• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΦΕΓΓΟΣ' | 10 Ιανουαρίου 2025, 09:56

    Το άρθρο 17 Καθιστά τα οχήματα σταθερής τροχιάς αφού δημιουργεί λωρίδες κυκλοφορίας ανάμεσα στις υπάρχουσες. Πρέπει να καταργηθεί ή να είναι μόνο για οχήματα σε στάση. Στο άρθρο 20 Η μείωση των ορίων ταχύτητας είναι υπερβολική αυξάνει τον χρόνο οδήγησης, για συγκεκριμένες διαδρομές, άρα θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των οδηγών και γενικά του πληθυσμού, αφού δεν προβλέπεται δημιουργία χώρου ασφαλούς στάσης εντός μίας περιφέρειας. Στο άρθρο 42 : α. Δεν υπάρχει πρόβλεψη ανίχνευσης των οδηγών υπό την επήρεια ναρκωτικών ουσιών πχ τεστ όπως στην ΗΠΑ να περπατήσεις σε ευθεία γραμμή κλπ. β. Δεν προβλέπετε αυτόματη διασύνδεση αυτών που έχουν συλληφθεί για ναρκωτικά με την αφαίρεση ικανότητας οδήγησης μέχρι την επαναξιολόγηση των (ο δολοφόνος έξω από το ΑΤ Αγ. Αναργύρων πήγε με μηχανή και δήλωσε χρόνιος χρήστης) γ. Δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχει σαφής διαχωρισμός για την χρήση ναρκωτικών και να έχουν τις ίδιες ποινές με το αλκοόλ. Στο σύνολο του νομοσχεδίου δεν υπάρχει υποχρέωση της περιφέρειας ή του δήμου να έχει πεζοδρόμια πλάτους τουλάχιστον 1 μέτρου, απαλλαγμένα από εμπόδια (δένδρα στάσεις λεωφορείων κολώνες κλπ) ώστε να μπορεί να γίνει η χρήση τους από πεζούς και να μην βγαίνουν στους δρόμους. Δεν υπάρχει πρόβλεψη επιβολής στους δήμους για δημιουργία παρκιγκ