Αρχική Ενίσχυση της κεφαλαιαγοράςΜΕΡΟΣ Ι΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ (άρθρα 201-218)Σχόλιο του χρήστη ΑΒ | 11 Μαρτίου 2025, 21:46
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το άρθρο 205 επιχειρεί να ρυθμίσει ζητήματα προσωπικής διαφοράς για υπαλλήλους που ήδη τη λαμβάνουν "προκειμένου έτσι να μην διαιωνίζονται σημαντικές στρεβλώσεις στις απολαβές μεταξύ υπαλλήλων ίδιων μισθολογικών κλιμακίων", όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην ανάλυση συνεπειών της ρύθμισης. Την ίδια ώρα αγνοεί τους υπαλλήλους που έχουν διοριστεί ή μεταταχθεί μετά την 31.3.2023 και δε λαμβάνουν καθόλου προσωπική διαφορά, διαιωνίζοντας τελικά τις στρεβλώσεις στις απολαβές μεταξύ υπαλλήλων ιδιων προσόντων και αρμοδιοτητων και ενισχύοντας τις ανισότητες που θεωρητικά στόχευε να εξαλείψει. Προκειμένου να διασφαλιστουν όροι ίσης μεταχείρισης στην εργασία θα πρέπει οπωσδήποτε να προβλεφθεί επέκταση της προσωπικής διαφοράς σε όλους τους υπαλλήλους που έχουν διοριστεί ή μεταταχθεί μετά την 31.3.2023 σε υπηρεσίες όπως η ΕΛΣΤΑΤ κ δε λαμβάνουν προσωπική διαφορά, ενώ οι συνάδελφοί τους που εισήλθαν στην υπηρεσια πριν την 31.3.2023 τη λαμβάνουν. Επιπλέον, η επέκταση της προσωπικής διαφοράς στους νεοεισερχομενους υπαλλήλους, θα ενισχυε το κίνητρο κ θα συνέβαλε στη δημιουργία ενός ευνοϊκότερου εργασιακού περιβάλλοντος στην υπηρεσια. Η παροχή κινήτρων στο προσωπικό κ ευνοϊκου εργασιακού περιβάλλοντος, άλλωστε, είναι κάτι που διαχρονικά συστήνεται τόσο στις εκθέσεις της Ανεξάρτητης Συμβουλευτικής Επιτροπής Ορθής Πρακτικής του ν.3832/2010, όσο και στις εκθέσεις των Επιθεωρήσεων Ομοτίμων του Ευρωπαϊκού Στατιστικού Συστήματος, επομένως η επέκταση της προσωπικής διαφοράς θα κινούνταν προς την σωστή κατεύθυνση, λαμβάνοντας υπόψη κ αυτή την παραμετρο.