• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρια' | 28 Δεκεμβρίου 2024, 23:24

    1. Υπηρξαν αριθμητικά δεδομενα περι των υποθεσεων που εισαγονται στα Διοικ Εφετεια και στα Διοικ Πρωτοδικεια αντιστοιχα που να δικαιολογει την μεταφορά των συγκεκριμένων αποσπασματικών αρμοδιοτήτων προς τα Διοικητικα Πρωτοδικεια ωστε τεκμηριωμενα να προκύπτει η συμμετρη κατανομη της δικαστικης ύλης μεταξύ όλων των δικαστηριων στη χωρα;η η αναφορά αυτού του σκοπού απλά χρησιμοποιείται προς ικανοποίηση της επιθυμίας αποφυγης της καταργησης περιφερειακων διοικητικων δικαστηριων ενω κατ ουσιαν επιβαρυνονται υπερμετρα μονο συγκεκριμενα μεγαλα δικαστηρια κ το αντικειμενο εισαγωγης στα περιφερειακα δικαστηρια χονδρικα θα παραμεινει ιδιο αριθμητικα; 2. Αφου σκοπος της μεταφορας αρμοδιοτητων ειναι η επιταχυνση της εκδοσης δικαστικων αποφασεων ουσιαστικα ομολογειται με τις ρυθμισεις οτι υπαρχει καθυστερηση στην εκδοση αποφασεων στα Διοικ Εφετεια κ οχι στα Διοικητικα Πρωτοδικεια οπου υπαρχει και μεγαλυτερος αριθμος εισαγομενων υποθεσεων και δη στα κεντρικα των Αθηνών και Θεσσσαλονικης. 3.Οι υποθεσεις από τις ακυρωτικές πραξεις που αφορούν στην υπηρεσιακή κατασταση στρατιωτικων και απο την εφαρμογη αθλητικης νομοθεσιας θα επιβαρύνουν αποκλειστικά το Διοικητικο Πρωτοδικειο Αθηνας κ οχι τα περιφερειακα διοικ δικαστηρια οποτε δεν αφορα σε αυτές τις διαφορες η συμμετρη κατανομη της δικαστικης υλης ουτε και μεταξυ των διοικητικων δικαστηριων πρωτου βαθμου. Πως και γιατι επιλέχθηκαν οι διαφορές εκ της υπηρεσιακης καταστασης ανωτατων στρατιωτικων να παραμεινουν στην αρμοδιοτητα του Διοικητικου Εφετειου; διοτι γενικά ως προς τη φυση και χειρισμό των υποθεσεων δεν έχει καποια ιδιατερη διαφοροποίηση η υπηρεσιακή κατασταση των στρατιωτικών με αυτή των ανώτατων στρατιωτικών ή και των λοιπων υπαλλήλων του Δημοσίου. 4.Πως δικαιολογειται με τον αναφερόμενο σκοπο του νόμου η μεταφορά μόνο των διαφορών απο δημοσιες συμβασεις παροχης υπηρεσιών και προμηθειών στο Διοικητικο Πρωτοδικειο και μαλιστα σε πρωτο και τελευταιο βαθμό ενω ο προσυμβατικος έλεγχος και οι διαφορές απο συμβασεις δημοσιων εργων να παραμενει στην αρμοδιοτητα του Διοικ Εφετειου; Διασπάται το ίδιο αντικείμενο ενω τα ΕΦετεια ανεκαθεν είχαν και έχουν την "τεχνογνωσια" και θα εξακολουθούν να δικαζουν διαφορές απο συμβασεις. Αυτο που σαφεστατα προκύπτει είναι ότι αποσπασματικά, χωρις προηγουμενη μελέτη και τεκμηριωση προτείνεται αλυσιτελώς η μεταφορά αρμοδιοτητων και ειδικά σε δυσκολες υποθεσεις (ειδικα οι διαφορές απο δημοσιες συμβασεις παροχης υπηρεσιών και προμηθειων) απο τα Διοικητικά Εφετεία που ανέκαθεν είχαν αυτά τα αντικείμενα και υποθεσεις ακυρωτικης αρμοδιοτητας και δεν έχουν αντίστοιχο φορτο υποθεσεων στα Διοικητικά Πρωτοδικεία που (πλην των διαφορων από αλλοδαπούς) δεν διαθέτουν την εξειδικευση σε ακυρωτικές διαφορές, έχουν πληθώρα άλλων αντικειμένων διαφορών ουσίας και απαρτίζονται από δικαστες με μικρότερη εμπειρία με ουσιαστικό σκοπό μόνο την ελαφρυνση των Εφετείων και ψευδοεπιχειρημα τη συμμετρη κατανομή δικαστικής ύλης σε όλα τα δικαστηρια ενώ ουσιαστικά στον πρώτο βαθμό τη μεγαλύτερη επιβάρυνση θα την υποστούν μόνο τα ήδη βεβαρημένα Διοικητικα Πρωτοδικεια Αθήνας και Θεσσαλονικης.