Αρχική ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη Καλλιόπη Τζαβλάκη | 27 Φεβρουαρίου 2025, 11:46
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το Νομοσχέδιο δεν επιλύει κανένα από τα σοβαρότερα προβλήματα των ΔΕΥΑ την υποστελέχωση και το ενεργειακό κόστος Αντίθετα: • Απεμπολεί την ευθύνη του Κράτους από την επίλυση των θεμάτων ύδρευσης αποχέτευσης και τα φορτώνει στους δημότες. • Στερεί από τις ΔΕΥΑ χρηματοδοτήσεις (μια ΔΕΥΑ που χρωστά δεν μπορεί να διεκδικήσει χρηματοδοτήσεις). Έτσι τιμωρεί τους δημότες και τις τοπικές κοινωνίες. • Εξαναγκάζει στην αύξηση των Τιμολογίων του νερού προκειμένου να μπορούν να υφίστανται, να λειτουργούν, να έχουν διαχειριστική επάρκεια, να διεκδικούν πόρους από τα χρηματοδοτικά μέσα κλπ. «Η ΔΕΥΑ δε μπορεί να εισπράττει οποιοδήποτε ποσό ή χρηματοδότηση, που υπερβαίνει ετησίως το πενήντα τοις εκατό (50%) των ιδίων εσόδων»! • Ουσιαστικά βγάζει την Τοπική Αυτοδιοίκηση από το παιχνίδι αφού η αρμοδιότητα μεταφέρεται από το Υπουργείο Εσωτερικών στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. • Δεν έχει καμία μέριμνα για το προσωπικό των ΔΕΥΑ που θα συνενωθούν. • ‘’Χαϊδεύει’’ την Εταιρεία Υδρεύσεως και Αποχετεύσεως Πρωτευούσης (ΕΥΔΑΠ) και την Εταιρεία Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης (ΕΥΑΘ), στις οποίες δίνει άνισες δυνατότητες με στόχο να συγκεντρωθούν τα έργα και να διαχειριστούν κατά το δοκούν «….Διευκολύνεται η διαδικασία ανάθεσης έργων αντιμετώπισης της λειψυδρίας από την Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. ή την Ε.Υ.Α.Θ. Α.Ε., στην περίπτωση κήρυξης κατάστασης έκτακτης ανάγκης λόγω λειψυδρίας.». • Προστατεύει με κάθε τρόπο τους ενεργειακούς παρόχους.