Αντικείμενο του Μέρους Δ’ είναι η επίλυση προβλημάτων αρμοδιότητας του Υπουργείου Υγείας, όπως, η υποχρεωτική ανίχνευση του διατροφικού κινδύνου κάθε νοσηλευόμενου ασθενή σε δημόσια ή ιδιωτική μονάδα ως μέρος της θεραπείας του, η ρύθμιση του τρόπου υπολογισμού και επιβολής του ποσού των υποχρεωτικών εκπτώσεων (rebates) για τα ιατροτεχνολογικά προϊόντα που προμηθεύονται τα νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ. και οι αποκεντρωμένες μονάδες τους, το Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου και τα νοσοκομεία του Δημοσίου οποιασδήποτε μορφής και η ένταξη στο Σύστημα Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης (Σ.Η.Σ.) των μη αποζημιούμενων φαρμάκων.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 60 Αντικείμενο"
#1 Σχόλιο Από ΒΑΣΊΛΕΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥ Στις 11 Ιουλίου 2024 @ 13:14
Υπάρχουν ιατροι που εδώ και 3+ χρόνια υπηρετούν με συνεχως ανανεουμενες ανά 3μηνο μετακινήσεις σε άλλη δομή ΠΦΥ.
Να προβλεφθεί επιτέλους η δυνατότητα (για όποιον θέλει) ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ στην θέση που έχουν μετακινηθεί.
Έχει ψηφιστεί ανάλογη διάταξη προ έτους (νόμος 5015, άρθρο 22) για όσους ιατρούς είχαν μετακινηθεί σε νοσοκομεία.
#2 Σχόλιο Από Γιάννης Ν. Στις 17 Ιουλίου 2024 @ 10:47
Τα Κέντρα Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας του άρθρου 61 του Ν. 3459/2006 είναι εγκεκριμένοι οργανισμοί για την υλοποίηση προγραμμάτων πρόληψης στα πλαίσια του Εθνικού Σχεδίου Δράσης κατά των Εξαρτήσεων
Συνεπώς, είναι απαραίτητο να υπάρξει σχετική ρύθμιση για τα Κέντρα Πρόληψης καθώς δεν μπορεί από τη μία να προβλέπεται η σύσταση Δικτύου Κέντρων Πρόληψης (άρθρο 52) που θα συμμετέχει στην Εθνική Συντονιστική Επιτροπή και την ίδια στιγμή να μην υπάρχει ρητή και σαφής αναγνώριση των εν λόγω δομών ως εγκεκριμένων οργανισμών πρόληψης. Τα δύο αυτά σημεία του νομοσχεδίου χρήζουν μεγάλης προσοχής , αποσαφήνισης και διευκρίνησης καθώς τα Κέντρα Πρόληψης δεν μπορεί να είναι και να μην είναι στο ίδιο νομοσχέδιο εγκεκριμένοι φορείς.