- Ιδρύεται νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου με την επωνυμία «Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – ΕΛΠΙΔΑ”» (Κέντρο) και έδρα το Γουδή Αττικής, το οποίο απολαύει οικονομικής και διοικητικής αυτοτέλειας, υπάγεται στον δημόσιο τομέα, υπό την έννοια της περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014 (Α’ 143), και εποπτεύεται από το Υπουργείο Υγείας.
- Η επωνυμία της παρ. 1 απαγορεύεται να χρησιμοποιηθεί ως επωνυμία, σήμα ή άλλως από οποιονδήποτε τρίτο.
- Το Κέντρο είναι κοινωφελές νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
- Το Κέντρο παρέχει δωρεάν τις υπηρεσίες του στο σύνολο των πολιτών, συμπεριλαμβανομένων των ανασφάλιστων και οικονομικά αδύναμων πολιτών, όπως ορίζεται στο άρθρο 33 του ν. 4368/2016 (Α΄ 21).
Αρχική Σύσταση ΝΠΙΔ με την επωνυμία «Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β.Βαρδινογιάννη–ΕΛΠΙΔΑ”», ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊου COVID-19 και την προστασία της δημοσίας υγείας...ΜΕΡΟΣ Β’ ΣΥΣΤΑΣΗ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ «ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΩΝ “ΜΑΡΙΑΝΝΑ Β. ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ – ΕΛΠΙΔΑ”» Άρθρο 3 Ίδρυση – Επωνυμία – Έδρα – Χαρακτήρας
ΜΕΡΟΣ Β’ ΣΥΣΤΑΣΗ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ «ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΩΝ “ΜΑΡΙΑΝΝΑ Β. ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ – ΕΛΠΙΔΑ”» Άρθρο 3 Ίδρυση – Επωνυμία – Έδρα – Χαρακτήρας
- 10 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 2 – Αντικείμενο
- 14 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β’ ΣΥΣΤΑΣΗ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ «ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΩΝ “ΜΑΡΙΑΝΝΑ Β. ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ – ΕΛΠΙΔΑ”» Άρθρο 3 Ίδρυση – Επωνυμία – Έδρα – Χαρακτήρας
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 4 Σκοπός του νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου με την επωνυμία «Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – ΕΛΠΙΔΑ”»
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 5 Λειτουργία του Ογκολογικού Κέντρου Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη- ΕΛΠΙΔΑ»
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 6 Πόροι του Ογκολογικού Κέντρου Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη- ΕΛΠΙΔΑ»
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 7 Εποπτεία – Έλεγχος
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Όργανα διοίκησης
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 9 Διοικητικό Συμβούλιο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 Παύση ή αντικατάσταση μελών Διοικητικού Συμβουλίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11 Αρμοδιότητες του Διοικητικού συμβουλίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 Αρμοδιότητες του Προέδρου
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 13 Προσωπικό – Οργάνωση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 Απαλλαγές
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 15 Εσωτερικός Κανονισμός Οργάνωσης και Λειτουργίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 16 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 17 Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 Άρθρο 18 Παράταση ισχύος επειγουσών ρυθμίσεων για το Εθνικό Πρόγραμμα ΕμβολιασμώνΜΕΡΟΣ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 Άρθρο 18 Παράταση ισχύος επειγουσών ρυθμίσεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 Άρθρο 19 Παράταση ισχύος των συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου ιατρών για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών λόγω του κορωνοϊού COVID-19ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 Άρθρο 19 Παράταση ισχύος των συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου ιατρών για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών λόγω του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 Παράταση ισχύος διατάξεων περί μετακινήσεων προσωπικούΆρθρο 20 Παράταση ισχύος διατάξεων περί μετακινήσεων προσωπικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 Παράταση ισχύος των συμβάσεων και καθορισμός μηνιαίας αποζημίωσης παιδιάτρων ως οικογενειακών ιατρώνΆρθρο 21 Παράταση ισχύος των συμβάσεων και καθορισμός μηνιαίας αποζημίωσης παιδιάτρων ως οικογενειακών ιατρών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 Παράταση ισχύος της κατ’ οίκον ή εξ αποστάσεως παροχής ιατρικών υπηρεσιών των συμβεβλημένων ιατρών του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας και ιατρών της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας προς ασθενείς με κορωνοϊό COVID-19Άρθρο 22 Παράταση ισχύος της κατ’ οίκον ή εξ αποστάσεως παροχής ιατρικών υπηρεσιών των συμβεβλημένων ιατρών του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας και ιατρών της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας προς ασθενείς με κορωνοϊό COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την εργασία καθ’ υπέρβαση του ωραρίου των εργαζομένων στις Διοικήσεις των Υγειονομικών Περιφερειών και στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου ΥγείαςΆρθρο 23 Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την εργασία καθ’ υπέρβαση του ωραρίου των εργαζομένων στις Διοικήσεις των Υγειονομικών Περιφερειών και στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Υγείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 Άρθρο 24 Παράταση ισχύος συμβάσεων έργου και παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών επαγγελματιών υγείας διαφόρων ειδικοτήτων και διοικητικού προσωπικού για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών λόγω του κορωνοϊού COVID-19ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 Άρθρο 24 Παράταση ισχύος συμβάσεων έργου και παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών επαγγελματιών υγείας διαφόρων ειδικοτήτων και διοικητικού προσωπικού για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών λόγω του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 Παράταση ισχύος της ρύθμισης για τις συμβάσεις έργου και παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας ΥγείαςΆρθρο 25 Παράταση ισχύος της ρύθμισης για τις συμβάσεις έργου και παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την υπερωριακή απασχόληση προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας ΥγείαςΆρθρο 26 Παράταση ισχύος της ρύθμισης για την υπερωριακή απασχόληση προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Παράταση ισχύος της διάθεσης ιατρικού προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας σε Μονάδες Ειδικών ΛοιμώξεωνΆρθρο 27 Παράταση ισχύος της διάθεσης ιατρικού προσωπικού του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας σε Μονάδες Ειδικών Λοιμώξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Παράταση ανάθεσης υπηρεσιών από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας για την εξέταση δειγμάτων σε ιδιωτικούς παρόχουςΆρθρο 28 Παράταση ανάθεσης υπηρεσιών από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας για την εξέταση δειγμάτων σε ιδιωτικούς παρόχους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 Παράταση ισχύος συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας για υπηρεσίες φύλαξης και καθαριότητας και κάλυψη αναγκών εστίασης και σίτισηςΆρθρο 29 Παράταση ισχύος συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας για υπηρεσίες φύλαξης και καθαριότητας και κάλυψη αναγκών εστίασης και σίτισης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΑΛΛΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 Άρθρο 30 Παρατάσεις ισχύος άλλων έκτακτων ρυθμίσεων λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΑΛΛΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ COVID-19 Άρθρο 30 Παρατάσεις ισχύος άλλων έκτακτων ρυθμίσεων λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 Παράταση ισχύος των όρων χρήσης δοκιμασιών ταχέων μοριακών ελέγχων (rapid test) και της υποχρέωσης ηλεκτρονικής καταγραφής στο Εθνικό Μητρώο Ασθενών COVID-19Άρθρο 31 Παράταση ισχύος των όρων χρήσης δοκιμασιών ταχέων μοριακών ελέγχων (rapid test) και της υποχρέωσης ηλεκτρονικής καταγραφής στο Εθνικό Μητρώο Ασθενών COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 Παράταση ισχύος της διενέργειας δοκιμασιών ταχέων μοριακών ελέγχων (rapid test) από τους Ο.Τ.Α. α’ βαθμούΆρθρο 32 Παράταση ισχύος της διενέργειας δοκιμασιών ταχέων μοριακών ελέγχων (rapid test) από τους Ο.Τ.Α. α’ βαθμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 Παράταση ισχύος της διαδικασίας χορήγησης φαρμάκων εκτός εγκεκριμένων ενδείξεων σε νοσούντες από τον κορωνοϊό COVID-19 από θεράποντες ιατρούςΆρθρο 33 Παράταση ισχύος της διαδικασίας χορήγησης φαρμάκων εκτός εγκεκριμένων ενδείξεων σε νοσούντες από τον κορωνοϊό COVID-19 από θεράποντες ιατρούς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Παράταση ισχύος της διαδικασίας αποστολής φαρμάκων σε ευπαθείς ομάδες και σε ασθενείς που βρίσκονται σε περιορισμόΆρθρο 34 Παράταση ισχύος της διαδικασίας αποστολής φαρμάκων σε ευπαθείς ομάδες και σε ασθενείς που βρίσκονται σε περιορισμό
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 Παράταση ισχύος της δυνατότητας μετατροπής χρήσης κλινών για την καταπολέμηση της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19Άρθρο 35 Παράταση ισχύος της δυνατότητας μετατροπής χρήσης κλινών για την καταπολέμηση της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 Παράταση ισχύος των δυνατοτήτων αναγκαστικής ή μη διάθεσης για την κάλυψη αναγκών δημόσιας υγείαςΆρθρο 36 Παράταση ισχύος των δυνατοτήτων αναγκαστικής ή μη διάθεσης για την κάλυψη αναγκών δημόσιας υγείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 Παράταση ισχύος αποζημίωσης ιδιωτικών κλινικών και θεραπευτηρίων που δεσμεύθηκαν αναγκαστικά για την κάλυψη εκτάκτων αναγκών δημόσιας υγείας από την έξαρση του κορωνοϊού COVID-19Άρθρο 37 Παράταση ισχύος αποζημίωσης ιδιωτικών κλινικών και θεραπευτηρίων που δεσμεύθηκαν αναγκαστικά για την κάλυψη εκτάκτων αναγκών δημόσιας υγείας από την έξαρση του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 Παράταση ισχύος της δυνατότητας επίταξης ειδικού νοσοκομειακού εξοπλισμού, μέσων ατομικής προστασίας και φαρμάκων για την καταπολέμηση της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 και της αποζημίωσης της χρήσης του προς επίταξη εξοπλισμούΆρθρο 38 Παράταση ισχύος της δυνατότητας επίταξης ειδικού νοσοκομειακού εξοπλισμού, μέσων ατομικής προστασίας και φαρμάκων για την καταπολέμηση της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 και της αποζημίωσης της χρήσης του προς επίταξη εξοπλισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39 Παράταση ισχύος της χρήσης αεροσκαφών για τη διενέργεια αεροδιακομιδών ασθενώνΆρθρο 39 Παράταση ισχύος της χρήσης αεροσκαφών για τη διενέργεια αεροδιακομιδών ασθενών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 Παράταση ισχύος της χρήσης πλωτών μέσων για τη διακομιδή διά θαλάσσης ασθενώνΆρθρο 40 Παράταση ισχύος της χρήσης πλωτών μέσων για τη διακομιδή διά θαλάσσης ασθενών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 Παράταση ισχύος της δυνατότητας διάθεσης ειδικού εξοπλισμού Μ.Ε.Θ. και Μ.Α.Φ. και έκτακτης ανάπτυξης κλινών Μ.Ε.Θ. και Μ.Α.Φ.Άρθρο 41 Παράταση ισχύος της δυνατότητας διάθεσης ειδικού εξοπλισμού Μ.Ε.Θ. και Μ.Α.Φ. και έκτακτης ανάπτυξης κλινών Μ.Ε.Θ. και Μ.Α.Φ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Παράταση ισχύος της ρύθμισης για τη διάθεση εγκαταστάσεων, θαλάμων, κλινών νοσηλείας, κλινών αυξημένης φροντίδας και εντατικής θεραπείας των στρατιωτικών νοσοκομείων και του Νοσηλευτικού Ιδρύματος Μετοχικού Ταμείου Στρατού στο ΔημόσιοΆρθρο 42 Παράταση ισχύος της ρύθμισης για τη διάθεση εγκαταστάσεων, θαλάμων, κλινών νοσηλείας, κλινών αυξημένης φροντίδας και εντατικής θεραπείας των στρατιωτικών νοσοκομείων και του Νοσηλευτικού Ιδρύματος Μετοχικού Ταμείου Στρατού στο Δημόσιο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 Παράταση ισχύος ρυθμίσεων ζητημάτων δημοσίων συμβάσεων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19Άρθρο 43 Παράταση ισχύος ρυθμίσεων ζητημάτων δημοσίων συμβάσεων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Παράταση ισχύος ρυθμίσεων ειδικών ζητημάτων δημοσίων συμβάσεων του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19Άρθρο 44 Παράταση ισχύος ρυθμίσεων ειδικών ζητημάτων δημοσίων συμβάσεων του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45 Παράταση συμβάσεων του Εθνικού Κέντρου ΑιμοδοσίαςΆρθρο 45 Παράταση συμβάσεων του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 Παράταση ισχύος της διαδικασίας αποδοχής δωρεώνΆρθρο 46 Παράταση ισχύος της διαδικασίας αποδοχής δωρεών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 Παράταση ισχύος δυνατότητας δωρεών Ο.Τ.Α., Κ.Ε.Δ.Ε., ΕΝ.Π.Ε., Π.Ε.Δ. σε νοσοκομεία, λοιπές δημόσιες υγειονομικές μονάδες, Ν.Π.Δ.Δ., ιδρύματα και αστικές μη κερδοσκοπικές εταιρείες κοινωφελούς σκοπούΆρθρο 47 Παράταση ισχύος δυνατότητας δωρεών Ο.Τ.Α., Κ.Ε.Δ.Ε., ΕΝ.Π.Ε., Π.Ε.Δ. σε νοσοκομεία, λοιπές δημόσιες υγειονομικές μονάδες, Ν.Π.Δ.Δ., ιδρύματα και αστικές μη κερδοσκοπικές εταιρείες κοινωφελούς σκοπού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 Απλοποίηση διαδικασιών παροχής υπηρεσιών υγείαςΆρθρο 48 Απλοποίηση διαδικασιών παροχής υπηρεσιών υγείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 Παράταση ισχύος των ρυθμίσεων για την αποζημίωση ιατρών διαφόρων ειδικοτήτων για μετακίνηση σε νοσοκομεία της ίδιας ή άλλης Υγειονομικής Περιφέρειας, την κάλυψη κενών ενεργού (εικοσιτετράωρης) εφημερίας σε νοσοκομεία του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την αποζημίωση των πρόσθετων ενεργών εφημεριώνΆρθρο 49 Παράταση ισχύος των ρυθμίσεων για την αποζημίωση ιατρών διαφόρων ειδικοτήτων για μετακίνηση σε νοσοκομεία της ίδιας ή άλλης Υγειονομικής Περιφέρειας, την κάλυψη κενών ενεργού (εικοσιτετράωρης) εφημερίας σε νοσοκομεία του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την αποζημίωση των πρόσθετων ενεργών εφημεριών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 Εξουσιοδοτική διάταξη για την εφαρμογή των άρθρων 88, 89 και 90 ν. 4850/2021 – Τροποποίηση άρθρου 91 ν. 4850/2021Άρθρο 50 Εξουσιοδοτική διάταξη για την εφαρμογή των άρθρων 88, 89 και 90 ν. 4850/2021 – Τροποποίηση άρθρου 91 ν. 4850/2021
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Δ’ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ Άρθρο 51 Υπολογισμός και επιβολή αυτόματης επιστροφής (clawback) για τη νοσοκομειακή φαρμακευτική δαπάνη των φαρμάκων που προμηθεύεται η Εθνική Κεντρική Αρχή Προμηθειών Υγείας για λογαριασμό των νοσοκομείων του Εθνικού Συστήματος Υγείας και του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ» – Τροποποίηση περ. στ’ παρ. 1 άρθρου 11 ν. 4052/2012ΜΕΡΟΣ Δ’ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ Άρθρο 51 Υπολογισμός και επιβολή αυτόματης επιστροφής (clawback) για τη νοσοκομειακή φαρμακευτική δαπάνη των φαρμάκων που προμηθεύεται η Εθνική Κεντρική Αρχή Προμηθειών Υγείας για λογαριασμό των νοσοκομείων του Εθνικού Συστήματος Υγείας και του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ» – Τροποποίηση περ. στ’ παρ. 1 άρθρου 11 ν. 4052/2012
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52 Σύσταση συνεργείων ελέγχου και εκκαθάρισης δαπανών υπό την εποπτεία της Διεύθυνσης Διαχείρισης Φαρμάκου, Υλικών και Υπηρεσιών της Εθνικής Κεντρικής Αρχής Προμηθειών ΥγείαςΆρθρο 52 Σύσταση συνεργείων ελέγχου και εκκαθάρισης δαπανών υπό την εποπτεία της Διεύθυνσης Διαχείρισης Φαρμάκου, Υλικών και Υπηρεσιών της Εθνικής Κεντρικής Αρχής Προμηθειών Υγείας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Πόροι της Εθνικής Κεντρικής Αρχής Προμηθειών Υγείας – Αντικατάσταση περ. β) παρ.1 άρθρου 5 και παρ. 2 άρθρου 21 ν. 4865/2021
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54 Διάρκεια αποσπάσεων στην Ανώνυμη Εταιρεία Μονάδων Υγείας για τις ανάγκες του Γενικού Νοσοκομείου Θήρας – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 64 ν. 4368/2016Άρθρο 54 Διάρκεια αποσπάσεων στην Ανώνυμη Εταιρεία Μονάδων Υγείας για τις ανάγκες του Γενικού Νοσοκομείου Θήρας – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 64 ν. 4368/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55 Δυνατότητα οδοντιάτρων να παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε νοσοκομεία του Εθνικού Συστήματος Υγείας, τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας, τον Οργανισμό Κατά των Ναρκωτικών, το Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων, την Ανώνυμη Εταιρεία Μονάδων Υγείας Α.Ε., το Ελληνικό Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής και Ερευνών, την ανώνυμη εταιρεία Εθνικό Κέντρο Αξιολόγησης της Ποιότητας και Τεχνολογίας στην Υγεία Α.Ε., τον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας και τα Κέντρα Υγείας με καθεστώς έκδοσης δελτίου απόδειξης παροχής υπηρεσιών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 41 ν. 4058/2012Άρθρο 55 Δυνατότητα οδοντιάτρων να παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε νοσοκομεία του Εθνικού Συστήματος Υγείας, τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας, τον Οργανισμό Κατά των Ναρκωτικών, το Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων, την Ανώνυμη Εταιρεία Μονάδων Υγείας Α.Ε., το Ελληνικό Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής και Ερευνών, την ανώνυμη εταιρεία Εθνικό Κέντρο Αξιολόγησης της Ποιότητας και Τεχνολογίας στην Υγεία Α.Ε., τον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας και τα Κέντρα Υγείας με καθεστώς έκδοσης δελτίου απόδειξης παροχής υπηρεσιών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 41 ν. 4058/2012
- 99 ΣχόλιαΆρθρο 56 Προσωπικό της πράξης «Δημιουργία δικτύου νοσηλευτών για κατ’ οίκον υπηρεσίες νοσηλευτικής φροντίδας και λήψη δειγμάτων βιολογικού υλικού από πρόσωπα πιθανά κρούσματα κορωνοϊού COVID-19» – Τροποποίηση του τίτλου και του πρώτου εδαφίου της παρ. 1 του άρθρου 267 του του ν. 4798/2021
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57 Γραμματέας και υποστήριξη του έργου της Επιτροπής Ελέγχου και Διαφάνειας του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας – Τροποποίηση παρ. 2 και 4 άρθρου 22Α ν. 3918/2011Άρθρο 57 Γραμματέας και υποστήριξη του έργου της Επιτροπής Ελέγχου και Διαφάνειας του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας – Τροποποίηση παρ. 2 και 4 άρθρου 22Α ν. 3918/2011
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58 Ζητήματα νοσηλευτικών ειδικοτήτων – Τροποποίηση παρ. 15 άρθρου 58 ν. 4690/2020Άρθρο 58 Ζητήματα νοσηλευτικών ειδικοτήτων – Τροποποίηση παρ. 15 άρθρου 58 ν. 4690/2020
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 59 Παράταση παραμονής ειδικευομένων νοσηλευτών στην ειδικότητα της επείγουσας εντατικής νοσηλευτικής και της νοσηλευτικής της δημόσιας υγείας/κοινοτικής νοσηλευτικής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 60 Χρονικό όριο παράτασης παραμονής των ιατρών που έχουν ολοκληρώσει τον χρόνο άσκησης στην ειδικότητα στη θέση που κατείχαν ως ειδικευόμενοι – Τροποποίηση περ. β’ παρ. 1 άρθρου 10 ν. 1609/1986
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61 Συλλογικό όργανο διοίκησης διασυνδεόμενων νοσοκομείων του Εθνικού Συστήματος Υγείας – Προσθήκη περ. Δ στην παρ. 11 του άρθρου 66 του ν. 3984/2011Άρθρο 61 Συλλογικό όργανο διοίκησης διασυνδεόμενων νοσοκομείων του Εθνικού Συστήματος Υγείας – Προσθήκη περ. Δ στην παρ. 11 του άρθρου 66 του ν. 3984/2011
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 Χορήγηση, συνταγογράφηση και διάθεση ανταγωνιστικών ουσιών αδρανοποίησης της λειτουργίας των υποδοχέων των οπιούχων – Τροποποίηση παρ. 6 άρθρου 22 ν. 4139/2013Άρθρο 62 Χορήγηση, συνταγογράφηση και διάθεση ανταγωνιστικών ουσιών αδρανοποίησης της λειτουργίας των υποδοχέων των οπιούχων – Τροποποίηση παρ. 6 άρθρου 22 ν. 4139/2013
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 Δυνατότητα ηλεκτρονικής εξ αποστάσεως διεξαγωγής εκλογών στους Φαρμακευτικούς Συλλόγους με περισσότερα από πεντακόσια (500) μέλη – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 22 και άρθρου 33 ν. 3601/1928Άρθρο 63 Δυνατότητα ηλεκτρονικής εξ αποστάσεως διεξαγωγής εκλογών στους Φαρμακευτικούς Συλλόγους με περισσότερα από πεντακόσια (500) μέλη – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 22 και άρθρου 33 ν. 3601/1928
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 64 Ιδιότητα του προέδρου της επιτροπής αδειοδότησης και ελέγχου εργαστηρίων φυσικοθεραπείας – Τροποποίηση περ. α) παρ. 3 άρθρου 48 ν. 4999/2022Άρθρο 64 Ιδιότητα του προέδρου της επιτροπής αδειοδότησης και ελέγχου εργαστηρίων φυσικοθεραπείας – Τροποποίηση περ. α) παρ. 3 άρθρου 48 ν. 4999/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Προθεσμία έκδοσης πράξεων χορήγησης, αναστολής και ανάκλησης βεβαίωσης λειτουργίας ιδιωτικών φορέων παροχής υπηρεσιών πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 85 ν. 4472/2017Άρθρο 65 Προθεσμία έκδοσης πράξεων χορήγησης, αναστολής και ανάκλησης βεβαίωσης λειτουργίας ιδιωτικών φορέων παροχής υπηρεσιών πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 85 ν. 4472/2017
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66 Αρμόδια ελεγκτικά όργανα για την εφαρμογή υγειονομικών διατάξεων – Τροποποίηση άρθρου 43 ν. 4025/2011Άρθρο 66 Αρμόδια ελεγκτικά όργανα για την εφαρμογή υγειονομικών διατάξεων – Τροποποίηση άρθρου 43 ν. 4025/2011
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67 Υγειονομικά Πιστοποιητικά Πλοίων – Προσθήκη παρ. 3 στο άρθρο δεύτερο του ν. 3991/2011Άρθρο 67 Υγειονομικά Πιστοποιητικά Πλοίων – Προσθήκη παρ. 3 στο άρθρο δεύτερο του ν. 3991/2011
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ Άρθρο 68 Υποχρέωση καταβολής ασφαλιστικών εισφορών στον πρώην Οργανισμό Γεωργικών Ασφαλίσεων για φυσικά πρόσωπα που εντάσσονται σε επιδοτούμενα προγράμματα αγροτικής ανάπτυξης νέων γεωργών και εγκαθιστούν φωτοβολταϊκά συστήματα – Τροποποίηση περ. δ) παρ. 5 άρθρου 40 ν. 4387/2016ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ Άρθρο 68 Υποχρέωση καταβολής ασφαλιστικών εισφορών στον πρώην Οργανισμό Γεωργικών Ασφαλίσεων για φυσικά πρόσωπα που εντάσσονται σε επιδοτούμενα προγράμματα αγροτικής ανάπτυξης νέων γεωργών και εγκαθιστούν φωτοβολταϊκά συστήματα – Τροποποίηση περ. δ) παρ. 5 άρθρου 40 ν. 4387/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 69 Κατάργηση βιβλιαρίων εργασίας μισθωτών ξενοδοχείων – Προσθήκη παρ. 3 στο άρθρο 1 στον ν. 1077/1980 – Υποχρεώσεις εργοδοτών – Αντικατάσταση άρθρου 3 ν. 1077/1980 – Κατάργηση άρθρων 2, 4, 5, 6, 7, 8 και 9 ν. 1077/1980Άρθρο 69 Κατάργηση βιβλιαρίων εργασίας μισθωτών ξενοδοχείων – Προσθήκη παρ. 3 στο άρθρο 1 στον ν. 1077/1980 – Υποχρεώσεις εργοδοτών – Αντικατάσταση άρθρου 3 ν. 1077/1980 – Κατάργηση άρθρων 2, 4, 5, 6, 7, 8 και 9 ν. 1077/1980
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 70 Ηλεκτρονική υποβολή αίτησης για επιδότηση ανεργίας – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 27 ν.δ. 2961/1954Άρθρο 70 Ηλεκτρονική υποβολή αίτησης για επιδότηση ανεργίας – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 27 ν.δ. 2961/1954
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 71 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 71 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
17 Φεβρουαρίου 2023, 21:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
24 Φεβρουαρίου 2023, 08:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
14 Σχόλια 293 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14135 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19,, την ενίσχυση της προστασίας της δημόσιας υγείας και των υπηρεσιών υγείας, ...
- ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ – ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ – ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
- Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την παρακολούθηση και αξιολόγηση της φαρμακευτικής δαπάνης
- Αναμόρφωση του θεσμού του Προσωπικού Ιατρού – Σύσταση Πανεπιστημιακών Κέντρων Υγείας και άλλες διατάξεις του Υπουργείου Υγείας
- Ολοκλήρωση της ψυχιατρικής μεταρρύθμισης
- Δράσεις δημόσιας υγείας - Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας
- Εθνικό Δίκτυο Μονάδων Αυξημένης Φροντίδας για την αντιμετώπιση ασθενών με Αγγειακά Εγκεφαλικά Επεισόδια (ΜΑΦ ΑΕΕ)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ψυχική Υγεία 2021-2030
- Σύσταση ΝΠΙΔ με την επωνυμία «Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β.Βαρδινογιάννη–ΕΛΠΙΔΑ”», ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊου COVID-19 και την προστασία της δημοσίας υγείας...
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου για τη δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων
Η αλλαγή του ογκολογικού κέντρου παίδων «ΕΛΠΙΔΑ» σε Ν.Π.Ι.Δ εξ ορισμού αφήνει παράθυρο για περαιτέρω οικονομική επιβάρυνση των ήδη πληγωμένων σωματικά και οικονομικά οικογενειών μας,και δημιουργεί αίσθημα ανασφάλειας.Οποιαδήποτε αλλαγή θα πρέπει να ενισχύει το Ε.Σ.Υ και να εξασφαλίζει απρόσκοπτα την υγεία των παιδιών μας.
Διαφωνώ μετατροπή των ογκολογικών τμημάτων σε Ν.Π.Ι.Δ.
Διαφωνώ με την μετατροπή των ογκολογικών τμημάτων σε Ν.Π.Ι.Δ.
Είναι απαράδεκτο και αντιδεοντολογικό να έρχεται στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή ένα νομοσχέδιο το οποίο ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΕΙ το κομμάτι του παιδικού καρκίνου.
Ως γονέας παιδιού που έχει νοσηλευτεί στα κρεβάτια αυτού του νοσοκομείου λέω ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη βοήθεια για αυτά τα παιδιά και τους γονείς από την δημόσια αυτή υποδομή και τους εργαζόμενους της.
Εάν κάνετε αυτό το βήμα ξεπερνάτε τα όρια της οργανωμένης κοινωνίας και βάζετε την ύπαρξη μας στο πιο σκληρό κομμάτι της ζούγκλας. Όποιο παιδί έχει χρήματα να πληρώσει τα νοσήλια θα ζήσει, τα άλλα θα πεθάνουν με την υπογραφή σας. (Αλήθεια πιστεύετε ότι κανένα από τα δικά σας παιδιά μπορεί να έχει την ατυχία να διαγνωστεί ένα βράδυ με κακοήθεια ;;;;; Τότε θα αναζητήσετε και εσείς την σανίδα σωτηρίας και να ξέρετε ότι αυτός ο αγώνας ζωής θέλει πολλά χρήματα που δεν τα διαθέτετε!!! )
Οι υπηρεσίες λέτε που θα παρέχει θα είναι δωρεάν. Δεν λέτε όμως ότι οι υπηρεσίες που μπορεί να εκτελέσει το ΚΕΝΤΡΟ είναι ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ (γιατί είναι εξωτερικά ιατρεία και κλινικές ) και όλες οι άλλες θα δίνονται σε ιδιώτες για το κέρδος!!!!!
Σχετικά με την ίδρυση Νομικού Προσώπου Ιδιωτικού Δικαίου με την επωνυμία «Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – ΕΛΠΙΔΑ”» και τους σκοπούς αυτού, όπως αποτυπώνονται στο σχετικό σχέδιο νόμου, η θέση του ΔΣ της ΕΕΠΑΟ έχει ως εξής:
1. Στο σύνολο των τμημάτων Παιδιατρικής Αιματολογίας – Ογκολογίας της χώρας, περιλαμβανομένων αυτών που στεγάζονται στην Ογκολογική Μονάδα Παίδων “Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – ΕΛΠΙΔΑ”, η παροχή ιατρικών και νοσηλευτικών υπηρεσιών ήταν και παραμένει υψηλή. Οι μικροί ασθενείς απολαμβάνουν ήδη τη βέλτιστη θεραπεία, με τα πιο σύγχρονα θεραπευτικά πρωτόκολλα, μέσα στις καλύτερες συνθήκες περίθαλψης, ισότιμης ανάλογων Κέντρων του εξωτερικού, με στόχο πάντα την ολιστική αντιμετώπιση του παιδιού με καρκίνο.
2. Η πρόσβαση σε προηγμένες θεραπείες, περιλαμβανόμενης της μεταμόσχευσης αιμοποιητικών προγονικών κυττάρων είναι δεδομένη ενώ είναι εφικτή επιστημονικά και ιατρικά η παρασκευή και εφαρμογή προηγμένων κυτταρικών και γονιδιακών θεραπειών.
3. H διασύνδεση των Τμημάτων Αιματολογίας – Ογκολογίας με τα οικεία Νοσοκομεία Παίδων Αθηνών, από δεκαετίες εξασφαλίζει την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία τους και την απαραίτητη συνεργασία με τις υπόλοιπες συναφείς ειδικότητες.
4. Η επίτευξη των στόχων αυτών των Τμημάτων, οφείλεται σε σημαντικότατο βαθμό στην άμεση σχέση που υφίσταται μεταξύ του κάθε Αιματολογικού – Ογκολογικού Τμήματος και του οικείου Νοσοκομείου στο οποίο το Τμήμα αυτό ανήκει, περιλαμβανομένων των Τμημάτων της Ογκολογικής Μονάδας Παίδων “Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – ΕΛΠΙΔΑ” τα οποία έως τώρα ανήκουν διοικητικά και λειτουργικά στα δυο νοσοκομεία Παίδων.
5. Η με σαφήνεια καθορισμένη διασύνδεση με τα οικεία Νοσοκομεία κρίνεται απολύτως απαραίτητη δεδομένου ότι η Παρούσα Ογκολογική Μονάδα δεν διαθέτει νοσοκομειακή υποδομή αλλά μόνο κλίνες νοσηλείας.
6. Αντίστροφα, οι επιπτώσεις που θα έχει η πλήρης απομάκρυνση των Αιματολογικών – Ογκολογικών Τμημάτων από τα οικεία Νοσοκομεία στην ομαλή λειτουργία αυτών των ιδίων των Νοσοκομείων και στην επίτευξη των στόχων τους, θα πρέπει να ληφθεί υπ’ όψιν τόσο σε επίπεδο εκπαίδευσης όσο και στην ουσιαστική φροντίδα του παιδιού με καρκίνο.
7. Η προαγωγή της επιστημονικής έρευνας και της εκπαίδευσης των φοιτητών, των ειδικευόμενων και ειδικευμένων ιατρών και νοσηλευτών τόσο σε κλινικό επίπεδο όσο και μέσω του σχεδιασμού, του προγραμματισμού και της εκτέλεσης ερευνητικών προγραμμάτων και διεθνών συνεργατικών μελετών στον τομέα της Παιδιατρικής Αιματολογίας – Ογκολογίας υφίσταται ήδη, από 20ετίας και συνεχώς αυξανόμενη.
8. Η οργάνωση κάθε είδους διεθνών συναντήσεων, συνδιασκέψεων, συνεδρίων και σεμιναρίων στον τομέα της Παιδιατρικής Αιματολογίας – Ογκολογίας, σε συνεργασία με άλλους φορείς της ημεδαπής και της αλλοδαπής υφίσταται ήδη με επιτυχία.
9. Επίσης ήδη επιτελείται, η συλλογή και αξιοποίηση επιστημονικών πληροφοριών στον τομέα της Παιδιατρικής Αιματολογίας – Ογκολογίας, κυρίως μέσω της διασύνδεσης της ΕΕΠΑΟ και των Τμημάτων, με αντίστοιχα κορυφαία Ογκολογικά Κέντρα του Εξωτερικού.
10. Συνεπώς, οι βασικοί στόχοι που αφορούν τη φροντίδα των μικρών ασθενών μας, έχουν ήδη κατακτηθεί και διαρκώς βελτιώνονται με το υπάρχον πλαίσιο διοικητικής λειτουργίας, δεδομένων μάλιστα των τεράστιων παροχών του κράτους και των συλλόγων γονέων / φίλων, που υποστηρίζουν οικονομικά το έργο της καταπολέμησης του καρκίνου στο παιδί και τον έφηβο.
11. Η οικονομική και διοικητική αυτοτέλεια του Ογκολογικού Κέντρου Παίδων “Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – ΕΛΠΙΔΑ” μπορεί ενδεχομένως να εγκυμονεί ανεξερεύνητους κίνδυνους συνδεόμενους με όλα τα ανωτέρω πεδία αλλά και με την εύρυθμη και αδιατάρακτη διοχέτευση ανθρωπίνων και υλικών πόρων στην υπηρεσία των μικρών μας ασθενών.
12. Οι προβλέψεις σχετικά με το προσωπικό, μόνιμο ή και προσωρινό, πρέπει να αποσαφηνιστούν, στις μεταβατικές διατάξεις σε κάθε περίπτωση.
13. Επισημαίνεται, φυσικά, η αντίφαση μεταξύ της «οικονομικής αυτοτέλειας» και της πρόβλεψης για συνεχιζόμενη παροχή υψηλοτάτων ποσών από την πλευρά του κράτους για τη λειτουργία της νέας μονάδας, σε επίπεδο θεραπευτικής και υποστηρικτικής αγωγής των ασθενών αλλά και σε επίπεδο μισθολογικού κόστους.
14. Ιδιαίτερα σημειώνεται ότι , η σύγχρονη Ευρωπαϊκή και διεθνής πρακτική όσον αφορά τη διενέργεια ερευνητικών – επιστημονικών μελετών σε Εθνικό και διεθνές επίπεδο , επιβάλλει τον συντονιστικό ρόλο των Ιατρών μέσω των αντίστοιχων Εθνικών Επιστημονικών Εταιρειών.
15. Ο Ιατροκεντρικός ρόλος της θεραπευτικής πολιτικής απέναντι στα παιδιά και τους εφήβους μας με καρκίνο, καλύπτει όλα τα στάδια διάγνωσης, θεραπείας και διενέργειας των μελετών που τους αφορούν, καθώς και την εποπτεία στη συλλογή και διαχείριση των ιατρικών δεδομένων τους και των σχετικών πόρων, για εκπλήρωση των ανωτέρω.
Όλα τα αναφερθέντα επιτεύγματα έχουν επιτευχθεί χάρη , στις επί περισσότερο από 40 χρόνια, προσπάθειες των ιατρών, των νοσηλευτών και του συνόλου του προσωπικού των υπαρχόντων τμημάτων.
Επιπλέον οι Επιστημονικοί Εθνικοί Εκπρόσωποι της χώρας μας (National Coordinators) στα πλαίσια της ΕΕΠΑΟ, σε πολλαπλά κακοήθη νοσήματα, των παιδιών και εφήβων, έχουν ήδη πετύχει τη διασύνδεση με διακεκριμένους φορείς του εξωτερικού, την ισότιμη ένταξη της χώρας μας στα παγκόσμια θεραπευτικά πρωτόκολλα και την αναβάθμιση του επιπέδου θεραπευτικής φροντίδας των ασθενών μας.
Η οποιαδήποτε αλλαγή δομής και αναθεώρηση όλων των ανωτέρω θα οδηγήσει σε ενδεχόμενη ακύρωση των επιτευγμάτων της χώρας μας στον τομέα του καρκίνου στο παιδί και τον έφηβο, σε οπισθοδρόμηση και απώλεια πολύτιμου χρόνου, καθώς πολλές διαδικασίες θα πρέπει να διακοπούν η επαναπροσδιορισθούν.
Τέλος, το ΔΣ της ΕΕΠΑΟ βλέπει με ιδιαίτερο προβληματισμό και σκεπτικισμό, ότι στο 7μελές διοικητικό συμβούλιο του Ογκολογικού Κέντρου Παίδων “Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – ΕΛΠΙΔΑ δεν είναι διασφαλισμένη η συμμετοχή εκπροσώπων του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού του ιδρύματος, κάτι που θα έπρεπε να είναι δεδομένο και αυτονόητο, γιατί οι ιατροί και οι νοσηλευτές είναι εκείνοι που πάντοτε φέρουν το βάρος της θεραπευτικής αντιμετώπισης των ασθενών.
Εφόσον ο κοινός στόχος όλων μας είναι η υψηλού επιπέδου και Ιατροκεντρική, Διεπιστημονική θεραπευτική αντιμετώπιση του παιδιού με καρκίνο, κρίνεται απαραίτητη η κατάθεση γόνιμων προτάσεων στα θέματα που έχουν πολύ συνοπτικά περιγραφεί ανωτέρω, περιλαμβανομένης μίας σαφώς μεγαλύτερης χρονικής περιόδου διαβούλευσης για την ωρίμανση τους, προς όφελος των παιδιών και των εφήβων μας με καρκίνο και των οικογενειών τους.
ΟΜΟΦΩΝΑ
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ – ΟΓΚΟΛΟΓΙΑΣ (ΕΕΠΑΟ)
Ως μητέρα παιδου που νοσηλεύτηκε επί 13!!! χρόνια με λευχαιμια και στη συνέχεια ανοσοανεπαρκεια,και ως εκπρόσωπος της «ΦΛΟΓΑΣ», ΑΠΑΙΤΩ τα χέρια σας να μείνουν μακριά από τα παιδιά μας.
Ο γιος μου σήμερα, στα 16 του χρόνια, ζει χάρη σε όλο αυτό το σύστημα που θέλετε να αλλάξετε!!!
Δεν έχουμε τη δυνατότητα να πληρώνουμε για τη ζωή των παιδιών μας…
Μέσα στον πόνο που βιώνουμε μην προσθέσετε και την αγωνία για τα αυτονόητα!!!
Τα παιδιά είναι το μέλλον μας!!! Μην τους στερήσετε το ΔΙΚΑΙΩΜΑ στην ζωή…
ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ .
Διαφωνώ με την αιφνιδιαστική απόφαση της κυβέρνησης για μετατροπή των ογκολογικών τμημάτων σε Ν.Π.Ι.Δ.
Απαιτείται διάλογος και σίγουρα μια εμπεριστατωμενη νομικη θέση που θα αναδειξει τα οφέλη για τους γονείς και πρωτίστως τα παιδιά.
Το νέο κέντρο δεν αποτελεί και δεν μπορεί να αποτελέσει ανεξάρτητη αυτοτελή νοσοκομειακή μονάδα.
Πρόκειται για εξωτερικά ιατρεία και θαλάμους νοσηλείας που εξαρτώνται άμεσα και καθημερινά από τα υπόλοιπα τμήματα και ειδικότητες των παιδιατρικών νοσοκομείων.
Σκοπός είναι η αναβάθμιση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και η διασφάλιση ποιοτικής και δωρεάν υγείας.
Διαφωνώ με την αιφνιδιαστική απόφαση της κυβέρνησης για μετατροπή των ογκολογικών τμημάτων σε Ν.Π.Ι.Δ.
Απαιτείται διάλογος και σίγουρα μια εμπεριστατωμενη νομικη θέση που θα αναδειξει τα οφέλη για τους γονείς και πρωτίστως τα παιδιά.
Το νέο κέντρο δεν αποτελεί και δεν μπορεί να αποτελέσει ανεξάρτητη αυτοτελή νοσοκομειακή μονάδα.
Πρόκειται για εξωτερικά ιατρεία και θαλάμους νοσηλείας που εξαρτώνται άμεσα και καθημερινά από τα υπόλοιπα τμήματα και ειδικότητες των παιδιατρικών νοσοκομείων.
Σκοπός είναι η αναβάθμιση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και η διασφάλιση ποιοτικής και δωρεάν υγείας.
Τριγυρνάμε από το 2017 στον ευρύτερο χώρο των Νοσοκομείων Παίδων και ειδικότερα στο «Ελπίδα». Έχουμε γνωρίσει τα περισσότερα Τμήματα των δύο Νοσοκομείων και διανύουμε χιλιόμετρα σε διαδρόμους και εξωτερικούς χώρους.
Αντί να σκεφτείτε πώς να λυθούν προβλήματα που ήδη υπάρχουν, να ενισχυθεί το ιατρικό / νοσηλευτικό προσωπικό, που τρέχουμε με τα μπουκαλάκια αίμα στο χέρι στη από κτίριο σε κτίριο και να φροντίσετε για την επιμόρφωση, ξεκούραση, ψυχική στήριξη και παιδαγωγική (ΝΑΙ) κατάρτιση των εμπλεκόμενων στη θεραπεία και αποκατάσταση των παιδιών, στρέφεται το ενδιαφέρον σας προς την Ιδιωτικοποίηση.
Και ότι λέγαμε πως ΔΕΝ χρειάζεται να φύγουν τα παιδιά μας σε Κέντρα τού Εξωτερικού… Μήπως να σηκωθούμε να φύγουμε κι εμείς και τα παιδιά μας;
Το ιατρικό, νοσηλευτικό και υπόλοιπο προσωπικό τού «Ελπίδα» ΤΙ έχει προτείνει προς την Κυβέρνηση; Συμφωνεί;
Εμείς -οι γονείς- σε αυτούς έχουμε εμπιστοσύνη.
Ως μητέρα του αποβιώσαντος παιδιού μου, που νοσηλεύτηκε στο Ογκολογικό Τμήμα ΑΓΛΑΙΑ ΚΥΡΙΑΚΟΥ επί τριετία (2015-2018)και υποβλήθηκε σε δύο μεταμοσχεύσεις Μυελού των οστών στη μονάδα Μεταμόσχευσης του ΓΝΑ ΑΓ. ΣΟΦΙΑ και με γνώμονα μόνο την καλύτερη νοσηλεία και θεραπεία των παιδιών που νοσούν από νεοπλασματικές ασθένειες αναφέρομαι ενδεικτικώς στα εξής:
1.- Το κτίριο του ΕΛΠΙΔΑ προσφέρει τον χώρο για την νοσηλεία των νοσούντων παιδιών και τα εξωτερικά ιατρεία στα οποία εξετάζονται τα παιδιά που δεν νοσηλεύονται. Οι νοσηλείες είναι μακροχρόνιες (υπήρξε και φορά που το παιδί μου νοσηλεύτηκε συνεχόμενα επί 5 μήνες ενώ η συντομότερη νοσηλεία ήταν 3 εβδομάδες).
2.- Οι κάθε είδους ιατρικές εξετάσεις γίνονται αποκλειστικά από τα δημόσια νοσοκομεία, ΑΓΊΑ ΣΟΦΙΑ και Α.και Π. Κυριακού, με αποτέλεσμα το παιδί, τις περισσότερες φορές ανοσοκατασταλμένο, έπρεπε να διασχίσει τις στοές που οδηγούν από το Ελπίδα στα άλλα νοσοκομεία περνώντας από τα μαγειρεία, από τουαλέτες και άλλα τμήματα των νοσοκομείων και να καταλήξει στα εξωτερικά ιατρεία όπου και ανέμενε την σειρά του για την οποιαδήποτε εξέταση. Ο κίνδυνος να κολλήσει κάποιο μικρόβιο που λόγω της ανοσοκαταστολής δεν θα μπορούσε εύκολα να αντιμετωπίσει ήταν μεγάλος.
3.- Τυχόν χειρουργικές επεμβάσεις επίσης διενεργούνται στα δημόσια νοσοκομεία. Από την τοποθέτηση του καθετήρα HICKMAN μέχρι την αφαίρεση όγκων. Για οποιαδήποτε δε επέμβαση η αναμονή είναι μεγάλη σε αντίθετη με την άμεση ιατρική επέμβαση που απαιτείται για την αντιμετώπιση του καρκίνου. Το δικό μου παιδί χρειάστηκε να κάνει αφαίρεση της χολής, λόγω χολολιθίασης εκ των χημειοθεραπειων, περιμέναμε 3 εβδομάδες για να βρεθεί ελεύθερο χειρουργείο, αφού τα χειρουργεία των δύο δημοσίων νοσοκομείων αντιμετωπίζουν και άλλα περιστατικά εκτός των ογκολογικών. Δεν ήταν λίγες οι φορές που εκτάκτως εισαχθήκαμε βράδυ με υψηλό πυρετό και περιμέναμε τον εφημερεύοντα γιατρό που εξυπηρετούσε τις ανάγκες της εφημερίας στα επείγοντα του νοσοκομείου.
4.- Ειδικές εξετάσεις πραγματοποιούνται σε ιδιωτικά κέντρα ενώ το κόστος το επιβαρύνονται οι γονείς. Προσωπικά,ειδικά μετά την μετασμόσχευση μυελού οστών,υπήρχε συγκεκριμένη εξέταση που γινόταν μηνιαίως, για τον έλεγχο υπολειπόμενης νόσου με κόστος 190 ευρώ. Λόγω οικονομικής δυσχέρειας απευθυνόμασταν στην ΦΛΟΓΑ η οποία και αναλάμβανε το κόστος κάθε εξέτασης.
5.- Κατά την αναζήτηση δότη μυελού οστών διαπιστώσαμε την ανάγκη ύπαρξης εθελοντών δωρητών μυελού. Έτσι, προσήλθαν και έδωσαν δείγμα περί τα 15 άτομα από τον κύκλο συγγενών και φίλών μας. Μέχρι και σήμερα όμως, μετά από έξι και πλέον χρόνια, κανείς από αυτούς δεν έχει πιστοποιηθεί!
6.- Όλα τα παραπάνω τα βίωσα εξ ιδίων και η άποψή μου είναι ότι η ιδιωτικοποίηση του κέντρου ΕΛΠΙΔΑ δεν αφορά την λύση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με καρκίνο. Στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο αντιφατικά και αόριστα αναφέρεται από την μία ότι η διασύνδεση με τα δημόσια νοσοκομεία παραμένει(αρθ.5 παρ.3),συνεπώς εξετάσεις και χειρουργικές επεμβάσεις θα εξακολουθούν να γίνονται εκεί, από την άλλη ότι τα έσοδα του κέντρου θα διατίθενται για τις ανάγκες του εξοπλισμού του(αρθ.6παρ.3)συνεπώς θα λειτουργεί ως ανεξάρτητο νοσοκομείο(;;;).Εντελώς αντιφατικά αναφέρεται αφενός μεν ότι το κέντρο θα παρέχει δωρεάν τις υπηρεσίες του σε όλους τους πολίτες (αρθ.3 παρ.4), ενώ στη συνέχεια, (αρθ.6 παρ.1β) αναφέρεται ότι πόρους του κέντρου θα αποτελούν οι εισπράξεις από νοσήλεια εξετάσεις κλπ.Δηλ. θα υπάρξουν ασθενή παιδιά δύο ταχυτήτων;κάποια θα νοσηλεύονται και θα εξετάζονται στα δημόσια νοσοκομεία, κάποια στο Κέντρο;
Από όλα αυτά προκύπτει το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο πρέπει να αποσυρθεί προκειμένου να ανασυνταχθεί αποκλειστικά και μόνο σύμφωνα με το συμφέρον των παιδιών που νοσούν από νεοπλασματικές ασθένειες και το δικαίωμά τους για δωρεάν υγεία!
Ως μέλος των Συλλόγων Γονέων Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια «Φλόγα» και «Λαμψη» και ως νομικός θεωρώ απαράδεκτη τη μετατροπή του Ογκολογικού Κέντρου «Ελπίδα» σε Ν.Π.Ι.Δ.
Αυτό θα έχει άμεσο οικονομικό αντίκτυπο στις οικογένειες που μέχρι σήμερα τύχαιναν της περίθαλψης των παιδιών τους με παιδικό καρκίνο. Εξετάσεις, νοσηλείες και πολλές άλλες ιατρικές πράξεις και φάρμακα θα περάσουν σε καθεστώς ιδιωτικού δικαίου παροχής με ο,τι αυτό συνεπάγεται. Πρόσφατα νοσηλευτήκαμε κι εμείς από Βόρεια Ελλάδα και το μόνο που θα προτείναμε ως παρέμβαση από την Πολιτεία θα ήταν περισσότερο προσωπικό και στήριξη έμπρακτη στο έργο του Συλλόγου «Φλόγα» που μέχρι σήμερα έχει κρατήσει όρθιο το ΠαιδΟγκολογικό κομμάτι του ΕΣΥ!
Να μη περάσει η μετατροπή του σε Ν.Π.Ι.Δ.! Να στηριχτεί το ΕΣΥ και να υποστηριχτεί το Ογκολογικό Κέντρο ως Δημοσιο!
Μείνετε μακριά από τα παιδιά μας. Ιδιωτικοποιήσατε τα πάντα.Δεν σας επιτρέπουμε να παίζετε με την ψυχική και σωματική ακεραιότητα των παιδιών μας. Σεβαστείτε την κατάσταση της υγείας τους και την ψυχολογική κατάσταση των οικογενειών που παλεύουν δίπλα τους τόσα χρόνια.θελουμε συμμάχους και όχι εχθρούς.θελουμε ασφάλεια και όχι άγχος.
Ok