Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΑΜΠΙΤΣΗΣ | 10 Ιανουαρίου 2025, 17:50
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η μέγιστη επιτρπόμενη υπερβαση ταχύτητας 30km/h είναι 100% του ορίου σε τοπικές αστικές οδούς (30+30), 60% σε αστικές οδούς 2 λωρίδων (50+30) και 15% σε αυτοικνητοδρόμους (130+20). Δεν προκύπτει από καμία μελέτη και δεν έχει καμία λογική η προσαύξηση αυτή. Ειδικά στους αυτοκινητοδρόμους και για οχήματα ΙΧ είναι ελαφρά παραπάνω από το στατιστικό λάθος (+/- 5%). Είναι δυνατόν τα ίδια όρια να ισχύουν για όλα τα οχήματα (ανεξαρτήτου βάρους και μεγέθους?) Η πρόταση αυτή του ΚΟΚ δεν επιφέρει καμία αλλαγή στους δρόμους των συνήθων θανατηφόρων οχημάτων (οδοί 2 λωρίδων σε αστικές περιοχές) και επιφέρει υπερβολικές ποινές σε δρόμους όπου τα ατυχήματα σε σχέση με τον αριθμό των ανθρωποχιλιομέτρων είναι ΕΛΑΧΙΣΤΑ. Τα κάθε μορφής "πατίνια" θα πρέπει να κινούνται αποκλειστικά σε ποδηλατολωρίδες (όπως ΙΣΠΑΝΙΑ) Το όριο ταχύτητας για ΙΧ στους αυτοκινητοδρόμους είναι εξαιρετικά χαμηλό. Στην Βουλγαρία είναι 150km/h, στην Ιταλία υπ-άρχει διαβούλευση για αυτό. Στην Ελλάδα με 151km/h θα αφαιρείται το δίπλωμα? Δεν προκύπτει από καμία μελέτη το όριο αυτό. Όριο 150km/h με καταλογισμό παράβασης στα 170 και αφαίρεση διπλώματος στα 180km/h είναι λογικό για ΙΧ σε αυτοκινητδρόμους