Οι δικαιούχοι όλων των επιδομάτων αναπηρίας και λοιπών επιδομάτων πρόνοιας, ιδίως αιμορροφιλικοί, πάσχοντες από ανοσοεπάρκεια, τυφλότητα, εξετάζονται υποχρεωτικά από την οικεία Υγειονομική Επιτροπή, ως προϋπόθεση για τη χορήγηση του επιδόματος.
Άρθρο 43
- 151 ΣχόλιαΆρθρο 1 Μονάδες Κοινωνικής Φροντίδας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 2 Όργανα Διοίκησης των Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 3 Διοίκηση Παραρτημάτων Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4 Λειτουργική και επιστημονική διασύνδεση Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 5 Οργανισμοί Λειτουργίας Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 6 Ρύθμιση θεμάτων προσωπικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 7 Περιουσία Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 8 Κατάργηση νομικών προσώπωνΆρθρο 8 Κατάργηση νομικών προσώπων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 9 Μεταβατικές Διατάξεις
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 10 Ένταξη των Κέντρων Αποθεραπείας – Φυσικής και Κοινωνικής Αποκατάστασης και ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ στο Ε.Σ.Υ
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 11 Δίκτυο Φυσικής και Ιατρικής Αποκατάστασης
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 12 Σκοπός των Μονάδων Φυσικής και Ιατρικής Αποκατάστασης
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 13 Διασύνδεση Μονάδας Φυσικής και Ιατρικής Αποκατάστασης με το Νοσοκομείο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 Επιστημονική διασύνδεση των Μονάδων Φυσικής και Ιατρικής ΑποκατάστασηςΆρθρο 14 Επιστημονική διασύνδεση των Μονάδων Φυσικής και Ιατρικής Αποκατάστασης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 Θέματα προσωπικούΆρθρο 15 Θέματα προσωπικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 Θέματα Περιουσίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17 Μεταβατικές ΔιατάξειςΆρθρο 17 Μεταβατικές Διατάξεις
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 18 Σύσταση ενιαίου Εθνικού Μητρώου δικαιούχων παροχών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 Παράταση προθεσμιών για αποκατάσταση αστών προσφύγωνΆρθρο 19 Παράταση προθεσμιών για αποκατάσταση αστών προσφύγων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 Προσωπικό του καταργηθέντος ΙΚΠΑΆρθρο 20 Προσωπικό του καταργηθέντος ΙΚΠΑ
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 21
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 Διοίκηση ΝοσοκομείωνΆρθρο 22 Διοίκηση Νοσοκομείων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 ΚΕ.Σ.ΥΠΕΆρθρο 23 ΚΕ.Σ.ΥΠΕ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 Διασύνδεση διοικήσεων Αρεταίειου – Αιγινήτειου Νοσοκομείου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25 Εσωτερικός έλεγχος στις μονάδες υγείας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 26 Θέματα Κέντρων Υγείας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 27 Πειθαρχικό δίκαιο ιατρών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 28 Θέματα Ιατρών Υπηρεσίας Υπαίθρου
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 29 Θέματα ιατρών Ε.Σ.Υ
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 30 Πανεπιστημιακοί ιατροί
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 31 Συμμετοχή ιατρών Ε.Ο.Π.Y.Υ. στην ολοήμερη λειτουργία των νοσοκομείων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 32 Θέματα Συντονιστών Διευθυντών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 33 Ιδιωτικές Μονάδες Ημερήσιας Νοσηλείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Ποιοτικός έλεγχος Ιδιωτικών φορέων ΠΦΥΆρθρο 34 Ποιοτικός έλεγχος Ιδιωτικών φορέων ΠΦΥ
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 35 Χορήγηση άδειας άσκησης ιατρικού και οδοντιατρικού επαγγέλματος και άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Ιδιωτικών Φορέων Παροχής Υπηρεσιών Π.Φ.Υ.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 36 Φαρμακεία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 Φαρμακευτικά Πειθαρχικά ΣυμβούλιαΆρθρο 37 Φαρμακευτικά Πειθαρχικά Συμβούλια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 38 ΔΕΠΑΝΟΜ Α.Ε.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 Συμπλήρωση Οργανισμού του Υ.Υ.Κ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 Γ.Π.Ν. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥΆρθρο 40 Γ.Π.Ν. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τελικές -Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 42 Καταργούμενες διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 43
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 44 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
14 Σεπτεμβρίου 2011, 21:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
29 Σεπτεμβρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
4 Σχόλια 369 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14135 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19,, την ενίσχυση της προστασίας της δημόσιας υγείας και των υπηρεσιών υγείας, ...
- ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ – ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ – ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
- Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την παρακολούθηση και αξιολόγηση της φαρμακευτικής δαπάνης
- Αναμόρφωση του θεσμού του Προσωπικού Ιατρού – Σύσταση Πανεπιστημιακών Κέντρων Υγείας και άλλες διατάξεις του Υπουργείου Υγείας
- Ολοκλήρωση της ψυχιατρικής μεταρρύθμισης
- Δράσεις δημόσιας υγείας - Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας
- Εθνικό Δίκτυο Μονάδων Αυξημένης Φροντίδας για την αντιμετώπιση ασθενών με Αγγειακά Εγκεφαλικά Επεισόδια (ΜΑΦ ΑΕΕ)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ψυχική Υγεία 2021-2030
- Σύσταση ΝΠΙΔ με την επωνυμία «Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β.Βαρδινογιάννη–ΕΛΠΙΔΑ”», ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊου COVID-19 και την προστασία της δημοσίας υγείας...
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου για τη δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων
ως μέλος υγειονομικής επιτροπής έχω να παρατηρησω τα εξής.
Πρέπει να διαχωριστούν εντελώς οι πάσχοντες από χρονιες μη αναστρεψιμες ασθενειες ή αναπηρίες (παραπληγίες, κληνορομικά συνδρομα κα) καθως η εφαπαξ εξεταση τους αρκει και η εικόνα ειναι συνηθως απολυτως σαφής.Ο χαρακτηρισμός μπορει να αποδιδεται εφ όρου ζωης. Η αστεια δικαιολογία πως ο ασθενης μπορει να αποβιωσει και η συνταξη να εξακολουθει, δεν αφορα τις επιτροπές αλλά την οργάνωση του ληξιαρχείου.
Υπαρχουν μια σειρά ασθένειες και «ασθένειες» που θα έπρεπε να αναθεωρηθεί ο τρόπος αξιολογησης τους. Τυπικο παραδειγμα τα προβλήματα της Σπονδυλικής στήλης όπου οι διατυπώσεις του κανονισμού μοιαζουν να ειναι φτιαγμένες για να διευκολύνουν τα ρουσφέτια.
Πρέπει να συσταθει ενα τριτοβάθμιο οργανο με αντικειμενο τον διαρκή τυχαίο έλεγχο των αποφάσεων των επιτροπών σε ποσοστό τουλάχιστον 10% επι του συνόλου με δυνατότητα επιβολής κυρώσεων τοσο στα μέλη των επιτροπών όσο και στους ασθενείς.
Σε συμφωνία με το παραπάνω σχόλιο και συμπληρωση του: Προφανώς σε περιπτώσεις χρονίων καταστάσεων, όπως είναι ΚΑΙ τα γεννετικά σύνδρομα (Down, Fragile X, XXX, XYY, XXY, Χ0, Aicardi και πολλά άλλα) θα πρέπει να εξετάζονται μία μόνο φορά! Στην πραγματικότητα θα έπρεπε να αρκεί στις επιτροπές ως αποδεικτικό το αποτέλεσμα της εξέτασης Καρυότυπου (DNA). Οι άνθρωποι αυτοί έχουν ήδη αρκετά προβλήματα να λύσουν σε σχέση με το σύνδρομο που φέρουν, ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ και δεν είναι ούτε λογικό, ούτε δίκαιο, ούτε ανθρώπινο, αλλά ούτε καν οικονομικό για το κράτος το να καλούνται ξανά και ξανά σε επιτροπές για να επαναλάβουν τα ίδια πράγματα και να καταθέσουν τις ίδιες γνωματεύσεις. Τέλος, ειδικά για τα γεννετικά σύνδρομα τέτοιας φύσης, όπου μπορεί να μην υπάρχει απαραίτητα άμεση (ορατή) αναπηρία, αλλά απειλήται σε μόνιμη βάση η ευζωϊα και η ψυχοσωματική υγεία του ατόμου, οι οποίες και θα πρέπει πάγια να ενισχύονται με φάρμακα ή/και θεραπείες, θα έπρεπε να υπάρχει ειδική πρόβλεψη και να μην στηρίζεται η επιτροπή αποκλειστικά και μόνο στο ποσοστό αναπηρίας. Αυτό φυσικά απαιτεί και την σύγχρονη & διαρκή εκπαίδευση και πρόσφατη ενημέρωση των υπευθύνων των επιτροπών, ώστε να γνωρίζουν τα σύγχρονα δεδομένα όλων των γεννετικών συνδρόμων, ακόμα κι αυτών που μελετούνται μόλις τα τελευταία χρόνια.
Συμφωνώ με την Μαρία. Αν κάποιος έχει μόνιμη αναπηρία, π.χ. τυφλός δεν χρειάζεται να εξετάζεται συνέχεια. Όσον αφορά τις επιτροπές, θεωρώ ότι θα πρέπει να εναλλάσονται κάθε χρόνο, προς αποφυγή γνωριμιών, μέσων κ.λ.π. Επίσης θα πρέπεινα συμμετέχουν και υπηρεσίες π.χ.η κοινωνική υπηρεσία,οι ψυχολογικές υπηρεσίες των νοσοκομείων, όταν πρόκειται για επιδόματα αναπηρίας λόγω νοητικής υστέρησης. Υπάρχουν φαινόμενα που π.χ. παιδί με αναπηρία μειονότητας να περιφέρεται σε διάφορες υπηρεσίες ως μέλος διαφορετικών οικογενειών. Επίσης με την καταγραφή στο ηλεκτρονικό υπολογιστή των δεδεομένων, δεν θα παρατηρείται κάποιος να παίρνει επίδομα από διάφορες νομαρχίες της χώρας.
Νομίζω πως θα πρέπει να αναφερθεί να εξεταστούν μια φορά!
Αν κάποιος είναι τυφλός ή μεταμοσχευμένος, δεν νομίζω πως την επόμενη χρονιά θα αλλάξει κάτι.
Αυτή η εξέταση να γίνει για τις περιπτώσεις που υπάρχει αμφιβολία για το αν είναι πραγματικά ανάπηρος κάποιος. (μαϊμού ανάπηρος)
Για τις περιπτώσεις που δεν υπάρχει αμφιβολία να μην μπαίνουν σε ταλαιπωρία οι πάσχοντες που δεν φταίνε.
Αν ο σκοπός και ο στόχος είναι να βρεθούν οι ψευτο- ανάπηροι, δεν ξέρω αν η εξέταση σε υγειονομικές επιτροπές είναι ο καλύτερος τρόπος. Αυτές οι επιτροπές δεν είναι που πιστοποιήσαν τους αναπήρους αυτούς; Επειδή άλλαξαν τα μέλη θα πάψει το φαινόμενο των ψευτο-ανάπηρων; Απλά θα συνεχιστεί με άλλους ψευτο-ανάπηρους.Με συγγενείς- φίλους – ψηφοφόρους των μελών της νέας επιτροπής.
Δεν ξέρω αλλά νομίζω πως κάτι άλλο πρέπει να βρεθεί.