Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Ανδρέας Τζανετάτος | 9 Ιανουαρίου 2025, 16:39
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το άρθρο 17 π ου επιτρέπει την διήθηση είναι προβληματικό μιας και: 1. Όταν σε συνθήκες κυκλοφοριακού φόρτου ξεκινήσουν να κινούυνται τα οχήματα που ήταν σταματημένα (π.χ. το φανάρι έγινε πρασινο), τα δίκυκλα που είναι μακρυά από τον σηματοδότη και κάνουν διήθηση πως θα επανέλθουν στην νόμιμη κατάσταση; 2. Ήδη τα δίκυκλα κινούνται παράνομα και κάνουν διήθηση ακόμα και όταν τα οχήματα κινούνται και δεν τους χρεώνεται παράβαση. Άρα δεν υπάρχει κανένας λόγος ύπαρξης της συγκεκριμένης διάταξης. 3. Από την στιγμή που μέχρι σήμερα η διήθηση είναι παράνομη ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ οι παραβάτες πάνε με σχετικά μικρή ταχύτητα για διασφάλιση της ασφάλειάς τους. Όταν θα επιτραπεί η διήθηση ποιός και πως θα ελέγξει την ταχύτητα διήθησης; Άρα η διάταξη δημιουργεί περισσότερα προβλήματα ακόμα και σε επίπεδο ασφάλειας απ' ότι πάει υποτιθέμενα να λύσει. Αντί αυτού καλό θα ήταν να ρυθμιστούν: 1. Οι ώρες αποκομιδής των σκουπιδιών των δήμων και η συχνότητά τους 2. Η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων μέσα στην πόλη και σε λεωφόρους. 3. Η παράνομη στάθμευση βαρέων οχημάτων σε οδούς και λεωφόρους. 4. Η κυκλοφορία φορτηγών και λεωφορίων στις μεσαίες λωρίδες κυκλοφορίας!