• Σχόλιο του χρήστη 'Δημοσθένης Κοντός' | 8 Ιανουαρίου 2025, 12:14

    Σχετικά με το Άρθρο 34, που αφορά όλα τα αστυνομικά όργανα που βεβαιώνουν παραβάσεις για παράνομη στάθμευση. Μετά από τόσα χρόνια προσωπικής εμπειρίας στο πεζοδρόμιο αναφέρω τις εξής παρατηρήσεις: 1. Η απόσταση 5 μέτρα από τη διάβαση των πεζών δεν εξυπηρετεί κάτι διότι δεν εμποδίζει κάτι. Η απαγόρευση θα πρέπει να ισχύει μόνο για επάνω στη διάβαση των πεζών. 2. Η απόσταση 12 μέτρα εκατέρωθεν των στάσεων είναι υπερβολική. 12 μέτρα είναι σχεδόν 4 αυτοκίνητα εκατέρωθεν της στάσης. Θα μπορούσε να μειωθεί για όλες τις περιπτώσεις στα 6 μέτρα και όχι μόνο όταν υπάρχουν θέσεις στάθμευσης για μηχανάκια, ποδήλατα και ΕΠΗΟ. Η πλατφόρμα είναι σωστή και βοηθάει. Ο μηδενισμός των μέτρων όταν υπάρχουν εσοχές είναι σωστός. 3. Η απόσταση 12 μέτρα από STOP (Ρ-2) και (Ρ-1) δεν εξυπηρετεί κάτι διότι δεν κρύβεται η πινακίδα. Η απαγόρευση θα πρέπει να ισχύει μόνο για τις περιπτώσεις που κάποιο όχημα κρύβει την πινακίδα STOP (Ρ-2) και (Ρ-1). 4. Για την απόσταση των 5 μέτρων από την τομή ρυμοτομικών γραμμών και νοητών προεκτάσεων είναι υπερβολικό. Καλό θα ήταν να λαμβάνονταν υπόψη οι ειδικές συνθήκες που ισχύουν για κάθε δρόμο. Θα μπορούσε ο νομοθέτης να προσθέσει τη φράση «όταν με τη στάθμευση στενεύει ο δρόμος και δυσκολεύει τη διέλευση των οχημάτων ή την ορατότητα». 5. Για πιο λόγο η απαγόρευση για τα μηχανοκίνητα τροχόσπιτα θα πρέπει να ισχύει μόνο για εκείνα που είναι πάνω από 6 μέτρα; Αυτό είναι άδικο και υπάρχει διάκριση. Η απαγόρευση θα πρέπει να ισχύει για όλα τα μηχανοκίνητα τροχόσπιτα όπως και με τα ρυμουλκούμενα τροχόσπιτα. 6. Ένα επίσης σημαντικό θέμα που πρέπει να προστεθεί στο Άρθρο 34 είναι η παράνομη στάθμευση των οχημάτων με ξένες πινακίδες. Στις περιπτώσεις που ο οδηγός απουσιάζει και δεν προβλέπεται αφαίρεση στοιχείων κυκλοφορίας και διπλώματος οι παραβάσεις που βεβαιώνονται δεν πηγαίνουν πουθενά λόγω απουσίας συστήματος. Το αποτέλεσμα είναι να μην εισπράττονται ποτέ και να υπάρχει ασυδοσία από αυτή τη συγκεκριμένη κατηγορία των οδηγών .