Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ – Άρθρο 106Σχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΕΤΗΣ | 10 Ιανουαρίου 2025, 19:05
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΩΝ ΟΔΙΚΩΝ ΑΞΟΝΩΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΣΤΙΚΟ ΙΣΤΟ ΚΑΙ ΔΗ ΣΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ.ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΘΩΝ (ΑΠΟ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΣΤΟΠ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ) ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΣΤΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΙ Η ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ ΣΤΟΠ.Η ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 30 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΠ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ ΣΤΟ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΣΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΙΟ ΣΥΧΝΗ ΑΙΤΙΑ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ.ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΓΙΣΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΥΣ ΑΠΟ 130 ΣΕ 150 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ ΑΝΑ ΛΩΡΙΔΑ.