Η θητεία των ιατρών ελεγκτών, οι οποίοι αρχικά είχαν διορισθεί με τριετή θητεία στο Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, στη συνέχεια μετατάχθηκαν στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις κατ΄ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 77 του Ν. 2910/2001 (ΦΕΚ Α 91), έχουν διαπιστωθεί στον Οργανισμό Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου και έχουν μεταφερθεί αυτοδικαίως, με την ίδια σχέση (τριετή θητεία), στον Οργανισμό Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου από την 26 Ιουνίου 2004, βάσει του άρθρου 24 του Ν. 3293/2004 ανανεούται προ της εκάστοτε λήξεως της συμβάσεως εργασίας με απόφαση του Υπουργού υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης για ίσο χρονικό διάστημα.
Άρθρο 82
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 1 Πεδίο εφαρμογής – Ορισμοί
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 2 Αντικείμενο συμβάσεων προμηθειών
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 3 Αντικείμενο συμβάσεων υπηρεσιών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 4 Συμφωνία- πλαίσιο
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 5 Προγραμματισμός προμηθειών
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 6 Συντονιστική Επιτροπή Προμηθειών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 7 Εξόφληση προμηθευτών
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 8 Συγκρότηση της Επιτροπής Προδιαγραφών (Ε.Π.)
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 9 Αρμοδιότητες της Επιτροπής Προδιαγραφών
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 10 Διάρθρωση Επιτροπής – Θέματα προσωπικού
- 1 ΣχόλιοΑρθρο 11 Διενέργεια διαγωνισμών- Σύναψη σύμβασης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12 Εκχώρηση αρμοδιότητας
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 13 Ρύθμιση για τη διενέργεια διαγωνισμών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 Μεταβατικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15 Καταργούμενες διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 16 Σύσταση – Επωνυμία
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 17 Σκοπός – Υπαγόμενα Πρόσωπα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 18 Πόροι – Περιουσία
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 19 Σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 20 Αρμοδιότητες Πρόεδρου
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αρμοδιότητες του Διοικητικού Συμβουλίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 22 Διοικητική Οργάνωση
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 23 Αρμοδιότητες των Προϊσταμένων των Γενικών Διευθύνσεων
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 24 Αρμοδιότητες των οργανικών μονάδων της Κεντρικής Υπηρεσίας
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25 Θέματα προσωπικού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26 Νεοπροσλαμβανόμενο Προσωπικό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 Σύσταση προσωρινού Υπηρεσιακού Συμβουλίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 Σύσταση προσωρινού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ιατρών και Οδοντιάτρων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 29 Λογιστική και οικονομική λειτουργία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 Λοιπές Διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 31 Τελικές διατάξεις
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 32 Σύνθεση και Αρμοδιότητες ΣΥΣΠΥ
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 33 Ένταξη Νοσοκομείων Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ. στο ΕΣΥ
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 34 Καθιέρωση ποσού επιστροφής από ιδιωτικά φαρμακεία υπέρ των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 35 Καθορισμός ποσού έκπτωσης των φαρμακευτικών εταιριών προς τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης, τον Οργανισμό Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου και τα Νοσοκομεία
- 56 ΣχόλιαΆρθρο 36 Εφημερία φαρμακείων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 37 Προμήθειες φαρμάκων από τις Μονάδες Κοινωνικής Φροντίδας και ΝΠΔΔ
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 38 Καθορισμός ποσοστού κέρδους φαρμακεμπόρων
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 39 Μεταφορά Τμήματος Τιμών Φαρμάκων και Επιτροπής Τιμών Φαρμάκων στο Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 40
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 41
- 105 ΣχόλιαΆρθρο 42 Οικογένειες με τρία τέκνα
- 391 ΣχόλιαΆρθρο 43 Πολύτεκνες οικογένειες
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 44 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 Λειτουργικές ανάγκες Κ.Ε.Α.Τ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Επικουρικό προσωπικό σε ΝΠΔΔ άμεσα εποπτευόμενα από το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 47
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 48
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 49
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 50
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 51
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 52 Αναδιάρθρωση της Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Ζητήματα Οργανισμού ΥΥΚΑ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 54 Νοσηλευτές
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 55 Διασώστες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 Κοινωνικοί Λειτουργοί
- 77 ΣχόλιαΆρθρο 57 Βαθμοί Γιατρών Ε.Σ.Υ.- Εφημερίες
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 58 Επικουρικοί Ιατροί Τ.Ε.Π.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 59 Ιατροί Υπαίθρου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 60
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 61
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 62
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 63
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 64
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 65
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 66
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 67
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 68
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 69 Ειδικότητα Ψυχιατρικής, Νευρολογίας, παιδοψυχιατρικής και Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 70 Ειδικότητα της Ιατρικής της Εργασίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 71 Ειδικότητα Γενικής Ιατρικής
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 72 Ειδικότητα Παθολογικής Ογκολογίας
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 73
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 74
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 75
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 76 Χρήση πιστωτικής κάρτας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 77
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 78 Ρυθμίσεις θεμάτων φορέων και κλάδων υγείας
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 79 Εξόφληση υποχρεώσεων του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ προς τους προμηθευτές-αναδόχους υπηρεσιών
- 0 ΣχόλιαΆρθρο 80 Διευθέτηση θεμάτων προμηθειών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 81
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 82
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
18 Δεκεμβρίου 2010, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
1 Ιανουαρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
4 Σχόλια 1146 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14135 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19,, την ενίσχυση της προστασίας της δημόσιας υγείας και των υπηρεσιών υγείας, ...
- ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ – ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ – ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
- Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την παρακολούθηση και αξιολόγηση της φαρμακευτικής δαπάνης
- Αναμόρφωση του θεσμού του Προσωπικού Ιατρού – Σύσταση Πανεπιστημιακών Κέντρων Υγείας και άλλες διατάξεις του Υπουργείου Υγείας
- Ολοκλήρωση της ψυχιατρικής μεταρρύθμισης
- Δράσεις δημόσιας υγείας - Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας
- Εθνικό Δίκτυο Μονάδων Αυξημένης Φροντίδας για την αντιμετώπιση ασθενών με Αγγειακά Εγκεφαλικά Επεισόδια (ΜΑΦ ΑΕΕ)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ψυχική Υγεία 2021-2030
- Σύσταση ΝΠΙΔ με την επωνυμία «Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β.Βαρδινογιάννη–ΕΛΠΙΔΑ”», ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊου COVID-19 και την προστασία της δημοσίας υγείας...
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου για τη δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων
Η συνεχής υποχρηματοδότηση του τομέα της Πρόνοιας αποτελεί μείζον πρόβλημα το οποίο οδηγεί σταδιακά στην κατάρρευση του Δημοσίου Συστήματος Πρόνοιας στη χώρα μας. Η Ε.Σ.ΑμεΑ. έχει ήδη προτείνει στα αρμόδια Υπουργεία Οικονομικών και Υγείας την επίλυση αυτού του σοβαρού προβλήματος με τη δημιουργία ειδικού κοινωνικού πόρου με ανταποδοτικό χαρακτήρα για τους τομείς της Πρόνοιας και της Ψυχικής Υγείας. Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη την αποσάθρωση και μαρασμό του τομέα της Πρόνοιας προτείνουμε να προβλεφθεί ρητή διάταξη για τη δημιουργία ειδικού κοινωνικού πόρου με ανταποδοτικό χαρακτήρα για τη κάλυψη των αναγκών του τομέα της Πρόνοιας και της Ψυχικής Υγείας. Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι εισροές αυτού του πόρου θα μπορούσαν να αποτελέσουν: το τέλος μεταβίβασης αυτοκινήτων, τα αδιανέμητα κέρδη του ΟΠΑΠ Α.Ε., η εισαγωγή ειδικού τέλους στα ακαθάριστα έσοδα των Καζίνο, ειδικό ποσοστό από τη θεσμοθέτηση τυχερών παιχνιδιών, μέτρο το οποίο, άλλωστε, ισχύει στις πλέον ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου.
Επίσης, σε αυτό το Υποκεφάλαιο με το οποίο ρυθμίζονται θέματα προνοιακών ιδρυμάτων δίδεται η ευκαιρία να ρυθμιστεί το ζήτημα της δημοσιοποίησης της σχολής τυφλών Βορείου Ελλάδος, μέτρο με το οποίο θα απαλειφθεί οριστικά ο κίνδυνος να κλείσει μιας ιστορική σχολή, η οποία καλύπτει τις ανάγκες των τυφλών που διαμένουν στη Βόρεια Ελλάδα.
Βάσει των ανωτέρω, ζητούμε να συμπεριληφθεί διάταξη σύμφωνα με την οποία: η Σχολή Τυφλών Βορείου Ελλάδας «Ο ΗΛΙΟΣ» δημοσιοποιείται και εντάσσεται στο Κέντρο Εκπαίδευσης & Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ), το οποίο από εδώ και στο εξής μετονομάζεται Εθνικό Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΕΚΕΑΤ).
Άρθρο 82
Οι ιατροί διορίζονται ως ελεγκτές, για να συμμετέχουν (με βαρύνουσα γνώμη) στις πρωτοβάθμιες και δευτεροβάθμιες επιτροπές αναπηρικών συντάξεων, για να ελέγχουν συνταγές και εργαστηριακές εξετάσεις που έχουν γραφεί από συμβεβλημένο ιατρό.
Η προσφορά τους είναι μηδαμινή, για τους παρακάτω λόγους : 1. Ο ελεγκτής ασκεί μια συγκεκριμένη ειδικότητα με γνώσεις που δυστυχώς περιορίζονται μόνον σ’ αυτήν. Δεν έχει δικαίωμα να εξετάσει τον ασθενή που προσκομίζει το βιβλιάριο του προς θεώρηση και στις περιπτώσεις που η πάθηση του τελευταίου, ανήκει σε άλλη ειδικότητα, δεν γνωρίζει ο ελεγκτής τι εγκρίνει. Δεν έχετε παρά να ελέγξετε δειγματοληπτικά τη μη έγκριση φαρμάκων από ελεγκτές διάφορων ταμείων. Η προσφορά στην οικονομία του ταμείου είναι απειροελάχιστη.
2. ‘Όταν ο ελεγκτής είναι άλλης ειδικότητας απ αυτήν του θεράποντος ιατρού, δεν πείθει τον ασθενή για την μη έγκριση εργαστηριακών εξετάσεων. Αν το επιχειρήσει θα υπάρξει ένταση και το ξέρει ο ελεγκτής, γι αυτό το λόγο εγκρίνει τα πάντα, (εκτός εξαιρέσεων π.χ. επαναλαμβανόμενες πολύ συχνά εργαστηριακές εξετάσεις).
3. Ο μεγάλος αριθμός μαϊμούδων αναπηρικών συντάξεων αποδεικνύει το τεράστιο κόστος που προκαλούν οι ελεγκτές στα ασφαλιστικά ταμεία.
Πάντως σήμερα με την αναθεώρηση του τρόπου απονομής αναπηρικών συντάξεων, που διενεργείται από τους ιατρούς του Ειδικού Σώματος Υγειονομικών Επιτροπών Αναπηρίας, η παρουσία των ελεγκτών δεν είναι απαραίτητη.
Η εφαρμογή της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης από μόνη της καταργεί τον ελεγκτή ιατρό.
Η ημερήσια λειτουργία των νοσοκομείων, που δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους να πραγματοποιήσουν τις εργαστηριακές εξετάσεις τους στο Νοσοκομείο, θα αποθαρρύνει τους θεραπευτές ιατρούς να αναγράφουν υπερβολικό αριθμό εργαστηριακών εξετάσεων. Οι λόγοι που οδηγούν πολλούς από τους θεραπευτές ιατρούς, να ζητούν μεγάλο αριθμό εξετάσεων είναι : α) η ανασφάλεια του ιατρού που μέσα από το μεγάλο αριθμό εργαστηριακών εξετάσεων αναζητεί την κατοχύρωση του, β) στην υποστήριξη συγγενών προσώπων που λειτουργούν ιατρικά εργαστήρια, γ) στις επαγγελματικές σχέσεις ανάμεσα σε πολλούς θεραπευτές ιατρούς και διαγνωστικά κέντρα.
Για ποιο λόγο λοιπόν είναι απαραίτητοι οι ελεγκτές ιατροί στα ασφαλιστικά ταμεία ;
Ναι. Τα λεφτά τα φάγανε οι πολύτεκνοι, οι τρίτεκνοι, οι άποροι, οι ΑΜΕΑ, οι δήθεν άποροι οι δήθεν ΑΜΕΑ, οι ρωσοπόντιοι, οι Αλβανοί, οι Ουκρανοί και πολλοί άλλοι λαοί εκτός από τους γνήσιους Έλληνες μεροκαματιάρηδες. Δέστε τι τους μοιράζουν όλους αυτούς στα ειδικά γραφεία!!!
Με μεγάλη πίκρα από την Πατρίδα μου
Ένας άτεκνος γνήσιος Έλληνας Πατριώτης μεροκαματιάρης από ηλικία 11 χρονών.
Που καταξοδεύθηκε για να κάνει παιδιά χωρίς καμιά μα καμιά βοήθεια από πουθενά!!!
Οπως πάντα σχεδόν δεν είδα κάτι που να αφορά θέματα Αιμοδοσίας.Παρακαλώ να εξετάσετε το ζήτημα της χρέωσης των Ιδιωτικών Κλινικών που καλύπτονται ΔΩΡΕΑΝ με ασκούς αίματος,πλάσματος και αιμοπεταλίων από τις Κρατικές Αιμοδοσίες.Το κόστος του ασκού αίματος σήμερα κυμαίνεται από 300 ως και 450 ευρώ.Δεν θα έπρεπε τουλάχιστον το κόστος των υλικών να μη βαραίνει πάντα τα υπερχρεομένα νοσοκομεία?