Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Ζαχοπουλος Αλεξανδρος | 10 Ιανουαρίου 2025, 21:29
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ ότι η επιλογή μείωσης του ορίου ταχύτητας στα 30 Χαω εντός αστικών περιοχών, δεν λαμβάνει υπ' όψιν την τρέχουσα πραγματικότητα των Ελληνικών πόλεων, διαφαίνεται ότι απλά αντιγράφει επιλογές άλλων χωρών, δεν αποτελεί αποτέλεσμα σοβαρής μελέτης (εάν υπάρχει θα έπρεπε ήδη να είναι διαθέσιμη στους πολίτες εδώ όπου λαμβάνει χώρα και η διαβούλευση), μελέτης συγκεκριμένα επί των Ελληνικών αστικών ατυχημάτων, και όχι γενικότητες και στατιστικές Ευρωπαϊκής εμβέλειας, καθ' ότι: α) Τα περισσότερα ατυχήματα δεν συμβαίνουν λόγω υψηλού ορίου ταχύτητας στις πόλεις, αλλά λόγω καταστρατήγησης του. β) Αν η πολιτεία είναι ανίκανη να ελέγξει και επιβάλει το όριο των 50 Χαω, εξηγείστε μας πώς θα αλλάξει αυτό πρώτα, εφαρμόστε το επιτυχώς ΠΡΩΤΑ και μετά επιπρόσθετα, εφ' όσον κριθεί χρήσιμο, μειώστε και το όριο ταχύτητας, όταν νομοθετείτε ας είστε παρακαλώ σοβαρότεροι, αυτό απαιτείται να ξέρετε περισσότερο, απο οτι ο 'νεος' ΚΟΚ σας! γ) Πολλά ατυχήματα οφείλονται ΚΑΙ στούς πεζούς, για αυτά τα ατυχήματα και περιπτώσεις η αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση είναι η ακύρωση της χρήσης των αυτοκινήτων, η συνεχής μείωση του ορίου ταχύτητας άλλωστε έμμεσα πλήττει την χρήση των οχημάτων, αν θέλετε εν τέλει πόλεις χωρίς αυτοκίνητα, χτίστε ρεαλιστικά Μ.Μ.Μ, ως τότε μην κάνετε δύσκολη τη ζωή των πολιτών με αμφιβόλου αξίας νομοθετήματα. δ) Η ασφαλής κινητικότητα δεν αφορά μόνον στους οδηγούς, αφορά και στούς πεζούς καθώς και στίς υποδομές και στην γενικότερη κυκλοφοριακή παιδεία και αγωγή, δεν είδαμε ως σήμερα κανέναν να ασχοληθεί σοβαρά με αυτό. Δεν γίνεται ένα πρόβλημα που δημιουργείται απο κάποιο ασυνείδητο πεζό π.χ που διαβαίνει αμέριμνος μιλώντας στο κινητό του μια λεωφόρο κοιτάζοντας τα αστέρια, να το επωμίζονται όλοι οι οδηγοί πανελλαδικά... ε) Μήπως η μείωση ορίων και αύξηση προστίμων είναι τελικά πιό οικονομικά συμφέρουσα??