Η κυριότητα και κάθε άλλο εμπράγματο δικαίωμα επί του συνόλου της κινητής και ακίνητης περιουσίας των φορέων που καταργούνται ως αυτοτελή νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και λειτουργούν ως παραρτήματα Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος νόμου, περιέρχονται αυτοδικαίως χωρίς την τήρηση οποιουδήποτε τύπου, πράξης ή συμβολαίου και χωρίς αντάλλαγμα, στους φορείς στους οποίους συγχωνεύονται, με την επιφύλαξη της κείμενης νομοθεσίας για δωρεές, κληρονομιές και κληροδοσίες, οι οποίοι έχουν στο εξής την αποκλειστική χρήση και διαχείριση των περιουσιακών στοιχείων των καταργούμενων φορέων, αλλά και την ευθύνη για τη διαφύλαξη και τη διαχείριση του αρχείου τους. Μέσα σε ένα μήνα από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, το όργανο διοίκησης του φορέα στον οποίο συγχωνεύονται οι καταργούμενοι φορείς, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου, υποχρεούται στη διενέργεια απογραφής όλων των κινητών και ακινήτων που περιέρχονται στην κυριότητα και στην αποκλειστική χρήση και διαχείρισή του. Η έκθεση απογραφής, που περιγράφει τα ακίνητα, καθώς και τα λοιπά εμπράγματα δικαιώματα επί των ακινήτων, καταχωρίζεται ατελώς στα οικεία βιβλία του υποθηκοφυλακείου ή άλλων αρμόδιων αρχών.
Άρθρο 7 Περιουσία Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας
- 151 ΣχόλιαΆρθρο 1 Μονάδες Κοινωνικής Φροντίδας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 2 Όργανα Διοίκησης των Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 3 Διοίκηση Παραρτημάτων Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4 Λειτουργική και επιστημονική διασύνδεση Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 5 Οργανισμοί Λειτουργίας Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 6 Ρύθμιση θεμάτων προσωπικού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 7 Περιουσία Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 8 Κατάργηση νομικών προσώπωνΆρθρο 8 Κατάργηση νομικών προσώπων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 9 Μεταβατικές Διατάξεις
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 10 Ένταξη των Κέντρων Αποθεραπείας – Φυσικής και Κοινωνικής Αποκατάστασης και ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ στο Ε.Σ.Υ
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 11 Δίκτυο Φυσικής και Ιατρικής Αποκατάστασης
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 12 Σκοπός των Μονάδων Φυσικής και Ιατρικής Αποκατάστασης
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 13 Διασύνδεση Μονάδας Φυσικής και Ιατρικής Αποκατάστασης με το Νοσοκομείο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 Επιστημονική διασύνδεση των Μονάδων Φυσικής και Ιατρικής ΑποκατάστασηςΆρθρο 14 Επιστημονική διασύνδεση των Μονάδων Φυσικής και Ιατρικής Αποκατάστασης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 Θέματα προσωπικούΆρθρο 15 Θέματα προσωπικού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16 Θέματα Περιουσίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17 Μεταβατικές ΔιατάξειςΆρθρο 17 Μεταβατικές Διατάξεις
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 18 Σύσταση ενιαίου Εθνικού Μητρώου δικαιούχων παροχών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 Παράταση προθεσμιών για αποκατάσταση αστών προσφύγωνΆρθρο 19 Παράταση προθεσμιών για αποκατάσταση αστών προσφύγων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 Προσωπικό του καταργηθέντος ΙΚΠΑΆρθρο 20 Προσωπικό του καταργηθέντος ΙΚΠΑ
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 21
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 Διοίκηση ΝοσοκομείωνΆρθρο 22 Διοίκηση Νοσοκομείων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 ΚΕ.Σ.ΥΠΕΆρθρο 23 ΚΕ.Σ.ΥΠΕ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 Διασύνδεση διοικήσεων Αρεταίειου – Αιγινήτειου Νοσοκομείου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25 Εσωτερικός έλεγχος στις μονάδες υγείας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 26 Θέματα Κέντρων Υγείας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 27 Πειθαρχικό δίκαιο ιατρών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 28 Θέματα Ιατρών Υπηρεσίας Υπαίθρου
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 29 Θέματα ιατρών Ε.Σ.Υ
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 30 Πανεπιστημιακοί ιατροί
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 31 Συμμετοχή ιατρών Ε.Ο.Π.Y.Υ. στην ολοήμερη λειτουργία των νοσοκομείων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 32 Θέματα Συντονιστών Διευθυντών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 33 Ιδιωτικές Μονάδες Ημερήσιας Νοσηλείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Ποιοτικός έλεγχος Ιδιωτικών φορέων ΠΦΥΆρθρο 34 Ποιοτικός έλεγχος Ιδιωτικών φορέων ΠΦΥ
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 35 Χορήγηση άδειας άσκησης ιατρικού και οδοντιατρικού επαγγέλματος και άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Ιδιωτικών Φορέων Παροχής Υπηρεσιών Π.Φ.Υ.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 36 Φαρμακεία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 Φαρμακευτικά Πειθαρχικά ΣυμβούλιαΆρθρο 37 Φαρμακευτικά Πειθαρχικά Συμβούλια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 38 ΔΕΠΑΝΟΜ Α.Ε.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 Συμπλήρωση Οργανισμού του Υ.Υ.Κ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 Γ.Π.Ν. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥΆρθρο 40 Γ.Π.Ν. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Τελικές -Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 42 Καταργούμενες διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 43
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 44 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
14 Σεπτεμβρίου 2011, 21:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
29 Σεπτεμβρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 369 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14135 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19,, την ενίσχυση της προστασίας της δημόσιας υγείας και των υπηρεσιών υγείας, ...
- ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ – ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ – ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
- Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και την παρακολούθηση και αξιολόγηση της φαρμακευτικής δαπάνης
- Αναμόρφωση του θεσμού του Προσωπικού Ιατρού – Σύσταση Πανεπιστημιακών Κέντρων Υγείας και άλλες διατάξεις του Υπουργείου Υγείας
- Ολοκλήρωση της ψυχιατρικής μεταρρύθμισης
- Δράσεις δημόσιας υγείας - Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας
- Εθνικό Δίκτυο Μονάδων Αυξημένης Φροντίδας για την αντιμετώπιση ασθενών με Αγγειακά Εγκεφαλικά Επεισόδια (ΜΑΦ ΑΕΕ)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ψυχική Υγεία 2021-2030
- Σύσταση ΝΠΙΔ με την επωνυμία «Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β.Βαρδινογιάννη–ΕΛΠΙΔΑ”», ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊου COVID-19 και την προστασία της δημοσίας υγείας...
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου για τη δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων
Το σχέδιο νόμου για την ανασυγκρότηση φορέων κοινωνικής αλληλεγγύης,κέντρα αποκατάστασης,αναρδιάρθρωσης Ε.Σ.Υ και άλλες διατάξεις,στερείται επιστημονικής βάσης διότι δεν λαμβάνει υπόψη του τον χαρακτήρα και το σκοπό των Ιδρυμάτων,όπως επίσης δεν παίρνει υπόψη του(με την κατάργηση Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου)του άρθρου 23 του νόμου 34/02/2005 που αφορά τη δημοσιοποίηση του Ινστιτούτου Αναπτυξιακής Αποκατάστασης,το οποίο λέει ότι το Ινστιτούτο Αναπτυξιακής Αποκατάστασης περνάει σε Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου με τον ίδιο χαρακτήρα και σκοπό.
Το σχέδιο νόμου δεν εγγυάται τη συνέχιση και τους σκοπούς του Ιδρύματος έτσι όπως ορίζει το 34/02/2005 και αυτό αποβαίνει εις βάρος των παιδιών για την περαιτέρω συνέχισης της εκπαίδευσης τους και επίσης δημιουργεί ανασφάλεια στους εργαζομένους.Επιπρόσθετα δεν συμφωνούμε,η κυριότητα της περιουσίας του Ιδρύματος που αφορά κληρονομιές,δωρεές,κληροδοσίες κ.α. να περάσουν σε ξένα χέρια.Οι εργαζόμενοι είναι κάθετα αντίθετοι στο σχέδιο νόμου με τον τρόπο τον οποίο έχει κατατεθεί,διότι δεν παίρνει υπόψη του τις θέσεις ούτε της επιτροπής των Διοικητών που συνήρθαν δύο φορές στην Αθήνα,ούτε δόθηκε ευκαιρία στους εργαζομένους να εκφράσουν τις απόψεις τους.
Με εκτίμηση
Ξανθόπουλος Γεώργιος
Εκπρόσωπος Εργαζομένων Δ.Σ του Ιν.Α.Α
Πιστεύω ότι θα έπρεπε το συντομότερο να καταγραφεί όλη η περιουσία του Υπουργείου, να υπάρξει σωστή κατανομή των υπηρεσιών . Να γίνει χρήση των ιδιόκτητων κτιρίων και όχι να ενοικιάζονται έναντι αδρού μισθώματος κτίρια ιδιωτών.