Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Λευτέρης Παπ | 9 Ιανουαρίου 2025, 16:11
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ ότι σε σχέση με τα ΕΠΗΟ θα πρέπει να αλλάξετε τα παρακάτω. Η μέγιστη κατασκευαστική ταχύτητα να είναι ίδια με το νομικό όριο αδημονεί κινδύνους ασφαλείς σε περιπτώσεις ανάγκη. Σε ποιο άλλο όχημα ισχύει κατασκευαστικός περιορισμός; Τα 250watt είναι πολύ μικρή δύναμη για τις ανηφόρες της Αθήνας/ Ελλάδος. Πάλι, όπως ανέφερα πριν εγκυμονεί κινδύνους ασφαλείας. Είναι σα να βάζουμε κόφτη στη δύναμη παράλληλα με την ταχύτητα. Ο διαχωρισμός των ποδηλάτων από τα ΕΠΗΟ φαίνεται να έχει γίνει πρόχειρα και θέλει βελτίωση για παράδειγμα το άρθρο 6 με τίτλο "Φωτεινή σηματοδότηση για τους ποδηλάτες". Πού υπάρχει το παρόμοιο για τα ΕΠΗΟ;