιών Τεχνολόγων Ακτινολογίας Ακτινοθεραπείας και καταδεικνύεται έτσι η πολυσχιδία των επιστημονικών θεμάτων ενασχόλησης στον τομέα υγείας της χώρας μας . Η σύσταση του φορέα κρίνεται απαραίτητη για την προαγωγή και ανάπτυξη της δραστηριότητας των τεχνολόγων ακτινολογίας-ακτινοθεραπείας και την παροχή υπηρεσιών υγείας υψηλής ποιότητας στο κοινωνικό σύνολο . Δεδομένης της ευρύτητας του φάσματος των επιστημονικών θεμάτων ενασχόλησης μας, της πολυποίκιλλης επαγγελματικής μας δραστηριοποίησης, της συμμετοχής μας στα κοινωνικά δρώμενα και της προσφοράς μας στο κοινωνικό σύνολο μέσω του ρόλου μας στον τομέα της υγείας θεωρώ τεράστιας σημασίας την θεσμική αναβάθμιση του κλάδου μας.
Η σύσταση του ΝΠΔΔ Τεχνολόγων Ακτινολογίας Ακτινοθεραπείας θα είναι το εφαλτήριο για ποιοτικότερες συνθήκες εργασίας τόσο για τους δημοσίους λειτουργούς του επαγγέλματος όσο και για τους ιδιωτικούς και τέλος τους ελεύθερους επαγγελματίες στο χώρο. Οι επαγγελματίες που εκπροσωπούνται θεσμικά μέσω του Επιμελητηρίου
διευκολύνονται σε συνθήκες δυσχερούς εργασιακού περιβάλλοντος με απώτερο σκοπό και στόχο την αδιάσπαστη φροντίδα του κοινωνικού συνόλου,που χρήζει ακτινοτεχνολογικων υπηρεσιών.
Με εκτίμηση,
Ντάγκα Έλενα
ΤΕ Ραδιολογίας Ακτινολογίας
Μέλος ΔΣ Πανελληνίου Συλλόγου Εργαζομένων Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (ΠΣΕ -ΠΦΥ)
Μέλος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (ΠΟΕ -ΠΦΥ)
Μέλος Ομοσπονδίας Τεχνολόγων Ακτινολόγων Ελλάδας
Με την σύσταση του ΝΠΔΔ αναγνωρίζεται η διαχρονική προσφορά των επαγγελματιών Τεχνολόγων Ακτινολογίας Ακτινοθεραπείας και καταδεικνύεται έτσι η πολυσχιδία των επιστημονικών θεμάτων ενασχόλησης στον τομέα υγείας της χώρας μας . Η σύσταση του φορέα κρίνεται απαραίτητη για την προαγωγή και ανάπτυξη της δραστηριότητας των τεχνολόγων ακτινολογίας-ακτινοθεραπείας και την παροχή υπηρεσιών υγείας υψηλής ποιότητας στο κοινωνικό σύνολο . Δεδομένης της ευρύτητας του φάσματος των επιστημονικών θεμάτων ενασχόλησης μας, της πολυποίκιλλης επαγγελματικής μας δραστηριοποίησης, της συμμετοχής μας στα κοινωνικά δρώμενα και της προσφοράς μας στο κοινωνικό σύνολο μέσω του ρόλου μας στον τομέα της υγείας θεωρώ τεράστιας σημασίας την θεσμική αναβάθμιση του κλάδου μας.
Η θεσμική εκπροσώπηση του κλάδου των Τεχνολόγων Ακτινολογίας Ακτινοθεραπείας με τη σύσταση και οργάνωση του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να επιφέρει για τον κλάδο, καθότι οι Τεχνολόγοι είναι ένας κλάδος ενεργός τόσο στις Α’βαθμιες μονάδες υγείας, όσο και στα νοσοκομεία, δουλεύοντας στα εργαστήρια απεικόνισης καθώς και στην Ακτινοθεραπεία. Για το λόγο αυτό είναι επιτακτική ανάγκη η επίβλεψη και η οργάνωση του από ένα θεσμικό όργανο που θα συμβάλλει στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και την επίλυση πολλών προβλημάτων που προκύπτουν καθημερινά μέσα στους χώρους εργασίας.
Σχόλια επί σχεδίου νόμου
«Σύσταση και οργάνωση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ – ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ» (Ε.Τ.Α.Α.Ε.),…»
Άρθρο 4
παρ.2 ζ), αναγράφει « …. για την απόκτηση και την ανανέωση της άδειας ή βεβαίωσης άσκησης επαγγέλματος από τα μέλη της Ε.Τ.Α.Α.Ε., …» , θα πρέπει να διορθωθεί και να αναφέρει « για την απόκτηση και την ανανέωση της βεβαίωσης άσκησης επαγγέλματος από τα μέλη της Ε.Τ.Α.Α.Ε., …» , καθότι σε όλα τα επαγγέλματα όπως ιατρός, ακτινοφυσικός, οπτικός φυσιοθεραπευτής, οδοντοτεχνίτης , τεχνολόγος ιατρικών εργαστηρίων , οι διευθύνσεις δημόσιας υγείας της αρμόδιας περιφέρειας εκδίδουν «την έναρξη(καθώς και την παύση) άσκησης επαγγέλματος». Θα πρέπει σε αρμονία με τα υπόλοιπα επαγγέλματα ,
Άρθρο 4
παρ.2 ιε), αναγράφει σε συγκεκριμμένο σημείο « … για σύναψη συμβάσεων με οργανισμούς ή άλλους φορείς για παροχή ιατρικών υπηρεσιών, οι όροι των …» , το συγκεκριμμένο άρθρο αναφέρεται για όσους ασκούν το επάγγελμα ως ελεύθεροι επαγγελματίες, σημείο που δεν εφαρμόζεται για το συγκεκριμμένο επάγγελμα, το συντριπτιτικό πλήθος είναι υπάλληλοι, όπου οι αντίστοιχες αμοιβές σε ανώτατο επίπεδο συνομολογούνται από ΑΔΕΔΥ ή ΓΣΕΕ. Σε κάθε περίπτωση οι αμοιβές του εν λόγω επαγγέλματος συνομολογούνται μεταξύ συνδικαλιστικών και εργοδοτικών οργανώσεων(πλήθος της ελληνικής νομοθεσίας). Οπότε ή πρέπει να αφαιρεθεί ή να τροποποιηθεί για τις περιπτώσεις που υφίσταται ως ελεύθερο επάγγελμα , χωρίς να εμπίπτει στο πλαίσιο του συνδικαλισμού(1264/82).
Άρθρο 5
Α. Διόρθωση τίτλου σε Ε.Τ.Α.Α.Ε. ,
Β. Δεν αναφέρει διαγραφή μέλους για παράδειγμα περίπτωση συνταξιοδότηση ούτε ανενεργά μέλη για λόγους ανωτέρας βίας ή ανεργίας,
Γ. Δεν αναφέρει για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των μελών και την πιθανή χρήση τους (GDPR) ,
Δ. Στο σχέδιο δεν περιλαμβάνονται οι ΔΕ εργαζόμενοι, αυτό θα επιφέρει εργαζόμενους δύο ταχυτήτων, όπου συνυπολογίζοντας στο σύνολο των εργαζομένων το μεγαλύτερο ποσοστό είναι ΔΕ , σε αντίθεση με τους οδοντοτεχνίτες (ΦΕΚ Α 38 /28-03-2017 ΆΡΘ. 56 ΠΑΡ. 2 « δ) οι κάτοχοι άδειας επαγγέλματος οδοντοτεχνίτη, σύμφωνα με το ν. 1666/1986 (Α ́200). Όλοι οι υπό στοιχεία α ́, β ́, γ ́ και δ ́ οδοντοτεχνίτες», όπου β και γ είναι οι ΔΕ , σύμφωνα με την ΕΕΑΕ( στατιστικά 2021 https://eeae.gr/%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%8D%CE%B8%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%B6%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CE%AD%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-2021 ) , οι δοσιμετρούμενοι συνολικά στο επάγγελμα είναι περίπου 5160, από τους οποίους περίπου οι 1600 είναι ΤΕ(πτυχιούχοι ΤΕΙ 1987 – 2019) και οι υπόλοιποι 3560 ΔΕ ,
Άρθρο 6
Αναφέρει μόνο υποχρεώσεις και όχι δικαιώματα
Παρ. 4 αναφέρει « αποφάσεις των Περιφερειακών Συνελεύσεων» , σε κανένα άλλο άρθρο δεν αναφέρεται αυτό το όργανο, επίσης σε αντιστοιχία με άλλα ΝΠΔΔ το άρθρο 6, καθώς οποιόδηποτε θέμα που αναφέρει επιλύεται έτσι και αλλιώς σε άλλα άρθρα ,
Άρθρο 7
παρ. 1 αναφέρει «1. Κάθε τεχνολόγος ακτινολογίας-ακτινοθεραπείας υποχρεούται να υποβάλει αίτηση εγγραφής στο Κεντρικό Διοικητικό Συμβούλιο, στο οποίο τηρείται το ενιαίο μητρώο των μελών» , αυτό θα είναι τεχνικά δύσκολο για τις απομακρυσμένες περιοχές ενώ θα μπορεί να είναι «1. Κάθε τεχνολόγος ακτινολογίας-ακτινοθεραπείας υποχρεούται να υποβάλει αίτηση εγγραφής στο Περιφερειακό Διοικητικό Συμβούλιο, στο οποίο τηρείται το μητρώο των μελών και αντίγραφο αποστέλλεται στο Κεντρικό Διοικητικό Συμβούλιο» ,αυτό σε συνδυασμό με άλλα άρθρα της σύστασης άρθρα 9 και 22 , επίσης αναφέρει «… Στην περίπτωση ίδρυσης Περιφερειακών Τμημάτων, η αίτηση εγγραφής υποβάλλεται στο Περιφερειακό Τμήμα, ..», το καλύτερο θα είναι « Η αίτηση εγγραφής υποβάλλεται στο Περιφερειακό Τμήμα,…» , και αυτό σε συνδυασμό με 9 και 22 άρθρα ,
παρ. 2 αναφέρει «… Με την υποβολή της ετήσιας δήλωσης, τα τακτικά μέλη καταβάλλουν και ετήσια εισφορά στην Ε.Τ.Α.Α.Ε., η οποία ορίζεται στα τριάντα (30) ευρώ.», με δεδομένο ότι σχεδόν όλος ο κλάδος απασχολείται ως εργαζόμενος να συμπληρωθεί η φράση « , ο εργοδότης συμμετέχει με το 50% της συνδρομής» , επίσης δεν αναφέρει αν αναστέλλεται η καταβολή της ετήσιας συνδρομής λόγω ανεργίας ή ανωτέρας βίας(στράτευση, μακρά νόσηση) ,
Άρθρο 8
Παρ. 2 πρέπει να αφαιρεθεί καθότι ότι εκδίδει άλλος φορέας αυτός είναι και υπεύθυνος για την οποιαδήποτε τροποποίηση του , σε κάθε άλλη περίπτωση θα είναι πρωτοτυπία για ΝΠΔΔ να ορίζει την αυτοτέλεια της Περιφερειακής Διοίκησης ,
Άρθρο 9
Παρ.3 αναφέρει «Σε κάθε Περιφερειακό Τμήμα λειτουργεί επίσης Εξελεγκτική Επιτροπή.» , να συμπληρωθεί και ¨Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο», επίσης νέα παράγραφος ,
«4 τα μέλη της Εξελεγκτικής Επιτροπής έχουν το ασυμβίβαστο έναντι Διοικητικού ή Πειθαρχικού Συμβουλίου οποιασδήποτε βαθμίδας, δεν επιτρέπεται η κοινή σύσταση Διοικητικού και Πειθαρχικού οποιουδήποτε βαθμού πάνω από 30%» ,
Άρθρο 17
στο γ αναφέρει «γ) την εκλογή, τη διάρκεια της θητείας και τη σύνθεση του Κεντρικού Διοικητικού Συμβουλίου και της Διοικούσας Επιτροπής κάθε Περιφερειακού Τμήματος,» δεν αναφέρει όμως πόση είναι η διάρκεια όλων των οργάνων, που πρέπει να είναι ίδια χρονικά.
Επίσης ποιό σωστό είναι η ίδρυση πρώτα των περιφερειακών τμημάτων και μετέπειτα τς Κεντρικής Διοίκησης, τεχνικά πόσο εύκολο και δαπανηρό θα είναι η περιοδεία ανά περιφέρεια της επικράτειας, προσθέτωντας την απομάκρυνση από την εργασία για το σκοπό αυτό,
Άρθρο 19
Παρ.1γ να αφαιρεθεί, κατά την άποψη μου είναι αντίθετη στο πνεύμα της συναδελφικότητας όπως απεικονίζεται στο άρθρο 4 . 2 . ι
Άρθρο 21
Προφανώς ο συντάκτης δεν γνωρίζει ότι ο κώδικας υπάρχει και είναι απολύτως συμβατός με αυτά που ορίζουν οι Ευρωπ. Οδηγία 2013/59(όπως έχει μεταφερθεί στο ελληνικό δίκαιο ΠΔ 101/20-11-218, ΦΕΚ Α 194 και συμβατό με τον κώδικα δεοντολογίας της Διεθνής Οργάνωσης Τεχνολόγων Ακτινολόγων ( https://www.isrrt.org/code-ethics ) , θα πρέπει ή να απαλοιφθεί ή να συμπληρωθεί «όπως αυτός ισχύει»
Άρθρο 22
παρ. 1 αναφέρει « ορίζεται Προσωρινή Διοικούσα Επιτροπή με απόφαση του Υπουργού Υγείας, έπειτα από εισήγηση της Ένωσης Τεχνολόγων Ακτινολόγων Ελλάδος Δημοσίου (Ε.Τ.Α.Ε.Δ.).», λάθος καθότι υπάρχουν δύο ή τρεις σύλλογοι πανελλαδικά, σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να είναι « ορίζεται Προσωρινή Διοικούσα Επιτροπή με απόφαση του Υπουργού Υγείας, τρία μέλη προέρχονται από Διεθνή Οργάνωση Τεχνολόγων Ακτινολόγων ISRRT(έχουν θητεύσει ή είναι εν ενεργεία), τρία μέλη από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Συλλόγων Τεχνολόγων Ακτινολόγων EFRS (έχουν θητεύσει ή είναι εν ενεργεία), τα υπόλοιπα μέλη να έχουν 18 έτη υπηρεσίας »
Άρθρο 24
Εφόσον δεν υφίσταται ΝΠΔΔ, ποιές είναι οι εκκρεμείς υποθέσεις ; , αντιθέτως θα πρέπει να συμπληρωθεί άρθρο για τη χρήση ηλεκτρονικών επικοινωνιών και λοιπών δυνατοτήτων , ώστε επιχειρησιακά να μπορεί να είναι απολύτως συμβατό με την ευρύτερη έννοια του κράτους. Οπωσδήποτε πρέπει να γίνει αναφορά για τη χρήση προσωπικών δεδομένων. Ιδίως αν εφαρμοστούν διορθωτικές αλλαγές θα μπορούμε να λέμε ότι δημιουργήσαμε ένα σύγχρονο ΝΠΔΔ
Με εκτίμηση
Ιωάννης Γαλάνης
Τέως Γενικός Γραμματέας Πανελλήνιου Συλλόγου Τεχνολόγων Ακτινολόγων ΠΑ.ΣΥ.Τ.Α
Υπεύθυνος Τεχνολόγων Ακτινολόγων ΓΝ Μ/ριο Έλενα Βενιζέλου
Μη ιατρός – Μέλος Επιστημονικού Συμβουλίου ΓΝ Μ/ριο Έλενα Βενιζέλου
Μέρος Β’- Για την διασφάλιση του σκοπού της σύστασης οργάνωσης ΝΠΔΔ ΤΑΑ η ενισχυμένη θεσμική εκπροσώπηση θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει όλους τους θεσμικούς εκπροσώπους του επαγγέλματος. Ως εκ τούτου και προς όφελος του αρρώστου, του κοινωνικού συνόλου, των ασφαλιστικών ταμείων, των οργανισμών παροχής υπηρεσιών ιατρικής απεικόνισης και θεραπείας, του επαγγέλματος και των τεχνολόγων ακτινολόγων είναι επιβεβλημένο, εύλογο και δίκαιο να συμπεριλαμβάνονται στην Προσωρινή Διοικούσα Επιτροπή, Πειθαρχικό Συμβούλιο, Ανώτατο Πειθαρχικό Συμβούλιο Κεντρικό και Περιφερειακά Συμβούλια όλοι οι θεσμικοί εκπρόσωποι και φυσικά ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τεχνολόγων Ακτινολόγων Δημοσίων Νοσοκομείων – ΝΠΔΔ (ΠΑ.ΣΥ.Τ.Α.).
Ευθύμης Μ. Αγαδάκος MSc
Πρόεδρος Πανελληνίου Συλλόγου Τεχνολόγων Ακτινολόγων ΠΑ.Σ.Υ.Τ.Α.
Περιφερειακός Διευθυντής Ευρώπης Διεθνούς Οργάνωσης Τεχνολόγων Ακτινολόγων ISRRT
Μέλος Επιστημονικού Συμβουλίου ΓΝΑ ΛΑΪΚΟ
Ακαδημαϊκός Υπότροφος Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
https://www.isrrt.org/board-2018-2022
H σύσταση του Επιμελητηρίου για τους Τεχνολόγους Ακτινολόγους, αποδεικνύει πως αναγνωρίζεται επιτέλους η ισάξια με τα υπόλοιπους επαγγελματίες υγείας διαχρονική προσφορά του κλάδου στο Σύστημα Υγείας. Οι Τεχνολόγοι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των υπηρεσιών υγείας, ανέκαθεν αλλά και κατά την πανδημία του COVID, θωρακίζοντας την διαγνωστική απεικόνιση και τις θεραπείες ιοντιζουσων ακτινοβολιών. Στο πλαίσιο αυτό, ο κλάδος χρειάζεται την οργάνωση και επίβλεψη ενός θεσμικού οργάνου ώστε να αναβαθμίζει διαρκώς την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, μέσω της βελτίωσης των όρων άσκησης του επαγγέλματος αλλά και της επιστημονικής προαγωγής των μελών του.