• Σχόλιο του χρήστη 'Λευτέρης Παπ' | 9 Ιανουαρίου 2025, 16:11

    Θεωρώ ότι σε σχέση με τα ΕΠΗΟ θα πρέπει να αλλάξετε τα παρακάτω. Η μέγιστη κατασκευαστική ταχύτητα να είναι ίδια με το νομικό όριο αδημονεί κινδύνους ασφαλείς σε περιπτώσεις ανάγκη. Σε ποιο άλλο όχημα ισχύει κατασκευαστικός περιορισμός; Τα 250watt είναι πολύ μικρή δύναμη για τις ανηφόρες της Αθήνας/ Ελλάδος. Πάλι, όπως ανέφερα πριν εγκυμονεί κινδύνους ασφαλείας. Είναι σα να βάζουμε κόφτη στη δύναμη παράλληλα με την ταχύτητα. Ο διαχωρισμός των ποδηλάτων από τα ΕΠΗΟ φαίνεται να έχει γίνει πρόχειρα και θέλει βελτίωση για παράδειγμα το άρθρο 6 με τίτλο "Φωτεινή σηματοδότηση για τους ποδηλάτες". Πού υπάρχει το παρόμοιο για τα ΕΠΗΟ;