- Υπουργείο Υγείας - http://www.opengov.gr/yyka -

Άρθρο 34 – Παράταση ισχύος των όρων χρήσης δοκιμασιών ταχέων μοριακών ελέγχων (rapid test) και της υποχρέωσης ηλεκτρονικής καταγραφής στο Εθνικό Μητρώο Ασθενών COVID-19

Η ισχύς του άρθρου τριακοστού πρώτου του ν. 4737/2020 (Α’ 204), περί των όρων χρήσης δοκιμασιών ταχέων μοριακών ελέγχων (rapid test) και της υποχρέωσης ηλεκτρονικής καταγραφής στο Εθνικό Μητρώο Ασθενών COVID-19, παρατείνεται, από τη λήξη της, έως την 31η.3.2023.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα (Ανοιχτό | Κλείσιμο)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 34 – Παράταση ισχύος των όρων χρήσης δοκιμασιών ταχέων μοριακών ελέγχων (rapid test) και της υποχρέωσης ηλεκτρονικής καταγραφής στο Εθνικό Μητρώο Ασθενών COVID-19"

#1 Σχόλιο Από ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Στις 6 Δεκεμβρίου 2022 @ 10:56

Αδήριτη η ανάγκη προστασίας της δημόσιας υγείας σε συνδυασμό με την καλή πίστη και αμοιβαίας εμπιστοσύνης πολιτών και πολιτείας…
πολίτες που νόσησαν και εμβολιάστηκαν 2 φορές έπειτα ,εξομοιώνονται με τους ανεμβολίαστους ,με ότι αυτό συνεπάγεται(rapid test,πρόστιμο)..
λάβετέ το υπ’όψιν και διορθώστε την καθαρώς αυτή γραφειοκρατική διάταξη..

ευχαριστώ

#2 Σχόλιο Από ΛΕΥΤΕΡΗΣ Στις 6 Δεκεμβρίου 2022 @ 14:05

Ενάντια στη συνέχιση του ντροπιαστικού μέτρου των rapid test.

#3 Σχόλιο Από Πολυξένη Στις 6 Δεκεμβρίου 2022 @ 17:57

Για ποιον ΙΑΤΡΙΚΟ λόγο θα πρέπει να συνεχιστεί η με δαπάνη του ανεμβολιαστου ή μερικώς εμβολιασμενου εργαζόμενου εβδομαδιαία υποβολή σε τέστ; Το ότι ο εμβολιασμενος μεταδίδει και νοσεί εξίσου ή και περισσότερο δεν έχει πλέον αποδειχθεί; Τιμωρουμε δηλαδή τον εργαζόμενο που δεν μας υπακούει και επιθυμεί να διατηρήσει το αυτεξούσιο πάνω στο σώμα του; Φτάνει σας παρακαλώ παρατραβηξε

#4 Σχόλιο Από Φωτεινή Στις 7 Δεκεμβρίου 2022 @ 09:52

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Εμβολιασμένοι και ανεμβολίαστοι κολλούν και μεταδίδουν το ίδιο, είναι πλέον γνωστό τοις πάσι.
Η παράταση υποχρεωτικής διενέργειας rapid από το ανεμβολίαστο προσωπικό αποτελεί έναν παραλογισμό και μια κατάφωρη παραβίαση της αρχής της αναλογικότητας. Δεν έχει καμία επιστημονική βάση, καμία χρησιμότητα και καμία σχέση με το κράτος δικαίου το οποίο υπηρετείτε.
Παρακαλώ πολύ να παύσει επιτέλους αυτό το άδικο, παράνομο μέτρο.

#5 Σχόλιο Από Γλυκερία Σιάσιου Στις 7 Δεκεμβρίου 2022 @ 17:29

Τα rapid αφορούν συμπτωματικούς και όχι τους υγιείς υπαλλήλους που πηγαίνουν στην εργασία τους!
Αναίτια ταλαιπωρία και καλείται μάλιστα ο ασφαλισμένος εργαζόμενος να πληρώσει και το κόστος με την απειλή μεγάλου προστίμου!
Οι υπάλληλοι όταν νοσούν, ενημερώνεται η υπηρεσία για τους λόγους που πρέπει και μόνο. Η καταγραφή μιας ίωσης σε μητρώο, δεν έχει νόημα, αφορά προσωπικά δεδομένα υγείας και θα πρέπει να συναινεί και ο ίδιος σ΄ αυτό.

#6 Σχόλιο Από ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ Στις 7 Δεκεμβρίου 2022 @ 17:42

Καλησπέρα.
Προσωποποιώντας το πρόβλημα, καταθέτω τα εξής:
α. Ουδέποτε ασθένησα από κορονοϊό, ούτε ΄΄θετικοποιήθηκα΄΄ ενώ υπήρξαν πολλά κρούσματα στο επαγγελματικό μου περιβάλλον στο οποίο υπάρχει και συνωστισμός εργαζομένων σε μικρής έκτασης γραφεία.
β. Πολλοί συνάδελφοι πλήρως εμβολιασμένοι, ασθένησαν από κορονοϊό μαζί με άλλα μέλη της οικογένειάς τους, αρκετοί δε εξ αυτών πάνω από μία φορά και μετά το προβλεπόμενο διάστημα καραντίνας, συνεχίζουν να προσέρχονται στην εργασία τους χωρίς την υποχρέωση για rapid test!
γ. Δεν νοείται ασφαλισμένοι εργαζόμενοι να χρεώνονται οι ίδιοι προκειμένου να υποβληθούν στο όποιο ΄΄τέστ΄΄ για να έχουν δικαίωμα να εργασθούν. Ακόμη και ο Όργουελ δεν έφθασε ως εκει…
δ. Τα rapid tests, όπως σαφώς αναφέρεται στο φυλλάδιο οδηγιών χρήσης που υποχρεωτικά τα συνοδεύει, προορίζονται για την περίπτωση που το συστήσει ο ιατρός όταν ήδη υπάρχουν συμπτώματα. Σαφέστατα όχι οριζοντίως, σωρηδόν και όχι υποχρεωτικά.
Κατόπιν των παραπάνω, εκ των πραγμάτων έχει αποδειχτεί το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι το όποιο εμβόλιο, δεν αποτρέπει ούτε τη νόσηση ούτε τη μετάδοση του κορονοϊού, και προκύπτει (πέραν των βάσιμων αμφιβολιών για την ανάγκη του εμβολιασμού), ότι είναι εντελώς αυθαίρετη και καταχρηστική η υποχρέωση των ανεμβολίαστων εργαζομένων να υποβάλλονται σε rapid tests όταν δεν έχουν κανένα σύμπτωμα, ενώ οι εμβολιασθέντες να μην έχουν την ίδια υποχρέωση.
Η λογική και το δίκαιο απαιτούν και την άμεση ακύρωση του μέτρου αλλά και αποζημίωση υλική και ηθική των ταλαιπωρηθέντων εργαζομένων πολιτών…

#7 Σχόλιο Από Ιωάννης Στις 7 Δεκεμβρίου 2022 @ 21:59

Συμφωνώ απολύτως με την πρόταση του Κυρίου Μπαρδάκη:
Να προστεθεί άρθρο «Καταργούμενες διατάξεις» που θα καταργεί τις διατάξεις της ΠΝΠ 25.02.2020 που κυρώθηκαν με το άρθρο 1, Ν. 4682/2020, αφού δεν σέβονται την αρχή της αναλογικότητας εφόσον κοντεύουν να περάσουν τρία χρόνια από τότε που θεσπίστηκαν – δηλαδή τα μέτρα έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τον προσωρινό χαρακτήρα που υποτίθεται ότι έχουν.
Κάθε φορά εν τω μεταξύ που ζητήθηκαν στοιχεία από τους επίσημους φορείς που να υποστηρίζουν τα όποια μέτρα δεν δόθηκαν ποτέ.

#8 Σχόλιο Από Λένα Στις 8 Δεκεμβρίου 2022 @ 07:40

Για ποιά προστασία της δημόσιας υγείας μιλάτε,αφήνοντας τους εμβολιασμενους να διασπείρουν τον ιό;;Κολλάνε κ μεταδίδουν κανονικά κ όχι μόνο μια κ δύο κ τρεις φορές!!Πώς ακριβώς τους προστατεύετε, κάνοντας τους δόσεις που δεν αποτρέπουν την νοσηση κ την μετάδοση;;Ποιός ο λόγος να μην κάνουν κ αυτοί το τεστ,τότε;;Με ποιά επιστημονικά στοιχεία εξαιρούνται;;;

#9 Σχόλιο Από ΠΥΡΡΟΣ Στις 8 Δεκεμβρίου 2022 @ 09:34

Πλήρως εμβολιασμένοι θεωρούνται οι πολίτες που έχουν κάνει την 3η δόση του εμβολίου, περαιτέρω όμως το πιστοποιητικό εμβολιασμού έχει διάρκεια ισχύος εννέα (9) μηνών.

Ο Υπουργός Υγείας εφόσον σέβεται τη Συνταγματική αρχή της ισότητας των πολιτών έναντι του νόμου, γεγονός αυτονόητο ως νομικός που είναι, θα πρέπει με τις νομοθετικές του πρωτοβουλίες να διασφαλίζει την ως άνω αρχή.

Εφόσον η παρούσα διάταξη συμπεριελήφθη στο σχέδιο νόμου και παρά το γεγονός ότι στερείται πλήρως αιτιολογίας κατά τον κοινό νου σύμφωνα με τα ιατρικά, επιδημιολογικά και κοινωνικά δεδομένα όπως έχουν ήδη διαμορφωθεί εν τοις πράγμασι, θα πρέπει αυτή να συμπληρωθεί ως προς τη διατύπωσή της, προκειμένου να καταστεί ρητά σαφές από τον Νομοθέτη ότι οι εργαζόμενοι που έχουν εμβολιαστεί με τρείς (3) δόσεις, υποχρεούνται και αυτοί στη διενέργεια διαγνωστικού ελέγχου μετά τη λήξη του πιστοποιητικού εμβολιασμού τους, ήτοι μετά την πάροδο εννέα (9) μηνών από τη λήψη της τρίτης δόσης.

Σε διαφορετική περίπτωση τίθεται ευθέως θέμα συνταγματικότητας της διάταξης.

#10 Σχόλιο Από ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΣΠΥΡΙΔΟΥ Στις 11 Δεκεμβρίου 2022 @ 20:07

Κατάργηση των άρθρων 205,206,207 του Ν 4820/2021 (Α 130).

#11 Σχόλιο Από Εμμ. Παρασκευοπουλος Στις 12 Δεκεμβρίου 2022 @ 23:06

Συμφωνώ με την κατάργηση των άρθρων 205,206,207 του Ν 4820/2021 (Α 130)