Αρχική ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΡΟΣ Β’ ΝΕΟ ΚΥΡΩΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (άρθρα 3-102)Σχόλιο του χρήστη Ανδρέας Μαμπλέκος | 11 Ιανουαρίου 2025, 20:10
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με τις αφαιρέσεις των αδειών ικανότητας οδήγησης, στις περιπτώσεις που αφορούν στις παραβάσεις που βεβαιώνονται απουσία του οδηγού (άρθρα 4 και 34), όπου αρχικά θα αφαιρούνται τα στοιχεία κυκλοφορίας (πινακίδες) έως ότου προσκομισθει-αφαιρεθει-δεσμευθει η αδεια οδηγησης του παραβατη οδηγου και επειδή όπως ήδη συμβαίνει στις περιπτώσεις βεβαίωσης παραβασεων φωτογραφικού ραντάρ, οπου γίνεται χρήση και δεσμεύονται άδειες οδήγησης κατά δήλωσή του ιδιοκτήτη, οδηγών που δεν έχουν σχέση με την παράβαση (συνήθως κοντινών συγγενών ιδιαίτερα ηλικιωμένων ή άλλων που δεν οδηγουν πλην όμως είναι κάτοχοι διπλωματων) προτείνεται η επιβολή πόντων μέσω του point system, η οποια για τους υποτροπους "οδηγούς", οι οποίοι έχουν δηλωθεί από τους ιδιοκτήτες των οχημάτων ως οδηγοι-παραβατες, να είναι πιο αυστηρή...π.χ.αναλογικα διπλασιασμός πόντων για την ίδια παραβαση. Το ίδιο μπορεί κάλλιστα να εφαρμοσθεί και στις βεβαιώσεις παραβασεων του άρθρου 20 για τις περιπτώσεις φωτογραφικού ραντάρ.