• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 11 Ιανουαρίου 2025, 00:09

    Από την πλευρά μου θα ήθελα να δώσετε βάση και σε εκείνους τους οδηγούς που παραβιάζουν συστηματικά τα διπλά κίτρινα βέλη που αναβοσβήνουν τα οποία συμπληρώνουν τους τρίχρωμους φωτεινούς σηματοδότες σε στροφές οδών που διασταυρώνονται με τις διαβάσεις πεζών, οι οποίοι έχουν σταθερό πράσινο ανθρωπάκι (άρα προτεραιότητα) κι όχι πράσινο ανθρωπάκι που αναβοσβήνει ( το δεύτερο σημαίνει ότι οι πεζοί οφείλουν να παραχωρήσουν προτεραιότητα στα οχήματα). Το πράσινο ανθρωπάκι που αναβοσβήνει το συναντάμε συχνότερα στους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας σε αντίθεση με άλλους στα προάστια. Από την πλευρά μου όταν προσπαθώ να διασχίσω μία ισόπεδη διάβαση πεζών (γιατί σε εκείνο το σημείο δυστυχώς δεν υπάρχει πεζογέφυρα, [αν και φοβάμαι το ύψος]) τα οχήματα που στρίβουν έχοντας πράσινο αλλά με κίτρινα βέλη που αναβοσβήνουν, δεν μου παραχωρούν προτεραιότητα, ως οφείλουν. Έτσι, είτε κινδυνεύω να χάσω τα άκρα μου ή ακόμη και τη ζωή μου. Ταξί, Ιδιωτικά οχήματα δεν κατανοούν τι σημαίνουν αυτά τα σήματα. Παρακαλώ να συμπεριληφθεί και μία ποινή για παραβίαση της προτεραιότητας των πεζών από τα οχήματα που αφορά τα κίτρινα συμπληρωματικά βέλη των σηματοδοτών. Ένα άλλο ζήτημα είναι η παράνομη στάθμευση στις νοητές προεκτάσεις των διασταυρώσεων των οδών. Όπως γνωρίζετε τα παράνομα σταθμευμένα οχήματα κρύβουν το οπτικό πεδίο και τις νεκρές γωνίες με αποτέλεσμα ουκ ολίγες φορές να υπάρχουν πλαγιομετωπικές συγκρούσεις επειδή οι οδηγοί δεν είδαν διερχόμενο όχημα είτε αριστερά είτε δεξιά της οδού που διασταυρώνεται με εκείνη που κινούνται. Πάνε και ξηλώνουν/κόβουν συθέμελα τα λαστιχένια κόκκινα κολωνάκια με το βάρος των οχημάτων τους, είτε αυτά ξηλώνονται από συνεργεία για να κάνουν εργασίες στις οδούς...και αργούν να τα επανατοποθετήσουν. Επίσης θέλω να προσθέσω και κάτι τελευταίο. Όταν γίνονται εργασίες ασφαλτόστρωσης οδών, ορισμένοι οδηγοί δικύκλων και τετράτροχων αρνούνται να συμμορφωθούν και να ακολουθήσουν το εκπονημένο σχέδιο παράκαμψης λόγω έργων με αποτέλεσμα να κινούνται αντίθετα στο ρεύμα, πάνω αυτό από τον ξηλωμένο ασφαλτοτάπητα, πάνω στα πεζοδρόμια «για να κόψουν δρόμο». Αυτό συνέβη τα τελευταία χρόνια στη λεωφόρο Καλαμακίου (κι όχι μόνο). Χρειάζεται εν ολίγοις ο ΚΟΚ να εφαρμόζεται κατά γράμμα κι όχι μόνο στα λόγια. Σε συζητήσεις που έκαναν και σε αγώνες drag race στο διαδίκτυο οι παρουσιαστές ήταν ανένδοτοι και θεωρούσαν ότι ένας δικυκλιστής όταν πάρει ένα καινούργιο μηχανάκι, είναι απαραίτητο να αναβαθμίσει τις εργοστασιακές του ρυθμίσεις και να το δοκιμάσει στο δρόμο. Αυτό είναι καθαρή αυτοκτονία και γι’ αυτό χάνονται άδικα ζωές. Όποιος θέλει να κάνει αγώνες να πάει σε πίστα. Αλλά και η πολιτεία θα πρέπει να μεριμνήσει να φτιάξει πίστες για να τρέχουν οι λάτρεις της ταχύτητας, λένε. Μα δεν χρειαζόμαστε απαραίτητα πίστες. Χρειαζόμαστε αναβαθμισμένες σχολές που θα μας μαθαίνουν οδήγηση σε αντίξοες συνθήκες. Ήδη υπάρχει ινστιτούτα ασφαλούς οδήγησης... Από την πλευρά μου θα ήθελα περισσότερα._Ευχαριστώ για το βήμα.