Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Μηνάς Πατσουράκης | 11 Ιανουαρίου 2025, 17:38
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το ΜΕΡΟΣ Β, ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α, ΑΡΘΡΟ 20, ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1 ανώτατο όριο ταχύτητας 30 χιλιόμετρα την ώρα θεωρώ ότι είναι λάθος και επικίνδυνο στην εφαρμογή. Διότι ήδη τα 50 χιλιόμετρα με τα αυτοκίνητα της τελευταίας τεχνολογίας η οδήγηση προσφέρει την απαιτούμενη ασφάλεια για πεζούς και οδηγούς εξασφαλίζοντας συγχρόνως την άνετη και ασφαλή μετακίνηση. Αρκεί βέβαια να τηρείτε από τους οδηγούς των οχημάτων. Η περαιτέρω μείωση της ταχύτητας αφ' ενός δεν θα αποτρέψει τους παραβάτες να παραβατούν με τα ανάλογα αποτελέσματα αφ' ετέρου θα δημιουργούν προβλήματα στην οδήγηση εκνευρισμό και αυτοσυγκέντρωση. Η μόνη λύση που αντιλαμβάνομαι για τις παραβάσεις στον οικιστικό ιστό είναι η καλύτερη αστυνόμευση ώστε να τιμωρούνται οι παραβάτες αντί να υποχρεώνονται οι νομοταγείς πολίτες να οδηγούν τιμωρητικά με 30 χιλιόμετρα. Ο νομοθέτης αναρωτιέμαι έχει ποτέ οδηγήσει με 30 χιλιόμετρα;