Αρχική Ενίσχυση της κεφαλαιαγοράςΜΕΡΟΣ Ι΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ (άρθρα 201-218)Σχόλιο του χρήστη Λάζαρος Κ | 5 Μαρτίου 2025, 22:21
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το σημαντικό εργαλείο της ΠΔ, τίθενται πλέον 2 σημαντικά ζήτηματα: 1) εαν με το συμψηφισμό, μεχρι το ύψος των 300€,θα μπορούμε να διατηρήσουμε ικανοποιημένο/με κινητρο ένα υψηλού επιπέδου ανθρώπινο δυναμικό που παρέχει απόλυτα εξειδικευμένες εργασίες με σημαντικό άμεσα θετικό αποτέλεσμα, στα δημοσιονομικα της Εθνικής Οικονομίας. Παραδείγματος χάριν, πόσο σε αξια ευρω μπορεί να αποτιμηθεί η εργασία ενός δημοσιονομικου ή φορολογικού υπαλλήλου ο οποίος με την εργασία του εξοικονομεί εκατομμύρια ευρώ στο κράτος; Σίγουρα, όχι μόνο με το χαμηλοτατο ύψος των 300 ευρω. Η οριακή αποτίμηση μεταξύ εξειδικευμένης εργασίας και χαμηλότερου ποσού ΠΔ επιτάσσει την αύξηση του ορίου της ΠΔ κ της αύξησης αυτής για τους υπαλλήλους που λαμβάνουν χαμηλότερο ποσό από τα 300 ευρώ. Λογικό πόσο ΠΔ θα μπορούσε να είναι το ποσό των 600ευρω. 2) Η ΠΔ είναι αναφέρετο δικαίωμα όλων των υπαλλήλων, η διακριτική μεταχείριση μεταξύ εξιδικευμενων εργαζομένων δέν νοείται. Έστω και αυτή την ώρα, κίνητρο με αλλαγή του ποσού από 300ευρω στα 600ευρω,αύξηση στους εργαζόμενους πού λαμβάνουν χαμηλή ΠΔ στα 600ευρω κ φυσικά ΠΔ για όλους τους υπαλλήλους που καθημερινά αγωνίζονται για την εθνική μας Οικονομία.