Η θητεία των ιατρών ελεγκτών, οι οποίοι αρχικά είχαν διορισθεί με τριετή θητεία στο Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, στη συνέχεια μετατάχθηκαν στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις κατ΄ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 77 του Ν. 2910/2001 (ΦΕΚ Α 91), έχουν διαπιστωθεί στον Οργανισμό Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου και έχουν μεταφερθεί αυτοδικαίως, με την ίδια σχέση (τριετή θητεία), στον Οργανισμό Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου από την 26 Ιουνίου 2004, βάσει του άρθρου 24 του Ν. 3293/2004 ανανεούται προ της εκάστοτε λήξεως της συμβάσεως εργασίας με απόφαση του Υπουργού υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης για ίσο χρονικό διάστημα.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 82"
#1 Σχόλιο Από ΜΥΡΣΙΝΗ ΠΑΡΑΡΑ Στις 20 Δεκεμβρίου 2010 @ 17:59
Οπως πάντα σχεδόν δεν είδα κάτι που να αφορά θέματα Αιμοδοσίας.Παρακαλώ να εξετάσετε το ζήτημα της χρέωσης των Ιδιωτικών Κλινικών που καλύπτονται ΔΩΡΕΑΝ με ασκούς αίματος,πλάσματος και αιμοπεταλίων από τις Κρατικές Αιμοδοσίες.Το κόστος του ασκού αίματος σήμερα κυμαίνεται από 300 ως και 450 ευρώ.Δεν θα έπρεπε τουλάχιστον το κόστος των υλικών να μη βαραίνει πάντα τα υπερχρεομένα νοσοκομεία?
#2 Σχόλιο Από markos k Στις 20 Δεκεμβρίου 2010 @ 23:18
Ναι. Τα λεφτά τα φάγανε οι πολύτεκνοι, οι τρίτεκνοι, οι άποροι, οι ΑΜΕΑ, οι δήθεν άποροι οι δήθεν ΑΜΕΑ, οι ρωσοπόντιοι, οι Αλβανοί, οι Ουκρανοί και πολλοί άλλοι λαοί εκτός από τους γνήσιους Έλληνες μεροκαματιάρηδες. Δέστε τι τους μοιράζουν όλους αυτούς στα ειδικά γραφεία!!!
Με μεγάλη πίκρα από την Πατρίδα μου
Ένας άτεκνος γνήσιος Έλληνας Πατριώτης μεροκαματιάρης από ηλικία 11 χρονών.
Που καταξοδεύθηκε για να κάνει παιδιά χωρίς καμιά μα καμιά βοήθεια από πουθενά!!!
#3 Σχόλιο Από ΧΑΡ. ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ Στις 26 Δεκεμβρίου 2010 @ 21:46
Άρθρο 82
Οι ιατροί διορίζονται ως ελεγκτές, για να συμμετέχουν (με βαρύνουσα γνώμη) στις πρωτοβάθμιες και δευτεροβάθμιες επιτροπές αναπηρικών συντάξεων, για να ελέγχουν συνταγές και εργαστηριακές εξετάσεις που έχουν γραφεί από συμβεβλημένο ιατρό.
Η προσφορά τους είναι μηδαμινή, για τους παρακάτω λόγους : 1. Ο ελεγκτής ασκεί μια συγκεκριμένη ειδικότητα με γνώσεις που δυστυχώς περιορίζονται μόνον σ’ αυτήν. Δεν έχει δικαίωμα να εξετάσει τον ασθενή που προσκομίζει το βιβλιάριο του προς θεώρηση και στις περιπτώσεις που η πάθηση του τελευταίου, ανήκει σε άλλη ειδικότητα, δεν γνωρίζει ο ελεγκτής τι εγκρίνει. Δεν έχετε παρά να ελέγξετε δειγματοληπτικά τη μη έγκριση φαρμάκων από ελεγκτές διάφορων ταμείων. Η προσφορά στην οικονομία του ταμείου είναι απειροελάχιστη.
2. ‘Όταν ο ελεγκτής είναι άλλης ειδικότητας απ αυτήν του θεράποντος ιατρού, δεν πείθει τον ασθενή για την μη έγκριση εργαστηριακών εξετάσεων. Αν το επιχειρήσει θα υπάρξει ένταση και το ξέρει ο ελεγκτής, γι αυτό το λόγο εγκρίνει τα πάντα, (εκτός εξαιρέσεων π.χ. επαναλαμβανόμενες πολύ συχνά εργαστηριακές εξετάσεις).
3. Ο μεγάλος αριθμός μαϊμούδων αναπηρικών συντάξεων αποδεικνύει το τεράστιο κόστος που προκαλούν οι ελεγκτές στα ασφαλιστικά ταμεία.
Πάντως σήμερα με την αναθεώρηση του τρόπου απονομής αναπηρικών συντάξεων, που διενεργείται από τους ιατρούς του Ειδικού Σώματος Υγειονομικών Επιτροπών Αναπηρίας, η παρουσία των ελεγκτών δεν είναι απαραίτητη.
Η εφαρμογή της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης από μόνη της καταργεί τον ελεγκτή ιατρό.
Η ημερήσια λειτουργία των νοσοκομείων, που δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους να πραγματοποιήσουν τις εργαστηριακές εξετάσεις τους στο Νοσοκομείο, θα αποθαρρύνει τους θεραπευτές ιατρούς να αναγράφουν υπερβολικό αριθμό εργαστηριακών εξετάσεων. Οι λόγοι που οδηγούν πολλούς από τους θεραπευτές ιατρούς, να ζητούν μεγάλο αριθμό εξετάσεων είναι : α) η ανασφάλεια του ιατρού που μέσα από το μεγάλο αριθμό εργαστηριακών εξετάσεων αναζητεί την κατοχύρωση του, β) στην υποστήριξη συγγενών προσώπων που λειτουργούν ιατρικά εργαστήρια, γ) στις επαγγελματικές σχέσεις ανάμεσα σε πολλούς θεραπευτές ιατρούς και διαγνωστικά κέντρα.
Για ποιο λόγο λοιπόν είναι απαραίτητοι οι ελεγκτές ιατροί στα ασφαλιστικά ταμεία ;
#4 Σχόλιο Από Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία – Ε.Σ.Α.μεΑ. Στις 30 Δεκεμβρίου 2010 @ 13:07
Η συνεχής υποχρηματοδότηση του τομέα της Πρόνοιας αποτελεί μείζον πρόβλημα το οποίο οδηγεί σταδιακά στην κατάρρευση του Δημοσίου Συστήματος Πρόνοιας στη χώρα μας. Η Ε.Σ.ΑμεΑ. έχει ήδη προτείνει στα αρμόδια Υπουργεία Οικονομικών και Υγείας την επίλυση αυτού του σοβαρού προβλήματος με τη δημιουργία ειδικού κοινωνικού πόρου με ανταποδοτικό χαρακτήρα για τους τομείς της Πρόνοιας και της Ψυχικής Υγείας. Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη την αποσάθρωση και μαρασμό του τομέα της Πρόνοιας προτείνουμε να προβλεφθεί ρητή διάταξη για τη δημιουργία ειδικού κοινωνικού πόρου με ανταποδοτικό χαρακτήρα για τη κάλυψη των αναγκών του τομέα της Πρόνοιας και της Ψυχικής Υγείας. Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι εισροές αυτού του πόρου θα μπορούσαν να αποτελέσουν: το τέλος μεταβίβασης αυτοκινήτων, τα αδιανέμητα κέρδη του ΟΠΑΠ Α.Ε., η εισαγωγή ειδικού τέλους στα ακαθάριστα έσοδα των Καζίνο, ειδικό ποσοστό από τη θεσμοθέτηση τυχερών παιχνιδιών, μέτρο το οποίο, άλλωστε, ισχύει στις πλέον ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου.
Επίσης, σε αυτό το Υποκεφάλαιο με το οποίο ρυθμίζονται θέματα προνοιακών ιδρυμάτων δίδεται η ευκαιρία να ρυθμιστεί το ζήτημα της δημοσιοποίησης της σχολής τυφλών Βορείου Ελλάδος, μέτρο με το οποίο θα απαλειφθεί οριστικά ο κίνδυνος να κλείσει μιας ιστορική σχολή, η οποία καλύπτει τις ανάγκες των τυφλών που διαμένουν στη Βόρεια Ελλάδα.
Βάσει των ανωτέρω, ζητούμε να συμπεριληφθεί διάταξη σύμφωνα με την οποία: η Σχολή Τυφλών Βορείου Ελλάδας «Ο ΗΛΙΟΣ» δημοσιοποιείται και εντάσσεται στο Κέντρο Εκπαίδευσης & Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ), το οποίο από εδώ και στο εξής μετονομάζεται Εθνικό Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΕΚΕΑΤ).