Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 58 – Έναρξη ισχύος"
#1 Σχόλιο Από Κωστής Βεζδρεβάνης Στις 9 Μαΐου 2011 @ 18:23
Θα πρέπει να δοθεί τουλάχιστον 12μηνη προθεσμία για την έναρξη. Είναι καταχρηστική η άμεση έναρξη πέρα για πέρα. Αποκλείεται έτσι η δυνατότητα όσων δεν επιθυμούν να είναι δωρητές σώματος να εκδηλώσουν έγκαιρα την άρνησή τους. Που για να διαφυλαχθεί θα απαιτήσει έξοδα, μια και ο ΕΟΜ δεν έχει τα εχέγγυα που απαιτούνται. Δικηγόροι, έγγραφα κλπ. Χωρίς καν πιλοτική δοκιμή, χωρίς προσομοίωση, που είναι απολύτως βέβαιο ότι δεν κάνατε, με την προχειρότητα που επιδεικνύετε σε κάθε ευκαιρία.
#2 Σχόλιο Από παύλος νίκογλου Στις 15 Μαΐου 2011 @ 20:55
Το διαβάζω και το ξαναδιαβαζω και καταλήγω τελικά ότι η έναρξη ισχύος του νόμου ταιρίαζει κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 80. Τουλάχιστον 10 χρόνια πιο νωρίς από το γενέθλιο έτος του ΕΟΜ και 20 χρόνια από την σημερινή εποχή.
Τότε ίσως να έκανε διαφορά.
Τώρα θα μας στείλει στην εποχή του νεάτερνταλ.
Πλέον είμαι βέβαιος ότι η καλύτερη λύση είναι:
Ενσωμάτωση της ευρωπαικής οδηγίας ως έχει. Διατήρισει του υπάρχοντος πλαισίου κατά το μέρος που αφορά την εξειδίκευση στα ελληνικά δεδομένα (ποινές κλπ) και συγχρόνως έναρξη διαλόγου με ημερομηνία λήξης για την επικαιροποίηση εάν και εφόσον συμφωνηθεί ότι απαιτείται.
α. Κατάργηση του ΕΟΜ με εξοικονόμηση των 400 εκ ετησίως που χρειάζεται για να λειτουργήσει σύμφωνα με το παρόν σχέδιο νόμου.
β. Μεταφορά των αρμοδιοτήτων του σε κάποια σχετική υπηρεσία του Υπουργείου, με αρμόδιο το ΚΕΣΥ και αντένες στα ΠΕΣΥ.
γ. Διαπιστεύσεις πιστοποιήσεις αξιολογήσεις, με αξιοποίηση των νέων εργαλείων που διαθέτει το κράτος (όπως ο ΕΣΥΔ)και δεν κοστίζουν ούτε ευρω σε ειδικούς, σε επιθεωρητές, σε έξοδα παράστασης και μετακινήσεων… σε νομικές συμβουλές και παραστάσεις…
δ. Οσον αφορά τους ιστούς και τα κύτταρα, να αφεθεί η ιδιωτική πρωτοβουλία να λειτουργήσει χωρίς εμπόδια αλλά με διαπιστεύσεις και αξιολογήσεις και να ενισχυθεί στο βαθμό που παρέχει και δωρεάν κοινωνικό έργο.
Αν εξοικονομήσουμε έστω τα 200 από τα 400 εκ, θέλετε να ονειρευτούμε μαζί πόσες «ετοιμοπόλεμες» μονάδες μεταμόσχευσης και αφαίρεσης θα υπάρχουν στην Ελλάδα στο τελος του 1ου χρόνου και πόσες πιστοποιημένες στο τέλος του 2ου?
#3 Σχόλιο Από Μαρδίκης Ιωάννης, Βιολόγος Στις 17 Μαΐου 2011 @ 14:52
Να επιλεχθούν οι σοβαροί φορείς πιστοποίησης που θα αναλάβουν για κάθε δραστηριότητα (δωρεά και ετερόλογες μεταμόσχευσεις-FACT-NETCORD, αυτόλογη ή οικογενειακή φύλαξη ΑΑΒΒ ή FACT-NETCORD), εταιρικές πιστοποιήσεις ISO, και σε πλαίσιο 6-8 μηνών από την ψήφιση του νομοσχεδίου να κατατεθούν οι φάκελοι. Επίσης ας προστατευτεί μια φορά το εθνικό συμφέρον, με το να μην φυλάσσονται τόσο εύκολα, με νομικές ρυθμίσεις που υπάγονται σε ξένα και όχι στο Ελληνικό Δίκαιο και χωρίς ολοκληρωτική πιστοποίηση και εγγυήσεις από κανέναν τόσα και τόσα δείγματα Ελλήνων στο εξωτερικό.
Τι έχουμε να ζηλέψουμε από τους επιστήμονες τους, αλλά και από τις εταιρείες τους; Τίποτα απολύτως. Μόνο την μη προστασία μας από το Κράτος.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 58 – Έναρξη ισχύος"
#1 Σχόλιο Από Κωστής Βεζδρεβάνης Στις 9 Μαΐου 2011 @ 18:23
Θα πρέπει να δοθεί τουλάχιστον 12μηνη προθεσμία για την έναρξη. Είναι καταχρηστική η άμεση έναρξη πέρα για πέρα. Αποκλείεται έτσι η δυνατότητα όσων δεν επιθυμούν να είναι δωρητές σώματος να εκδηλώσουν έγκαιρα την άρνησή τους. Που για να διαφυλαχθεί θα απαιτήσει έξοδα, μια και ο ΕΟΜ δεν έχει τα εχέγγυα που απαιτούνται. Δικηγόροι, έγγραφα κλπ. Χωρίς καν πιλοτική δοκιμή, χωρίς προσομοίωση, που είναι απολύτως βέβαιο ότι δεν κάνατε, με την προχειρότητα που επιδεικνύετε σε κάθε ευκαιρία.
#2 Σχόλιο Από παύλος νίκογλου Στις 15 Μαΐου 2011 @ 20:55
Το διαβάζω και το ξαναδιαβαζω και καταλήγω τελικά ότι η έναρξη ισχύος του νόμου ταιρίαζει κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 80. Τουλάχιστον 10 χρόνια πιο νωρίς από το γενέθλιο έτος του ΕΟΜ και 20 χρόνια από την σημερινή εποχή.
Τότε ίσως να έκανε διαφορά.
Τώρα θα μας στείλει στην εποχή του νεάτερνταλ.
Πλέον είμαι βέβαιος ότι η καλύτερη λύση είναι:
Ενσωμάτωση της ευρωπαικής οδηγίας ως έχει. Διατήρισει του υπάρχοντος πλαισίου κατά το μέρος που αφορά την εξειδίκευση στα ελληνικά δεδομένα (ποινές κλπ) και συγχρόνως έναρξη διαλόγου με ημερομηνία λήξης για την επικαιροποίηση εάν και εφόσον συμφωνηθεί ότι απαιτείται.
α. Κατάργηση του ΕΟΜ με εξοικονόμηση των 400 εκ ετησίως που χρειάζεται για να λειτουργήσει σύμφωνα με το παρόν σχέδιο νόμου.
β. Μεταφορά των αρμοδιοτήτων του σε κάποια σχετική υπηρεσία του Υπουργείου, με αρμόδιο το ΚΕΣΥ και αντένες στα ΠΕΣΥ.
γ. Διαπιστεύσεις πιστοποιήσεις αξιολογήσεις, με αξιοποίηση των νέων εργαλείων που διαθέτει το κράτος (όπως ο ΕΣΥΔ)και δεν κοστίζουν ούτε ευρω σε ειδικούς, σε επιθεωρητές, σε έξοδα παράστασης και μετακινήσεων… σε νομικές συμβουλές και παραστάσεις…
δ. Οσον αφορά τους ιστούς και τα κύτταρα, να αφεθεί η ιδιωτική πρωτοβουλία να λειτουργήσει χωρίς εμπόδια αλλά με διαπιστεύσεις και αξιολογήσεις και να ενισχυθεί στο βαθμό που παρέχει και δωρεάν κοινωνικό έργο.
Αν εξοικονομήσουμε έστω τα 200 από τα 400 εκ, θέλετε να ονειρευτούμε μαζί πόσες «ετοιμοπόλεμες» μονάδες μεταμόσχευσης και αφαίρεσης θα υπάρχουν στην Ελλάδα στο τελος του 1ου χρόνου και πόσες πιστοποιημένες στο τέλος του 2ου?
#3 Σχόλιο Από Μαρδίκης Ιωάννης, Βιολόγος Στις 17 Μαΐου 2011 @ 14:52
Να επιλεχθούν οι σοβαροί φορείς πιστοποίησης που θα αναλάβουν για κάθε δραστηριότητα (δωρεά και ετερόλογες μεταμόσχευσεις-FACT-NETCORD, αυτόλογη ή οικογενειακή φύλαξη ΑΑΒΒ ή FACT-NETCORD), εταιρικές πιστοποιήσεις ISO, και σε πλαίσιο 6-8 μηνών από την ψήφιση του νομοσχεδίου να κατατεθούν οι φάκελοι. Επίσης ας προστατευτεί μια φορά το εθνικό συμφέρον, με το να μην φυλάσσονται τόσο εύκολα, με νομικές ρυθμίσεις που υπάγονται σε ξένα και όχι στο Ελληνικό Δίκαιο και χωρίς ολοκληρωτική πιστοποίηση και εγγυήσεις από κανέναν τόσα και τόσα δείγματα Ελλήνων στο εξωτερικό.
Τι έχουμε να ζηλέψουμε από τους επιστήμονες τους, αλλά και από τις εταιρείες τους; Τίποτα απολύτως. Μόνο την μη προστασία μας από το Κράτος.