Μετά το άρθρο 15 του ν.3329/2005 (Α΄81) προστίθεται άρθρο 15Α ως ακολούθως:
«Άρθρο 15Α
1. Σε κάθε Παράρτημα Μονάδας Κοινωνικής Φροντίδας συνιστάται μία θέση Υποδιοικητή. Ο Υποδιοικητής είναι πλήρους απασχόλησης, ορίζεται με απόφαση του Υπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης με διετή θητεία, η οποία μπορεί να ανανεώνεται. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης καθορίζονται οι αποδοχές των Υποδιοικητών των Παραρτημάτων των Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας.
2. Ο Υποδιοικητής του Παραρτήματος Μονάδας Κοινωνικής Φροντίδας θα πρέπει να πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, δοκιμασμένη ικανότητα σε θέματα οργάνωσης και διοίκησης, συνεκτιμωμένων των μεταπτυχιακών σπουδών και της επιστημονικής εξειδίκευσης σε θέματα στρατηγικού σχεδιασμού και προγραμματισμού, οργάνωσης και διοίκησης, καθώς και της ανάλογης εμπειρίας.
3. Σε θέση υποδιοικητή επιτρέπεται να διορίζονται και δημόσιοι λειτουργοί ή υπάλληλοι δημοσίων υπηρεσιών και Ν.Π.Δ.Δ. ή στελέχη οργανισμών ή τραπεζών ή άλλων φορέων του δημόσιου τομέα, καθώς και μέλη ΔΕΠ A.E.I, και Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΠ) των Τ.Ε.Ι., εφαρμοζομένων των διατάξεων του άρθρου 32 παρ. 18 του Ν. 2190/1994 (ΦΕΚ 28 Α’), της παρ. 6 του άρθρου 8 του Ν. 2194/1994 (ΦΕΚ34Α’) και του άρθρου 4 του γ. 2198/1994 (ΦΕΚ 43 Α’), όπως κάθε φορά ισχύουν, καθώς και των διατάξεων του άρθρου 14 του Ν. 2530/1997 (ΦΕΚ 218 Α’), προκειμένου περί μελών ΔΕΠ των A.E.I, ή ΕΠ των T.E.I, μερικής απασχόλησης. Προϋπόθεση, για να επιλεγούν οι ανωτέρω λειτουργοί και υπάλληλοι, αποτελεί η έγκριση του φορέα στον οποίο υπηρετούν, η οποία θεωρείται ότι συντρέχει, εάν ο φορέας δεν απαντήσει αρνητικά, εντός δέκα ημερών από την πρωτοκόλληση του εγγράφου ερωτήματος της αρμόδιας υπηρεσίας του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
4. Μετά τη λήξη ή τη διακοπή της θητείας τους, οι λειτουργοί και υπάλληλοι του προηγούμενου εδαφίου επανέρχονται στην προηγούμενη θέση τους και ο αντίστοιχος χρόνος της θητείας τους θεωρείται ως πραγματική υπηρεσία σε θέση προϊσταμένου τμήματος ή διεύθυνσης, προκειμένου να κριθούν για προαγωγή, κατά τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.
5. Ο Υποδιοικητής του Παραρτήματος της Μονάδας Κοινωνικής Φροντίδας έχει τις εξής αρμοδιότητες:
α) Έχει την ευθύνη του ελέγχου και της εύρυθμης λειτουργίας του Παραρτήματος της Μονάδας Κοινωνικής Φροντίδας.
β) Υποβάλλει προτάσεις στον Διοικητή της Μονάδας Κοινωνικής Φροντίδα, κατόπιν αιτήματος του Διοικητή για οποιοδήποτε θέμα και για τα κάτωθι θέματα:
I) για το ετήσιο επιχειρησιακό σχέδιο δράσης του Παραρτήματος της Μονάδας Κοινωνικής Φροντίδας,
II) για τη δημιουργία, μείωση ή συγχώνευση μονάδων ή τμημάτων του Παραρτήματος της Μονάδας Κοινωνικής Φροντίδας.
III) για την ανέγερση, επέκταση, αναδιάταξη και ανακατανομή των κτιριακών και λοιπών υποδομών της Μονάδας Κοινωνικής Φροντίδας.
IV) για τον οργανισμό του Παραρτήματος της Μονάδας Κοινωνικής Φροντίδας.
V) για το συνολικό ετήσιο προγραμματισμό των προσλήψεων του Παραρτήματος της Μονάδας Κοινωνικής Φροντίδας και για τις ανάγκες σε επικουρικό προσωπικό.
VI) για το Ενιαίο Πρόγραμμα Προμηθειών του Παραρτήματος της Μονάδας Κοινωνικής Φροντίδας, καθώς και τις τροποποιήσεις του.
VII) για τη σκοπιμότητα και τον τρόπο χρηματοδότησης για εκτέλεση έργων, υλοποίηση μελετών, προμήθεια παντός τύπου εξοπλισμού, προμήθεια παντός τύπου αναλώσιμου υλικού και ανάθεση υπηρεσιών.
Να μην ορισθεί Υποδιοικητής υπέυθυνος για την λειτουργία των Κέντρων Φυσικής και Ιατρικής Αποκατάστασης. Μπορεί ο επιστημονικά υπεύθυνος να είναι εργαζόμενος του Κέντρου, πτυχιούχος ΑΕΙ ή ΤΕΙ με πενταετή τουλάχιστον προϋπηρεσία, που θα πλαισιώνεται από Συμβούλιο με την μορφή άμισθων συμβούλων, χωρίς δικαίωμα ψήφου κατ’ ανάγκη π.χ. εκπρόσωπο των ΑμεΑ, εκπρόσωπο του προσωπικού του Κέντρου, εκπρόσωπο των Γονέων και Κηδεμόνων των ΑμεΑ, εκπρόσωπο του Συλλόγου Φίλων (όπου υπάρχει) ή της τοπικής κοινωνίας καθώς και εκπρόσωπο της δημοτικής αρχής.
• Άρθρο 3 Διοίκηση Παραρτημάτων Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας
Μετά το άρθρο 15 του ν.3329/2005 (Α΄81) προστίθεται άρθρο 15Α ως ακολούθως:
«Άρθρο 15Α
{4. Μετά τη λήξη ή τη διακοπή της θητείας τους, οι λειτουργοί και υπάλληλοι του προηγούμενου εδαφίου επανέρχονται στην προηγούμενη θέση τους και ο αντίστοιχος χρόνος της θητείας τους θεωρείται ως πραγματική υπηρεσία σε θέση προϊσταμένου τμήματος ή διεύθυνσης, προκειμένου να κριθούν για προαγωγή, κατά τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις}.
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ: 4. Μετά τη λήξη ή τη διακοπή της θητείας τους, οι λειτουργοί και υπάλληλοι του προηγούμενου εδαφίου καθώς επίσης και οι λειτουργοί και υπάλληλοι που έχουν υπηρετήσει ως Διοικητές σε Νοσοκομεία του ΕΣΥ, επανέρχονται στην προηγούμενη θέση τους και ο αντίστοιχος χρόνος της θητείας τους θεωρείται ως πραγματική υπηρεσία σε θέση ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ, προκειμένου να κριθούν για προαγωγή, κατά τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.
ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ: Η Διοίκηση σε Μονάδα Κοινωνικής Φροντίδας ή σε Νοσκομείο του ΕΣΥ, είναι ανώτερου επιπέδου αυτής του προϊσταμένου Τμήματος και κατ’ ελάχιστον πρέπει να θεωρηθεί ισοδύναμη εκείνης του ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ. Συνεπώς, ο χρόνος του επανερχομένου /νης υπαλλήλου, λειτουργού, πρέπει να θεωρείται ως πραγματική θητεία σε θέση ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ κατά τη διαδικασία προαγωγής.
Θα πρέπει να υπάρχει και κάποιος εκπρόσωπος των αμέα μιας και είναι κοντά τους και γνωρίζει καλύτερα τις ανάγκες τους. Δεν μπορεί να γνωρίζει μόνος του ένας υποδιοικητής.
Θα πρέπει να υπάρχει εκπροσώπηση των ΑμεΑ.
Άρθρο 3 Διοίκηση Παραρτημάτων Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας
Μετά το άρθρο 15 του ν.3329/2005 (Α΄81) προστίθεται άρθρο 15Α ως ακολούθως:
«Άρθρο 15Α
{4. Μετά τη λήξη ή τη διακοπή της θητείας τους, οι λειτουργοί και υπάλληλοι του προηγούμενου εδαφίου επανέρχονται στην προηγούμενη θέση τους και ο αντίστοιχος χρόνος της θητείας τους θεωρείται ως πραγματική υπηρεσία σε θέση προϊσταμένου τμήματος ή διεύθυνσης, προκειμένου να κριθούν για προαγωγή, κατά τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις}.
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ: 4. Μετά τη λήξη ή τη διακοπή της θητείας τους, οι λειτουργοί και υπάλληλοι του προηγούμενου εδαφίου επανέρχονται στην προηγούμενη θέση τους και ο αντίστοιχος χρόνος της θητείας τους θεωρείται ως πραγματική υπηρεσία σε θέση ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ, προκειμένου να κριθούν για προαγωγή, κατά τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.
ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ: Η Διοίκηση σε Μονάδα Κοινωνικής Φροντίδας είναι ανώτερου επιπέδου αυτής του προϊσταμένου Τμήματος και κατ’ ελάχιστον πρέπει να θεωρηθεί ισοδύναμη εκείνης του ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ. Συνεπώς, ο χρόνος του επανερχομένου /νης υπαλλήλου, λειτουργού , πρέπει να θεωρείται ως πραγματική θητεία σε θέση ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ κατά τη διαδικασία προαγωγής.
Πιστεύω, ότι στα παραρτήματα των μονάδων κοινωνικής φροντίδας και ειδικά εκείνων που βρίσκονται στον ίδιο νομό ,δεν χρειάζονται υποδιοικητές.Επίσης θέλω να ελπίζω ότι δεν θα γεμίσουμε γενικούς και ειδικούς διευθυντές και ένα πλήθος προΙσταμένων.
Είναι κατά τη γνώμη μου λάθος η μη εκπροσώπιση των ατόμων με αναπηρία στις επιτροπές διοίκησης των παραρτημάτων.
Προτείνω να συσταθούν κι εδώ Δ.Σ. με προεδρεύονται τον Υποδιοικητή και τη συμμετοχή εκπροσώπων των ατόμων με αναπηρία ώστε, τα Παραρτήματα να λειτουργήσουν συλλογικά, όπως γινόταν και πριν.
Δεν συμφωνώ.
Στο άρθρο 3 και επί του άρθρου 15Α – παραγρ. 5 Διεκρινήστε ποιός ο ρόλος του Υποδιοικητή και ποιός ο ρόλος του Δ/ντή σε σχέση με τους εργαζόμενους, διότι δεν ορίζονται επ΄ακριβώς ή υπάρχουν ασάφειες και αφήνουν επιλογές ως προς την ερμηνεία τους.
Ίσως θα ήταν καλύτερο να προσθέτατε ένα άρθρο ακόμα (15α – 6) με τις ευθύνες – υποχρεώσεις – δικαιώματα του Δ/ντή της κάθε ΜΚΦ.
Άρθρο 15Α -1: Ο Ορισμός Υποδιοικητή στα παραρτήματα δεν έχει κανένα νόημα. Αφήστε τα Δ.Σ. στα παραρτήματα εάν είναι να βάλετε Υποδιοικητή, για να μπορούν να υπάρχουν συλλογικές αποφάσεις και όχι αποφάσεις ενός ατόμου κατά το δωκούν.Ειδικά εάν ο Υποδιοικητής δεν έχει καμία σχέση με το αντικείμενο. Ένας Υποδιοικητής ο οποίος βλέπει τη θέση σαν ευκαιρία να κερδίσει κάτι ως συν στον μισθό του ποτέ δε θα μπει στην ουσία του ρόλου του. Γι αυτό πριν μπείτε στη διαδικασία ορισμού Υποδιοικητή, σας παρακαλώ μπείτε στη διαδικασία ελέγχου της προσωπικότητας του ατόμου που πάτε να ορίσεται , καθώς και των προσόντων που αναφέρει ο εκάστωτε υποψήφιος ότι έχει. Στους προηγούμενους ορισμούς Δ.Σ. των ΜΚΦ, ορίστηκαν Πρόεδροι οι οποίοι δηλώσαν διάφορα πτυχία ή ικανότητες αλλά κανείς ποτέ δεν τους ζήτησε αποδεικτικά στοιχεία γι’ αυτά που δήλωσαν. Και αν για τις Κεντρικές μονάδες αυτό δεν έχει καμία σημασία, να θυμάστε ότι υπάρχουν και οι απομακρισμένες ή παραμεθόριες για τις οποίες λίγοι υποβάλουν υποψηφιότητα και έχει μεγάλη σημασία.
ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΠΟΡΩΝ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΥΠΟΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΕ ΜΟΝΑΔΕΣ ΜΚΦ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ)ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΡΙΘΜΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 40.ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΝΑ ΧΡΗΣΙΠΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΤΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΝΑ ΘΙΓΟΥΝ ΗΔΗ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ.ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΑΥΤΩΝ.
k.ypourge to mono poy xero einai oti to kekykamea messinias einai to kalitero se oloi thn ellada kai prepei na to afisete na litourgi opos einai , den xero an to gnorizete prosopika to kekykamea messinias litourgi me prodiagrafes aristes kai me filoys tou kekykamea kai me ethelontismo anthropon kai to prosopiko douleyei me thn psixitous ekei agapoun ta paidia ayta, sas parakalo poli ……..KATO TA XERIA APO TO KEKYKAMEA MESSINIAS
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Κ.Ε.Κ.Υ.Κ.ΑμεΑ Μεσσηνίας, μετά την ανακοίνωση του νέου σχεδίου νόμου για την ανασυγκρότηση του Εθνικού Συστήματος Κοινωνικής Αλληλεγγύης, ότι όλα τα Κ.Ε.Κ.Υ.Κ.ΑμεΑ μετατρέπονται σε Κέντρα Φυσικής και Ιατρικής Αποκατάστασης, ένιωσε απαξίωση και απογοήτευση.
Το Κέντρο Εκπαίδευσης, Κοινωνικής Υποστήριξης και Κατάρτισης Ατόμων με Αναπηρίες εκτός από τις υπηρεσίες φυσικής και λειτουργικής αποκατάστασης που παρέχει, προσφέρει επιπλέον Πρόγραμμα Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης και Κοινωνικής Αποκατάστασης σε άτομα με αναπηρίες όπως η νοητική καθυστέρηση, ο αυτισμός, και άλλες αισθητηριακές και πολλαπλές αναπηρίες οι οποίες αποκλείονται από το νέο σχέδιο νόμου.
Σας ενημερώνουμε ότι το Κέντρο λειτουργεί από τις 8:00 το πρωί μέχρι τις 8:00 το βράδυ κατά τους χειμερινούς μήνες υλοποιώντας στο πλαίσιο του προγράμματος φυσικής και λειτουργικής αποκατάστασης συνεδρίες φυσικοθεραπείας- υδροθεραπείας, εργοθεραπείας, λογοθεραπείας και θεραπευτικής ιππασίας, ενώ παράλληλα υλοποιεί πρόγραμμα ψυχοκοινωνικής στήριξης με ομάδες Προώθησης της Αυτόνομης Διαβίωσης, Εκπαίδευσης, Εικαστικών & Δημιουργικής Απασχόλησης και Φυσικής Αγωγής.
Τα παραπάνω προγράμματα που υλοποιούνται με το υπάρχον προσωπικό, τη συμμετοχή των δύο Συλλόγων(Γονέων και Φίλων -που έχουν συσταθεί για αυτό το σκοπό), και τους 64 ενεργούς εθελοντές δρουν ευεργετικά σε περισσότερα από 100 ΑμεΑ του νομού Μεσσηνίας συμβάλλοντας στο να κοινωνικοποιηθούν, να αναπτύξουν την αυτονομία τους αλλά κυρίως να μην επιβαρυνθεί η ψυχική τους υγεία.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Κ.Ε.Κ.Υ.Κ.ΑμεΑ Μεσσηνίας στη θητεία των έξι ετών, έχει πραγματοποιήσει μεγάλο αγώνα με ιδίους πόρους(δωρεές και χορηγίες) και μέσα από την υλοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων για να κατακτήσει για τα ΑμεΑ του νομού τις παραπάνω υπηρεσίες, ενώ τα το νέο Νομοσχέδιο ακυρώνει όλο αυτό τον αγώνα μας, με κίνδυνο να περιθωριοποιηθούν τα ΑμεΑ στο νομό Μεσσηνίας, καθότι δεν υπάρχει εναλλακτική λύση για τα άτομα αυτά.
Για τους παραπάνω λόγους θέλουμε να διατηρηθούν οι υπηρεσίες Ψυχοκοινωνικής Στήριξης και Κοινωνικής Αποκατάστασης, ώστε να μην επιστρέψουν τα ΑμεΑ στα σπίτια τους με κίνδυνο παλινδρόμησης.
Πιστεύουμε ότι θα στηρίξετε το έργο που χτίζουμε τόσα χρόνια και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Κ.Ε.Κ.Υ.Κ.ΑμεΑ Μεσσηνίας σας διαβεβαιώνει και δεσμεύεται ότι δεν θα επιβαρύνει τον προϋπολογισμό σας.
Σε περίπτωση που θεωρείτε απαραίτητη την αλλαγή της Διοίκησης των Παραρτημάτων Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας όπως αυτή προβλέπεται με το άρθρο 3 του Σχ.Ν., θα προτείναμε ο Υποδιοικητής να πλαισιώνεται από Συμβούλιο με την μορφή άμισθων συμβούλων, χωρίς δικαίωμα ψήφου κατ’ ανάγκη π.χ. εκπρόσωπο των ΑμεΑ, εκπρόσωπο του προσωπικού του Κέντρου, εκπρόσωπο των Γονέων και Κηδεμόνων των ΑμεΑ, εκπρόσωπο του Συλλόγου Φίλων (όπου υπάρχει) ή της τοπικής κοινωνίας καθώς και εκπρόσωπο της δημοτικής αρχής.
Το ΚΕΚΥΚΑΜΕα Μεσσηνίας να μην καταργηθεί με το άρθο 11 του σχεδίου νόμου(παράγραφος ΚΗ)…
Μαρία Αλεξίου
ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΣΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ Ο ΥΠΟΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΝΑ ΠΛΑΙΣΙΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΙΣΩΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ ΑΠΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΩΝ ΑΜΕΑ -ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ -ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΩΝ ΑΜΕΑ -ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ(ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ)ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΠΑΨΑΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Η ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ? ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
Σε περίπτωση που επιμλενετε για την αλλαγή της Διοίκησης των Παραρτημάτων Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας όπως αυτή προβλέπεται με το άρθρο 3 του Σχ.Ν., θα προτείναμε ο Υποδιοικητής να πλαισιώνεται από Συμβούλιο με την μορφή άμισθων συμβούλων , χωρίς δικαίωμα ψήφου κατ’ ανάγκη π.χ. εκπρόσωπο των Γονέων και Κηδεμόνων των ΑμεΑ , εκπρόσωπο του Σλλόγου Φίλων ( οπου υπάρχει )ή της τοπικής κοινωνίας καθώς και εκπρόσωπο της δημοτικής αρχής.
ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ «ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΑΤΟΣ» ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ! ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΥΠΟΔΙΟΙΚΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΗ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ!
Κομματικά στελέχη θα διορίζετε σαν διοικητές και υποδιοικητές. Ως αποτέλεσμα η επικράτηση του κομματισμού και της λογικής των δικών μας παιδιών. Όσοι τα ζούνε απο μέσα τα ξέρουν απο πρώτο χέρι. Αν έχετε καμία αμφιβολία περί της αναξιοκρατίας και της κομματοκρατίας που βασιλεύει στις μονάδες κοινωνικής φροντίδας περάστε καμία βόλτα να διαπιστώσετε την αυθαιρεσία σε όλα τα επίπεδα.
Το καλόγουστο είναι οτι προεκλογικά διαβεβαιώνατε περί των αρίστων και όχι των αρεστών.
Κύριε Λοβέρδε πρέπει να είστε πολύ υπερήφανος για τους ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ διοικητές.
Επειδη υποθέτω οτι δεν προκειται για κερδοσκοπικους οργανισμους, αλλα για οργανισμους που προσφερουν υπηρεσιες φροντιδας στους συνανθρωπους μας που έχουν αναγκη, γι αυτο προτεινω -στη παραγραφο 2 που ανεφερεται στα απαιτουμενα προσοντα του υποδιοικητη- για τη συγκεκριμενη θεση να απαιτουνται οπωσδηποτε και
προσοντα-σπουδές που έχουν σχέση με τον «ΑΝΘΡΩΠΟ» και την «ΑΝΘΡΩΠΙΑ».
Επίσης για υποψηφιους με τα ιδια προσόντα, πρεπει να διδεται προτεραιοτητα σε υποψηφιους που έχουν στην οκογενεια τους (γονεα ή αδερφο-η ή τεκνο) ατομο με ειδικες αναγκες.
Κατι ξερουν περισσότερο απο τους υπολοιπους υποψηφιους και σιγουρα θα έχουν μεγαλυτερες ευαισθησιες στα καθηκοντα τους.
Θέσεις της Ε.Σ.ΑμεΑ. επί των άρθρων 2,3,4,5, για το νέο σύστημα Διοίκησης των Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας.
Η εκπροσώπηση της Ε.Σ.ΑμεΑ. στα Δ.Σ. των Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας και στις Επιτροπές των Παραρτημάτων τους αποτέλεσε πρωτοπόρο γεγονός και σηματοδότησε την απαρχή μιας νέας κουλτούρας για την υιοθέτηση της νέας δικαιωματικής προσέγγισης για την αναπηρία.
Το υπό συζήτηση ν/σ καταργεί τις Επιτροπές Διοίκησης στα παραρτήματα και ορίζει σε κάθε παράρτημα τη θέση Υποδιοικητή. Δεν είμαστε αντίθετοι στον ορισμό του Υποδιοικητή. Ιδιαίτερα όμως σοβαρό είναι το γεγονός ότι στα παραρτήματα όπως αυτά καθορίζονται με τις διατάξεις του άρθρου 1 δεν διατηρούνται οι Επιτροπές Διοίκησης και ο θεσμός της εκπροσώπησης του αναπηρικού κινήματος. Δηλαδή με το παρόν ν/σ καταργείται το θεμελιώδες δικαίωμα της άμεσης εκπροσώπησης των ατόμων με αναπηρία σε φορείς παρεχόμενων υπηρεσιών προς αυτούς.
Η Ε.Σ.ΑμεΑ προτείνει τον καθορισμό Επιτροπών Διοίκησης στα παραρτήματα όπως άλλωστε προβλέπονταν στο ν. 3106/2003 και την εκπροσώπησή της Ε.Σ.ΑμεΑ. σε όλους τους Οργανισμούς.