• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑ Κ.' | 24 Φεβρουαρίου 2025, 13:11

    ΑΡΘΡΟ 25: Απαράδεκτη η κύρωση σε Γενικούς Διευθυντές ως προς την πληρωμή των λογαριασμών για ενέργεια διότι δεν είναι στην διακριτική του ευχέρεια να πληρώσει ή όχι. Είναι δεδομένο ότι εξ ανάγκης μένουν ληξιπρόθεσμες οφειλές, όπως το 2022 με την υπέρμετρη αύξηση της τιμής της kwh και της ρήτρας αναπροσαρμογής. Σημειωτέον ότι οι Δ.Ε.Υ.Α χρησιμοποιούν για την άντληση του νερού ενεργοβόρες εγκαταστάσεις οι οποίες τιμολογούνται με οικιακό τιμολόγιο και όχι βιομηχανικό . Για να υπάρξει ανταποδοτικότητα αυτό το κόστος θα πρέπει να μετακυλησθεί στους πολίτες, απόφαση που εντάσσεται στις αρμοδιότητες του εκάστοτε Διοικητικού Συμβουλίου και όχι στον Γενικό Διευθυντή. ΆΡΘΡΟ 26: Η ρύθμιση των οφειλών να εναπόκειται στην διακριτική ευχέρεια κάθε Δ.Σ. και να είναι πιο φιλική στον πολίτη ώστε να έχει κίνητρο για την αποπληρωμή της οφειλής του. Εφόσον κάνει ρύθμιση δεν θα πρέπει να πληρώνει επιτόκιο. Η υπηρεσία είναι ανταποδοτική και όχι κερδοσκοπική. ΑΡΘΡΟ 27: Σε περίπτωση αναγκαστικής διακοπής λειτουργίας μιας ΔΕΥΑ το προσωπικό της να μεταφέρεται αυτοδίκαια στον οικείο Δήμο όπως όριζε ο αρχικός Ν.3801/2009 του τότε Υπουργού Εσωτερικών κ. Νάκου Αθανάσιου ΚΑΙ Αντισυνταγματική η διάκριση στην επιχορήγηση για την κάλυψη των ληξιπρόθεσμων λογαριασμών ενέργειας για συγχωνευόμενες και μη ΔΕΥΑ. ΚΑΙ Πρόσβαση στα στοιχεία Κτηματολογίου (παροχή κωδικών όπως σε Δικηγόρους), Δήμου και ΑΑΔΕ για τον εντοπισμό των οφειλετών.