Αρχική Αντιμετώπιση νέων μορφών βίας κατά των γυναικών –Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2024/1385 – Πρόσθετες ρυθμίσεις στον νόμο περί ενδοοικογενειακής βίας –Αναδιοργάνωση των ιατροδικαστικών υπηρεσιών...ΜΕΡΟΣ Ε’ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘ’ ΥΛΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (Άρθρα 52-61)Σχόλιο του χρήστη Πρωτοδίκης Φορολογικού | 27 Δεκεμβρίου 2024, 04:14
Υπάρχει μια ακατανόητη εμμονή για τη συντριπτική πλειοψηφία των διοικητικών διαφορών να είναι πλέον αρμόδιο το ΤΡΙΜΕΛΕΣ Διοικητικό Πρωτοδικείο. Ξεφορτώνεται σχεδόν όλος ο όγκος των ήδη χαλαρών Εφετείων στους ήδη βεβαρυμένους πρωτοδίκες, θεωρώντας μάλλον ότι τόσο απαιτητικά αντικείμενα, όπως οι δημόσιες συμβάσεις, δεν χρειάζονται επιπλέον κατάρτιση και μεταβατικό διάστημα. Επιλέον, όσο πιο σημαντικό είναι το φορολογικό αντικείμενο τόσο περισσότερους βαθμούς δικαστικής προστασίας πρέπει να έχει. Πρέπει να διορθωθεί η εκδίκαση των φορολογικών διαφορών άνω των 250.000 μόνο ουσιαστικά σε ένα βαθμό, αφού όλοι ξέρουμε πλέον τα φίλτρα του ΣτΕ στα ένδικα μέσα... Πρέπει να δοθεί δικαίωμα ουσιαστικής έφεσης στο ΣτΕ για τέτοιες διαφορές χωρίς απαιτήσεις αντίθετης ή καθόλου νομολογίας. Ουδόλως ενδιαφέρει τον πολίτη εάν έχουν βγει άλλες αποφάσεις. Είναι φαντάζομαι γνωστό στο Υπουργείο ότι έχει καταδικαστεί η Ελλάδα στο ΕΔΑΔ για τα φίλτρα αυτά. Ας εξηγήσει επίσης κάποιος στους επαΐοντες που νομοθετούν ότι κατάσχεση ακινήτου και πλειστηριασμός σχεδόν ποτέ δε γίνεται σε χρέος κάτω των 40.000. Οι ανακοπές που από τη φύση τους είναι έκτακτα βοηθήματα αναγκαστικής εκτέλεσης και επείγοντος χαρακτήρα, απαιτούν ταχεία διεκπεραίωση και όχι να επίκειται πρόγραμμα πλειστηριασμού, ο διάδικος να καίγεται κι εγώ να κυνηγάω μήνες τον εκάστοτε πρόεδρο να τελειώσει τις συντακτικες διορθώσεις... Ηταν πάντα δε μονομελείς γιατί οι λόγοι που προβάλλονται είναι συγκεκριμένοι και τυποποιημένοι, χωρίς παρεμπίπτοντα έλεγχο της καταλογιστικής. Οι δε ατομικές ειδοποιήσεις είναι λίστες με αριθμούς βεβαιωμένων οφειλών και περιορισμένους εκ του νόμου λόγους προσβολής. Πόσο χρήσιμη θεωρεί ο νομοθέτης ότι είναι σε αυτό μια διάσκεψη και τι πραγματικά εξυπηρετεί; Τέλος, την εποχή που η ΑΑΔΕ, η Επιθεώρηση Εργασίας, το ΕΦΚΑ κλπ. είναι ουσιαστικά απλά μια απρόσωπη κεντρική ηλεκτρονική πλατφόρμα, είναι αυτονόητο ότι για ΟΛΕΣ τις διοικητικές διαφορές πρέπει να είναι αρμόδιο το Δικαστήριο του τόπου κατοικίας, διότι αλλιώς όλα σωρεύονται στο Διοικητικό Πρωτοδικείο της Αθήνας και μπαίνουμε κάθε φορά οι δικαστές σε διαδικασία ερμηνείας, εκδίδοντας παραπεμπτικές για το Δικαστήριο της "τοπικής υπηρεσιας που τηρείται ο φάκελος του πολίτη", ταλαιπωρώντας διάδικους και δικηγόρους με έξοδα και καθυστέρηση οριστικής απόφασης.