Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Κων/νος Μέμος | 11 Ιανουαρίου 2025, 12:48
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο άρθρο 15 παρ. 2 να προβλεφθεί εδάφιο που να αναφέρεται ρητά στην υποχρέωση των οδηγών να απενεργοποιούν κατά τη στάθμευση τον κινητήρα του οχήματός τους, εφ' όσον αυτός παράγει καυσαέρια. Δεν χρειάζεται επιχειρηματολογία για την πιο πάνω πρόβλεψη: μείωση αέριων ρύπων και θορύβου, που πρέπει να είναι στόχος της Πολιτείας ιδίως για τις αστικές περιοχές. Υπάρχει σχετική εμπειρία σύμφωνα με την οποία οδηγοί δημοτικής συγκοινωνίας αφήνουν συχνά το όχημα να εκπέμπει καυσαέρια και θόρυβο επί π.χ. 10 λεπτά στην αφετηρία της γραμμής. Αν δεν μπορεί να γίνει γενική πρόβλεψη, ας περιοριστεί σε οχήματα δημοσίου συμφέροντος.