Η ισχύς του παρόντος νόμου αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά σε επιμέρους διατάξεις του.
Άρθρο 44 Έναρξη ισχύος
- 151 ΣχόλιαΆρθρο 1 Μονάδες Κοινωνικής Φροντίδας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 2 Όργανα Διοίκησης των Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 3 Διοίκηση Παραρτημάτων Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4 Λειτουργική και επιστημονική διασύνδεση Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 5 Οργανισμοί Λειτουργίας Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 6 Ρύθμιση θεμάτων προσωπικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 7 Περιουσία Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 8 Κατάργηση νομικών προσώπωνΆρθρο 8 Κατάργηση νομικών προσώπων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 9 Μεταβατικές Διατάξεις
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 10 Ένταξη των Κέντρων Αποθεραπείας – Φυσικής και Κοινωνικής Αποκατάστασης και ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ στο Ε.Σ.Υ
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 11 Δίκτυο Φυσικής και Ιατρικής Αποκατάστασης
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 12 Σκοπός των Μονάδων Φυσικής και Ιατρικής Αποκατάστασης
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 13 Διασύνδεση Μονάδας Φυσικής και Ιατρικής Αποκατάστασης με το Νοσοκομείο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 Επιστημονική διασύνδεση των Μονάδων Φυσικής και Ιατρικής ΑποκατάστασηςΆρθρο 14 Επιστημονική διασύνδεση των Μονάδων Φυσικής και Ιατρικής Αποκατάστασης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 Θέματα προσωπικούΆρθρο 15 Θέματα προσωπικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 Θέματα Περιουσίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17 Μεταβατικές ΔιατάξειςΆρθρο 17 Μεταβατικές Διατάξεις
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 18 Σύσταση ενιαίου Εθνικού Μητρώου δικαιούχων παροχών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 Παράταση προθεσμιών για αποκατάσταση αστών προσφύγωνΆρθρο 19 Παράταση προθεσμιών για αποκατάσταση αστών προσφύγων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 Προσωπικό του καταργηθέντος ΙΚΠΑΆρθρο 20 Προσωπικό του καταργηθέντος ΙΚΠΑ
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 21
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 Διοίκηση ΝοσοκομείωνΆρθρο 22 Διοίκηση Νοσοκομείων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 ΚΕ.Σ.ΥΠΕΆρθρο 23 ΚΕ.Σ.ΥΠΕ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 Διασύνδεση διοικήσεων Αρεταίειου – Αιγινήτειου Νοσοκομείου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25 Εσωτερικός έλεγχος στις μονάδες υγείας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 26 Θέματα Κέντρων Υγείας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 27 Πειθαρχικό δίκαιο ιατρών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 28 Θέματα Ιατρών Υπηρεσίας Υπαίθρου
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 29 Θέματα ιατρών Ε.Σ.Υ
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 30 Πανεπιστημιακοί ιατροί
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 31 Συμμετοχή ιατρών Ε.Ο.Π.Y.Υ. στην ολοήμερη λειτουργία των νοσοκομείων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 32 Θέματα Συντονιστών Διευθυντών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 33 Ιδιωτικές Μονάδες Ημερήσιας Νοσηλείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Ποιοτικός έλεγχος Ιδιωτικών φορέων ΠΦΥΆρθρο 34 Ποιοτικός έλεγχος Ιδιωτικών φορέων ΠΦΥ
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 35 Χορήγηση άδειας άσκησης ιατρικού και οδοντιατρικού επαγγέλματος και άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Ιδιωτικών Φορέων Παροχής Υπηρεσιών Π.Φ.Υ.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 36 Φαρμακεία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 Φαρμακευτικά Πειθαρχικά ΣυμβούλιαΆρθρο 37 Φαρμακευτικά Πειθαρχικά Συμβούλια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 38 ΔΕΠΑΝΟΜ Α.Ε.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 Συμπλήρωση Οργανισμού του Υ.Υ.Κ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 Γ.Π.Ν. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥΆρθρο 40 Γ.Π.Ν. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τελικές -Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 42 Καταργούμενες διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 43
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 44 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
14 Σεπτεμβρίου 2011, 21:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
29 Σεπτεμβρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 369 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14135 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19,, την ενίσχυση της προστασίας της δημόσιας υγείας και των υπηρεσιών υγείας, ...
- ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ – ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ – ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
- Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την παρακολούθηση και αξιολόγηση της φαρμακευτικής δαπάνης
- Αναμόρφωση του θεσμού του Προσωπικού Ιατρού – Σύσταση Πανεπιστημιακών Κέντρων Υγείας και άλλες διατάξεις του Υπουργείου Υγείας
- Ολοκλήρωση της ψυχιατρικής μεταρρύθμισης
- Δράσεις δημόσιας υγείας - Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας
- Εθνικό Δίκτυο Μονάδων Αυξημένης Φροντίδας για την αντιμετώπιση ασθενών με Αγγειακά Εγκεφαλικά Επεισόδια (ΜΑΦ ΑΕΕ)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ψυχική Υγεία 2021-2030
- Σύσταση ΝΠΙΔ με την επωνυμία «Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β.Βαρδινογιάννη–ΕΛΠΙΔΑ”», ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊου COVID-19 και την προστασία της δημοσίας υγείας...
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου για τη δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΙΑΑ ( 15η έκτακτη συνεδρίαση/2011)
1/ Γενικά, εκφράζουμε τη σύμφωνη γνώμη μας για τη δικτυακή λειτουργία ομοειδών ΜΚΦ ανά περιφέρεια, με ενοποίηση των διοικητικών συμβουλίων, των διοικητικών υπηρεσιών, ορθολογική κατανομή του προσωπικού, μείωση του κόστους λειτουργίας και ταυτόχρονα τη διαφωνία μας επί της διαδικασίας των συνενώσεων που γίνεται με την κατάργηση και τη συγχώνευση ΝΠΔΔ που έχουν σύγχρονες, με αυξανόμενη ζήτηση από τις οικογένειες των ΑμεΑ, υπηρεσίες. Δεν προκύπτουν από την αιτιολογική έκθεση τα κριτήρια με τα οποία γίνονται οι συγκεκριμένες καταργήσεις, συγχωνεύσεις και ορίζονται οι έδρες των συνενούμενων Μονάδων.
Επιπλέον από τις καταργήσεις των ΜΚΦ θα προκύψουν τεράστια νομικά θέματα (δωρεές, κληροδοτήματα).
Το σχέδιο νόμου με την κατάργηση δεκάδων ΜΠΔΔ/ΜΚΦ για ΑμεΑ, συμπεριλαμβανομένων και των ΚΕΚΥΚΑμεΑ , στερεί από τα ΑμεΑ το δικαίωμα να τους παρέχονται ικανοποιητικές υπηρεσίες και ουσιαστικά δεν συνάδει με την πολιτική της αποϊδρυματοποίησης. Με τη ψήφιση ενός τέτοιου νομοσχεδίου δεν μπορεί να εξασφαλίσει κανείς στο μέλλον, τη σταθερότητα και τη συνέχεια στις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τις εξυπηρετούμενες ομάδες πληθυσμού των ΑμεΑ.
2/ Συγκεκριμένα, εκφράζουμε τη διαφωνία μας με την κατάργηση του Ινστιτούτου Αναπτυξιακής Αποκατάστασης ως ΝΠΔΔ. Θεωρούμε ότι ένα ΝΠΔΔ για να καταργηθεί /συγχωνευτεί πρέπει να εμπίπτει σε κάποια από τις εξής προϋποθέσεις: Να έχει εκλείψει ο λόγος για τον οποίο δημιουργήθηκε, να παρέχει υπηρεσίες που δεν έχουν ζήτηση στον πληθυσμό στον οποίο απευθύνεται ή να λειτουργεί βάσει ενός μοντέλου που δεν συνάδει με τις πολιτικές της ηγεσίας του Υπουργείου όπως το ιδρυματικό μοντέλο.
Το Ι.Α.Α δεν εμπίπτει σε καμιά από αυτές τις προϋποθέσεις και ούτε στα κριτήρια που αναφέρονται στην αιτιολογική έκθεση. Τουναντίον είναι ένα ανοικτό μοντέλο παροχής υπηρεσιών στην ευαίσθητη ομάδα των παιδιών και εφήβων με ήπια / μέτρια νοητική υστέρηση και συνοδές διαταραχές συμπεριφοράς. Το Ινστιτούτο εκτός από τα ανοικτά προγράμματα εκπαίδευσης και επαγγελματικής κατάρτισης, λειτουργεί δομές φιλοξενίας όλων των τύπων (Οικοτροφεία, προσομοιωμένη κατοικία, προστατευόμενη κατοικία στην κοινότητα, κατοικία ημιαυτόνομης διαβίωσης στην Κοινότητα, κατοικία αυτόνομης διαβίωσης). Ο εξυπηρετούμενος πληθυσμός του ΙΑΑ υπερβαίνει τα 100 παιδιά, εφήβους, ενώ στις δομές φιλοξενίας διαμένουν παιδιά από όλη την Ελλάδα λόγω της ανυπαρξίας δομών στις υπόλοιπες περιφέρειες που να απευθύνονται στη συγκεκριμένη ομάδα στόχο. Οικονομικά η Μονάδα είναι βιώσιμη , καθότι το 45% του ετήσιου προϋπολογισμού του I.A.A αφορά σε επιχορηγήσεις από τον τακτικό κρατικό προϋπολογισμό.