1. Ημερομηνία έναρξης λειτουργίας των Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας είναι η δημοσίευση του παρόντος νόμου.
2. Η θητεία των υπηρετούντων Διοικητών ή Προέδρων και μελών των Διοικητικών Συμβουλίων των Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας που καταργήθηκαν με τη συγχώνευσή τους και πλέον λειτουργούν ως παραρτήματα Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας λήγει αυτοδίκαια με τη δημοσίευση του παρόντος νόμου αζημίως για το Δημόσιο.
3. Με απόφαση του Υπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης διορίζονται Διοικητές, υποδιοικητές, Πρόεδροι και μέλη των διοικητικών συμβουλίων εντός τριάντα ημερών από τη δημοσίευση του παρόντος. Η θητεία των υπηρετούντων, κατά την ψήφιση του νόμου αυτού Διοικητών, Προέδρων, Αντιπροέδρων και μελών του Διοικητικού Συμβουλίου των Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας λήγει αυτοδίκαια και αζημίως για το Δημόσιο την ημερομηνία έκδοσης της απόφασης του προηγούμενου εδαφίου.
4. Μέχρι την κατάρτιση νέου Οργανισμού οι Μονάδες Κοινωνικής Φροντίδας διατηρούν τον Οργανισμό που έχουν και λειτουργούν σύμφωνα με αυτόν καθώς και οι Οργανισμοί των παραρτημάτων διατηρούνται και λειτουργούν σύμφωνα με αυτούς εκτός των διατάξεων που έρχονται σε αντίθεση με τις ρυθμίσεις του παρόντος.
5. Εντός χρονικού διαστήματος δύο μηνών από τη συγκρότησή τους υποχρεούνται τα Διοικητικά Συμβούλια των Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας μετά από έγκριση του Διοικητή της οικείας Υγειονομικής Περιφέρειας να υποβάλλουν στο Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης τον Οργανισμό κάθε Μονάδας Κοινωνικής Φροντίδας. Με τη δημοσίευση της κοινής υπουργικής απόφασης της παραγράφου 1 του άρθρου 4 του παρόντος νόμου καταργούνται τα προεδρικά διατάγματα και κάθε αντίθετη διάταξη νόμου που ρύθμιζε την οργάνωση και λειτουργία των Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας και των παραρτημάτων τους.
6. Απαιτήσεις, υποχρεώσεις, πάσης φύσεως εκκρεμότητες που υφίστανται και ταμειακά υπόλοιπα κατά την κατάργηση των πιο πάνω φορέων μεταφέρονται στις Μονάδες Κοινωνικής Φροντίδας στις οποίες συγχωνεύθηκαν. Εκκρεμείς δίκες συνεχίζονται από τους φορείς στους οποίους συγχωνεύτηκαν τα καταργούμενα νομικά πρόσωπα.
7. Οι προϋπολογισμοί του τρέχοντος οικονομικού έτους των Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας που καταργήθηκαν και λειτουργούν ως παραρτήματα, αποτελούν τους προϋπολογισμούς των Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας στην οποία συγχωνεύθηκαν και εκτελούνται με ευθύνη των οργάνων Διοίκησης αυτής.
8. Η εκκαθάριση της μισθοδοσίας του προσωπικού των Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας που καταργήθηκαν με τη συγχώνευσή τους, καθώς και οι επιχορηγήσεις για την αντιμετώπιση λειτουργικών δαπανών εξακολουθούν να γίνονται σε βάρος των Κωδικών Αριθμών Εξόδων του προϋπολογισμού του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
9. Τα υπηρεσιακά συμβούλια των Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας εξακολουθούν να λειτουργούν μέχρι τη δημοσίευση της απόφασης του Υπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης περί συγκρότησης των νέων υπηρεσιακών συμβουλίων.
10. Το προσωπικό που κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου κατέχει θέσεις οι οποίες προβλέπονται στην παράγραφο 1 του άρθρου 115 του πδ. 95/2000 (76 Α΄) και προσφέρει υπηρεσίες στις Μονάδες Κοινωνικής Φροντίδας εξακολουθεί να ασκεί τα καθήκοντά του στις μονάδες αυτές
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 9 Μεταβατικές Διατάξεις"
#1 Σχόλιο Από MIXAKOY MΑΡΙΑ Στις 19 Σεπτεμβρίου 2011 @ 08:50
εαν δεν οριστεί ότι η προθεσμία των 2 μηνών για την υποβολή του Οργανισμού, είναι αποκλειστική και πέραν αυτής, ο Οργανισμός θα συντάσσεται απο την αρμόδια Δ/νση του ΥΥΚΑ και θα προωθείται άμεσα χωρίς να ληφθεί υπόψη η πρόταση της Μονάδας, δεν πρόκειται να εκδοθεί κανένας νέος Οργανισμός. Ας θυμηθούμε ότι κανένα ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ δεν έχει Οργανισμό και η πλειοψηφία των υφισταμένων Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας λειτουργεί με Οργανισμούς που εκδόθηκαν προ 40ετίας.
#2 Σχόλιο Από ΜΟΥΣΤΕΡΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Στις 19 Σεπτεμβρίου 2011 @ 09:44
Το σχόλιο μου αφορά κυρίως στην φιλοσοφία των συνενώσεων των μοναδων κοινωνικής φροντίδας. Δεν καταννοώ γιατί άλλαξε το αρχικό σχέδιο που στηριζόταν σε γεωγραφικά κριτήρια και το συγκεκριμένο αντικείμενο των φορέων, δηλαδή Περιοχή/Παιδική Προστασία ή ΑΜΕΑ ή Ευάλλωτες Ομαδες ή Ηλικιωμένοι. Σε τι κριτήρια στηρίζεται η συνένωση μονάδων για παιδιά με μονάδες χρονίων;
Από την στιγμή που συνενώθηκαν Νοσοκομεία μεγαθήρια, ποιά είναι η ιδιαίτερη ανάγκη διατήρησης μικρομονάδων παιδικής προστασίας ιδιαίτερα στην Αττική;
Το σύστημα εξακολουθεί να παραμένει εσωστρεφές χωρίς καμμιά ένδειξη εξωστρέφειας. Οι ΜΚΦΠ εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για τα παιδιά «μέσα» και καθόλου για αυτά «έξω».
Το σύστημα Αναδοχής και Υιοθεσίας Παραμένει Ιδρυματοκεντρικό ενώ αποδεδειγμένα έχει αποτύχει. Ειναι τουλάχιστον παράδοξο να ανατίθεται, ιδιαίτερα η Αναδοχή, που είναι πρωτοβάθμια παρέμβαση (πρίν το ίδρυμα που θάπρεπε να είναι η τελευταία λύση) σε φορείς δευτεροβάθμιας παρέμβασης και μάλιστα φορείς που αντικείμενό τους είναι η φιλοξενία παιδιών και που στην ουσία η ύπαρξη τους εξαρτάται από αυτό.
Όλο αυτό αντί να δημιουργηθούν οι απαραίτητες Υποδομές σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο που θα προστατεύουν και θα φροντίζουν τα παιδιά που βρίσκονται σε κίνδυνο και θα έχουν την αρμοδιότητα και δυνατότητα να παρεμβαίνουν και βρίσκουν την καλύτερη λύση για το παιδί(Αναδοχή,Υιοθεσία,Στήριξη της οικογένειας,ίδρυμα….)
Εκτιμώ ότι αναδιοργάνωση δεν αφορά μόνο στον οικονομικό τομέα αλλά
και αλλαγή φιλοσοφίας,τρόπων προσέγγισης του αντικειμένου και υιοθέτηση νέων μεθόδων παρέμβασης και τρόπων λειτουργίας.
#3 Σχόλιο Από basiliki Στις 23 Σεπτεμβρίου 2011 @ 07:47
aparadekti mhn petate esko toys aggeloys