Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Θεοδωρος Λουδαρος | 9 Ιανουαρίου 2025, 15:24
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να υπάρξει αναπροσαρμογή του άρθρου 48 του ΚΟΚ που να προβλεπει πρόστιμα σε Δήμους και Περιφέρειες για τη μη σωστή κοπή κλαδιών των δέντρων ή θάμνων που εμποδίζουν τους πεζούς στη πρόσβαση πεζοδρομίων. Ένα δέντρο που τα κλαδια είναι κλαδεμμένα σε απόσταση 1.5 μέτρου από το έδαφος ή θάμνος που έχει φουντώσει από τη μη περιποίησή του, πρέπει να θεωρείται κατάληψη πεζοδρομίου από πλευράς του Δήμου ή της περιφέρειας αντίστοιχα. Για ποιό λόγο να υπάρχει πρόστιμο σε πολίτες για κατάληψη πεζοδρομίου και να μην υπάρχει πρόστιμο ή τουλάχιστον κυρώσεις σε Δημόσιους Οργανισμους? Η μη προσβασιμότητα πεζού στο πεζοδρόμιο τον οδηγεί σε περπάτημα στο δρόμο με πιθανή συνπέπεια ατύχημα