• Άρθρο 68 Μεταβατικές διατάξεις Στην παράγραφο 1 του άρθρου 68 με τίτλο «Μεταβατικές Διατάξεις», αναφέρεται ότι: «Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου (Δ.Σ.) της Δ.Ε.Υ.Α. του άρθρου 5, επιλέγεται ως προσωρινός Γενικός Διευθυντής, ένας εκ των Γενικών Διευθυντών που υπηρετούν σε Δ.Ε.Υ.Α. του ν. 1069/1980 (Α' 191), των οποίων οι αρμοδιότητες μεταφέρονται στην οικεία Δ.Ε.Υ.Α., και ο οποίος εκτελεί τα εν λόγω καθήκοντα έως την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλογής του Γενικού Διευθυντή σύμφωνα με το άρθρο 11. Σε περίπτωση αδυναμίας του Δ.Σ. της Δ.Ε.Υ.Α. να επιλέξει προσωρινό Γενικό Διευθυντή, τα εν λόγω καθήκοντα ανατίθενται αυτοδικαίως, δυνάμει του παρόντος, στον Γενικό Διευθυντή της Δ.Ε.Υ.Α. του ν. 1069/1980, όπου πλέον εδρεύει η Δ.Ε.Υ.Α. του άρθρου 5», θεωρούμε ότι πρέπει να αντικατασταθεί ως ακολούθως: «…Ειδικότερα μέχρι την λήξη της θητείας του ΔΣ που είναι η 28/2/2029, καθήκοντα Γενικού Διευθυντή ασκεί ο υφιστάμενος Γενικός Διευθυντής της Δ.Ε.Υ.Α. όπου εδρεύει η έδρα της Δ.Ε.Υ.Α. του άρθρου 5, ή ένας εκ των Γενικών Διευθυντών που υπηρετούν σε Δ.Ε.Υ.Α. των οποίων οι αρμοδιότητες μεταφέρονται στην οικεία Δ.Ε.Υ.Α., όπως αναφέρεται στο άρθρο 68 στις μεταβατικές διατάξεις…». Η εν λόγω παράγραφος προτείνεται, αφενός γιατί όταν κινούνται διαδικασίες συγχωνεύσεων ή αλλαγής διοικητικών ορίων (βλ. «Καλλικράτης»), η επιχείρηση οφείλει παράλληλα με την υφιστάμενη λειτουργία της να προχωρήσει και στην διεύρυνση – μεγέθυνση, στην καταγραφή των δικτύων και του συνόλου των παγίων της επιχείρησης, να συνεχίσει τα έργα, να προκηρύξει νέα έργα, ενδεχόμενα να συνενώσει έργα. Προμήθειες, υπηρεσίες, μεταπτώσεις στοιχείων στην νέα Δ.Ε.Υ.Α. κλπ, όπου απαιτείται το σύνολο του στελεχιακού δυναμικού να λειτουργήσει απερίσπαστα για την επιτυχία του όλου εγχειρήματος. Σε κάθε άλλη περίπτωση, κινδυνεύει το όλο εγχείρημα να αποτύχει, είτε γιατί θα αποσυρθούν ικανά στελέχη που διαθέτουν την εμπειρία ετών, όπου και λειτούργησαν με επιτυχία το σύνολο των επιχειρήσεων και πολύ πιθανόν να χαθούν έργα και πόροι ευρωπαϊκοί και εθνικοί που τόσο απαραίτητοι είναι για την τοπική περιφερειακή κοινωνία της Χώρας μας. Παραπέρα κι έχοντας υπόψη, πως με το προτεινόμενο σχέδιο δεν ρυθμίζονται ζητήματα σχετικά με τη λειτουργία δημοτικών επιχειρήσεων αμιγώς τηλεθέρμανσης (Δημοτική Επιχείρηση Τηλεθέρμανσης Πτολεμαΐδας, Δημοτική Επιχείρηση Τηλεθέρμανσης Ευρύτερης Περιοχής Αμυνταίου) ή μικτής μορφής (Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Κοζάνης), οι οποίες έχουν συσταθεί και λειτουργούν με το ν. 1069/1980, προτείνεται να προστεθεί στο άρθρο 68 παρ. 5, στην οποία να ορίζεται, ότι: «Ο παρών νόμος, με εξαίρεση το άρθρο 13 αυτού, δεν εφαρμόζεται ως προς τις ενεργές κατά τον χρόνο δημοσίευσής του δημοτικές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών τηλεθέρμανσης, οι οποίες ιδρύθηκαν δυνάμει του ν. 1069/1980 (Α΄ 191),ο οποίος συνεχίζει να ισχύει ως προς αυτές.» και προσθήκη τελευταίου εδαφίου στο άρθρο 69 ως εξής «Ο ν. 1069/1980 «Περί κινήτρων δια την ίδρυσιν Επιχειρήσεων Υδρεύσεως και Αποχετεύσεως» (Α’ 191) καταργείται από την έναρξη ισχύος του παρόντος με την επιφύλαξη των προβλεπομένων στο άρθρο 65 παρ. 5 του παρόντος.». Επισημαίνεται, ότι στην πρόταση για προσθήκη παρ. 5 στο άρθρο 68 αναφέρεται η επιφύλαξη εφαρμογής του άρθρου 13 του προτεινόμενου σχεδίου, καθώς με το συγκεκριμένο άρθρο ρυθμίζονται ζητήματα προσωπικού, που αφορούν και στις Δημοτικές επιχειρήσεις Τηλεθέρμανσης, καθώς οι εργαζόμενοί τους τελούν στις αυτές συνθήκες με τους συναδέλφους τους στις Δ.Ε.Υ.Α.