Η κυριότητα και κάθε άλλο εμπράγματο δικαίωμα επί του συνόλου της κινητής και ακίνητης περιουσίας των φορέων που καταργούνται ως αυτοτελή νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και λειτουργούν ως παραρτήματα Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος νόμου, περιέρχονται αυτοδικαίως χωρίς την τήρηση οποιουδήποτε τύπου, πράξης ή συμβολαίου και χωρίς αντάλλαγμα, στους φορείς στους οποίους συγχωνεύονται, με την επιφύλαξη της κείμενης νομοθεσίας για δωρεές, κληρονομιές και κληροδοσίες, οι οποίοι έχουν στο εξής την αποκλειστική χρήση και διαχείριση των περιουσιακών στοιχείων των καταργούμενων φορέων, αλλά και την ευθύνη για τη διαφύλαξη και τη διαχείριση του αρχείου τους. Μέσα σε ένα μήνα από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, το όργανο διοίκησης του φορέα στον οποίο συγχωνεύονται οι καταργούμενοι φορείς, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου, υποχρεούται στη διενέργεια απογραφής όλων των κινητών και ακινήτων που περιέρχονται στην κυριότητα και στην αποκλειστική χρήση και διαχείρισή του. Η έκθεση απογραφής, που περιγράφει τα ακίνητα, καθώς και τα λοιπά εμπράγματα δικαιώματα επί των ακινήτων, καταχωρίζεται ατελώς στα οικεία βιβλία του υποθηκοφυλακείου ή άλλων αρμόδιων αρχών.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 7 Περιουσία Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας"
#1 Σχόλιο Από ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Στις 20 Σεπτεμβρίου 2011 @ 15:36
Πιστεύω ότι θα έπρεπε το συντομότερο να καταγραφεί όλη η περιουσία του Υπουργείου, να υπάρξει σωστή κατανομή των υπηρεσιών . Να γίνει χρήση των ιδιόκτητων κτιρίων και όχι να ενοικιάζονται έναντι αδρού μισθώματος κτίρια ιδιωτών.
#2 Σχόλιο Από Ξανθόπουλος Γεώργιος Στις 24 Σεπτεμβρίου 2011 @ 16:20
Το σχέδιο νόμου για την ανασυγκρότηση φορέων κοινωνικής αλληλεγγύης,κέντρα αποκατάστασης,αναρδιάρθρωσης Ε.Σ.Υ και άλλες διατάξεις,στερείται επιστημονικής βάσης διότι δεν λαμβάνει υπόψη του τον χαρακτήρα και το σκοπό των Ιδρυμάτων,όπως επίσης δεν παίρνει υπόψη του(με την κατάργηση Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου)του άρθρου 23 του νόμου 34/02/2005 που αφορά τη δημοσιοποίηση του Ινστιτούτου Αναπτυξιακής Αποκατάστασης,το οποίο λέει ότι το Ινστιτούτο Αναπτυξιακής Αποκατάστασης περνάει σε Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου με τον ίδιο χαρακτήρα και σκοπό.
Το σχέδιο νόμου δεν εγγυάται τη συνέχιση και τους σκοπούς του Ιδρύματος έτσι όπως ορίζει το 34/02/2005 και αυτό αποβαίνει εις βάρος των παιδιών για την περαιτέρω συνέχισης της εκπαίδευσης τους και επίσης δημιουργεί ανασφάλεια στους εργαζομένους.Επιπρόσθετα δεν συμφωνούμε,η κυριότητα της περιουσίας του Ιδρύματος που αφορά κληρονομιές,δωρεές,κληροδοσίες κ.α. να περάσουν σε ξένα χέρια.Οι εργαζόμενοι είναι κάθετα αντίθετοι στο σχέδιο νόμου με τον τρόπο τον οποίο έχει κατατεθεί,διότι δεν παίρνει υπόψη του τις θέσεις ούτε της επιτροπής των Διοικητών που συνήρθαν δύο φορές στην Αθήνα,ούτε δόθηκε ευκαιρία στους εργαζομένους να εκφράσουν τις απόψεις τους.
Με εκτίμηση
Ξανθόπουλος Γεώργιος
Εκπρόσωπος Εργαζομένων Δ.Σ του Ιν.Α.Α