Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Θάνος | 11 Ιανουαρίου 2025, 19:48
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα σας! Δύο θέματα θα ήθελα να θέσω. 1. Φαινόμενο όπου έχει γίνει κατάληψη του δρόμου από ακατάλληλα οχήματα ( από καταστηματαρχες και όχι μόνο) για την παροχή στάθμευσης. Αν δεν κάνω λάθος κάθε κατάστημα πληρώνει δημοτικά τέλη για τις θέσεις στάθμευσης και το να βάζεις ένα ακατάλληλο μηχανάκι με νόμιμες πινακίδες για να έχεις το χώρο μπροστά σου μαγαζί σου για τους πελάτες σου είναι τουλάχιστον απαράδεκτο. Πολλές φορές ήμαστε αναγκασμένοι να περνάμε από το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας δημιουργώντας μεγαλύτερο πρόβλημα ή και ακόμα μεγαλύτερες πιθανότητες ατυχήματος. 2. Πολλες γωνίες δρόμων με στοπ δεν έχουν ορατότητα στο δρόμο λόγω οχημάτων ή ακομα και κάδων απορριμμάτων που έχουν τοποθετηθεί από τους δήμους. Ίσως θα έπρεπε η παραβίαση του στοπ να έχει την ίδια ποινή με την παρεμπόδιση ορατότητας του δρόμου, όσο αναφορά τα οχήματα. Αλλά μήπως θα έπρεπε να γίνει και κάτι με τους δήμους για να μην βάζουν όπου θέλουν τους κάδους? Οτιδήποτε είναι στο δρόμο δεν θα πρέπει να εναρμονιζεται με το νέο κοκ