• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Λιάπης' | 10 Ιανουαρίου 2025, 15:52

    παρά την αγνή πρόθεση του νομοθέτη, εκτιμώ ότι το ΑΡΘΡΟ 17 ουσιαστικά νομιμοποιεί μια ήδη κακή οδηγική συμπεριφορά των δικύκλων. Οι λεγόμενες "σφήνες" για μηχανές που κινούνται χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τους καν αν υπάρχουν λωρίδες κυκλοφορίας, τώρα απλά θα θεωρούν ότι όλος ο δρόμος είναι "για τη δική τους ασφάλεια". Αλήθεια πως τεκμηριώνεται από την πλευρά της οδικής ασφάλειας αυτό? Έχετε προχωρήσει σε κάποια μελέτη ή απλά νομιμοποιούνται οι παρανομούντες. Είναι πολύ λάθος. Προβλήματα σε περίπτωση όχι τόσο απίθανης επαφής σε προσπέραση: 1) Ως προς το (α)- Να κινηθεί το όχημα ταχύτερα από αυτό που είναι εν κινήσει για να σταθμεύσει. Δηλαδή όποιος προλάβει τη θέση 2) Ως προς το (β).Το όχημα ότι κινείται με μικρότερη ταχύτητα (κάτων των 30). και να τηρούν απόσταση. Η απόσταση μεταξύ των οχημάτων χωράει σε κίνηση ίσα ένα ποδήλατο. Τα σκούτερ και οι μηχανές μεγάλου κυβισμού, δεν έχουν αφήσει καθρέφτη ή αγρατζούνιστη πόρτα. Αλήθεια οι ζημιές αυτές εν κινήσει, πως θα αποζημιωθούν? Πως θα αποδείξεις ότι σε τράκαρε? Δυστυχώς, η αλλαγή, λαμβάνει μέριμνα για τα πολυάριθμα δίτροχα τα οποία κινούνται ανεξέλεγκτα, διαγώνια, με μεγάλη ταχύτητα και αλλάζουν λωρίδες χωρίς κάποια μέριμνα για τα ΙΧ. Πως θα προστατευτεί ο οδηγός που βγάζει φλας για να αλλάξει λωρίδα? Ως προς την κατηγορία "«Ελαφρύ προσωπικό ηλεκτρικό όχημα (Ε.Π.Η.Ο.)»": Να γίνεται έλεγχος τύπου ΚΤΕΟ γιατί κυκλοφορούν πολλά "πειραγμένα". Δεν είναι δυνατόν να επιτρέπεται η κίνηση τους σε λεωφόρους. Πολύ δύσκολα θα λάβετε υπόψη σας τη γνώμη μας αλλά ας καταγραφούν μήπως και μπει τάξη και όχι να επιβραβευθεί η αναρχία στους δρόμους. Ασφαλής Οδήγηση και μόνο. Να πάμε όλοι σπίτια μας. Καλή χρονιά