Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Αθανάσιος Καρασάνης | 10 Ιανουαρίου 2025, 09:33
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, συνολικά όμως μια χαμένη ευκαιρία να διορθωθούν χρόνιες παθογένειες. Αρχικά, περίμενα να βγει ένας καινούργιος νόμος ο οποίος θα αντικαθιστούσε τον Ν. 2696/99, καθώς αυτός έχει τροποποιηθεί σε μεγάλο βαθμό επανειλημμένα. Για να εξασφαλισθεί μεγαλύτερη σαφήνεια, οι κύριες διατάξεις του θα πρέπει επομένως να απλουστευθούν και να αναδιαρθρωθούν σε έναν καινούργιο Νόμο. Συμφωνώ με τα σχόλια που έχουν για την παράβαση του αλκοτέστ (αρ. 42 ΚΟΚ), σχετικά με τους μη έχοντες άδεια οδήγησης. Πρέπει να τεθεί μηδενικό όριο και ίσως μεγαλύτερο πρόστιμο. Ορθά κατά την άποψή μου έχει αποποινικοποιηθεί το αρ. 95 ΚΟΚ. Τέλος, συμφωνώ με τις απόψεις που έχουν διατυπωθεί για τις παραβάσεις του τελούνται από αλλοδαπούς. Θα πρέπει μάλλον να αφαιρούνται τα στοιχεία κυκλοφορίας, ως μέτρο εξασφάλισης καταβολής του προστίμου. Ωστόσο θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα να καταβληθεί άμεσα το πρόστιμο και να βρεθούν εναλλακτικές μέθοδοι πληρωμής, ίσως με ηλεκτρονικό παράβολο. Έχω μιλήσει αρκετές φορές με τουρίστες, αλλοδαπούς και Έλληνες, που έρχονται στην πόλη της Αλεξανδρούπολης τα Σαββατοκύριακα για λόγους αναψυχής, τους βεβαιώνουν παραβάσεις και θέλουν να τις πληρώσουν οι άνθρωποι, αλλά αυτό στην παρούσα φάση είναι δυνατό μόνο καθημερινές και σε περιορισμένο ωράριο. Ελπίζω όλα τα σχόλια να διαβαστούν από κάποιον αρμόδιο και να ληφθούν υπόψη πριν την ψήφιση του Νόμου.