ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄
ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΕΡΟΥΣ Ζ΄
Άρθρο 175
Σκοπός Μέρους Ζ΄
Σκοπός του Μέρους Ζ΄ είναι:
α) η διεύρυνση της περιμέτρου των επιλέξιμων οφειλετών για τη συμμετοχή τους στον εξωδικαστικό μηχανισμό,
β) η βελτίωση της διαδικασίας της εξυγίανσης και της απαλλαγής στον ν. 4738/2020 (Α΄ 207),
γ) η επέκταση του Προγράμματος Συνεισφοράς Δημοσίου σε ευάλωτους οφειλέτες,
δ) η ρύθμιση των υποχρεώσεων Προγράμματος Συνεισφοράς Δημοσίου σε ευάλωτους οφειλέτες,
δ) η ρύθμιση των υποχρεώσεων των πιστωτών πριν από τον πλειστηριασμό και
ε) η ρύθμιση των προκαταβολών πρόσθετων ποσών από το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ιδιωτικής Ασφάλισης Ζωής.
Άρθρο 176
Αντικείμενο Μέρους Ζ΄
Αντικείμενο του Μέρους Ζ΄είναι:
α) η τροποποίηση των διατάξεων του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών, της εξυγίανσης και της απαλλαγής του ν. 4738/2020 (Α΄ 207), καθώς και των διατάξεων του ν. 4916/2022 (Α΄ 65),
γ) η θέσπιση υποχρέωσης του πιστωτή να υποβάλλει έγγραφη πρόταση ρύθμισης στον οφειλέτη πριν από τον πλειστηριασμό,
δ) η πρόβλεψη προκαταβολών πρόσθετων ποσών από το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ιδιωτικής Ασφάλισης Ζωής έναντι μέλλουσας υποχρέωσης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄
ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΟΦΕΙΛΩΝ
Άρθρο 177
Επιμελητήρια, Σύλλογοι και Ινστιτούτα Θεσμικών Κοινωνικών Εταίρων – Τροποποίηση του τίτλου και παρ. 1 άρθρου 4 ν. 4738/2020
Στο άρθρο 4 του ν. 4738/2020 (Α’ 207), περί Επαγγελματικών Επιμελητηρίων, Συλλόγων και Ινστιτούτων Θεσμικών Κοινωνικών Εταίρων, επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις: α) στον τίτλο οι λέξεις «Επαγγελματικά Επιμελητήρια» αντικαθίστανται από την λέξη «Επιμελητήρια», β) στο πρώτο εδάφιο της παρ. 1 οι λέξεις «Επαγγελματικό Επιμελητήριο» αντικαθίστανται από τη λέξη «Επιμελητήριο», και το άρθρο 4 διαμορφώνεται ως εξής:
«Άρθρο 4
Επιμελητήρια, Σύλλογοι και Ινστιτούτα Θεσμικών Κοινωνικών Εταίρων
- Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας του άρθρου 2, κάθε φυσικό πρόσωπο, το οποίο αποκτά εισόδημα από ελεύθερο επάγγελμα και κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, το οποίο αποκτά εισόδημα από επιχειρηματική δραστηριότητα, σύμφωνα με τα άρθρα 21 και 47 του ν. 4172/2013 (Α΄ 167), το οποίο κατατάχθηκε κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 2 του παρόντος σε επίπεδο κινδύνου μέτριο ή υψηλό, μπορεί να απευθυνθεί στο οικείο Επιμελητήριο ή Επαγγελματικό Σύλλογο ή Ινστιτούτο Θεσμικών Κοινωνικών Εταίρων προκειμένου να λάβει δωρεάν εξειδικευμένες υπηρεσίες συμβούλου επιχειρήσεων, που στόχο έχουν την επιχειρηματική υποστήριξη, καθοδήγηση, εμψύχωση και ενδυνάμωση της επιχειρηματικής σκέψης και κουλτούρας του ενδιαφερόμενου, προς άρση του κινδύνου. Οι εξειδικευμένες υπηρεσίες της παρούσας δεν υποκαθιστούν κάθε είδους υπηρεσίες τεχνοκρατικού χαρακτήρα, όπως, ενδεικτικά, μελέτες και έρευνες, εκπόνηση επιχειρηματικών σχεδίων, νομικές, λογιστικές και φοροτεχνικές υπηρεσίες, καθώς και τεχνικές συμβουλές και εκθέσεις που αφορούν την πληροφορική, τη διασφάλιση ποιότητας, την ασφάλεια και υγιεινή στον χώρο εργασίας.
- Πριν την έναρξη της διαδικασίας της παρ. 1 παρέχεται από τον ενδιαφερόμενο έγγραφη άδεια προς τον οικείο επαγγελματικό φορέα για την αναζήτηση, την πρόσβαση, τη συλλογή, την επεξεργασία και τη διασταύρωση δεδομένων που τον αφορούν, καθώς και για την ανάκτηση και την επεξεργασία των δεδομένων της ηλεκτρονικής πλατφόρμας κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 2. Η διαδικασία του παρόντος άρθρου διέπεται από την Πολιτική Ασφαλείας Προσωπικών Δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Χρηματοπιστωτικού Τομέα και Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους.».
Άρθρο 178
Αύξηση κριτηρίων για την τεκμαιρόμενη συναίνεση πιστωτών στον εξωδικαστικό
μηχανισμό ρύθμισης οφειλών – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 14 ν. 4738/2020
Στην παρ. 3 του άρθρου 14 του ν. 4738/2020 (Α΄ 207), περί υπογραφής και μορφών σύμβασης αναδιάρθρωσης, επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις: α) οι λέξεις «πληρούν τα κριτήρια του ευάλωτου οφειλέτη, σύμφωνα με την περ. α) του άρθρου 217 και έχουν εκδώσει βεβαίωση ευάλωτου οφειλέτη, σύμφωνα με την περ. β) του ίδιου άρθρου,» τίθενται ως περ. α), β) μετά από τις λέξεις «σύμφωνα με την περ. β) του ίδιου άρθρου,» προστίθεται περ. β), γ) οι λέξεις «σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο της παρ. 2Α» αντικαθίστανται από τις λέξεις «σύμφωνα με την παρ. 2Α», δ) στα τέταρτο και όγδοο εδάφια, η λέξη «Ειρηνοδικείου», όπου αναφέρεται, αντικαθίσταται από τη λέξη «Πρωτοδικείου», και η παρ. 3 διαμορφώνεται ως εξής:
«3. Για οφειλέτες που:
α) πληρούν τα κριτήρια του ευάλωτου οφειλέτη, σύμφωνα με την περ. α) του άρθρου 217 και έχουν εκδώσει βεβαίωση ευάλωτου οφειλέτη, σύμφωνα με την περ. β) του ίδιου άρθρου,
β) πληρούν έως το διπλάσιο των εισοδηματικών και λοιπών περιουσιακών κριτηρίων του ευάλωτου οφειλέτη της περ. α) του άρθρου 217, έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές τουλάχιστον ενενήντα (90) ημερών σε χρηματοδοτικούς φορείς ύψους έως τριακόσιες χιλιάδες (300.000) ευρώ και χαρακτηρίζονται ως επιλέξιμοι οφειλέτες, τεκμαίρεται η συναίνεση του συνόλου των πιστωτών, επί της παραγόμενης αντιπρότασης πιστωτών, σύμφωνα με την παρ. 2Α του άρθρου 71, συμπεριλαμβανομένων των χρηματοδοτικών φορέων, του Δημοσίου και των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης.
Στην περίπτωση αυτή, η πρόταση ρύθμισης που προκύπτει στη βάση της αντιπρότασης πιστωτών προσφέρεται μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας στον οφειλέτη εντός της προθεσμίας του άρθρου 16 και ο οφειλέτης δύναται να την αποδεχθεί ή να την απορρίψει. Σε περίπτωση αποδοχής, υπογράφεται η αυτομάτως παραγόμενη σύμβαση αναδιάρθρωσης, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 14. Η άσκηση ανακοπής κατά της πρότασης ρύθμισης του προηγούμενου εδαφίου, επιτρέπεται εντός είκοσι (20) ημερών από την εξαγωγή της πρότασης ρύθμισης, ενώπιον του κατά τόπον αρμόδιου Πρωτοδικείου. Λόγοι της ανακοπής είναι αποκλειστικά:
α) η ανακρίβεια των στοιχείων που έχει υποβάλει ο οφειλέτης, και
β) η μειωμένη ικανοποίηση της απαίτησης του πιστωτή σε σχέση με την ικανοποίηση που θα προέκυπτε από την ολοκλήρωση της διαδικασίας αναγκαστικής εκτέλεσης.
Η συζήτηση της ανακοπής προσδιορίζεται υποχρεωτικά εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την κατάθεσή της και η επίδοση γίνεται εντός πέντε (5) ημερών από την κατάθεση της ανακοπής. Ως επίδοση προς τον οφειλέτη και τους λοιπούς πιστωτές νοείται και η υποβολή αντιγράφου της ανακοπής στην πλατφόρμα του μηχανισμού. Η ανακοπή συζητείται κατά τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων και η απόφαση του Πρωτοδικείου δεν υπόκειται σε έφεση.».
Άρθρο 179
Συμφωνία εξυγίανσης και απαιτούμενη πλειοψηφία πιστωτών – Προσθήκη παρ. 6 έως 9 στο άρθρο 34 ν. 4738/2020
Στο άρθρο 34 του ν. 4738/2020 (Α΄ 207), περί συμφωνίας εξυγίανσης και απαιτούμενης πλειοψηφίας πιστωτών, προστίθενται παρ. 6 έως 9 ως εξής:
«6. Στην κατάσταση της παρ. 3 μπορούν να περιλαμβάνονται και απαιτήσεις πιστωτών χρηματοδοτικών φορέων, για τις οποίες έχει παρασχεθεί η εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου. Ανεξαρτήτως των όρων της συμφωνίας εξυγίανσης, οι ως άνω παρασχεθείσες υπέρ των χρηματοδοτικών φορέων εγγυήσεις του Ελληνικού Δημοσίου διατηρούν την ισχύ τους στο σύνολό τους, χωρίς να επέρχεται ποσοτική αύξηση της εγγυητικής του ευθύνης. Η παραγραφή των αξιώσεων των χρηματοδοτικών φορέων κατά του Ελληνικού Δημοσίου, ως εγγυητή, καθώς και η οριζόμενη στις οικείες υπουργικές αποφάσεις προθεσμία υποβολής αιτημάτων κατάπτωσης, αναστέλλονται από την ημερομηνία οριστικής υποβολής της αίτησης του άρθρου 44 μέχρι την με οποιονδήποτε τρόπο ολοκλήρωση της διαδικασίας εξυγίασης, καθώς και για όσο χρονικό διάστημα η επικυρωθείσα συμφωνία εξυγίανσης διατηρείται σε ισχύ. Αιτήματα κατάπτωσης που έχουν ήδη υποβληθεί μέχρι την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης του άρθρου 44, επίδικα ή μη, παραμένουν ισχυρά.
- Εφόσον η διαδικασία της εξυγίανσης ολοκληρωθεί επιτυχώς και επικυρωθεί το σχέδιο εξυγίανσης, κατά την υλοποίηση του σχεδίου, η οφειλή δύναται να εξυπηρετείται σε νέο λογαριασμό, στον οποίο αποτυπώνονται τα χαρακτηριστικά της συμφωνίας.
- Αν η επικυρωμένη συμφωνία εξυγίανσης προβλέπει μείωση των απαιτήσεων έναντι του οφειλέτη, οι χρηματοδοτικοί φορείς δικαιούνται να ζητήσουν από το Ελληνικό Δημόσιο ως εγγυητή την εφάπαξ πληρωμή του εγγυημένου μέρους του εναπομείναντος ποσού, με την άμεση υποβολή σχετικού αιτήματος προς την αρμόδια υπηρεσία του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους. Το Ελληνικό Δημόσιο εξοφλεί τις υποχρεώσεις του ως εγγυητής ως προς το ποσό της κύριας οφειλής που διαγράφεται πλήρως, χωρίς τη βεβαίωση του ποσού αυτού, ως εσόδου του Ελληνικού Δημοσίου, σε βάρος του φυσικού ή νομικού προσώπου, στην αρμόδια υπηρεσία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων και με αναλογική εφαρμογή των περ. β΄, γ΄ και δ΄ της παρ. 6 του άρθρου 101 του ν. 4549/2018 (Α’ 105).
- Αν ακυρωθεί η συμφωνία εξυγίανσης σύμφωνα με το άρθρο 63, επί δανείων ή πιστώσεων εγγυημένων από το Ελληνικό Δημόσιο αναβιώνουν οι οφειλές στο προ της συμφωνίας εξυγίανσης ανερχόμενο ύψος, το οποίο καθίσταται στο σύνολό του ληξιπρόθεσμο και άμεσα απαιτητό, με την επιφύλαξη ποσών που εν τω μεταξύ καταβλήθηκαν. Ο χρηματοδοτικός φορέας δικαιούται να υποβάλει προς το Ελληνικό Δημόσιο αίτημα κατάπτωσης για το εγγυημένο υπόλοιπο της οφειλής, όπως διαμορφώθηκε, κατά τα άνω, μετά από την αναβίωση.».
Άρθρο 180
Απαλλαγή του οφειλέτη – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 192 ν. 4738/2020
Στην παρ. 4 του άρθρου 192 του ν. 4738/2020 (Α΄ 207), περί απαλλαγής του οφειλέτη, προστίθεται τελευταίο εδάφιο και η παρ. 4 διαμορφώνεται ως εξής:
«4. Μετά το πέρας της προθεσμίας απαλλαγής, ο εισηγητής δικαστής, κατόπιν αίτησης του οφειλέτη, αφού λάβει έκθεση του συνδίκου για το ύψος των οφειλών που έχουν επαληθευθεί κατά την πτωχευτική διαδικασία και για το ύψος της αξίας των ακινήτων και λοιπών πάγιων περιουσιακών στοιχείων του οφειλέτη, και εφόσον δεν εκκρεμεί προσφυγή του άρθρου 193, εκδίδει πράξη με την οποία διαπιστώνει την επέλευση της απαλλαγής του οφειλέτη από τις οφειλές του, κατά το παρόν Κεφάλαιο. Κατά την εφαρμογή του δευτέρου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 77, περί αντικειμενικών προϋποθέσεων, και εφόσον δεν εκκρεμεί προσφυγή του άρθρου 193, περί προσφυγής κατά της απαλλαγής, η πράξη του εισηγητή δικαστή εκδίδεται μετά από αίτημα του οφειλέτη που συνοδεύεται από στοιχεία σχετικά με την αξία της περιουσίας και το ύψος των οφειλών του κατά τον χρόνο έκδοσης της απόφασης που διέταξε την καταχώριση του ονόματός του στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Φερεγγυότητας του άρθρου 213.».
Άρθρο 181
Επέκταση του Προγράμματος Συνεισφοράς Δημοσίου σε ευάλωτους οφειλέτες – Αντικατάσταση παρ. 7 άρθρου 17 ν. 4916/2022
Η παρ. 7 του άρθρου 17 του ν. 4916/2022 (Α΄ 65), περί υποβολής αίτησης, αντικαθίσταται ως εξής:
«7. H αίτηση κατά το παρόν άρθρο υποβάλλεται:
α) από τους δικαιούχους ευάλωτους οφειλέτες, αν κηρυχθεί πτώχευση ή επιβληθεί κατάσχεση, σύμφωνα με το παρόν. Η αίτηση υποβάλλεται είκοσι (20) τουλάχιστον ημέρες πριν από την ορισθείσα ημερομηνία διενέργειας του πλειστηριασμού της κύριας κατοικίας του δικαιούχου. Η παρούσα περίπτωση εφαρμόζεται και καταλαμβάνει κάθε αίτηση που έχει υποβληθεί σύμφωνα με το παρόν.
β) Αν η επιβολή της κατάσχεσης έχει λάβει χώρα πριν από την έναρξη ισχύος του παρόντος, αλλά εντός του χρονικού διαστήματος των εξήντα (60) ημερολογιακών ημερών πριν από την έναρξη ισχύος των άρθρων 217 έως 226 του ν. 4738/2020 (Α΄ 207), σύμφωνα με το άρθρο 308 του νόμου αυτού, περί έναρξης ισχύος. Ομοίως, αίτηση μπορεί να υποβληθεί αν η πτώχευση έχει λάβει χώρα πριν από την έναρξη ισχύος του παρόντος, αλλά μετά από την έναρξη ισχύος του ν. 4738/2020.
γ) Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων και χορήγησης συνεισφοράς του Δημοσίου σε ευάλωτους οφειλέτες, παρατείνεται μέχρι τη μεταβίβαση της κατοικίας τους στον φορέα απόκτησης και επαναμίσθωσης, σύμφωνα με το άρθρο 219 του ν. 4738/2020, περί μεταβίβασης κύριας κατοικίας στον φορέα απόκτησης και επαναμίσθωσης, και σε κάθε περίπτωση, όχι πέρα από την 31η Ιουλίου 2025.».
Άρθρο 182
Υποχρέωση του πιστωτή να υποβάλλει έγγραφη πρόταση ρύθμισης στον οφειλέτη προ του πλειστηριασμού
Ο πιστωτής κατά την έννοια της περ. 2) του άρθρου 4 του ν. 5072/2023 (Α’ 198) καταθέτει εγγράφως στον οφειλέτη, τρεις (3) τουλάχιστον μήνες πριν από τη διενέργεια του πλειστηριασμού, με κάθε πρόσφορο τρόπο, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, πρόταση ρύθμισης για την οφειλή για την οποία επισπεύδει πλειστηριασμό. Η υποχρέωση αυτή προκύπτει άπαξ για πλειστηριασμό που επισπεύδεται το πρώτον μετά από την ισχύ του παρόντος νόμου, με βάση τα άρθρα 953 έως 981 του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας (Κ.Πολ.Δ., π.δ. 503/1985, Α’ 182) και δεν αφορά τους επαναλαμβανόμενους πλειστηριασμούς του άρθρου 966 Κ.Πολ.Δ. ή δηλώσεις συνέχισης εν γένει. Η υποχρέωση του πρώτου εδαφίου δεν υφίσταται, αν ο οφειλέτης δεν έχει εγγραφεί στο σύστημα προσωποποιημένης πληροφόρησης της παρ. 7 του άρθρου 13 του ν. 5072/2023 που τηρεί ο πιστωτής, παρέχοντας κατ’ ελάχιστον διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και τηλέφωνο επικοινωνίας και αν δεν έχει ανταποκριθεί σε αίτημα του πιστωτή για την παροχή των στοιχείων οικονομικής και περιουσιακής κατάστασης. Για τους πιστωτές που δεν υποχρεούνται να διαθέτουν ηλεκτρονικό σύστημα προσωποποιημένης πληροφόρησης, η υποχρέωση του πρώτου εδαφίου πληρούται, αν έχουν τηρήσει τη διαδικασία της παρ. 1 του άρθρου 27 του ν. 4438/2016 (Α’ 220), περί τόκων υπερημερίας και κατάσχεσης.
Άρθρο 183
Προκαταβολές πρόσθετων ποσών από το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ιδιωτικής Ασφάλισης Ζωής – Προσθήκη παρ. 5.γ. στο άρθρο 2 ν. 3867/2010
Στο άρθρο 2 του ν. 3867/2010 (Α’ 128), περί κατάργησης της παρ. 4α του άρθρου 10 του ν.δ. 400/1970 (Α’ 10) και ρύθμισης εκκρεμών υποθέσεων, προστίθεται παρ. 5.γ., ως εξής:
«5.γ. Το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ιδιωτικής Ασφάλισης Ζωής, μετά από απόφαση της Συνέλευσης των Μελών του και μετά από αιτιολογημένο, κάθε φορά, αίτημα του ασφαλιστικού εκκαθαριστή, το οποίο συνοδεύεται από έκθεση ορκωτού ελεγκτή που επιβεβαιώνει πρόσφατα οικονομικά στοιχεία της υπό ασφαλιστική εκκαθάριση επιχείρησης, δύναται να προβαίνει σε προκαταβολές πρόσθετων ποσών, συμπληρωματικά προς τις προκαταβολές των παρ. 5.α. και 5.β. και μέχρι το οριζόμενο στο τελευταίο εδάφιο της παρ. 5 ανώτατο όριο κάλυψης. Για την απόφαση του πρώτου εδαφίου η Συνέλευση των Μελών λαμβάνει υπόψη τους καταστατικούς σκοπούς, ιδίως ως προς τα λειτουργικά έξοδα, τις τρέχουσες και ενδεχόμενες υποχρεώσεις και τις εν γένει οικονομικές δυνατότητες του Εγγυητικού Κεφαλαίου Ιδιωτικής Ασφάλισης Ζωής, όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος. Σε κάθε περίπτωση, οι προκαταβολές των πρόσθετων ποσών δεν δύνανται να υπερβαίνουν το είκοσι πέντε τοις εκατό (25%) των διαθεσίμων του Εγγυητικού Κεφαλαίου Ιδιωτικής Ασφάλισης Ζωής κατά τον χρόνο λήψης της απόφασης και καταβάλλονται για την ικανοποίηση βεβαιωμένων απαιτήσεων από ασφαλίσεις ζωής, ήτοι απαιτήσεων για τις οποίες δεν υφίσταται δικαστική αμφισβήτηση κατά της Κατάστασης Δικαιούχων Απαιτήσεων από ασφαλίσεις ζωής ή για τις οποίες έχει εκδοθεί απόφαση που δεν υπόκειται σε ένδικο μέσο και οι οποίες έχουν ενταχθεί στην παραπάνω κατάσταση μέχρι την ημερομηνία υποβολής του εκάστοτε αιτήματος. Οι προκαταβολές των πρόσθετων ποσών κατατίθενται στον ειδικό λογαριασμό της παρ. 5.α. και οι διανομές πραγματοποιούνται σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο της παρ. 5.α. και το δεύτερο εδάφιο της παρ. 5.β.».
Άρθρο 184
Μεταβατική ρύθμιση Μέρους Ζ΄ – Πεδίο εφαρμογής περ. δ παρ. 3 άρθρου 7 ν. 4738/2020
Εντός αποκλειστικής προθεσμίας δύο (2) μηνών από την έναρξη ισχύος του παρόντος, επιτρέπεται η υποβολή νέας αίτησης για υπαγωγή στη διαδικασία εξωδικαστικής ρύθμισης οφειλών, κατά παρέκκλιση της περ. δ) της παρ. 3 του άρθρου 7 του ν. 4738/2020 (Α’ 207), σε οφειλέτες των οποίων οι αιτήσεις απορρίφθηκαν και εντάσσονται στο πεδίο εφαρμογής της παρ. 3 του άρθρου 14 του ως ανω νόμου για τη ρύθμιση οφειλών προς τους χρηματοδοτικούς φορείς, το δημόσιο και τους φορείς κοινωνικής ασφάλισης. Αν οι οφειλέτες αυτοί έχουν ήδη ρυθμίσει τις οφειλές προς το δημόσιο και τους φορείς κοινωνικής ασφάλισης με την προηγούμενη αίτηση, οι οφειλές αυτές θεωρούνται ως ρυθμισμένες για τους σκοπούς της νέας αίτησης.
Το άρθρο 183 να τροποποιηθεί με την φράση ΄΄
Άρθρο 183.
Παρακαλώ να αλλάξει στο άρθρο 183 στο οποίο δημοσιεύεται η τροπολογία όπου αναγράφεται η φράση ‘’’…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος’’
και να γίνει ‘’όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό.΄΄
Επίσης το ποσοστό 25% είναι πολύ μικρό αφού αντιστοιχεί με ποσό μικρότερο από αυτά που έχουν καταβληθεί στις δύο πρώτες δόσεις. Αυτό θα πρέπει να γίνει τουλάχιστον 35%.
16 χρόνια είναι πολλά για να μην έχει ολοκληρωθεί οριστικά ακόμη αυτή η διαδικασία των αποζημιώσεων.
Είναι πολύ σημαντική η αύξηση του ορίου υποχρεωτικής επιλεξιμοτητας των δανειοληπτών αλλά εάν η πρόταση που προκύπτει από τον Εξωδικαστικο είναι υπερβολική και ουσιαστικά ανεφικτη να τηρηθεί τότε ουσιαστικά καταργείται η ουσία του νόμου που θέλει υποτίθεται να βοηθήσει τους δανειολήπτες να τακτοποιήσω τις οφειλές τους.Ο κύριος Υπουργός ανέφερε ότι θα βελτιωθεί ο υπολογιστικος Αλγόριθμος και θα μειωθεί η αξία της ακίνητης περιουσίας ώστε να είναι πιο κοντά στις πραγματικές δυνατότητες των δανειοληπτών με μεγαλύτερες διαγραφές.Κυριε Υπουργέ τολμήστε να δώσετε πραγματική λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν χιλιάδες συμπολίτες σας και κάντε πράξη αυτό που εσείς ο ίδιος ανακοινωσατε.Στο συγκεκριμένο προσχέδιο δεν αναφέρετε τίποτα για τον Αλγόριθμο.Ειναι πολύ σημαντικό να γίνει η αλλαγη αυτή και να βελτιωθούν οι προτάσεις του εξωδικαστικου.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Στο άρθρο 178 προτείνω τις εξής βελτιωτικές τροποποιήσεις:
1. Στο εδάφιο β να συμπεριληφθούν οι εξής υποπεριπτώσεις:
γ: Κατά κύριο επάγγελμα Αγρότες εάν έχουν χαρακτηριστεί πληγέντες από θεομηνία (θεομηνιόπληκτοι) από το 2019 και μετά.(σε αυτή την περίπτωση πρότασή μου είναι να μη λογίζεται στην αξία της ακίνητης περιουσίας όπως αντλείται για τις ανάγκες της αιτήσεως η αξία των αγρών ή η αξία των οφειλών).
δ: Είναι σύζυγοι ΑΜΕΑ ή έχουν προστατευόμενο προστατευόμενο μέλος ΑΜΕΑ αμφότερα με ποσοστό αναπηρίας μεγαλύτερο ή ίσο του 67% ακόμη και εάν μέλη αυτά δεν εμπλέκονται σε οφειλές του αιτούντα (εξίσωση των νοικοκυριών που έχουν μέλος ΑΜΕΑ με τους ευάλωτους δανειολήπτες ΑΜΕΑ με τα ίδια ακριβώς εισοδηματικά – περιουσιακά κριτήρια).
Ευρύτερα προτείνω να προστεθούν:
1. Αναφορά (με παραπομπή ενδεχομένως σε επερχόμενη ΚΥΑ) στην εξαγγελία του Υπουργού κ. Χατζηδάκη περί εκλογίκευσης των συντελεστών που υπολογίζονται στον αλγόριθμο των επιχειρήσεων.
2. Τιμαριθμική αναπροσαρμογή (κατ΄ ελάχιστον) των περιουσιακών – εισοδηματικών ορίων του ευαλώτου δανειολήπτη πριν απαξιωθούν πλήρως λόγω της πολυετούς μη αναπροσαρμογής.
Άρθρο 183.
Παρακαλώ να τροποποιήσετε την παρακάτω πρόταση
…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος…
αφαιρώντας το σημείο ‘υποβολής του αιτηματος’.
Επίσης να μετατρέψετε το ποσοστό 25% σε 35%.
, ώστε να γίνει επιτέλους ένα ουσιαστικά ταχύτερο βήμα για την αποζημίωση των ζημιωθεντων από την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
Ευχαριστώ
Παρακαλώ στο άρθρο 183 και συγκεκριμένα στην παρ.5γ η φράση «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος» να αντικατασταθεί από τη φράση «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό.»
Αν παραμείνει η φράση ως έχει θα έχουμε νέες καθυστερήσεις που θα ξεπεράσουν σίγουρα τον ένα χρόνο.
Ευχαριστώ,
Στο άρθρο 183 να αντικατασταθεί η φράση‘’’…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος’
με την φράση ‘’όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό.΄΄
Στο άρθρο 183 όπου αναγράφεται η φράση ‘’’…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος’’ να γίνει ‘’όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό.΄΄. H αναγραφομενη φραση ενδεχεται να προκαλεσει μεγαλες καθυστερησεις στις καταβολες.
ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 178 ,στην παραγραφο β,αναφέρεται ότι»… οι πιστωτές μπορούν να κάνουν ανακοπή κατά της ρύθμισης στο αρμόδιο Πρωτοδικείο μέσα σε διάστημα 20 ημερών από την εξαγωγή της πρότασης ρύθμισης, λόγω μη ύπαρξης των προϋποθέσεων ευαλωτότητας και ως λόγος αναφέρεται «… η μειωμένη ικανοποίηση της απαίτησης του πιστωτή σε σχέση με την ικανοποίηση που θα προέκυπτε από την ολοκλήρωση της διαδικασίας αναγκαστικής εκτέλεσης».
Αυτή η παράγραφος θα πρέπει να καταργηθεί δίοτι τα funds & οι servicers θα το χρησιμοποιήσουν εναντίον των δανειοληπτών και θα ασκούν ανακοπές κατά της πρότασης του εξωδικαστικού μηχανισμού,πράγμα που θα οδηγήσει σε νέες δαπάνες για τους δανειολήπτες και σε απόγνωση.
Στο άρθρο 183, η φράση «…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος» πρέπει να γίνει «…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό»
Επίσης το ποσοστό 25% να γίνει 35%.
Παρακαλώ να γίνει αντικατάσταση της φράσης » όπως προκύπτει από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος , με τη φράση » όπως
προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό » στο άρθρο 183. Ευχαριστώ !
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΦΡΑΣΗΣ » ΟΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 183 ΜΕ ΤΗ ΦΡΑΣΗ » ΟΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Στο άρθρο 183, η φράση «…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος» πρέπει να γίνει «…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό»
Επίσης το ποσοστό 25% είναι πολύ μικρό. Με αυτό το ρυθμό δε θα προλάβουμε να αποζημιωθούμε πρίν αποχωρήσουμε απο τον κόσμο αυτό!
Στο άρθρο 183 προτείνεται η φράση […] «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος» να αλλάξει σε ‘’όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό.΄΄
ΑΡΘΡΟ 183
Στο παραπάνω αναφερόμενο άρθρο 183, πρέπει άμεσα να αντικατασταθεί η φράση:»όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος» με την φράση: «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό».
Επίσης πρέπει άμεσα και επειγόντως να αντικατασταθεί το ποσοστό των 25% με ποσοστό 35%, έχουμε ήδη εξαπατηθεί σε μεγάλο βαθμό και βρισκόμαστε σε κατάσταση αναμονής για πολλά χρόνια τώρα!, ώστε να γίνει επιτέλους ένα ουσιαστικά ταχύτερο βήμα για την αποζημίωση των ζημιωθεντων από την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ, ενας εκ των οποίων τυγχάνει να είμαι.!!!!
Ευχαριστώ.
Το άρθρο 183 θέλει διόρθωση. »
Όπως προκύπτει από το τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό.»
Διαφορετικά αν παραμείνει όπως το γράφετε η καθυστέρηση θα είναι μεγάλη.
Επίσης το 25%μπορεί να γίνει 35% για
να δοθεί πραγματικά λύση στο πρόβλημα που ήδη χρονίζει.
Άρθρο 183.
Παρακαλώ να τροποποιήσετε την παρακάτω πρόταση
…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος…
αφαιρώντας το σημείο ‘υποβολής του αιτηματος’.
Επίσης να μετατρέψετε το ποσοστό 25% σε 35%.
Άρθρο 178: Αύξηση κριτηρίων για την τεκμαιρόμενη συναίνεση πιστωτών στον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 14 ν. 4738/2020
Με την εξαιρετική από μέρους σας ρύθμιση θα γίνει αύξηση των εισοδηματικών και περιουσιακών ορίων προκειμένου να χαρακτηριστεί ένας οφειλέτης ως επιλέξιμος στο πλαίσιο της υποχρεωτικής αποδοχής του εξωδικαστικού μηχανισμού από τους πιστωτές, «στοχεύοντας να δώσει διεξόδους και σε μεσαία εισοδήματα» όπως είπε η κ. Γενική Γραμματέας Χρηματοπιστωτικού Τομέα και Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, που μίλησε στο Capital.gr.
Τα νέα όρια για νοικοκυριό αποτελούμενο από τέσσερα μέλη όπως το δικό μας έχουν ως τώρα προκαθορισθεί: ετήσιο εισόδημα 35.000€, όριο περιουσίας 330.000€ και όριο καταθέσεων 35.000€.
‘Έχουμε ετήσιο εισόδημα 35.279€, σίγουρα μεσαίο εισόδημα που πολύ λίγο απέχει από το ανωτέρω ως τώρα προκαθορισμένο, μοναδική περιουσία ΤΗΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΑΣ ΕΜΒΑΔΟΥ 74τμ αξίας πολύ μικρότερης του ορίου και μηδενικές καταθέσεις.
Είναι άδικο να κινδυνεύουμε να χάσουμε την πρώτη και μοναδική μας κατοικία, ΠΑΡΟΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΦΕΙΛΗ ΜΑΣ (πολύ μικρότερη των 300.000€) και ζητούμε να γίνει διεύρυνση των εισοδηματικών ορίων στα πλαίσια των ΝΕΩΝ ρυθμίσεων ΤΟΥ ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΟΦΕΙΛΩΝ ώστε να μπορέσουμε και εμείς να επωφεληθούμε από αυτές.
Νομίζω ότι το σημείο που λέει ότι ’’…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος’’ θα έπρεπε να αντικατασταθεί με το ‘’όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό.΄΄
Αν παραμείνει ως έχει κινδυνεύουμε να έχουμε νέες καθυστερήσεις. Ήδη περιμένουμε μια δεκαετία.
Συμφωνώ ότι η φράση «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος» θα πρέπει να αντικατασταθεί από τη φράση «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό» στο άρθρο 183.
ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 183 ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΦΡΑΣΗ ΄΄ΟΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ΄΄.ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ ¨ΟΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Παρακαλώ στο άρθρο 183 την αντικατάσταση της φράσης
‘’’…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος’’ με την φράση ‘’όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό.΄΄
Στο αρθρο 183 να αντικατασταθει η φραση «…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος’
με την φραση ‘’όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό.΄΄
Στο άρθρο 183 όπου αναγράφεται η φράση «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος» να γίνει «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό». Ευχαριστώ
Άρθρο 183.
Προτείνω και ζητώ την τροποποίηση της πρότασης
«… όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος…»
με την απαλοιφή των λέξεων «του έτους υποβολής του αιτηματος», που θεωρώ πως συντελούν σε δυσλειτουργία της ρύθμισης, η οποία δυσλειτουργία μπορεί να θεωρηθεί και σκόπιμη, δεδομένης της πορείας της συνολικής υπόθεσης.
Επίσης, για την επιτάχυνση και ολοκλήρωση της διαδικασίας σε εύλογο διάστημα, προτείνω και ζητώ την μετατροπή του ποσοστού σε τουλάχιστον 35%.
ΑΡΘΡΟ 183
Στο παραπάνω αναφερόμενο άρθρο 183, πρέπει άμεσα να αντικατασταθεί η φράση:»όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος» με την φράση: «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό».
Επίσης πρέπει άμεσα και επειγόντως να αντικατασταθεί το ποσοστό των 25% με ποσοστό 35%, έχουμε ήδη εξαπατηθεί σε μεγάλο βαθμό και βρισκόμαστε σε κατάσταση αναμονής για πολλά χρόνια τώρα!
Στο αρθρο 183 να αντικατασταθει η φραση «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος»
από τη φραση «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό»
Παρακαλώ να γίνει αντικατάσταση της φράσης «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος «στο άρθρο 183 και να γίνει «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό «.Ευχαριστώ.
Παρακαλώ στο άρθρο 183 η φράση «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος» να αντικατασταθεί από τη φράση «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό.»
Αξιότιμοι κυρίες/κύριοι,
Στο άρθρο 183 υπάρχει η πρόταση «τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος.»Αυτό σημαίνει ότι για να γίνει μια καταβολή θα πρέπει να περιμένουμε την δημοσίευση του ισολογισμού του 2025, ο οποίος δεν ξέρουμε καν πότε θα δημοσιευτεί,άρα με αυτό το κριτήριο διατηρείτε το πρόβλημα και δεν το λύνετε.Εάν λοιπόν ο σκοπός της τροπολογίας είναι να συμβάλει στη λύση του προβλήματος, τότε η πρόταση αυτή πρέπει να αντικατασταθεί από την πρόταση «…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό».Επίσης,ζητώ να αλλάξει το ποσοστό από 25% σε 35% και άνω αλλιώς θα μειωθούν κατά πολύ οι δόσεις σε σχέση με τις προηγούμενες, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει πάλι να υπάρξει ακόμα μεγαλύτερη αναμονή.Μακάρι να εισακουστούν τα λόγια μας.
Ευχαριστώ.
Για το αρθρο 183!
Σκοπευετε δια της πλαγιας να μας «ξεγελασετε» και παλι μετα απο εικοσι χρονια,ενω εσεις εχετε την ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ευθυνη της απωλειας περιουσιων χιλιαδων ασφαλισμενων;
Αυτες οι υπουλες διατυπωσεις,μετα απο δεκαετιες,σας καθιστουν αναξιοπιστους και επικινδυνους για τον πολιτη,που εσεις καταστρεψατε με την πλημμελεστατη εποπτεια που ασκησατε.
Δεν αποκαταστησατε τα συμβολαια,δεν διαχειριστηκατε,ως οφειλατε,την καταστροφη,οπως συμβαινει σε καθε ευνομουμενο κρατος και τωρα βαζετε τρικλοποδιες στους κατεστραμμενους απο την ελλειψη στοιχειωδους μεριμνας και προστασιας πολιτες.
Διορθωστε τη διατυπωσε στο ορθον»…οπως προκυπτουν απο τον τελευταιο δημοσιευμενο ισολογισμο».Και επισπευστε την αμεση αποζημιωση μας οσο ζουμε.
Παρακαλώ στο άρθρο 183 η φράση»όπως προκύπτει από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος να αντικατασταθεί με τη φράση «όπως προκύπτει από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό».Επίσης το ποσοστό να αυξηθεί στο 35 στα εκατό να τελειώνουμε κάποια στιγμή επιτέλους.
ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 183 ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΦΡΑΣΗ ΄΄ΟΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ΄΄.ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ ¨ΟΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Στο άρθρο 183 η φράση «…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος» να αντικατασταθεί με τη φραση «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό».
Στο άρθρο 183 όπου αναγράφεται η φράση «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος» να γίνει «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό». Ευχαριστώ
Στο αρθρο 183 να αντικατασταθει η φραση‘’’…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος’
με την φραση ‘’όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό.΄΄
Παρακαλώ να γίνει αντικατάσταση της φράσης «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος «στο άρθρο 183 και να γίνει «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό «.
Επίσης να αυξηθεί το ποσοστό τουλάχιστον σε 30-35 % για οι καθυστερήσεις στίς αποζημιώσεις είναι ηδη μεγάλες και αυτό είναι σε βάρος και τού κύρους της ιδιωτικής ασφάλισης.
Στο αρθρο 183 να αντικατασταθει η φραση‘’’…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος’
με την φραση ‘’όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό.΄΄
Στο άρθρο 183 όπου αναγράφεται η φράση «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος» να γίνει «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό». Ευχαριστώ
Στο άρθρο 183 όπου αναγράφεται η φράση ‘’’…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος’’ να γίνει ‘’όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό.΄΄
Θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση της φράσης «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος» στο άρθρο 183 με τη φράση «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό». Ευχαριστώ.
Στο άρθρο 183 όπου αναγράφεται η φράση ‘’’…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος’’ να γίνει ‘’όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό.΄΄. Επειδη η αναγραφομενη φραση ενδεχεται να προκαλεσει μεγαλες καθυστερησεις στις καταβολες.
Στο άρθρο 183 όπου αναγράφεται η φράση ‘’’…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος’’ να γίνει ‘’όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό.΄΄
Γειά σας
Στο άρθρο 183 αντί της φράσης
…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος’’
θα ήταν σωστότερο να γίνει
…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό’’
To Αρθρο183 Θα πρέπει άμεσα να αντικατασταθεί η φράση » τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος» αφαιρώντας το τελευταίο σκέλος της και να γίνει »τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό.»
Στο αρθρο 183 να αντικατασταθει η φραση‘’’…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος’
με την φραση ‘’όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό.΄΄
Άρθρο 183.
Θα πρέπει άμεσα να αντικατασταθεί η φράση » τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος» αφαιρώντας το τελευταίο σκέλος της και να γίνει »τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό.»
Επίσης το ποσοστό 25% είναι πολύ μικρό αφού αντιστοιχεί με ποσό μικρότερο από αυτά που έχουν καταβληθεί στις δύο πρώτες δόσεις. Αυτό θα πρέπει να γίνει τουλάχιστον 35%.
Εάν ο σκοπός της τροπολογίας είναι να συμβάλει στη λύση του προβλήματος, τότε στο άρθρο 183 η φράση «…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος» πρέπει να αντικατασταθεί από την φράση «…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό».
Αν δεν αλλαχθεί, μας δείχνετε ότι ο στόχος σας είναι νέες καθυστερήσεις και μεταφορά των προβλημάτων στους επόμενους.
Άρθρο 183.
Παρακαλώ να τροποποιήσετε την παρακάτω πρόταση
…όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος…
αφαιρώντας το σημείο ‘υποβολής του αιτηματος’.
Επίσης να μετατρέψετε το ποσοστό 25% σε 35%.
, ώστε να γίνει επιτέλους ένα ουσιαστικά ταχύτερο βήμα για την αποζημίωση των ζημιωθεντων από την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ, μια εκ των οποίων τυγχάνει να είμαι.
Ευχαριστώ.
Παρακαλώ να γίνει αντικατάσταση της φράσης «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του έτους υποβολής του αιτήματος «στο άρθρο 183 και να γίνει «όπως προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό «.Ευχαριστώ.