Άρθρο 11 Συμβεβλημένοι με τον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας προσωπικοί ιατροί

  1. Ο Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.) μπορεί να συμβάλλεται με ιατρούς, οι οποίοι κατέχουν τίτλο ειδικότητας, σύμφωνα με το άρθρο 5, είναι εγγεγραμμένοι στους οικείους ιατρικούς συλλόγους και ασκούν ελευθέριο επάγγελμα, διατηρώντας ιδιωτικό ιατρείο. Κατ’ εξαίρεση και μόνο για τις ανάγκες του παρόντος, οι ιατροί του πρώτου εδαφίου μπορούν να συμβάλλονται με τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. ανεξάρτητα από το αν συμβάλλονται ήδη ή αν ήδη λαμβάνουν μηνιαίο μισθό ή μηνιαίες αποδοχές από φορείς της Γενικής Κυβέρνησης, όπως αυτή οριοθετείται στην περ. β’ της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014 (Α’ 143), ή νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου του δημόσιου τομέα που δεν περιλαμβάνονται στη Γενική Κυβέρνηση, όπως ορίζεται στο ανωτέρω άρθρο.
  2. Οι ιατροί της παρ. 1 παρέχουν υπηρεσίες προσωπικού ιατρού όπου οι δημόσιες μονάδες παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (Π.Φ.Υ.) δεν καλύπτουν πλήρως τον πληθυσμό ευθύνης τους. Προς τούτο, ο Ε.Ο.Π.Υ.Υ. συνάπτει συμβάσεις με τον απαιτούμενο, κατά το δυνατόν, αριθμό ιατρών προς τον σκοπό της διασφάλισης της πλήρους κάλυψης του συνόλου των ληπτών υπηρεσιών υγείας.
  3. Η σύναψη και η ανανέωση των συμβάσεων με ιδιώτες προσωπικούς ιατρούς αναπροσαρμόζονται με βάση τη δυνατότητα κάλυψης του πληθυσμού από τις δημόσιες μονάδες παροχής υπηρεσιών Π.Φ.Υ.. Η δυνατότητα αυτή διαπιστώνεται με απόφαση του Διοικητή της οικείας Υγειονομικής Περιφέρειας (Υ.Πε.), η οποία λαμβάνεται με κριτήριο ιδίως τον πληθυσμό των εγγεγραμμένων ληπτών υπηρεσιών υγείας ανά δήμο. Ειδικώς για τους παιδιάτρους, η απόφαση του δεύτερου εδαφίου λαμβάνεται από τον Υπουργό Υγείας με κριτήριο ιδίως τον συνολικό πληθυσμό των εγγεγραμμένων ανήλικων ληπτών υπηρεσιών υγείας.
  4. Οι συμβεβλημένοι με τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. προσωπικοί ιατροί παρέχουν υπηρεσίες Π.Φ.Υ. στα ιατρεία τους ή κατ’ οίκον. Οι προσωπικοί ιατροί συνάπτουν σύμβαση με τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ., στην οποία προβλέπονται τα οριζόμενα στην παρ. 6 του άρθρου 32.
  • 26 Σεπτεμβρίου 2024, 12:17 | ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΑΓΝΗΣΑΛΗ

    ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΟΜΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΕ ΠΡΩΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΒΡΕΦΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ. ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΡΑΝΤΕΒΟΥ (ΠΡΩΙ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΒΡΑΔΥ). ΟΠΟΤΕ Η ΚΑΜΥΨΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΗ

  • 25 Σεπτεμβρίου 2024, 20:40 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΚΟΥΜΠΡΗ

    Καλησπέρα,

    Είμαι Προσωπικός Ιατρος σε Κέντρο Υγειας άγονης περιοχής τύπου β .
    Το Κέντρο Υγειας στο οποίο υπηρετώ έχει πληθυσμό ευθύνης και εξυπηρέτησης πολιτών περίπου στις 12000.
    Συνολικά προσφέρουμε υπηρεσίες προσωπικού ιατρού 11 Γενικοί ιατροί.8 ανήκουν στο Ε.Σ.Υ και 3 ιδιώτες.
    Θα ήθελα να εξεταστεί ο αριθμός εγγεγραμμένων στο προσωπικό ιατρό των άγονων περιοχών με λιγότερους ανάλογα τον πληθυσμό της άγονης περιοχής.
    Διότι τις περισσότερες φορές στις άγονες περιοχές ο πληθυσμός είναι μειωμένος με αποτέλεσμα ο προσωπικός Ιατρος να μην υπερβαίνει τους 1500 λόγω πληθυσμού και να μην λαμβάνει τα επιπλέον του μισθού.
    Αυτό λειτουργεί και ως αντικίνητρο στο Γενικό Ιατρό το να διεκδικήσει μια θέση σε άγονη περιοχή εφόσον δεν μπορεί να λάβει επιπλέον του μισθού λόγω χαμηλού ποσοστού εγγεγραμμένων.Την στιγμή που μπορεί να διεκδικήσει μια θέση σε τομυ σε πόλη και εύκολα να φτάσει τους 2000 εγγεγραμμένους.

    Σας Ευχαριστώ!

  • 25 Σεπτεμβρίου 2024, 12:52 | ΜΠΟΥΓΙΟΥΚΛΗΣ ΠΕΤΡΟΣ

    11.3. ΔΗΛΑΔΗ ΕΑΝ, ΛΕΜΕ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ, Ο ΕΟΠΥΥ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΔΟΜΩΝ, ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΜΕΝΟΥΝ ΞΕΚΡΕΜΑΣΤΟΙ! ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ!

Σχολιάστε

Πριν υποβάλλετε το σχόλιο σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε τα παρακάτω στοιχεία * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Όροι Συμμετοχής

  1. Φροντίστε να διατυπώνετε προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις που σχετίζονται άμεσα με το υπό διαβούλευση ζήτημα. Προφανώς κάθε ζήτημα εντάσσεται σε ένα γενικότερο πλαίσιο αλλά ο δημόσιος διάλογος διευκολύνεται με στοχευμένες και συγκεκριμένες προτάσεις και παρεμβάσεις.
  2. Φροντίστε να διατυπώνετε τις προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις με τρόπο σύντομο και περιεκτικό.
  3. Προσπαθήστε να τεκμηριώνετε αυτά που γράφετε με αναφορές, παραπομπές σε άλλα κείμενα, υλικό ή συνδέσμους με αντίστοιχο περιεχόμενο, εκτός αν η χρήση τους είναι καταχρηστική και στην περίπτωση αυτή θα αφαιρούνται.
  4. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που υποβάλετε δεν προσβάλλει δικαιώματα άλλων προσώπων.
  5. Είναι γόνιμο να υπάρχει ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των συμμετεχόντων αλλά είναι σημαντικό για την ποιότητα και αποτελεσματικότητα του διαλόγου να αποφεύγονται οι προσωπικές αντιπαραθέσεις με άλλους συμμετέχοντες.
  6. Προτάσεις, σχόλια, υπερσύνδεσμοι ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο, τα οποία διατυπώνονται σε γλώσσα και με τρόπο υβριστικό, χυδαίο ή περιέχουν ή υποκινούν μισαλλοδοξία και διακρίσεις που βασίζονται σε φύλο, ηλικία, σεξουαλικό προσανατολισμό, φυλετική ή εθνική καταγωγή ή θρησκευτικές πεποιθήσεις δεν θα δημοσιεύονται στο OpenGov.gr. Επίσης δε θα δημοσιεύονται σχόλια τα οποία παραπέμπουν σε άλλους δικτυακούς τόπους για λόγους διαφήμισης, δημοσιότητας ή οποιονδήποτε άλλο σκοπό που κρίνεται από το OpenGov.gr ως καταχρηστικός.
  7. Οι προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις που υποβάλετε υπόκεινται σε έλεγχο ως προς την τήρηση των παρόντων όρων χρήσης και συμμετοχής.
  8. Με τη συμμετοχή σας αποδέχεστε τη χρήση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου για ενημερωτικούς λόγους σχετικούς με τους στόχους του OpenGov.gr.
  9. Με τη συμμετοχή σας αποδέχεστε τη διάθεση των προτάσεων, σχολίων ή ερωτήσεων που υποβάλετε με την άδεια «Creative Commons».